Inmatriculare auto dupa 2007
#901
Scris 26 ianuarie 2008 - 03:04
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#902
Scris 27 ianuarie 2008 - 09:57
sa va miluiasca Domnul cu ceea ce va doriti.
#903
Scris 27 ianuarie 2008 - 04:03
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#904
Scris 27 ianuarie 2008 - 04:14
Cine doreste hirtiile pentru contastarea taxei la ANAF le poate solicita pe e mail.
O sa scriu pe larg pe BLOG.
Eu miine o sa platesc taxa de 1093.70 euro adica 3671.02 ron si tot miine trimit catre ANAF hirtia de contestare a taxei iar dupa 30 de zile voi contesta raspunsul lor (negativ) normal dupa care urmeaza procesul la Tribunalul Constanta in contencios administrativ.
Asadar a inceput distractia domnu Tariceanu iar eu tot miine o sa il intreb pe avocat daca ma pot indrepta si impotriva prim ministrului si a ministrilor (sa vedem ce zice legea raspunderii ministeriale) pentru ca nu vreau ca tot noi contribuabilii sa suportam si cheltuielile pentru procese dobinzi bla bla.
Si ar fi bine sa iti vinzi motoru si Porshe ul de pe acum sa ai bani pentru despagubit.
Apropo de Porche ai dat bani pe el sau este o sponsorizare.
Cit despre bani ce sa spun am inteles ca aveti fonduri pina in vara toamna dupa care adios pensii and stuff dar probabil va doar in .... pentru ca este posibil sa nu mai fi in parlament atunci.
Sincer pentru 430 de euro cit am reducerea in Iulie nu se merita sa astept chiar daca mai am varianta numerelor din Germania pe 3 luni din 2 serii doar ca sa nu dau banii in tara.
#905
Scris 28 ianuarie 2008 - 11:58
Eu azi am platit taxa pe vechea lege si astept in urma `menevrelor` pe care le-am facut cind am platit-o sa imi vina banii inapoi.
Voi reveni cu amanunte pe Miercuri Joi.
Intre timp mai discut pe net cu avocatul din Arad.
Trebuie in schimb sa acord o bila alba serviciului de la Inmatriculari si Eliberari carnete pentru ca in 2 ore am primi actele si pentru masina dar si carnetul ce imi expira in Febriarie 2008.
Asadar se misca repede baietii.
#906
Scris 29 ianuarie 2008 - 10:21
clar..tot psd e de vinapai acum tot PSD e
in ruptul capului sa nu recunosti ca ce ai votat e la fel de rau
#907
Scris 29 ianuarie 2008 - 01:00
#908
Scris 29 ianuarie 2008 - 03:11
@guest alternativa nu stiu cand va fi in tara asta toti promit si nici unii nu fac, dar de multe ori unii sunt nu mai buni, ci mai putin rai ca altii si asta e singura metoda dupa care sa alegi (parerea mea), daca nu faci parte din vreun partid.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#909
Scris 29 ianuarie 2008 - 06:04
ca una, ca alta, ca perioada de utilizare.... poate ala cu rabla non-EUR o sa o foloseasca inca 20 de ani de acum inainte....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#910
Scris 29 ianuarie 2008 - 06:29
Ce spune ministrul ca ala veche o sa polueze mai putin ca o sa circule mai putin nu tine pentru ca e posibil ca o masina euro 4 la care taxa e mare sa fie folosita decat 1000 de km pe an si aia non-euro sa o foloseasca 30.000 de km pe an.
#911
Scris 29 ianuarie 2008 - 11:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#912
Scris 30 ianuarie 2008 - 05:48
Si probabil i-au lasat sa pastreze taxe mari la euro 3 .
Nu e probabil ca e cert.
Uite cel mai interesant calculator de taxe ce mi-a cazut in mana pana acum:
http://www.automobil...pecialTaxes.php
#913
Scris 30 ianuarie 2008 - 07:13
#915
Scris 30 ianuarie 2008 - 08:16
Miercuri 30 ianuarie 2008, 20:12
Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) este de acord cu mărirea valorii taxei auto pentru maşinile noi, dar consideră că pentru cele vechi, cu norme de poluare mai permisive - non-Euro şi Euro1, taxa trebuie să fie mai mare, potrivit unui comunicat remis agenţiei NewsIn.
"Referitor la taxa auto, acceptăm creşterea taxei pentru cele noi şi este normal ca aceasta să existe şi pentru cele rulate. Considerăm �nsă că pentru cele vechi, cu norme de poluare mai permisive - non-Euro şi Euro1, această taxă trebuie să fie mai mare", se arată �n comunicatul APIA.
�n ce priveşte programul de �nnoire a parcului auto naţional, APIA este favorabilă creşterii semnificative a numărului de autovehicule vechi ce ar trebui retrase din parcul auto.
Reprezentanţii Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile sunt de părere că, "av�nd drept exemplu situaţia din Polonia şi Bulgaria, unde cea mai mare parte a vehiculelor intrate �n parcul auto �n ultimul an au avut peste10 ani", Rom�nia este �ndreptăţită să �şi �nnoiască parcului auto, inclusiv prin introducerea unor vehicule mai puţin poluante, iar �n acest scop "sunt necesare măsuri de natură financiară pentru a stimula consumatorii să-şi �nlocuiască vechile autoturisme cu unele mai puţin poluante".
Un alt aspect important punctat de APIA este faptul că industria auto din Rom�nia este din ce �n ce mai competitivă şi este capabilă să producă autovehicule conform celor mai exigente standarde de poluare, iar acest lucru trebuie, de asemenea, să fie �ncurajat prin toate mijloacele posibile.
"Facem această afirmaţie, av�nd �n vedere contribuţia industriei auto la dezvoltarea şi stabilitatea economiei rom�neşti, (cifra de afaceri totală - peste 10 miliarde de euro, exporturi de circa trei miliarde de euro şi circa 200.000 de salariaţi), dar mai ales posibila creştere a producţiei de la peste 240.000 de automobile �n 2007, la circa 700.000 unităţi �n 2010 (prin fabricile de la Piteşti şi Craiova), fapt ce ar putea dubla rezultatele bune din acest an", mai spun reprezentanţii APIA �n comunicat.
Sursa: Realitatea TV
#916
Scris 30 ianuarie 2008 - 09:15
#917
Scris 31 ianuarie 2008 - 08:48
#918
Scris 31 ianuarie 2008 - 11:39
Taxa de inmatriculare auto a devenit o taxa de mediu, potrivit ordonantei de urgenta a guvernului care urmeaza sa fie aprobata miercuri. Actul normativ abroga prevederile referitoare la taxa de inmatriculare din Codul Fiscal si o instituie ca taxa "pe poluarea de la autovehicule". Odata cu pierderea caracterului fiscal, Constitutia Romaniei - articolul 74 - le permite cetatenilor sa demareze o initiativa legislativa pe marginea taxei, care ar putea duce la eliminarea acesteia. E nevoie de 100.000 de semnaturi si de votarea initiativei in Parlament.
Informatia pe scurt:
- Scoaterea taxei din Codul Fiscal da dreptul cetatenilor sa initieze o inititativa legislativa pentru eliminarea taxei
- Este nevoie de 100.000 de semnaturi, din cel putin un sfert din judetele tarii, in fiecare judet reprezentat fiind necesare minimum 5.000 de semnaturi
- Dupa publicarea in Monitorul Oficial, initiativa intra in discutia Parlamentului, unde va fi votata
- Daca parlamentarii voteaza in favoarea initiativei cetatenesti, Presedintele promulga legea de eliminare a taxei
Initiativa cetateneasca, un drept constitutional
Constitutia limiteaza dreptul cetatenilor la initiativa legislativa in cazul problemelor fiscale, al celor cu caracter international, amnistiei si gratierii. Totodata, Constitutia stabileste ca initiativa legislativa trebuie sa adune semnaturile a cel putin 100.000 de cetateni, care sa provina din cel putin un sfert din judetele tarii. O alta conditie este ca initiativa sa intruneasca cel putin cinci mii de semnaturi din fiecare dintre aceste judete, inclusiv municipiul Bucuresti.
Pe langa eliminarea din Codul Fiscal, ordonanta de urgenta a guvernului redenumeste taxa cu titulatura "taxa pe poluare pentru autovehicule" si prevede ca sumele colectate din aceasta sursa sa fie virate la fondul de mediu. Actul normativ al guvernului va intra in vigoare de la 1 iulie 2008 si urmeaza sa fie aprobat prin lege de Parlament.
Pasii ce trebuie urmati
Potrivit Legii 189 din 9 decembrie 1999 privind exercitarea initiativei legislative de catre cetateni (republicata in 2004), "promovarea initiativei legislative a cetatenilor se asigura de catre un comitet de initiativa alcatuit din cel putin 10 cetateni cu drept de vot". Nu au voie sa faca parte din acest comitet parlamentari, membri ai Guvernului sau ai administratiei publice alesi prin vot universal.
Potrivit articolului 74 din Constitutie, "iniţiativa legislativă aparţine, după caz, Guvernului, deputaţilor, senatorilor sau unui număr de cel puţin 100.000 de cetăţeni cu drept de vot. Cetăţenii care �şi manifestă dreptul la iniţiativă legislativă trebuie să provină din cel puţin un sfert din judeţele ţării, iar �n fiecare din aceste judeţe, respectiv �n municipiul Bucureşti, trebuie să fie �nregistrate cel puţin 5.000 de semnături �n sprijinul acestei iniţiative".
Odata aceste semnaturi stranse, propunerea legislativa care face obiectul initiativei se publica gratuit �n Monitorul Oficial al Rom�niei, Partea I. Urmeaza �nregistrarea propunerii legislative la Camera competenta a Parlamentului, �n termen de cel mult 6 luni de la data publicarii acesteia, si verificari la Curtea Constitutionala.
Dupa ce intra in procesul legislativ, initiativa va fi supusa, in cele din urma, votului parlamentarilor. Daca votul este favorabil, merge la promulgarea de catre Presedintie.
Articol complet in Hotnews
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#920
Scris 31 ianuarie 2008 - 11:44
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#921
Scris 31 ianuarie 2008 - 11:59
Din cate am vazut, cu toate ca sunt la inceput, se strang rapid, si pot spune ca au sanse de reusita din cauza posibilitatilor de a face promovare prin tv.. nu doar pe net cum au fost restul petitilor. Plus ca au si puterea de a face ceva mai departe.
eu zic sa incercati si acolo
http://realitatea.net/petitie
#922
Scris 31 ianuarie 2008 - 12:40
http://64.233.179.10...3...=en&ie=UTF8
Car tax, per 100 cc capacity:
. Petrol Diesel
Euro 3 and better (Euro 4, etc.) and "Drei-Liter-Auto" 6,75 Euro 15,44 Euro
Euro 2: 7,36 Euro 16,05 Euro
Euro 1 and equivalent: 15,13 Euro 27,35 Euro
Other, allowed during "Ozonalarm": 21,07 Euro 33,29 Euro
High emissions, forbidden during "Ozonalarm": 25,36 Euro 37,58 Euro
Rest: 25,36 Euro 37,58 Euro
asta e impozittul la noi..ce nu rine cont de clasa de poluare, la care se adauga TPI.
Calculul impozitului pe masina se face in functie de numarul de cmc, dupa cum urmeaza:
- pana la 1.600 cmc: 8 lei/200 cmc;
- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 lei/ 200 cmc
- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 lei/ 200 cmc
- intre 2.601 si 3.000 cmc: 60 lei/200cmc
- peste 3.001 cmc: 120 lei/ 200 cmc
- autobuze, autocare, microbuze:24 lei/ 200 cmc
- masa totala autorizata de pana la 12 t: 25 lei/ 200 cmc
- tractoare inmatriculate: 16 lei/ 200 cmc
deci pana la 1600 ~2 �/200cc
1601-2000.. .4�/200cc
2001-2600... 8�/200cc
2.601-3.000..........16�/200cc
peste 3.001..........32�/200cc
#923
Scris 31 ianuarie 2008 - 02:52
mi se pare exagerata diferenta dintre diesel si benzina la impozit.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#924
Scris 31 ianuarie 2008 - 04:11
#925
Scris 31 ianuarie 2008 - 08:21
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi