Cauciucuri - partea a 2-a
#76
Scris 13 noiembrie 2009 - 08:29
#77
Scris 13 noiembrie 2009 - 08:36
#78
Scris 13 noiembrie 2009 - 08:48
#79
Scris 13 noiembrie 2009 - 09:17
Banuiesc ca asta ar fi dimensiunea care te intereseaza.
Nu stiu daca intre timp s-au mai schimbat lucrurile in ceea ce priveste anvelopele din test, pe aceasta dimensiune.
Eu, unul, m-as uita serios la Vredestein Sportrac 3.
#80
Scris 13 noiembrie 2009 - 10:47
Vredestein vad ca sunt undeva la ~280 ron, deci 30% in plus fata de cele 2 mentionate de mine
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#81
Scris 13 noiembrie 2009 - 11:04
Din experienta mea, o anvelopa care la 40.000 km e inca "buna", inseamna ca e mult prea dura, respectiv are o aderenta precara. Am avut GY pe citeva masini, si la 40-45 mii km erau gata. Dar aderenta lor excelenta m-a salvat de citeva ori din situatii delicate.Daca vrei ceva sport dar nu vrei sa te tina doar 40-50k km(ceea ce e putin pentru un pneu premium cum sunt cele 2) poti incerca un BF Goodrich Profiler 2. Mie mi se par extraordinare.
Dupa parerea mea, o anvelopa cu cit tine mai mult, cu atit e mai de evitat.
#82
Scris 13 noiembrie 2009 - 11:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#83
Scris 13 noiembrie 2009 - 11:17
cica saptamana viitoare vin...
http://florinpanait.wordpress.com
#84
Scris 13 noiembrie 2009 - 11:18
#85
Scris 13 noiembrie 2009 - 11:22
Testul Adac 195/65/15, din 2008
Banuiesc ca asta ar fi dimensiunea care te intereseaza.
Nu stiu daca intre timp s-au mai schimbat lucrurile in ceea ce priveste anvelopele din test, pe aceasta dimensiune.
Eu, unul, m-as uita serios la Vredestein Sportrac 3.
Eu "m-am uitat" la SporTrac 3 in vara asta, din pacate doar pe fata dar la primavara clar mai iau 2. Pot zice ca sunt net superioare celor avute inainte, care nu erau nici ele niste gume proaste (Bridgestone Turanza ER300 - atentie, ER300, nu ER30 care sunt zob!). Sportrac 3 efectiv le simti cum se lipesc de asfalt. Am mers cu ele cateva mii de km deja, si pe arsita, si pe ploaie, chiar si pe frig. Tramvai.
Acum, de iarna, sunt cu "good old SnowTrac2". A u aparut si SnowTrac3 dar daca deja le aveam pe astea, mergem inainte, ca sunt testate (ca model) pe 2 masini de mine, si pe N masini de prieteni/amici.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 13 noiembrie 2009 - 11:23
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#86
Scris 14 noiembrie 2009 - 08:30
Prin traditie ca sa zic asa Dunlop sau GoodYear au un cauciuc foarte moale care alaturi de constructia anvelopei contribuie la performante ridicate in ceea ce priveste stabilitatea si manevrabilitatea insa sunt foarte slabe ca si durabilitatea. Pentru "acasa" si eu folosesc marcile astea(am avut pana de curand GoodYear Excellence pe Fabia nevestei care acum a trecut pe sosoni de iarna Kleber Krisalp HP2 - din ce am intalnit in ultima vreme cele mai tari anvelope de iarna iar la Stilo au fost de vara Dunlop Sport SP01 si de iarna au venit Good Year UG7) insa la job unde imi doresc pe langa siguranta si in functie de masina manevrabilitate si control maxim plus durabilitate merg pe altceva si din aproape in aproape am ajuns la concluzia ca Continental si Michelin(astia cu subidiarii Kleber si BF Goodrich) ofera cel mai mult.
#87
Scris 14 noiembrie 2009 - 08:45
Personal ama avut evenimente groaznice exact cu ce spui tu, Michelin si Pirelli, din care am scapat ca prin minune. Sa nu crezi ca mergeam tare, ci la viteze pina in 80/h.
Am avut flote mari in administrare si nu vreau sa mai aud de gume care "tin mult". Decit daca-i vorba de camioane sau remorci....
#88
Scris 14 noiembrie 2009 - 10:17
mie cu GY excellence, simteam cum fuge renoul de sub mine. pb am avut mai ales pe ud.
SP01 mi se par gume cu un excelent raporta calitate/performante/pret. si am avut mai multe seturi pe masina.
momentan merg pe Continental SportContact2 de care sunt iarasi super multumit.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#89
Scris 14 noiembrie 2009 - 10:52
Cam achiesez si eu la spusele lui relu.
#90
Scris 14 noiembrie 2009 - 11:58
ContiSportContact2 astea la primavara trebuie schimbate si vreau sa-mi fac o idee cam ce sa imi iau.
Momentan ma gadeam la Goodyear Eagle F1 Asymmetric care par sa fie foarte bune la un pret foarte decent.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 14 noiembrie 2009 - 12:01
#91
Scris 14 noiembrie 2009 - 01:15
Nu tin minte sa ma fii tinut un cauciuc mai mult de 3 ani. Nu vorbim de cele de iarna.
Cam achiesez si eu la spusele lui relu.
Oaspete, unitatea de masura e km-ul.
Anul il folosesti doar pentru o limita a degradarii structurale.
Esti off-topic, nu deduc nimic din spusele tale...
#92
Scris 14 noiembrie 2009 - 01:47
Ce cauciucuri de vara imi recomandati si mie pentru dimensiunea 225/45 R17 (91 V) ? Sa fie ceva mai sportive si aderente... daca mai tin peste 25.000 e un plus totusi.
ContiSportContact2 astea la primavara trebuie schimbate si vreau sa-mi fac o idee cam ce sa imi iau.
Momentan ma gadeam la Goodyear Eagle F1 Asymmetric care par sa fie foarte bune la un pret foarte decent.
eu am ContiSportContact 3 235/45/R17/94W si sunt ok.
Ma rog au fost pana acum cand s-a facut frig si nu mai franeaza, mai ales pe ud...
http://florinpanait.wordpress.com
#93
Scris 14 noiembrie 2009 - 02:13
de ce nu devii tu on topic ??Oaspete, unitatea de masura e km-ul.
Anul il folosesti doar pentru o limita a degradarii structurale.
Esti off-topic, nu deduc nimic din spusele tale...
eu sint oarecum un average user, nu fac mai mult de 20 000 km pe an din care probabil cel putin 3000 km cu cauciucurile de iarna.
deci nu am avut niciodata 40-45000 km cu un set de cauciucuri.
de obicei, le schimbam la interval de 2 ani, eventual cate 2 functie de uzura.
#94
Scris 14 noiembrie 2009 - 02:18
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#95
Scris 14 noiembrie 2009 - 06:17
#96
Scris 14 noiembrie 2009 - 06:29
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#97
Scris 15 noiembrie 2009 - 06:59
Se poate gasi ceva semnificativ mai bun in jurul a 250 RON?
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#98
Scris 15 noiembrie 2009 - 08:18
Daca vrei iti dau un nr de tel sa iei legatura la Apco si sa vezi ce oferta iti pot face ei.
O alta varianta ar fi Good Year UG7, nu stiu daca dimensiunea ta se incadreaza sau nu in buget.
#99
Scris 15 noiembrie 2009 - 08:25
Nu stiu UG7 cum sunt, dar UG6 au fost cele mai eficiente gume de iarna pe care le-am avut vreodata. Singurul minus, zgomotul la rulare..........
O alta varianta ar fi Good Year UG7, nu stiu daca dimensiunea ta se incadreaza sau nu in buget.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 noiembrie 2009 - 08:25
#100
Scris 15 noiembrie 2009 - 08:37
Sunt vechi (conceptie/model), mai bine cauta altceva.
Daca vrei iti dau un nr de tel sa iei legatura la Apco si sa vezi ce oferta iti pot face ei.
O alta varianta ar fi Good Year UG7, nu stiu daca dimensiunea ta se incadreaza sau nu in buget.
Pe astea le-am gasit intamplator cu dimensiunile potrivite, 195/65/15.
Stiu ca sunt vechi ca model. Le-am avut pe Outback si s-au comportat excelent. Am vazut ca sunt fabricate in Germania si DOT-ul e destul de bun.
Sunt insa deschis la sugestii mai ales ca si pretul este o componenta importanta. (dar nu cea mai importanta). Si sa merg bine pe zapada, caci gume de iarna sa mearga bine pe asfalt uscat sau ud sunt destule.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi