GOLF V e aici (oficial)
#26
Scris 19 aprilie 2006 - 01:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#27
Scris 19 aprilie 2006 - 09:39
Originally posted by Dee
Cata69- lasa ca stim ca esti fan Touran
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/bigeyes.gif
say wot? daca sunt fan ceva, e opel astra.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#28
Scris 21 aprilie 2006 - 08:30
O chestie ca asta am observat in motorsport acu ceva ani, in general la curse de anduranta, un motor mare aspirat gen V12, V8 de 5,5 6,0 consuma mai putin ca un V8 3.6 sau 4.0T in conditiile aceleiasi puteri/performante. evident sintem departe de a face o paralela, dar situatia mi se pare oarecum similara.
ACrew style
#29
Scris 24 aprilie 2006 - 02:20
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#30
Scris 09 mai 2006 - 10:31
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#31
Scris 16 mai 2006 - 08:18
cat despre diferente de consum..vrajitorule in sua si mie 2.2 benzina mi-a luat in medie cam 7-8 (nu mai stiu exact cat) ceea ce e super bine, nu ai simti diferenta cu unul mai mic. dar vino cu el pe aici si dai faliment....
#32
Scris 16 mai 2006 - 08:55
fara sa va suparati, daca 1.4 si atatia cai nu pare o realizare tehnica, atunci.....
#33
Scris 16 mai 2006 - 09:11
e impresionant insa faptul ca ea vine pe un model stock, deci cu garantii de fiabilitate.
asa ca imi modific si eu un 1310 sa scot din el nu stiu cati cai nu e ceva impresionant...daca la fiecare 3.000km ii fac motorul
io am multe pacate, dar fan VW nu sunt ....insa respect un motor pe care il consider unic...e primul motor de serie mare cu caracteristicile acelea
#34
Scris 18 mai 2006 - 10:49
Originally posted by r&d
Cei care sunt impotriva motoarelor turbo uita un lucru. 170cp turbo o sa consume totdeauna mai putin decat 170cp aspirat. Pentru simplu fapt ca gazele arse au in ele o energie pe care motoarele turbo o folosesc iar cele aspirate, oricat ar fi ele de avansate risipesc aceasta energie.
Mai gindeste-te la asta, un turbo va fi echivalentul unui motor mult mai mare pe benzina. In plus, pot sa iti spun ca la LeMans, cit timp aspiratele de capacitate mare (5,5-6,0 BMW, MB) au concurat cu turbo echivalent (3.6-4.0 Toyota, Porsche) niciodata motoarele turbo nu au fost mai economice. Evident evitam perioada cind Audi se bate cu constructori de mina 2 si cistiga glorie cam pe degeaba...ce spui tu se va intimpla numai la regim constant, gen 1500-3000rpm cind ansamblul functioneaza partial. Cind vei baga piciorul sau la viteze mari, avantajul dispare.
Personal consider motorul asta prea complex, in realitate un 1.5T cu injectie directa va face aceleasi lucruri. Lag-lag, dar vreau sa vad cine tine benzina sub 2000. In general auzeam urlete disperate "benzina inseamna turatie etc etc, dizelul moare la 4000". Pai atunci tineti masina in turatie si nu mai e nevoie de nici un supercharger.
Sint curios cum o sa arate replica BMW/Peugeot cu 1.4 1.6 T si evident replica Fiat cu motoare mici cu turbo.
ACrew style
#35
Scris 18 mai 2006 - 08:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#36
Scris 20 mai 2006 - 06:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 23 mai 2006 - 07:44
e greut sa intelegi o piata cand traiesti in alt mediu
lucrul acesta e valabil si pt noi, evident
#38
Scris 28 mai 2006 - 12:51
Originally posted by vrajitorul din orz
Deci sa ne intoarcem la subiect. A mia oara, fara aroganta, cu umilinta chiar, sa facem diferenta intre:
1. Costuri: cit e in plus motorul asta fata de unul mai simplu? la banii astia se aduna si dobinda la banca pe citiva ani ca nu dai banii jos, TVA-ul suplimentar, etc. Cit costa intretinerea si reparatiile? care e fabilitatea la asa putere pe litru?
2. Economii: cit exact se economiseste la impozite? si cit exact consuma in minus in trafic normal cu sofer normal?
Daca 2-1 e mult mai mare ca 0 e foarte bine, bravo VW. Daca e spre 0 inseamna ca ia multi km sa se amortizeze, deci nu e pentru oricine.
Daca 2-1 e aproape de 0, chiar si cu un mic - ... eu tot zic ca e o realizare. Ptr ca ar insemna ca s'ar obtine aceleasi cheltuieli, dar ai in plus un 50-70 CP fatza de un 1.4 normal pe benzina. Deci ... nu vad ce ar fi asa rau in asta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#39
Scris 31 mai 2006 - 07:51
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#40
Scris 01 iunie 2006 - 01:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#41
Scris 02 iunie 2006 - 09:22
sa se dea cate unul doar de fiecare sa ajunga la toti....http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/010.gif:laugh:http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/010.gif
#42
Scris 02 iunie 2006 - 09:42
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#43
Scris 23 iulie 2006 - 05:01
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#44
Scris 23 iulie 2006 - 11:50
Ca tzii neaparat sa iei Golf si Diesel ... da n'ai inca 1000 euro si iei SDI ... asa'ti trebe ... sa te tarai cu el. Dar nu vad rostu
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#45
Scris 24 iulie 2006 - 09:57
si slava domnului pt VW, de-astia "e multi"Originally posted by Dee
Prost este insa cine cumpara.
#46
Scris 24 iulie 2006 - 10:07
Originally posted by sandumbogdan
fata de o struto-camila de clio symbol sau o masina din anii '90 cum e solenza prefer oricand un golf fie el si aspirat (diesel)Originally posted by andrei041
Ca tzii neaparat sa iei Golf si Diesel ... da n'ai inca 1000 euro si iei SDI ... asa'ti trebe ... sa te tarai cu el.
[Edited on 24-7-2006 by sandumbogdan]
Daca'mi explici ce legatura are Golf'ul SDI cu Symbol sau Solenza (vezi ca ai uitat sa zici de berlina din '87) esti tare ... daca nu ... macar data viitoare incearca sa gandesti inainte sa scrii Poate doar ca un Golf SDI costa cat un Symbol dCi si o Solenza MPI ... dar tot sunt curios de explicatzia ta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#47
Scris 24 iulie 2006 - 10:36
Dee, am lesinat de ris la lista aia, totusi nu inteleg cu ti-a scapat calitatea "premium" la indicatoarele de temperatura la Climatronic.
ACrew style
#48
Scris 24 iulie 2006 - 07:06
Am tunat cateva pe fabia, ibiza & Golf din vechiul SDI si in curand o sa am parte de niste CADDY SDI de la o firma. Pentru un cost bun le poate face sa mai castige 22-24Nm si doar 9-10CP. Stiu ca nu e un TDI dar consumul e foarte bun daca mergi in afara in zona de 100-110kmh , iar in oras nu incerci sa fi primul la semafor.
si la mine regulament
#49
Scris 24 iulie 2006 - 09:23
o fi fiabil, am mers cu 1.9 sdi al unui amic, dar e zgomotos ca naiba (si pe vremea aia aveam dacie !) si atat. da, e economic, iinsa consuma mai mult decat un diesel turbo, ofera putere mai mica si taxe mai mare
de ce l-ai cumpara? doar ca e vw, alt motiv nu vad
#50
Scris 25 iulie 2006 - 05:42
Ei il tin ca-l pot produce inca. Prefera sa aiba in oferta 15 motorizari pe un singur model . Poate e ambitie, poate e necesitate prin cerere.
si la mine regulament
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi