Stiri F1
#776
Scris 25 noiembrie 2012 - 10:51
#777
Scris 25 noiembrie 2012 - 11:32
RB nu știu dacă a trișat, pur și simplu au venit cu soluții tehnice În cele mai puțin probabile locuri. Acum iar e de discutat dacă alții nu le-au Încercat pentru că le considerau prea aproape sau chiar contra regulamentului sau pur și simplu nu au avut oameni care să le identifice. Probabil adevărul este undeva la mijloc, de vreme ce și alte echipe au Încercat soluții tehnice alternative, dar cu succes limitat sau chiar negativ (vezi Mercedes AMG).
Eu abia am Început să reurmăresc cursele. Până acum mi se păreau deosebit de anoste, cu 1-2 echipe În față și restul clar foarte departe și cu șanse puține la victorie. Măcar mai nou sunt câteva care pot produce surprize, plus șanse pentru anumiți piloți mai de mijlocul plutonului, uneori chiar mai jos. Dacă ne uităm În clasament, cred că surpriza maximă a fost Kimi cu Lotus. Dacă Grosjean nu făcea atât de multe prostii, ar fi ocupat un loc mult mai bun, poate chiar peste Ferrari, deși mașina În sine este mai slabă. Probabil va pierde locul 3 la piloți, să vedem ce va face. Sunt șanse să fie bine. E totuși locul 3, În fața echipelor de top.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#778
Scris 25 noiembrie 2012 - 12:37
Are logică. Îi forțează să facă cutii mai rezistente sau să le exploateze cu mai multă atenție.
....
O super mare P U L A !
Ii forteaza sa faca jucarii care sa cantareasca 125 grame, si mai vrem spectacol ....
Wake up !
#779
Scris 25 noiembrie 2012 - 02:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#780
Scris 25 noiembrie 2012 - 03:15
Pe undeva s-a incercat o nivelare, dar cateodata lucrurile au mers in directie inversa.
Desi locul I la piloti conteaza cel mai mult, sa nu uitam ca vorbim de niste echipe ce se implica in marele circ.
De aceea apar si ordinele de echipa, cu care eu unul sunt de acord.
Revenind, cata are pe undeva dreptate. Faci un motor care sa tina 5 etape, inseamna ca il faci mult mai fiabil. Tine de tine, ca "motorist" sa-l faci si performant si cat de performant.
Dar dupa mine cel mai important e sa modifici aerodinamica (si sa gasesti solutii corespunzatoare, la limita legalitatii).
Si extraordinar de important, influenta modificarilor aerodinamice asupra consumului. De cauciucuri.
#781
Scris 25 noiembrie 2012 - 05:02
Poate mai are pejte pozele cu ambreiajul de F1 ( de dimensiunile unei mici scrumiere ) sa va puteti face o idee macar despre ce inseamna F1.
Noi am avut in mana unul mai mic !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 noiembrie 2012 - 05:09
#782
Scris 25 noiembrie 2012 - 05:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#783
Scris 25 noiembrie 2012 - 05:44
#784
Scris 25 noiembrie 2012 - 05:51
#785
Scris 25 noiembrie 2012 - 05:56
#786
Scris 25 noiembrie 2012 - 08:34
Mi-a placut maturitatea lui Alonso din final, sunt sigur ca va mai castiga cel putin un titlu de campion pana la finalul carierei. La fel de remarcabila a fost si revenirea lui Vettel care, desi parea sufocat de presiune la start, si-a revenit si a mers aproape fara greseala pana la final.
E clar ca norocul a fost cu Ferrari azi, doar ca nu in cantitate suficienta. Nu poti sa stai la cafele un an intreg si sa speri intr-un eveniment tip loto 6/49 ca sa castigi titlul. Pacat ca doi piloti mari, Alonso si Hamilton, sunt ingropati de niste echipe mult sub RedBull.
#787
Scris 25 noiembrie 2012 - 08:45
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#788
Scris 25 noiembrie 2012 - 10:11
imi place comentariul, denota maturitate.E clar ca norocul a fost cu Ferrari azi, doar ca nu in cantitate suficienta. Nu poti sa stai la cafele un an intreg si sa speri intr-un eveniment tip loto 6/49 ca sa castigi titlul. Pacat ca doi piloti mari, Alonso si Hamilton, sunt ingropati de niste echipe mult sub RedBull.
nu poti castiga un titlu daca nu esti in stare sa castigi o cursa.
P.S> pe unde merge Kimi in Turcia ? de ce ?
#789
Scris 25 noiembrie 2012 - 11:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#790
Scris 26 noiembrie 2012 - 12:32
#791
Scris 05 aprilie 2013 - 07:19
Took down McLaren's 2.31s record
Red Bull was able to establish a new pitstop record during the 2013 Malaysian Grand Prix.
The previous record belonged to McLaren as last year they were able to change all four tires in 2.31 seconds. However, at the Malaysian Grand Prix the record was improved no less than six times, with five of them belonging to Red Bull. One of those achievements happened during Sebastian Vettel's first stop when the pit crew did their job in 2.13 seconds.
The other four occurred during Mark Webber's pitstops, including the one in lap 19 when Red Bull's mechanics replaced the used rubbers in an almost unbelievable 2.05 seconds, thus establishing a new world record.
wai de ma-sa
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#792
Scris 05 aprilie 2013 - 08:45
Foaaaaaaaaaaaaaaaaaarte interesant. Deci l-au boicotat pe saracu vebar cu pitstopurirecord.
#793
Scris 19 iunie 2013 - 01:45
A photo has emerged that some believe is evidence Red Bull is using illegal 'traction control' aboard its championship-leading RB9 car.
"Bumps or traction control?" a report by Italy's Autosprint said.
The photo shows Mark Webber's single seater exiting a corner in Canada and leaving rubber marks on the track due to wheel spin.
But, apparently moments into the wheel spin, the rubber marks become dotted, as if to depict the kicking-in of a form of traction control, which is not allowed in F1.
The photo was sent in by a reader, who admitted that the dotted wheel spin marks may also have been caused by a phenomenon of resonance in the rear suspension.
"Anyway, the image is worth reporting," the Autosprint story read.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#794
Scris 30 iunie 2013 - 12:09
http://www.promotor....770-cp-11017363
http://www.youtube.c...d&v=5df7So2ykxg
#795
Scris 07 iulie 2013 - 10:29
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#796
Scris 07 iulie 2013 - 11:06
E bine atunci ca nu se pune verde
#797
Scris 08 iulie 2013 - 01:32
#798
Scris 08 iulie 2013 - 09:14
Minutul 12.02. Cand se aprinde a4a lumina rosie uita-te prin mijlocul plutonului de pe partea dreapta (cum te uiti tu). Ala e romanu
Aceasta postare a fost editata de pejte: 08 iulie 2013 - 09:14
#799
Scris 23 iulie 2013 - 02:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#800
Scris 30 iulie 2013 - 07:42
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi