iete ce am gasit eu scris acum 5 ani juma aproape
Nu stiu cine e jaffar dar il invit sa dea o tura cu Accentul meu sa-mi spuna cat e de insesizabil. Trebuie doar sa am grija sa nu aiba obstacole in partea dreapta a drumului...
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:43
iete ce am gasit eu scris acum 5 ani juma aproape
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:51
Nu stiu cine e jaffar dar il invit sa dea o tura cu Accentul meu sa-mi spuna cat e de insesizabil. Trebuie doar sa am grija sa nu aiba obstacole in partea dreapta a drumului...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 14 ianuarie 2010 - 02:52
Scris 14 ianuarie 2010 - 03:22
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:11
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:19
Daca Romania ar fi o tara civilizata cu drumuri decente, fara discutii RWD...
Cum realitatea este alta, AWD all the way... :thumb:
Oameni buni, torque steer se poate rezolva din geometria suspensiei. De aia Audi are puntea aia super complicata pe fata. De aia, GTA nu are torque steer, pentru ca are suspensia desteapta rau.
Cel mai evident exemplu de asa ceva este SuperNova. Posesorii de asa ceva, pot sa verifice la iarna (cel mai usor) daca apesi brutal pe acceleratie in 99%din cazuri va patina roata de pe o parte (dreapta parca). Cind e ploaie si iau curba la dreapta cu acceleratie puternica, simt cum imi trage volanul din mina.
Pentru contracarare se adapteaza suspensia si se pune un dif blocabil sau un visco cuplaj pe planetara mai lunga (Fiat Coupe Turbo)......
Volvo ala supravietuieste din cauza de STC si DSTC. Am vazut test cu ea, si roata din interior fumega rau la acceleratii in curbe. Nu stiu daca are dif blocabil, la asa putere pe FWD mi se pare obligatoriu.
Din punct de vedere sportiv RWD e cel mai indicat. AWD pe suprafete alunecoase(nu oricare AWD). FWD e cel mai sigur si cu ceva tuning serios si cu o geometrie complicata (vezi Alfa, Mazda 6, Passat/A4) se rezolva ceva din probleme.
Personal as prefera un AWD gen Evo 7 sau Quattro. Mai putin un AWD gen 4motion sau Honda CRV. Subtiri mi se par sistemele gen BMW care folosesc diferentiale libere si ASR...
CBR, un LSD prea agresiv pe fata, iti face viata amara pe denivelari. Trebuie sa alegi compromisul cel mai bun intre linie dreapta (fara dif cel mai bine) si circuit (20-30% blocaj). Exemplu perfect de super masina FWD care face pe nebuna pe denivelari este Focus RS. Asta este nu poti sa pui 2 roti sa faca si frina, tractiune si directie.
dany_s chiar al asta ma gindeam avind in vedere ca majoritatea au boost controller si pe strada merg mai "cuminte"
lazargigi, se simte si la Dacia SN pe ploaie si in curba la dreapta, pur si simplu trage ea de volan. Ii zice torque steer la chestia asta. Se vede cel mai bine la masinile cu motor transversal din cauza lungimii inegale a planetarelor
La raliuri cinstiga 4x4 pentru ca acolo se alearga si pe macadam, zapada. Pe asfalt normal (80% din cazuri) vedem care e cal mai bun de la F1, LeMans etc. Adica spatele.
pentru ca LSD tinde sa transmita rotatia in mod egal celor doua roti. daca faci asta pe fatza intr-o curba, te duci direct in muntzi.
ok, am citit linkul tau si rectific: exista LSD si pe fatza, dar la foarte putine masini si probabil combinat cu multa tehnologie care sa foloseasca chestia asta doar in anumite situatii.
[Edited on 10-9-2004 by jaffar]
bun... si daca ai 230 cai si mergi ca nu sofer linistit in oras, e ca si cind ai merge cu dsn/tico, nu ? eu cred ca e un pic exagerata treaba cu mutatul pe alta banda din cauza asta, right arun?
daca ai motor longitudinal si planetare egale, nu prea mai ai de unde sa faci torque steer, cred.
un articol despre torque steer la ford, care prezinta citeva cauze posibile si remedii:
http://www.mscsoftwa...UC_008_FORD.pdf
Mda, avantajul e numai pe hirtie, nu tin minte sa fii se omorit cineva dupa tinuta de drum. Focus cu o punte mai simpla o trimite rapid la gara. Parca si Corolla avea o punte super complicata pe spate si a iesit in toate testele super supraviratoare de au trebuit oamenii sa o retuneze.
Oricum RWD e solutia cu compromisul cel mai bun insa sint masini FWD care cu o suspensie atent tunata si cu un LSD fac minuni.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 14 ianuarie 2010 - 04:49
avem standarde diferite inseamna.Discutia a fost civilizata.
Scris 14 ianuarie 2010 - 05:43
Ai citat incomplet, in primul rand. Daca recitesti vei vedea in ce sens am afirmat ca a fost civilizata discutia.avem standarde diferite inseamna.
Scris 19 ianuarie 2010 - 11:44
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:26
inca o data, nu exista LSD pe masinile cu tractiune fata. ar fi complet aberant.
"torque steer" apare la masinile cu tractiune fata si cu motorul transversal, pentru ca planetarele au lungime diferita. e o chestie insesizabila de catre soferii normali.
iete ce am gasit eu scris acum 5 ani juma aproape
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:28
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:46
eu am tot atata torque ca un OPCiar pt torque steer, invit pe oricine sa incerce un Astra H cu motor ceva mai potent...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 19 ianuarie 2010 - 01:51
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:06
Scris 19 ianuarie 2010 - 02:37
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:15
daca voi aveti torque steer, eu am 4wheels steer
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:25
Scris 19 ianuarie 2010 - 03:30
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 19 ianuarie 2010 - 03:32
Scris 19 ianuarie 2010 - 04:23
Sa inteleg ca sunt geometriile defecte? Am zis ca si eu simt la fel la Accent, trage dreapta de groaza (cand accelerezi in trepte mici).
Root causes for torque steer are:[1]
* Incorrect sidewall ply design allowing deformation of the tire sidewall.[2]
* Nonsymmetric driveshaft angles, e.g. due to
o Nonsymmetric design of the vehicle, e.g. different driveshaft length
o Transient movement of the engine
o Tolerances in engine mounts
* Different driveshaft torques left to right
* Suspension geometry tolerances
* Unequal traction forces due to road surface (�-Split) in combination with kingpin offset
* Open differentials may not equally distribute the torque between the two driveshafts, due to friction in the side gears etc. The same will be seen if a limited slip differential is used. Either way there is a tendency for the slower wheel to receive more torque.
un lsd bine reglat e bun pe orice tip de tractiune dar nu va asteptati la minuni.
un cauciuc are totusi o limita fizica de aderenta, nimic din lume nu te poate face sa o invingi..doar sa te apropii de ea....cand pui rotile fata sa faca tot...e mai greu
bine, la awd iti tb mai multe lsd-uri
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 17 iulie 2010 - 08:09
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi