Salt la continut


Fotografie

GOLF V e aici (oficial)


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#26 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 aprilie 2006 - 01:07

daca va uitati cu atentie, cred ca este o versiune gigant a golfului.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#27 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 19 aprilie 2006 - 09:39

Originally posted by Dee
Cata69- lasa ca stim ca esti fan Touran :(


http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/bigeyes.gif

say wot? daca sunt fan ceva, e opel astra.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#28 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 21 aprilie 2006 - 08:30

va certati cam degeaba, tehnologia e prea recenta ca sa ne facem o idee. Solutia adus de VAG permite reducerea consum la mers constant pe autobahn, viteze normale si mai ales a poluari din ce spun ei.

O chestie ca asta am observat in motorsport acu ceva ani, in general la curse de anduranta, un motor mare aspirat gen V12, V8 de 5,5 6,0 consuma mai putin ca un V8 3.6 sau 4.0T in conditiile aceleiasi puteri/performante. evident sintem departe de a face o paralela, dar situatia mi se pare oarecum similara.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#29 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 aprilie 2006 - 02:20

Nu prea se stie mare lucru despre noua generatie de TDIuri commonrail.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#30 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 09 mai 2006 - 10:31

Bine ca nu a ramas fara ulei inainte sa termine aia testul. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#31 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 mai 2006 - 08:18

ciudata atitudine atat timp Honda (cu sau fara tine :D) se lauda cu motoare aspirate cu putere litrica mare...nu mai stiu cu cati cp/litru, dar stiu ca se lauda cu chestii de-astea.
cat despre diferente de consum..vrajitorule :D in sua si mie 2.2 benzina mi-a luat in medie cam 7-8 (nu mai stiu exact cat) ceea ce e super bine, nu ai simti diferenta cu unul mai mic. dar vino cu el pe aici si dai faliment....
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#32 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 mai 2006 - 08:55

cand veti intelege asta, o sa aiba sens si discutia...no offense, dar in patria motoarelor de >3 litri se inteleg greu chestiile astea.
fara sa va suparati, daca 1.4 si atatia cai nu pare o realizare tehnica, atunci.....
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#33 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 mai 2006 - 09:11

de acord cu tine, puterea nu e impresionanta
e impresionant insa faptul ca ea vine pe un model stock, deci cu garantii de fiabilitate.
asa ca imi modific si eu un 1310 sa scot din el nu stiu cati cai nu e ceva impresionant...daca la fiecare 3.000km ii fac motorul
io am multe pacate, dar fan VW nu sunt :P....insa respect un motor pe care il consider unic...e primul motor de serie mare cu caracteristicile acelea
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#34 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 18 mai 2006 - 10:49

Originally posted by r&d
Cei care sunt impotriva motoarelor turbo uita un lucru. 170cp turbo o sa consume totdeauna mai putin decat 170cp aspirat. Pentru simplu fapt ca gazele arse au in ele o energie pe care motoarele turbo o folosesc iar cele aspirate, oricat ar fi ele de avansate risipesc aceasta energie.


Mai gindeste-te la asta, un turbo va fi echivalentul unui motor mult mai mare pe benzina. In plus, pot sa iti spun ca la LeMans, cit timp aspiratele de capacitate mare (5,5-6,0 BMW, MB) au concurat cu turbo echivalent (3.6-4.0 Toyota, Porsche) niciodata motoarele turbo nu au fost mai economice. Evident evitam perioada cind Audi se bate cu constructori de mina 2 si cistiga glorie cam pe degeaba...ce spui tu se va intimpla numai la regim constant, gen 1500-3000rpm cind ansamblul functioneaza partial. Cind vei baga piciorul sau la viteze mari, avantajul dispare.

Personal consider motorul asta prea complex, in realitate un 1.5T cu injectie directa va face aceleasi lucruri. Lag-lag, dar vreau sa vad cine tine benzina sub 2000. In general auzeam urlete disperate "benzina inseamna turatie etc etc, dizelul moare la 4000". Pai atunci tineti masina in turatie si nu mai e nevoie de nici un supercharger.

Sint curios cum o sa arate replica BMW/Peugeot cu 1.4 1.6 T si evident replica Fiat cu motoare mici cu turbo.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#35 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 mai 2006 - 08:02

merge mereu turbina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#36 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 mai 2006 - 06:25

nu face vw turbinele.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#37 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 mai 2006 - 07:44

tocmai ca nu e curios
e greut sa intelegi o piata cand traiesti in alt mediu
lucrul acesta e valabil si pt noi, evident
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#38 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 mai 2006 - 12:51

Originally posted by vrajitorul din orz
Deci sa ne intoarcem la subiect. A mia oara, fara aroganta, cu umilinta chiar, sa facem diferenta intre:
1. Costuri: cit e in plus motorul asta fata de unul mai simplu? la banii astia se aduna si dobinda la banca pe citiva ani ca nu dai banii jos, TVA-ul suplimentar, etc. Cit costa intretinerea si reparatiile? care e fabilitatea la asa putere pe litru?
2. Economii: cit exact se economiseste la impozite? si cit exact consuma in minus in trafic normal cu sofer normal?


Daca 2-1 e mult mai mare ca 0 e foarte bine, bravo VW. Daca e spre 0 inseamna ca ia multi km sa se amortizeze, deci nu e pentru oricine.


Daca 2-1 e aproape de 0, chiar si cu un mic - ... eu tot zic ca e o realizare. Ptr ca ar insemna ca s'ar obtine aceleasi cheltuieli, dar ai in plus un 50-70 CP fatza de un 1.4 normal pe benzina. Deci ... nu vad ce ar fi asa rau in asta :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#39 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 31 mai 2006 - 07:51

depinde de unde are acel cuplu. asta permite la un diesel sa faci economie daca vrei, fara sa te tarai cu masina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#40 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 iunie 2006 - 01:50

sa nu fi incercat un soft nou si faci up-date la cel vechi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#41 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 02 iunie 2006 - 09:22

super oferta....http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/thumb.gif
sa se dea cate unul doar de fiecare sa ajunga la toti....http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/010.gif:laugh:http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/010.gif
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#42 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 iunie 2006 - 09:42

Eh ... nu chiar cate unu ... ei dau chiar cate 75 ... CP ... sa ajunga la toata lumea. Chiar nu vad logica unor astfel de motorizari. Rad si curcile de tine cu 16.7sec pana la 100km/h. Si reprizele sunt sigur "pe masura"
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#43 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 iulie 2006 - 05:01

Pe configuratorul de la Volkswagen.ro, pana la 1.9TDI 105CP diferentza de bani e de ~1000euro. Insa ai 30 CP, 110Nm in plus si consumul e egal (un pic mai mic ... dupa cum declara ei). Si chiar daca nu iti iei masina sa pleci primu de la semafor ... tot e bine sa stii ca te poti baza pe ea intr'o depasire facuta mai in scurt. Fapt care ajuta mai ales daca esti mult timp pe drumuri. Din motivele astea ... ptr o diferentza de <1000euro (7-8% din pretul total) ... nu vad cine'ar lua totusi SDI'uri
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#44 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 iulie 2006 - 11:50

Nu zice nimeni ca e naspa motoru ... dar nu la pretzul ala. Eu asta incercat sa evidentziez prin compararea cu 1.9 TDI 105CP. Si cum a zis si Dee ... la aceeasi bani (sau mai putzini) gasesti ce'ti trebe si nu SDI :D
Ca tzii neaparat sa iei Golf si Diesel ... da n'ai inca 1000 euro si iei SDI ... asa'ti trebe ... sa te tarai cu el. Dar nu vad rostu :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#45 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 iulie 2006 - 09:57

Originally posted by Dee
Prost este insa cine cumpara.

si slava domnului pt VW, de-astia "e multi"
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#46 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 iulie 2006 - 10:07

Originally posted by sandumbogdan

Originally posted by andrei041
Ca tzii neaparat sa iei Golf si Diesel ... da n'ai inca 1000 euro si iei SDI ... asa'ti trebe ... sa te tarai cu el.

fata de o struto-camila de clio symbol sau o masina din anii '90 cum e solenza prefer oricand un golf fie el si aspirat (diesel)

[Edited on 24-7-2006 by sandumbogdan]


Daca'mi explici ce legatura are Golf'ul SDI cu Symbol sau Solenza (vezi ca ai uitat sa zici de berlina din '87) esti tare ... daca nu ... macar data viitoare incearca sa gandesti inainte sa scrii ;) Poate doar ca un Golf SDI costa cat un Symbol dCi si o Solenza MPI ... dar tot sunt curios de explicatzia ta
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#47 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 24 iulie 2006 - 10:36

ceasurile alea de la Climatronic arata de parca a luat careva 2 ceasuri chineszesti (cu 7 melodii) din piata si le-a jupui ecranele si le-a pus pe post de afisaje. Arata asa "premiuuuuum"......

Dee, am lesinat de ris la lista aia, totusi nu inteleg cu ti-a scapat calitatea "premium" la indicatoarele de temperatura la Climatronic.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#48 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.207 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Scris 24 iulie 2006 - 07:06

SDIul are doar dezavantajul taxelor mari. In rest este un motor ce nu cedeaza multe sute de mii de km nimic la el.

Am tunat cateva pe fabia, ibiza & Golf din vechiul SDI si in curand o sa am parte de niste CADDY SDI de la o firma. Pentru un cost bun le poate face sa mai castige 22-24Nm si doar 9-10CP. Stiu ca nu e un TDI dar consumul e foarte bun daca mergi in afara in zona de 100-110kmh , iar in oras nu incerci sa fi primul la semafor.
  • 0

#49 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 iulie 2006 - 09:23

nu e chiar asa...clindree mare nu inseamna doar taxe mari...ci si consum muult prea mare pentru cea ce ofera el, greutate mare a motorului
o fi fiabil, am mers cu 1.9 sdi al unui amic, dar e zgomotos ca naiba (si pe vremea aia aveam dacie !) si atat. da, e economic, iinsa consuma mai mult decat un diesel turbo, ofera putere mai mica si taxe mai mare
de ce l-ai cumpara? doar ca e vw, alt motiv nu vad
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#50 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.207 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Scris 25 iulie 2006 - 05:42

faceti voi o petitie sa-l scoata din oferta ca va deranjeaza la cum suna (ca de cumparat observ ca oricum nu va ganditi la uns VW nici in ruptul capului)

Ei il tin ca-l pot produce inca. Prefera sa aiba in oferta 15 motorizari pe un singur model . Poate e ambitie, poate e necesitate prin cerere.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi