Chuck Norris does not wear a condom. Because there is no such thing as protection from Chuck Norris.
Rear-wheel drive vs front-wheel drive
#101
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:10
#102
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:15
eu zic sa-l facem capitanul nostru. deci DA . deci votam ?
nu de alta , dar pe mine m-a lasat fara cuvinte .
Deci, da.
#103
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:17
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#104
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:18
tu asta cu portocaliu la semnatura vorbesti ?Alianta DA!
nu e alianta DA (luaiarfocusaiia) e doar da , as in YES , SI , JA ...
#105
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:20
atatia nervi pentru articolul unui retardat...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#106
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:22
#107
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:23
tu asta cu portocaliu la semnatura vorbesti ?
Bhey, vezi ca nu eu sunt cel Portocaliu p-acilisea. Altcineva e... si ne frustreaza de mama focului.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#108
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:31
La limita viteza AWD e mult mai mare decat FWD in conditii de aderenta scazuta. Asta o recunoaste toata lumea. Sper.
aaaa nu?
tu zici ca AWD are 70 km si FWD are 30!!!
pana la urma cum s-a mai scris poti sa mergi si cu 100 cu FWD daca nu ai minte
vrei sa zici ca 4x4 ala te face sa mergi tare si sa ignori faptul ca drumul e acoperit de zapada??sau ca unu cu 4x4 merge asa cu 70 doar ca are 4x4?!!?
Cum am zis sunt un pic obosit
#109
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:33
Ai dreptate. cand nu accelerezi nu conteaza daca masina e 4wd.. devine 0wd. De altfel ca orice masina 2wd sau 1wd.
Pt ca TRACTIUNEA conteaza in accelerare. Sau in frana de motor.
Si un 4wd da un sentiment de siguranta.
Esti mai sus ca restul, esti mai mare, esti mai vizibil.
Insa sentimentul desiguranta e dat si de masinile cu 5*.
Asta nu inseamna ca trebuie sa te bazezi pe masina ca poate sa compenseze prostia componentei dintre scaun si volan.
Vrei siguranta pe drumuri alunecoase.. iei un 4wd, dai le 4x4 LOW si mergi. maxim 50km/h in viteza 5-a...
Aceasta postare a fost editata de aztec: 14 ianuarie 2010 - 01:36
#110
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#111
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:40
100% adevarat. Cu conditia sa ai loc de evitare pe cealalta banda, ceea ce s-ar putea sa nu fie cazul.pt cultura voastra, un obstacol se ocoleste cel mai bine pe ud cu integala si pe uscat cu spate.
@aztec. uneori tractiunea te mentine pe traiectorie. 5* e alt topic, pentru ca la viteze nu foarte mari oricum esti mort.
#112
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:40
,,La limita viteza AWD e mult mai mare decat FWD in conditii de aderenta scazuta. Asta o recunoaste toata lumea. Sper.'' DeLucian
Fraza asta n-are nici o treaba cu limba romana, iar luata ca atare te pufneste plansu'/rasu'...
Ar trebui cineva care sa priceapa ast scris, pentru a raspunde...
DeLucian, recunosc.
#113
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:43
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 14 ianuarie 2010 - 01:46
#114
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:46
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#115
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:53
Ti-am m-ai spus ce problema ta e fondul. iti urez un somn placut pe forma in continuare.,,La limita viteza AWD e mult mai mare decat FWD in conditii de aderenta scazuta. Asta o recunoaste toata lumea. Sper.'' DeLucian
Posibil, dar nu cred ca e cazul aici. Nu tu esti cazul pe care-l cunosc, daca are vreo importanta.man, e clar ca sunt niste chestii pe care nu le poti intelege.
iti multumesc pentru bunele intentii, dar nu sunt in piata.buba e ca nu stiu ce sfat sa-ti dau, mai mult decat sa cumperi mereu masina pe care chiar o poti conduce.
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 14 ianuarie 2010 - 02:00
#116
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:54
Ar trebui sa-ti scriu in papuasa...recunosc.
#117
Scris 14 ianuarie 2010 - 01:59
Era un text scris in graba pe care toate toti l-au priceput, mai putin tu. De altfel tu n-ai prea priceput nimic.Inevitabil, minusurile formei se rasfrang catre fond...
Macar de-ai avea cultura necesara.Ar trebui sa-ti scriu in papuasa...recunosc.
#118
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:04
Voi, pentru siguranta noastra, doar ,,perpedes'' si cu prezervative la purtator.
#119
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:06
adica sa le conduci pe toate suficient ca sa faci comparatie intre ele .
stii ce ma oftica la culme , ca se gasesc oameni ca tine , neexperimentati care dau sfaturi in domeniile astea. fara urma de ironie sau rautate spun astea. nu ca as fi eu cine stie ce cunoscatoru sau ca e c6t9 sau relu , dar diferenta face ca unii chiar au condus zeci de mii de km sau sute de mii de km masini cu propulsii diferite.
eu am condus atat FWD cat si RWD cat si AWD . si tot nu ma consider expert dar pot sa imi exprim parerile din experienta proprie.
#120
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:08
Trebuie sa recunosc ca de data asta am apreciat forma. Nu-ti prea iese, dar de data asta e o exceptie. Cat despre prezervative, deja e prea tarziu pentru tine. Asa ca mai bine te feresti.Tot in graba conducea awd si respectivul si-ai vazut ce s-a intamplat...
Voi, pentru siguranta noastra, doar ,,perpedes'' si cu prezervative la purtator.
#121
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:20
berkut, eu nu ma contrez aiurea. Am dat link-ul unui articol si am spus ca mai citisem ceva asemanator. dar a decurs discutia in directia asta si toti ati sarit la mine. De ce?DeLucian , te contrezi aiurea. tocmai ca nu ai condus FWD, RWD si AWD destul ca sa-ti dai seama de diferente.
adica sa le conduci pe toate suficient ca sa faci comparatie intre ele .
N-am dat sfaturi!!!! Chiar "fara urma de ironie sau rautate spun astea" ? Azi am fost jignit fara intrerupere, si luat la mishto. Recititi si poate-mi explica si mie cineva de ce? Pentru mine a devenit un fel de test social toata chestia asta!stii ce ma oftica la culme , ca se gasesc oameni ca tine , neexperimentati care dau sfaturi in domeniile astea. fara urma de ironie sau rautate spun astea. nu ca as fi eu cine stie ce cunoscatoru sau ca e c6t9 sau relu , dar diferenta face ca unii chiar au condus zeci de mii de km sau sute de mii de km masini cu propulsii diferite.
Te cred. Dar in acelasi timp sunt ferm convins ca nu exista pe forumul asta cineva care sa aiba experienta lui Frankel. Nu ma pronunt despre inteligenta lui, dar nu este singurul care spune asta. Folositi google si veti gasi si alte asemenea pareri.eu am condus atat FWD cat si RWD cat si AWD . si tot nu ma consider expert dar pot sa imi exprim parerile din experienta proprie.
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 14 ianuarie 2010 - 02:21
#122
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:23
#123
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:29
se civilizeaza discutia sau se inchide topicul
#124
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:33
inca o data, nu exista LSD pe masinile cu tractiune fata. ar fi complet aberant.
"torque steer" apare la masinile cu tractiune fata si cu motorul transversal, pentru ca planetarele au lungime diferita. e o chestie insesizabila de catre soferii normali.
iete ce am gasit eu scris acum 5 ani juma aproape
#125
Scris 14 ianuarie 2010 - 02:34
Discutia a fost civilizata. Vorba aceea:gata cu mistourile din momentul asta, de ambele parti.
se civilizeaza discutia sau se inchide topicul
"Acela care a preferat sa injure in loc sa arunce cu piatra poate fi considerat inventatorul civilizatiei" (Freud).
Cred ca topicul se poate inchide pana in primavara, cand frumos ar fi sa-l continuam pe o pista de karting, nu de alta, dar sa vedem pe ce se bazeaza fiecare.
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 14 ianuarie 2010 - 02:36
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi