Stiri F1
#726
Scris 18 februarie 2012 - 02:43
"Nimeni" suntem noi cei de pe acest forum, persoane care daca Doamne fereste maine n-am mai fi, nici macar nu ne-ar pomeni decat cel mult o mana de oameni. OAMENII care fac o meserie la cel mai inalt nivel (MONDIAL) sunt eroi, super-oameni, care intrunesc extrem de multe calitati, calitati pe care restul de 99,999999% nu le au.
Fata de acestia nu am decat admiratie, si ma consider fericit cand prin intermediul televizorului pot fi partas la evenimentele la care ei sunt protagosnisti.
Cat priveste calitatile de pilot ale unuia sau altuia, n-are rost sa comentam NOI; cati dintre noi au avut ocazia sa conduca masini de peste 4-500 CP?
Am rugamintea catre un moderator sa stearga ultimele pagini de aberatii.
Numai bine!
#727
Scris 18 februarie 2012 - 05:26
Daca nu are rost sa comentan calitatile unui pilot (can e absolut evident ca sunt destui pe grila mai rapizi ca el) atunci cum putem discuta despre masini, cand majoritatea dintre noi nu intelegem in totalitate cum functioneaza...
Sau cum putem spune ca o bere e mai buna ca alta? Ca doar saracii berari s-au chinuit sa fabrice produsul finit, chiar daca e un burger la pet sau un paulander nefiltrat brun.
Alias a fost singurul care vroia sa continue discutia intr-un mod constructiv. N-a facut-o insa. Restul ori se dau atotstiutori, ori fac pe prostii...
#728
Scris 18 februarie 2012 - 06:10
#729
Scris 18 februarie 2012 - 06:28
#730
Scris 18 februarie 2012 - 06:34
#731
Scris 18 februarie 2012 - 06:48
#732
Scris 18 februarie 2012 - 08:03
#733
Scris 18 februarie 2012 - 08:48
Ce-ai nene cu mine ??Alias a fost singurul care vroia sa continue discutia intr-un mod constructiv. N-a facut-o insa. Restul ori se dau atotstiutori, ori fac pe prostii...
Apropo, cine transmite anu asta ? Nimeni ?
#734
Scris 18 februarie 2012 - 11:27
ce sa zbarceasca nene, a dat-o de gard si a mai dat-o si cu pudra...Pejte, fii barbat si recunoaste sa ai cam zbarcit-o !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#735
Scris 19 februarie 2012 - 12:38
Barichello a facut ceva de genul asta? Nu. Ca n-a putut, ca n-a fost lasat e irelevant. S-a complacut in situatia de pilot secund la cea mai buna echipa a momentului. Si atat. Daca avea macar un sfert din oole compatriotului sau n-ar fi stat 6 ani pe o asemenea pozitie. Acum intelegeti de ce nu pot sa am respect pentru omul asta?
Vai cat regret ca n-am prins cursele din anii 80 si inceputul anilor 90, cu Senna, Prost, Mansell, Piquet, Rosberg, Arnoux, Villeneuve si altii
#736
Scris 19 februarie 2012 - 12:44
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#737
Scris 19 februarie 2012 - 12:45
Aveti marele talent de a 'da' in cineva care vi se pare voua ca greseste, dar e sub demnitatea voastra de a va explica punctul de vedere.
Eu am spus ce gandesc. Va astept si pe voi.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 19 februarie 2012 - 12:47
#738
Scris 19 februarie 2012 - 12:51
punctul nostru de vedere difera 180grade de al tau. ce sa-ti explicam mai mult?
(ma refer la Rubens)
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#739
Scris 19 februarie 2012 - 12:57
Pai sa-mi explici de ce si ce te face sa ai parerea aia. Eu am spus ce cred despre el.ce sa-ti explicam mai mult?
(ma refer la Rubens)
Ce inseamna 180 pentru tine? In special legat de perioada de la Ferrari.
Pe alias il astept cu detalii despre 'experimentul Honda'
Aceasta postare a fost editata de pejte: 19 februarie 2012 - 12:57
#740
Scris 19 februarie 2012 - 01:08
dpmdv e departe de a fi o fosila expirata.
ca a suportat cu stoicism ordinele de echipa ( cand putea mai mult? ok, il ajuta si masina ) e o alta problema. tu ai fi dat cu piciorul la toate cele?!? ma indoiesc.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#741
Scris 19 februarie 2012 - 08:58
Cei care ajung in F1, exceptandu-i pe cei care vin cu valiza de acasa, sunt mega piloti.
Acuma si intre megapilotii astia exista diferente (de abordare, de caracter si chiar de aptitudini).
Diferenta dintre MS si RB ne este aratata de timpii din calificari, de cel mai rapid tur din cursa etc. Acolo nu iti pune nimeni frana.
Rubens nu a riscat sa isi desfasoare activitatea de pilot de F1 la o echipa obscura, unde sa fie lipsit de rezultate. A preferat sa mai serveasca cauza din cand in cand (eu retin maxim 2 situatii clare, culminand cu aia din Austria, cand se vedea pe fata lui Schumi ca e oarecum rusinat si il impingea pe brazilian pe prima treapta a podiumului). Si asta la ordinul echipei. Ferrari. Italieni implsivi.
Dar Rubens a avut momentele lui, a avut victoriile lui si cursele lui. NU a fost un oarecare in F1. E drept, cu timpul simturile se mai tocesc.
Dar ti-l dau de exemplu pe infumuratul canadian, jac vilneuve. Ce a facut el la Honda, dupa ce a castigat campionatul ???
http://www.youtube.c...h?v=j-vvwv4eDQo
#742
Scris 19 februarie 2012 - 09:09
#743
Scris 19 februarie 2012 - 09:18
Aceasta postare a fost editata de pejte: 19 februarie 2012 - 09:18
#744
Scris 19 februarie 2012 - 09:50
#745
Scris 19 februarie 2012 - 09:56
Huh?Desi vad ca nu mi-ai rasuns, fac eu un efort sa-ti spun parerea mea :
Cei care vin pe filiera RedBull, McLaren, Ferrari, Mercedes cum sunt clasificati?Cei care ajung in F1, exceptandu-i pe cei care vin cu valiza de acasa, sunt mega piloti.
De obicei si cei care vin cu valiza sunt piloti buni. Ca nu obtin performante notabile e altceva
Pai, e si ei oameni.Acuma si intre megapilotii astia exista diferente (de abordare, de caracter si chiar de aptitudini).
Diferenta dintre MS si RB ne este aratata de timpii din calificari, de cel mai rapid tur din cursa etc. Acolo nu iti pune nimeni frana.
Se mai intampla sa mai greseasca si MSC in calificari
Tururile rapide intr-o cursa se pot obtine mai usor cand ai cea mai buna masina de pe grila
Bravo lui...Rubens nu a riscat sa isi desfasoare activitatea de pilot de F1 la o echipa obscura, unde sa fie lipsit de rezultate.
De Jacques Villeneuve nu pot sa spun ca mi-a placut vreodata. De obicei daca esti campion intr-un an iar anul urmator nu mai esti in top 3 se poate specula ca te-a ajutat mai mult masina decat skillulDar Rubens a avut momentele lui, a avut victoriile lui si cursele lui. NU a fost un oarecare in F1. E drept, cu timpul simturile se mai tocesc.
Dar ti-l dau de exemplu pe infumuratul canadian, jac vilneuve. Ce a facut el la Honda, dupa ce a castigat campionatul ???
Ca si campion mondial sa ajungi spre mijlocul/sfarsitul carierei sa te clasifici pe locurile 16, 21, 14, 15 e cam aiurea. Nu multora li s-a intamplat. Si totusi era clasificat mai bine ca in NASCAR
Taica'su a fost mai bun, chiar daca n-a iesit campion mondial
DigiSport va transmite la noi. Au contract inclusiv in 2013.daca esti asa de bengos, de ce nu-mi raspunzi la intrebare (intrebari) ??
'Afara' va fi transmis de Sky Sports, cat si de BBC (doar jumatate din curse in direct), la restul rezumate prelungite. Om trai si om vedea ce se va intampla.
#746
Scris 19 februarie 2012 - 10:29
- Whats a Trulli train?
- When Jarno Trulli holds everyone up and gets factored into team’s startegy
#747
Scris 19 februarie 2012 - 12:37
#748
Scris 19 februarie 2012 - 12:47
http://www.f1technic....php?f=3&t=3436
Mai multe, pe goangal
Aceasta postare a fost editata de pejte: 19 februarie 2012 - 12:47
#749
Scris 19 februarie 2012 - 12:53
Cum ziceam, e sub demnitatea unora de a-si exprima punctul de vedere. Numai concluzii de atotstiutori stim sa dam... si nu e nici pe aproape singurul caz in care se intampla asta.
Aici cam are dreptate Pejtele nostru......
Revenint la Barichello, mie mi se pare unul dintre acei piloti ghinionisti. Dar eu sunt de parere ca decat 3 sezoane campion mondial si apoi acasa in fotoliu, mai bine 326 de curse, 68 de podiumuri, 11 victorii si in total 18 ani de prezenta in F1....Ca din 2009 n-a mai castigat nicio cursa, asta e! Macar a fost acolo si a facut ceea ce ii place..... nu multi oameni au posibilitatea asta. Si experienta nu se masoara doar in victorii.....
Este parerea mea si o sustin. Il respect pe omul asta pentru cei 18 ani de cariera si pt experienta acumulata in acest timp.
#750
Scris 19 februarie 2012 - 12:55
Aceasta postare a fost editata de Relu: 19 februarie 2012 - 12:56
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi