Rear-wheel drive vs front-wheel drive
#51
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:28
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#52
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:29
#53
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:55
nimic mai fals....frana de motor la 4wd e mult mai eficientaserios acum. am mai citit asta. atunci era vorba de umed si a aparut brusc un obstacol. 4wd ii permitea sa mearga cu viteza mare. In momentul in care iei piciorul de pe acceleratie 4wd devine 0wd si .........
#54
Scris 13 ianuarie 2010 - 10:59
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 13 ianuarie 2010 - 10:59
#55
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:05
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#56
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:05
e greu rau.e complicat sa simti masina, sa alegi gume de iarna. la dracu, e complicat sa iei de volan.
mai ales ultima parte.
vad ca strigi dupa seminte...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#57
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:10
Hai ca asta-i tare. Zicea ca daca-r fi avut FWD n-ar fi putut sa mearga atat de repede, viteza ar fi fost mai mica si, in consecinta, manevrele de evitare n-ar fi necesitat atat talent .si cu FWD ce facea? studiu de caz.
#58
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:12
cred ca orice intrebare, este retoricaEra un viraj fara vizibilitate(copaci), el mergea la limita, si dintr-o data i-a aparut in fata (mergand in acelasi sens) un tractor sau o caruta.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#59
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:12
Am un FWD si un AWD. Este, vorba borgului, "futile" sa mai specific cat de misto e cu AWD-ul (echipat de iarna, of course!!!).
Insa cel mai bine a sintetizat situatie acest user, pe care il felicit pentru post:
Lanciaman January 13, 2010 3:29 PM
Dear Andrew.
1. Buy winter tyres.
2. Switch off electronics.
3. Switch on brain.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#60
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:15
astea-s amintirile mele despre articol. Daca nu ma insel era un articol despre Audi TT diesel quattro.cred ca orice intrebare, este retorica
#61
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:22
Cit de tare !1. Buy winter tyres.
2. Switch off electronics.
3. Switch on brain.
#62
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:34
Hai ca asta-i tare. Zicea ca daca-r fi avut FWD n-ar fi putut sa mearga atat de repede, viteza ar fi fost mai mica si, in consecinta, manevrele de evitare n-ar fi necesitat atat talent .
tu ai citat un "sofer"???
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#63
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:36
cred ca da. Un sofer talentat platit de o revista sa faca o recenzie.tu ai citat un "sofer"???
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 13 ianuarie 2010 - 11:36
#64
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:39
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#65
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:41
#66
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:49
man, era o parere. Din ciclul "nu te juca cu focul". Eu am condus o singura data in viata mea un Forester 2.0 vreo 10km prin Bucuresti, n-am apucat sa simt transferul cuplului intre punti etc., desi rotile au scartait la multe curbe. Deci n-am experienta 4x4. Ideea nu era doar de citat, ce naiba. Teoretic suna Ok. Ti se poate induce un fals sentiment de siguranta datorita tractiunii MULT mai bune, Si sa dai de o bucata de gheata, sa-ti sara o caprioara-n fata sau sa ploua cu carute si tractoare. una e sa ai 30(la FWD), alta e sa ai 60 km/h cand faci manevra de evitare. Oamenii aia erau cumva obligati sa forjeze masina, pentru ca nu poti sa scrii un articol si sa zici: "N-am vazut in viata mea o masina mai stabila la 20km/h"io refuz sa cred ca e sofer cu o asa explicatie. serios. e ca aia care spun ca de vina pt ca sunt porci e hamburgerul pt ca e delicios. ei n-au nene nici o vina. asta e cam gandire tipic imbecila americana si e una foarte periculoasa.
#67
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:54
Iti dai seama daca mergea cu trenu ca n-avea treaba deloc cu carutele ?.... una e sa ai 30(la FWD), alta e sa ai 60 km/h cand faci manevra de evitare. Oamenii aia erau cumva obligati sa forjeze masina, pentru ca nu poti sa scrii un articol si sa zici: "N-am vazut in viata mea o masina mai stabila la 20km/h"
#68
Scris 13 ianuarie 2010 - 11:56
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 13 ianuarie 2010 - 11:57
#69
Scris 14 ianuarie 2010 - 12:00
de vina e destinul daca nu vrei sa spui ca soferul e idiot.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#70
Scris 14 ianuarie 2010 - 12:15
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 14 ianuarie 2010 - 12:15
#71
Scris 14 ianuarie 2010 - 12:48
#72
Scris 14 ianuarie 2010 - 12:49
sansele ca tu sa faci un accident sunt minime spre 0
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#73
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:19
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 14 ianuarie 2010 - 01:25
#74
Scris 14 ianuarie 2010 - 09:57
Hai sa incerc altfel. Ignoram caruta/tractorul . Drumul e gol. Testezi masina. Deci mergi la 80% din limita. FWD(30km/h), AWD(50km/h). Tu nu percepi ca mergi cu viteza prea mare pentru ca simti ca mai ai pana la limita.Ai explozie de pneu. Care situatie e mai periculoasa? Sa nu-mi spui ca tu conduci adaptat si o explozie de pneu nu te surprinde ca sar pana-n tavan de indignare.
Dupa mintea mea, indiferent ce fel de tractiune as aveaj, as merge cu 30 sau 50/h, uitandu-ma imprejur la ce (posibile) obstacole am. Viteza cu care merg nu deriva din felul in care demarez! Si aici nu glumesc si nu ma dau mare! Si am avut ocazia in cele cateva zile cu zapada sa testez din plin chestia asta. Indiferent cu ce fel de masina sunt, testez mereu sa vad cum stau cu frana.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#75
Scris 14 ianuarie 2010 - 10:15
serios acum. am mai citit asta. atunci era vorba de umed si a aparut brusc un obstacol. 4wd ii permitea sa mearga cu viteza mare. In momentul in care iei piciorul de pe acceleratie 4wd devine 0wd si .........
Asta-i tampenie care denota vaste cunostinte in ale conducerii, mai putin in cele legate de frana de motor.
Excluzand ,,financiarul'', un 4x4 este superior, mai ales in conditii de aderenta scazuta, celorlalte tipuri de tractiuni.
Ca unii isi forteaza limitele, e minusul lor, masina, saraca, n-are nici o vina...
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi