starea drumurilor nationale
#151
Scris 14 august 2009 - 06:38
Am plecat dimineata devreme, la ora 04:45 faceam plinul la OMV-ul de pe b-dul Corneliu Coposu, in ~15 min dupa ce am iesit din benzinarie eram la intrarea pe autostrada, in conditiile in care am prins ceva semafoare, dar am mers in limita (sup) a regulamentului. Desi la ora aceea nu ma asteptam la prea multa circulatie, intreaga A1 a fost "polulata", f rare fiind zonele fara nicio masina. Parcurgerea mirobolantei pseudoautostrade A1 mi-a luat 45-50 min, dar media consumului pe aceasta portiune m-a cam nedumerit (cam maricuta), in speta a fost de 5,6%. Insa media intregului traseu (la ducere, masina goala, doar eu ca sofer, ac off ca nu era cazul) a fost mai buna, anume de 4,5% - explicabila datorita nr f mare de sate, catune, etc. si cum nu mai stiam care-i treaba pe acolo cu radarele am lasat-o mai moale (atat de moale incat la un moment dat m-au depasit, in localitati diferite, un autocar si un camion cisterna, ambele ruland cu 95 - 100 km/h).
Ce mi-a "placut" pe A1, pe langa "calitatea" suprafetei de rulare, au fost cei cativa "maestrii" ai volanului care desi ma vedeau venind pe banda a 2, depasind coloana respectiva de masini, se gaseau sa intre si ei in depasire, in fata mea, obligandu-ma sa reduc de la 150km/h la 70km/h in max 60m distanta.
Traseul a fost parcurs in 3,5 h.
Schimbari majore privind starea drumurilor nu am vazut, fata de acum 5 sapt, dar o usoara imbunatatire se evidentiaza.
Ce m-a nedumerit cel mai tare, a fost in Tg Jiu, cum se traverseaza orasul, dinspre Buc / Rm Valcea spre Tismana, sunt 3 semafoare; ei bine acum, dupa fiecare semafor exista si un sens giratoriu. Adica, stai la semafor sa se faca verde, dupa care mergi 2 m si stai sa cedezi trecerea in sensul giratoriu, pt a putea merge inainte; poate, repet poate, as fi inteles daca era ori una ori alta (fct de prioritati, etc.), dar asa amandoua ? wtf ?
La intoarcere, masina a fost plina de pers., de bagaje numai spun, ca numai eu stiu cum le-am aranjat pe toate in masina (e drept ca nu a fost atat de multa greutate cat volum, toale fff multe, jucarii pt 2 copii, patul pliant, carucior, olite si alte nazbatii, samd), ac on tot timpul, mers normal, destule (dar nu f multe) depasiri din scurt, timpul a fost de 4,5 h, iar consumul mediu a avut o valoare de 5,2%.
Daca imi mai amintesc ceva interesant revin.
#152
Scris 23 septembrie 2009 - 11:41
#153
Scris 23 septembrie 2009 - 11:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#154
Scris 29 septembrie 2009 - 01:30
In schimb, drumul european Campulung - Brasov este refacut asa ca pana la Bran se merge perfect. Apoi, acelasi drum insipid din placi de beton.
Nu toti ratacitorii... se si pierd..."
#155
Scris 29 septembrie 2009 - 05:40
#156
Scris 29 septembrie 2009 - 07:03
Nu toti ratacitorii... se si pierd..."
#157
Scris 29 septembrie 2009 - 07:34
Susag - coada lacului Oasa: asfaltat 99.9%
coada lacului Oasa - Obarsia Lotrului: neasfaltat, se lucra intens chiar si in weekend
podul peste Lotru: este finalizat, insa nu era deschis circulatiei trecandu-se tot prin vadul apei care este insa f. mica datorita secetei
pod peste Lotru - iesirea din padure: acelasi drum forestier ingust, stricat partial de utilajele de la exploatarea forestiera, cu noroi pe alocuri - asta este singura zona in care trebuie putina atentie, asta daca esti cu un turism cu garda la sol de 13-14 cm
iesirea din padure - Ranca: drumul este pregatit pentru asfaltare fiind largit si acoperit de piatra concasata; se lucreaza la consolidarea protiunilor mai dificile si la viiaductele pentru scurgerea apei de ploaie
Estimez ca la anul pe vremea aceasta 99% din transalpina o sa fie asfaltata. Deh, interesele sunt enorme, baietii asteptand deja cu camioanele de transport lemne la baza muntelui.
#158
Scris 29 septembrie 2009 - 08:51
Nu toti ratacitorii... se si pierd..."
#159
Scris 30 septembrie 2009 - 08:39
vor sa dezvolte zona si din interes turistic.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#160
Scris 30 septembrie 2009 - 12:23
Oricum este interesant si faptul ca aceasta lucrare nu a fost prezentata cu surle si trambite de autoritati, inceperea lucrarilor fiind anuntat mai intai pe forumuri si apoi in mici articole prin presa.
#161
Scris 30 septembrie 2009 - 01:20
#162
Scris 30 septembrie 2009 - 01:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#163
Scris 02 ianuarie 2010 - 10:15
Nu am vazut in viata mea un drum atat de prost, si mai ales sa se deterioreze atat de rapid, pentru ca acum 6-7 saptamani era bun.
Daca ai fi platit o firma sa sape gropile alea, te-ar fi costat cred milioane de euro(macar un euro pe groapa). Vorbim aici de gropi serioase(jumatate de roata).
Cica e de la deszapezirea cu sare. Ecuatia se pare ca e : Asfalt + Sare = Nisip
Sunt curios cine va raspunde pentru asta.
#164
Scris 02 ianuarie 2010 - 10:36
Sunt curios cine va raspunde pentru asta.
cred ca raspunsul il stii si tu deja.
o sa se dea iara o caruta de bani sa se reasfalteze in primavara...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#165
Scris 02 ianuarie 2010 - 10:42
eh, cica nisip + sare = nisip.
cine ma, berceanu, cel mai tare ministru ??
#166
Scris 02 ianuarie 2010 - 11:44
normal ar fi o combinatie intre asfaltator, deszapezitor sau cel care a semnat contractul de folosire a sarii( adica un bugetar amarat si spagar ).
PS:
Daca acualizam ecuatia ar fi nisip + sare = VID ( de aici rezulta gaura )
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 02 ianuarie 2010 - 11:45
#167
Scris 02 ianuarie 2010 - 01:18
Eu sunt bucuros ca prea curand n'o sa am drumuri decat prin judet si p'aici inca e f buna situatia drumurilor.
De A2 stie cineva ceva concret? Intelesesem ca si asta s'a facut praf ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#168
Scris 02 ianuarie 2010 - 01:38
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#169
Scris 02 ianuarie 2010 - 02:25
#170
Scris 02 ianuarie 2010 - 03:05
Poate ca nu s-a facut si doar s-a platit. Din cate stiu eu, sarea distruge asfaltul si nu trebuie folosita. La modul in care a fost distrus pe Dealul Negru e imposibil sa fie numai sarea de vina,De platit ar trebui sa plateasca asfaltatorul, ca ar trebui saa fi oferit si garantie la lucrare. Nu inteleg de ce se tot da vina pe operatiunile de deszapezire si pe traficul agresiv . Anii trecuti nu s'a facut deszapezire?
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 02 ianuarie 2010 - 03:03
#171
Scris 03 ianuarie 2010 - 12:18
ce circulati mah pe drumurile tarii?!?!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#172
Scris 03 ianuarie 2010 - 01:34
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#173
Scris 03 februarie 2010 - 09:37
Ca idee, Bucuresti-Seged, 7 ore consum 10.2 la suta.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#174
Scris 03 februarie 2010 - 09:49
sa te fereasca cel de sus sa scapi intreg sau sa mergi noaptea...
plus, ca inainte de Beius, sunt niste curbe mai periculoase, unde e si limitare de 50kmh.
acolo si-au gasit capetele seci sa stea cu radarul.
oricum drumul e atat de prost incat trebuie sa fii inconstient sa mergi cu mai mult de 50kmh pe craterele alea, ca gropi e cuvant prea mic.
deci in judet, singurele drumuri decente sunt :
Oradea - Bors si Oradea - Cluj ( unde au mai aparut gropi, dar s-au mai reparat )
in rest :
Oradea - Satu Mare, Oradea - Deva, Oradea - Arad, SUNT PRAF!!!
incepe sa-mi para rau ca mi-am luat masina pe care mi-am luat-o.
poate un gip second era mai bun.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#175
Scris 03 februarie 2010 - 10:18
incepe sa-mi para rau ca mi-am luat masina pe care mi-am luat-o.
poate un gip second era mai bun.
sunt sigur ca FUJI HEAVY INDUSTRIES are un model de masina care sa-ti fie pe plac:))
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi