Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cauciucuri - partea a 2-a


  • Please log in to reply
1497 replies to this topic

#26 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 08 decembrie 2006 - 08:39

Fara sa fiu carcotas... ai scris bine toate cifrele?

da....mai aveam jumatate de gradatie mica pana la 230....autostrada era libera,era dimineata,miercuri dimineata....
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#27 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 08 decembrie 2006 - 08:49

Jaffar, ce teapa si-a luat? ca a dat omu 1200 roni pe 4 bucati, pe 2 ca 2 au fost gratis, rezulta 300 roni/bucata eu zic ca nu sunt chiar asa multi bani cu montat inclus


da, corect, nu e asa mare tzeapa ca la sama.
am explicat in celalalt thread (vezi link mai sus) problema pe larg.

Dee, ce data de fabricatie au cauciucurile respective, ca si eu eram/as fi interesat ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#28 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 09 decembrie 2006 - 09:28

saptamana 25, 2006...Sper c-am retinut bine. Am luat printre ultimele seturi si mare bataie fusese pe Dunlop Winter Sport M3. Pt dimensiunile mele 4 Vredestein erau cam 15 500 000 ROL si n-am putut sa dau banii aia in plus ca alea erau anvelopele pe care le doream initial.
in legatura cu ce spui tu JAFFAR pe acel thread se vede treaba ca Sama a preluat oferta de la CEFIN insa si-au pus un adaos consistent. Ce mi s-a parut amuzant la Sama a fost pretul la Sava Eskimo S3 care era de vreo 500 RON bucata. Sau anvelope 4 anvelope Dayton la 1400 RON bucata....Eu zic ca n-am dat deloc mult pe ele.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 09 decembrie 2006 - 09:32

  • 0
On a self-imposed forum break...

#29 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 decembrie 2006 - 12:04

Am si eu o intrebare. Ca mi se tot face rau cand vad sumele la care se ajunge pentru un set de cauciucuri de iarna :D Ce probleme poti avea daca nu cumperi decat 2 cauciucuri - pentru rotile motrice. In afara de un spatiu de franare mai lung un pic ... sa fie stabilitatea afectata sensibil in vreo curba luata mai la limita ... sau stiu eu ce ... ?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#30 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 09 decembrie 2006 - 01:34

Pai man de fapt problema la doar 2 anvelope pe rotile motrice este asa cum ai spus ca-ti fuge fundu daca ai de vara pe spate. Nu stiu cum sta treaba la un BMW care are propulsie si are anvelope de iarna doar pe spate insa la cele cu tractiune fata asta se intampla. Rotile din fata au aderenta cele din spate nu. Diferenta de aderenta dintre punti este prea mare si poti avea reactii nasoale din partea masinii chiar daca nu abordezi un traseu prea dificil sau plin de zapada. Insa ca sa te scoata din zapezi mari merg 2 anvelope de iarna. Partea proasta este la viteze mai mari sau pe gheata cand sta nasol problema doar cu 2.
@jaffar-am verificat acum data de fabricatie a anvelopelor si scrie 35.06 deci nu-s vechi.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#31 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 decembrie 2006 - 01:47

@andrei o sa obtii o masina foarte supraviratoare
am avut eu pe cielo asa
e mai bine dacat nimic (evident), insa era sa ma rotesc cu ea odata si eu (cel putin asa sper) mai stiu sa redresez un derapaj....aaa..si nu era viteza mare, maxim 50
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#32 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 10 decembrie 2006 - 12:24

surprinzator, dar rotile spate asigura stabilitatea directionala a masinii (indiferent de tractiune). deci 2 roti de iarna pe puntea tractoare pot fi mult mai rau decit 4 roti de vara.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#33 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 decembrie 2006 - 12:25

mult mai rau nu in oras
cu 4 roti de vara nu misti masina nici mort
cu 2 roti de iarna o misti, dar cu destul de multa grija
pt oras, e APROAPE ok
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#34 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 10 decembrie 2006 - 01:23

eu am mers 2 ierni cu roti de vara FOARTE tocite. ceea ce nu recomand nimanui :( totusi am mers, nu prea am stat pe loc ;)

cind am zis ca "poate fi mult mai rau" cu 2 roti de iarna decit cu 4 de vara ma refeream la siguranta. majoritatea soferilor nu au ca pasiune derapajele controlate si pur si simplu nu stiu cum sa reactioneze in anumite situatii. pentru ei, e mai bine sa nu poata misca masina de pe loc sau sa o miste foarte incet, decit sa o miste rapid (de obicei cei cu tractiune fata isi pun doar 2 roti de iarna, pe fata) si la prima frina mai energica sau la prima curba mai in forta sa aiba surpriza sa se duca invirtindu-se.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#35 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 10 decembrie 2006 - 09:40

eu am pe masina pirelli P6000....205/55R16 si sunt excelente,ploaie,uscat,orice...mai putin zapada(ca nu am incercat)....[...]


Asta credeam si eu despre P6000 pana cand am incercat altceva si am vazut ca la un pret cu 20-30% mai mic obtii mult mai mult. Nu zic ca astea sunt rele insa raportul pret/performante este unul dintre cele mai scazute de pe piata.
  • 0

#36 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 10 decembrie 2006 - 12:39

Atunci ... daca n'ai bani decat de 2 cauciucuri de iarna ... pui unul pe fatza si celaltalt pe spate, dar montat in diagonala :)
50km/h era deja mult pentru a intra in derapaj iarna. Maica'mea s'a trezit la nici 20 km/h ca pleaca fundul masinii si reactia mea a fost sa ma bag sa trag de volan invers (eram in dreapta) insa fiind viteza mica si datorita faptului ca a accelerat in continuare, s'a redresat masina
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#37 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 10 decembrie 2006 - 01:16

@rares...ce ai incercat?sunt curios.Realizez ca nu sunt cele mai bune cauciucuri dar oferta fiind atat de mare crede-ma ca nu stiu ce sa aleg...si nici nu ma pricep

Aceasta postare a fost editata de IulianE: 10 decembrie 2006 - 01:17

  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#38 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 10 decembrie 2006 - 01:20

Rares Dan a optat pentru Continental Eco Contact daca imi amintesc bine, care sunt intr-adevar mai bune si mult mai rezistente in timp. P6000 se tocesc relativ repede si mai in toate review-urile sunt mai slab cotate decat Goodyear NCT5, Bridgestone Turanz, Conti Eco Contact si Michelin Energy E3. Eu ti-as recomanda Conti sau Michelin. Cica si Dunlop SP 01 sunt foarte bune.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 10 decembrie 2006 - 01:20

  • 0
On a self-imposed forum break...

#39 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 10 decembrie 2006 - 01:41

am sa tin cont de sfatul tau...
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#40 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 decembrie 2006 - 01:46

eu am avut cam de toate pe masina, si ordinea ar fi asta :
GoodYear Eagle NCT5
Dunlop SP01
GoodYear Excellence
Michelin Energy
Continental (ceva cu contact) nu mai retin, dar nu m-au impresionat deloc.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#41 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 10 decembrie 2006 - 01:50

oricum pe viitor am sa schimb jantele cu unele pe 19''.Si atunci un pneu de 235/45/R19 va fi foarte scump....atunci cred ca pretul isi va spune cel mai mult cuvantul din pacate...
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#42 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 10 decembrie 2006 - 02:00

Atunci intri intr-o alta clasa de anvelope premium gen Michelin Pilot Primacy, Goodyear Eagle F1, Bridgestone Potenza sau Conti Sport Contact 2. Preturile la dimensiunile alea sunt criminale si anvelopele expuse galmelor. Eu zic ca la maxim 18 e bine sa te opresti. Evident e doar un sfat insa preturile la aceste anvelope sunt cel putin prohibitive. Unele dintre anvelopele recomandate de Ska si de mine nu se fac in dimensiunea dorita de tine. Mai ieftine pe dimensiuni mari si cu performante relativ bune sunt MARANGONI Mythos sau ZETA LINEA.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 10 decembrie 2006 - 02:02

  • 0
On a self-imposed forum break...

#43 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 10 decembrie 2006 - 02:11

Partea cu galmele e intr-adevar serioasa....are un vecin pe un E-Type 245/40/R18 si sunt pline de galme....varzaa cauciucurile si protectia pe janta e distrusa in proportie mare...gumele sunt continental.
Ideea e ca am gasit jante model A8 care imi plac la nebunie si nu sunt foarte scumpe(650E),am vb cu baietii de pe pe forum (www.audiV8.com) si mi-au zis ca pot pune maxim 19 inch pe masina ,pt 20-21inch inch trebuie sa roluiesc un pic din aripa spate.Dar partea proasta e ca majoritatea cauciucurilor sunt mai scumpe ca jantele.
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#44 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 decembrie 2006 - 02:20

e nebunie curata cu jante mai mari de 17" in Romania.
18" e mult. 19" e krima. atat ptr janta cat si ptr masina
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#45 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 10 decembrie 2006 - 02:23

si ca sa te mai descurajam un pic..jantele or fi ele 650 euro insa un BF Goodrich sau un Conti Sport Contact pe 19 se invarte intre 1900 RON si 2300 RON...
  • 0
On a self-imposed forum break...

#46 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 10 decembrie 2006 - 02:24

hai nu-mi taia elanu....lasa ca am vazut si gume la 950 ron
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#47 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 10 decembrie 2006 - 02:32

asta e janta....
Imagine amplasata

si asa va arata masina
Imagine amplasata

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Aceasta postare a fost editata de IulianE: 10 decembrie 2006 - 02:36

  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#48 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 decembrie 2006 - 02:41

da... arata f bine... dar... scump d-le... scump ;)
si e pacat, ca le faci praf...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#49 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 10 decembrie 2006 - 02:44

Jantele alea sunt bestiale.....Imi place acel model mai ales pe A8. insa sunt de acord cu Ska. Iar daca pui anvelope ieftine pe asa ceva....nush...parca e pacat.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#50 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 10 decembrie 2006 - 03:11

da...intr-adevar...undeva trebuie sa fie un compromis catusi de mic....
De galme nu prea ma sperii pt ca sunt prea precaut din obisnuinta + ca am garda foarte joasa si mai am experienta unei bai de ulei sparte

Aceasta postare a fost editata de IulianE: 10 decembrie 2006 - 03:12

  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi