Cauciucuri - partea a 2-a
#426
Scris 29 octombrie 2010 - 12:00
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#427
Scris 29 octombrie 2010 - 07:36
#428
Scris 29 octombrie 2010 - 07:58
Ce ar fi trebuit sa inteleg din citatul urmator ? Explica-mi tu !NU ai inteles NIMIC, din ce am scris;
Sincer, nu stiu cine interpreteaza aiurea, si cum ar fi trebuit sa raspund la o acuza de genul celei de mai sus ??........
p.s.: mda....... am uitat, Vw rullz si e din alta lume, GY rullz, etc.
Eu citesc in general destul de bine posturile inainte sa raspund la ele, dar atii vad ca n-o fac si de cele mai multe ori asta e cauza pentru care forumul devine un "dialog al surzilor".
Intotdeauna am comentat cum am putut si cum m-a dus capul, iar ultimul paragraf demonstreaza inca odata ca acuzi degeaba. Nimeni nu ti-a sters vre-un post ever !In incheiere, citeste, scrie si comenteaza cum vrei/poti, pe mine nu ma mai intereseaza.
p.s.: poate nu dispare si postul asta.
Pe mine in schimb, chiar daca nu-ti pasa, ma intereseaza parerea ta si m-a interesat intotdeauna. Te consider ( asa cum te-am considerat intotdeauna ! ) un prieten si-mi pasa de parerile tale !
#429
Scris 29 octombrie 2010 - 08:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#430
Scris 29 octombrie 2010 - 08:30
l.e.
Individualistule !! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
#431
Scris 29 octombrie 2010 - 09:50
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#432
Scris 29 octombrie 2010 - 10:05
#433
Scris 29 octombrie 2010 - 10:35
Aceasta postare a fost editata de masterblaster: 29 octombrie 2010 - 10:36
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#434
Scris 29 octombrie 2010 - 11:22
#435
Scris 29 octombrie 2010 - 11:28
#436
Scris 29 octombrie 2010 - 11:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#437
Scris 29 octombrie 2010 - 12:58
Vreau si eu sa stiu, dar in alt topicBaiesti, aveti vreo reteta ca sa fac si eu blatu ala de tortilia ? ca m-am saturat sa tot dau banii la fast-futui
#438
Scris 29 octombrie 2010 - 01:06
Destul de explicitBaiesti, aveti vreo reteta ca sa fac si eu blatu ala de tortilia ? ca m-am saturat sa tot dau banii la fast
Exista topic dedicat retetelor.
#439
Scris 29 octombrie 2010 - 04:19
#440
Scris 29 octombrie 2010 - 06:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#441
Scris 31 octombrie 2010 - 11:11
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#442
Scris 31 octombrie 2010 - 11:16
LaLe arunc in primavara si iau altele noi?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 31 octombrie 2010 - 11:16
#443
Scris 31 octombrie 2010 - 11:23
Intrebare: DOT-ul goodyear-urilor de vara de pe Accent e in jur de 4905. Deci clar, la primvara vor fi depasit 5 ani, vor fi in al 6-lea. Au cam 40-45.000 km, "carne" mai au destula. Le arunc in primavara si iau altele noi? Sau le mai tin si vara viitoare?
Dacă nu faci excese, le poți ține. Mai depinde și cum au îmbătrânit. Sunt crăpate?
Dacă vrei să mai păstrezi mașina 3-4 ani, le poți schimba, pentru că nu are rost să le păstrezi în condițiile astea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#444
Scris 31 octombrie 2010 - 07:37
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#445
Scris 01 noiembrie 2010 - 09:50
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#446
Scris 01 noiembrie 2010 - 09:57
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#447
Scris 08 martie 2011 - 04:44
1st: Pirelli P Zero
Total: 257 / Dry: 102 / Wet: 138 / Rolling Resistance: 11 / Comfort: 6
Dry: On dry asphalt the Pirelli is outstanding, with excellent handing and great stablility
Wet: Fastest tyre on the wet lap and best wet braking performance. Only average in curved aquaplaning
Overall: Outstanding in the wet and great in the dry, the sport P Zero convinces and deserves to win the test
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 2nd: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Total: 252 / Dry: 99 / Wet: 125 / Rolling Resistance: 20 / Comfort: 8
Dry: Shortest dry stopping and lowest rolling resistance
Wet: The revised Goodyear is an extremely stable tyre with netural balance and clear feedback
Overall: Extremely strong under braking and always a safe tyre offering precise feedback and low fuel consumption
Dunlop SP Sport Maxx TT 3rd: Dunlop SP Sport Maxx TT
Total: 248 / Dry: 103 / Wet: 126 / Rolling Resistance: 12 / Comfort: 7
Dry: In the dry the Dunlop is strong on the brakes and offers excellent feedback. Only let down by a relatively high rolling resistance
Wet: Fantastic wet handling with good feedback, exact steering and exemplary balance
Overall: The agile Sport Maxx TT speaks to the sporty driver
Hankook Ventus S1 evo 4th: Hankook Ventus S1 evo
Total: 241 / Dry: 93 / Wet: 126 / Rolling Resistance: 15 / Comfort: 7
Dry: Strong grip and a good neutral balance, let down by a slight lack of feedback
Wet: Excellent wet grip and handling
Overall: The S1 EVO's strong wet performance places it a respectable 4th
Michelin Pilot Sport 3 PS3 5th: Michelin Pilot Sport 3 PS3
Total: 237 / Dry: 96 / Wet: 121 / Rolling Resistance: 12 / Comfort: 8
Dry: Excellent dry handling let down by a slightly high rolling resistance
Wet: Secure in the wet with slight understeer at the limit
Overall: A slight trade off of rolling resistance for an excellent wet performance
Continental Sport Contact 3 6th: Continental Sport Contact 3
Total: 235 / Dry: 101 / Wet: 113 / Rolling Resistance: 15 / Comfort: 6
Dry: Very stable in the dry, offering fantastic braking and a fast lap time
Wet: Very fast wet lap, but demanded a lot of driver skill
Overall: Even with the new Sport Contact 5P available, the 3 still performs extremely well
Bridgestone Potenza S001 7th: Bridgestone Potenza S001
Total: 234 / Dry: 108 / Wet: 107 / Rolling Resistance: 13 / Comfort: 6
Dry: The fastest tyre in the dry
Wet: The wet tests indicated Bridgestone has chosen to concentrate more on the dry performance of the tyre
Overall: Bridgestone have traded wet performance for improved dry grip, where it sets the benchmark
Nokian Z G2 8th: Nokian Z G2
Total: 232 / Dry: 92 / Wet: 120 / Rolling Resistance: 14 / Comfort: 6
Dry: Good natured dry performance with no real weakness
Wet: The Nokian forgives driving errors with a neutral balance in the wet
Overall: The combination of the A3 and Z G2 is a good combination and shows the Nokian to have no significant weakness
Fulda SportControl 9th: Fulda SportControl
Total: 225 / Dry: 85 / Wet: 115 / Rolling Resistance: 18 / Comfort: 7
Dry: Excellent rolling resistance and low noise. Under hard dry cornering the Fulda looses a little accuracy
Wet: High steering precision and good wet grip
Overall: The Fulda SportControl is the best of the cheaper tyres
Sava intensa uhp 10th: Sava intensa uhp
Total: 218 / Dry: 85 / Wet: 110 / Rolling Resistance: 17 / Comfort: 6
Dry: Again the Intensa UHP has a little oversteer, but quick dry lap times
Wet: The Sava performs a lot like the Fulda in the wet, however offers a little more oversteer
Overall: The new Sava is an alternative for bargain hunters
Vredestein Ultrac Cento 11th: Vredestein Ultrac Cento
Total: 210 / Dry: 87 / Wet: 102 / Rolling Resistance: 13 / Comfort: 8
Dry: A comfortable tyre in the dry, the Ultrac Cento reaches it's limit of grip earlier than other tyres
Wet: Excellent aquaplaning results but let down by it's long wet braking performance
Overall: Good comfort but long wet braking leave the Vredestein 11th
BFGoodrich g Force Profiler 12th: BFGoodrich g Force Profiler
Total: 203 / Dry: 84 / Wet: 97 / Rolling Resistance: 15 / Comfort: 7
Dry: Reasonable grip but poor turn in
Wet: Easy wet handling but sensitive on curved aquaplaning
Overall: Despite the V profile, the BF Goodrich has problems with aquaplaning and only average dry qualities
Nexen N8000 13th: Nexen N8000
Total: 201 / Dry: 84 / Wet: 106 / Rolling Resistance: 5 / Comfort: 6
Dry: Poor dry braking and high rolling resistance
Wet: The N8000 scores extremely well in the aquaplaning tests, but has only average wet lap time
Overall: Aquaplaning is the largest strength of the Nexen, longest dry braking and highest rolling resistance costs it valuable points
Firestone Firehawk SZ90 14th: Firestone Firehawk SZ90
Total: 174 / Dry: 78 / Wet: 80 / Rolling Resistance: 10 / Comfort: 6
Dry: Slowest dry lap and slowest in the slalom
Wet: Average aquaplaning and join slowest wet lap time
Overall: While the Firestones unusual profile makes the tyre look quick, it's unconvincing in both the wet and dry
de ce ma intereseaza (mai ales in dimensiunea asta) ?
pentru ca gumele de vara nu ma mai tin decat vreo 5000km as zice, de cand le voi pune sus, si as vrea sa stiu cam spre ce sa ma orientez...
vad ca aparut GY Asymmetric 2...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#448
Scris 08 martie 2011 - 05:23
Ex-FN2 owner
#449
Scris 08 martie 2011 - 05:49
#450
Scris 08 martie 2011 - 06:17
dar e de la min 18" in sus...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi