Rear-wheel drive vs front-wheel drive
#1
Scris 15 mai 2003 - 06:51
back-wheel drive pt limuzine
iar awd cu reductoarea si alea alea pt masini sport si de teren
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#2
Scris 17 mai 2003 - 07:39
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#3
Scris 17 mai 2003 - 07:57
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#4
Scris 17 mai 2003 - 11:28
over/under steering te pot lua chiar si prin surprindere
dar daca ma gandesc s-au inventat si sisteme pentru a ajuta soferul in astfel de situatii
in concluzie trebuie sa-ti cunosti bine masina ca sa beneficiezi din plin de ea
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#5
Scris 17 mai 2003 - 02:53
Toate cele bune
#6
Scris 17 mai 2003 - 04:34
Cum realitatea este alta, AWD all the way... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
#7
Scris 17 mai 2003 - 09:29
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#8
Scris 18 mai 2003 - 10:12
dar sa stiti ca nu numai in buc sunt gropi
am fost ieri cu taicamiu putin prin oras si ca sa vezi nu sunt gropi sunt zone cu gropi care nu pot fi ocolite si dua se treci de una dai peste alta
cel putin primaru din ct chiar asfalteaza
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#9
Scris 18 mai 2003 - 10:14
dar sa stiti ca nu numai in buc sunt gropi
am fost ieri cu taicamiu putin prin oras si ca sa vezi nu sunt gropi sunt zone cu gropi care nu pot fi ocolite si dua se treci de una dai peste alta
cel putin primaru din ct chiar asfalteaza
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#10
Scris 18 mai 2003 - 11:58
Originally posted by dixy2k
am incercat azi de curiozitate sa vad daca sub acceleratie mare pornind de pe loc o ia razna masina intro parte sau alta. nu sa intimplat de loc. am lasat volanul liber si iam dat bice in prima si a doua viteza.
daca ai incerca acelasi lucru cu silvia din avatar s-ar intampla altceva
Pina in 130-150CP/tona nu se simte, dupa aia e complet alta poveste...
#11
Scris 19 mai 2003 - 10:55
Masinile WRC din WRC nu au nimic in comun cu modelele de strada ale caror nume le poarta...
#12
Scris 19 mai 2003 - 03:26
si sa nu uitam de noul clio a lui grigorescu iar pitigoi daca ar avea un wrc ar fi la nivelul lui aur
cu tot respectul
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#13
Scris 19 mai 2003 - 04:04
inclusiv sprinter are 4x4 si noiile vanuri
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#14
Scris 19 mai 2003 - 04:20
probabil daca masina are fwd se comporta mai bine
habar n-am http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#15
Scris 20 mai 2003 - 07:25
In alta ordine de idei, raliul pe asfalt nu mi se pare cea mai potrivita competitie in care sa cauti RWD, mai degraba m-as uita la FIA GT, unde lucrurile stau un pic diferit...
#16
Scris 21 mai 2003 - 07:34
sau am inteles gresit?
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#17
Scris 21 mai 2003 - 07:41
Originally posted by Dani Filth
sa revina .. dar cand a disparut . . cele doua solutii vor coexista ... forever ... alt minus pentru RWD .. ar fi faptul ca acupa putin din spatiul pentru bagaje si/sau pasageri spate ..
asta numai in cazul in care motorul se afla in fatza ... :D
#18
Scris 22 mai 2003 - 05:08
rwd e pentru masini de lux, si alte alea
pt sport awd
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#19
Scris 16 iunie 2003 - 08:53
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#20
Scris 12 septembrie 2003 - 02:09
Cel mai evident exemplu de asa ceva este SuperNova. Posesorii de asa ceva, pot sa verifice la iarna (cel mai usor) daca apesi brutal pe acceleratie in 99%din cazuri va patina roata de pe o parte (dreapta parca). Cind e ploaie si iau curba la dreapta cu acceleratie puternica, simt cum imi trage volanul din mina.
Pentru contracarare se adapteaza suspensia si se pune un dif blocabil sau un visco cuplaj pe planetara mai lunga (Fiat Coupe Turbo)......
Volvo ala supravietuieste din cauza de STC si DSTC. Am vazut test cu ea, si roata din interior fumega rau la acceleratii in curbe. Nu stiu daca are dif blocabil, la asa putere pe FWD mi se pare obligatoriu.
Din punct de vedere sportiv RWD e cel mai indicat. AWD pe suprafete alunecoase(nu oricare AWD). FWD e cel mai sigur si cu ceva tuning serios si cu o geometrie complicata (vezi Alfa, Mazda 6, Passat/A4) se rezolva ceva din probleme.
Personal as prefera un AWD gen Evo 7 sau Quattro. Mai putin un AWD gen 4motion sau Honda CRV. Subtiri mi se par sistemele gen BMW care folosesc diferentiale libere si ASR...
#21
Scris 19 decembrie 2003 - 02:13
Fii tu sigur ca in conditii identice de putere/cauciucuri/greutate/rapoarte de viteza un S2000 o sa fac totdeauna un Civic Type R. Tocmai pentru ca tractiunea e pe spate.
600 CP pe fata, inclusiv cu LSD e deja fortat rau de tot. Aia probabil nu fac altceva decit drag.
#22
Scris 20 decembrie 2003 - 06:30
dany_s chiar al asta ma gindeam avind in vedere ca majoritatea au boost controller si pe strada merg mai "cuminte"
lazargigi, se simte si la Dacia SN pe ploaie si in curba la dreapta, pur si simplu trage ea de volan. Ii zice torque steer la chestia asta. Se vede cel mai bine la masinile cu motor transversal din cauza lungimii inegale a planetarelor
La raliuri cinstiga 4x4 pentru ca acolo se alearga si pe macadam, zapada. Pe asfalt normal (80% din cazuri) vedem care e cal mai bun de la F1, LeMans etc. Adica spatele.
#23
Scris 06 aprilie 2004 - 07:40
#24
Scris 10 septembrie 2004 - 09:01
Originally posted by dixy2k
in general masinile cu fwd au o tendinta de a vira la plecarea de pe loc cu pedala la podea. e datorita, cred transmisiei si planetarelor. cred ca o roata trage mai mujlt decit alta. un LSD rezolva asta.
inca o data, nu exista LSD pe masinile cu tractiune fata. ar fi complet aberant.
"torque steer" apare la masinile cu tractiune fata si cu motorul transversal, pentru ca planetarele au lungime diferita. e o chestie insesizabila de catre soferii normali.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#25
Scris 10 septembrie 2004 - 09:55
ok, am citit linkul tau si rectific: exista LSD si pe fatza, dar la foarte putine masini si probabil combinat cu multa tehnologie care sa foloseasca chestia asta doar in anumite situatii.
[Edited on 10-9-2004 by jaffar]
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi