Cauciucuri - partea a 2-a
#126
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:08
#127
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:27
se vede clar ca snowtrack sunt mai mult de "de iarna" decat "de viteza" in timp ce wintrac xtreme sunt orientate mai mult spre viteza.
avand in vedere iernile moi de pe la noi, nu inteleg de ce toti va orientati spre "iarna" in loc de "viteza"...
viteza = indice de viteza ridicat, structura a cauciucului orientata spre astfel de caractersitici, siguranta la rulare, siguranta la efectuarea diverselor manevre pe asfalt, zgomot scazut, etc
http://florinpanait.wordpress.com
#128
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:32
Oricum Alias merge destul de des la munte, unde chiar este "iarna", neavand ce sa faca cu "viteza".
#129
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:33
#130
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:40
as cauta macar H. asa, ptr siguranta "sufleteasca"
in afara de bridgestone, de care nu stiu nimic, nu cred ca vei face o alegere proasta cu niciunul din cauciucuri, daca nu esti sumacher cum zicea un coleg pe alt topic.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#131
Scris 19 noiembrie 2009 - 05:45
era noapte, 9 grade si ploua, cauciucuri de vara (cele de iarna au venit azi )
probabilitatea sa nu o fi lovit (nu sa o lovesc mai putin, ci sa evit!) ar fi fost mult mai mare cu cauciucuri de iarna.
si crede-ma ska, nu trebuie sa fii schumaher ca sa mergi cu 100 km/h in oras si sa fii nevoit sa franezi la maxim - toti facem asta cel putin o data
asta cu "nu cred ca vei face o alegere proasta cu niciunul din cauciucuri, daca nu esti sumacher" cred ca se aplica la alti parametrii ai masinii (putere, stabilitate, echilibru, etc). la cauciucuri nu cred ca se aplica!
http://florinpanait.wordpress.com
#132
Scris 19 noiembrie 2009 - 06:10
Au ramas in competitie:
Vredestein SNOWTRAC 3 195/65 R15 91T 292 RON
Goodyear ULTRA GRIP 7+ 195/65 R15 91T 295 RON
Dunlop SP WINTER SPORT 3D 195/65 R15 91T 302 RON
Bridgestone Blizzak LM-30 195/65 R15 91T 308 RON
la fiecare model am gasit si preturi mai mici, ramanand de verificat tara de fabricatie si DOT-ul
sa dau cu banul ????
Un raspuns argumentat de diverse masuratori, deci cat mai la obiect posibil, gasesti aici: test ADAC 195/65 R15 T.
#133
Scris 19 noiembrie 2009 - 06:13
Nu pricep o boaba nemtzeasca....
#134
Scris 19 noiembrie 2009 - 06:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#135
Scris 19 noiembrie 2009 - 09:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#136
Scris 19 noiembrie 2009 - 09:18
#137
Scris 19 noiembrie 2009 - 10:25
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#138
Scris 19 noiembrie 2009 - 10:37
la 100kmh in oras, deja e mult iti asumi riscurile.si crede-ma ska, nu trebuie sa fii schumaher ca sa mergi cu 100 km/h in oras si sa fii nevoit sa franezi la maxim - toti facem asta cel putin o data
asta cu "nu cred ca vei face o alegere proasta cu niciunul din cauciucuri, daca nu esti sumacher" cred ca se aplica la alti parametrii ai masinii (putere, stabilitate, echilibru, etc). la cauciucuri nu cred ca se aplica!
si in continuare cred ca la un mers normal, nu la limita, diferentele intre gumele postate de colegul, Dunlop, GY sau Vredestein NU sunt asa de mari.
in testul lui rares, ordinea este GY, Dunlop, Vredestein.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#139
Scris 19 noiembrie 2009 - 11:28
Raspuns:
Bucuresti, zi de zi:(mazga, posibil polei)
Romania, sapatamanal:(drumuri brusc inzapezite, drumuri neintretinute iarna)
Romania -Austria, ocazional:(circulat... aprope legal)
Si in RO si in AU, dimineatza dai de drumuri pline de zapada.
Cam asta-i treaba.
Eu chiar nu pricep de ce discutam de 300 la ora! Mai ales iarna. T-ul nu a fost ales intamplator. Imi pare suficient raportal la masina in sine
@rares_dan Salutari!
Aceasta postare a fost editata de alias: 19 noiembrie 2009 - 11:34
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#140
Scris 19 noiembrie 2009 - 11:47
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#141
Scris 20 noiembrie 2009 - 12:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#142
Scris 20 noiembrie 2009 - 12:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#143
Scris 20 noiembrie 2009 - 10:41
Am mai zis si mai devreme - cauciucurile de iarna la montezi in noiembrie si le dai jos in martie......Si mie mi se pare ciudat sa ne luam de T si H in conditii de iarna. Nu as merge cu 200 nici cu cele mai bune gume de iarna din lume...
In aceasta perioada probabil numeri pe degete zilele cu mazga, zapada, flescaraie sau inghet.
In general e uscat si soare. Ce faci in zilele astea daca vrei sa mergi cu 200? Schimbi cauciurile?
Credeti ca un caucic de iarna orientat mai mult spre viteza decat spre iarna nu se va descurca in mazga, zapada, flescaraie sau inghet?
Si Alias, nu discutam de 300 km/h, discutam de 200, o viteza deloc nebisnuita avand in vedere dorinta ta de a avea o masina de 250 CP.
http://florinpanait.wordpress.com
#144
Scris 20 noiembrie 2009 - 11:11
#145
Scris 20 noiembrie 2009 - 11:12
Pai da, numa ca alias nu-si monteaza gumele pe dorinta, ci pe aia de 1.5.......
Si Alias, nu discutam de 300 km/h, discutam de 200, o viteza deloc nebisnuita avand in vedere dorinta ta de a avea o masina de 250 CP.
#146
Scris 20 noiembrie 2009 - 11:23
Am mai zis si mai devreme - cauciucurile de iarna la montezi in noiembrie si le dai jos in martie.
In aceasta perioada probabil numeri pe degete zilele cu mazga, zapada, flescaraie sau inghet.
In general e uscat si soare.
repet, oricare din cele 3 gume, in conditii NORMALE de utilizare, isi vor face datoria.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#147
Scris 20 noiembrie 2009 - 11:44
pe X3 am LM22, nu 30, asa ca mi-e greu sa ma pronunt. oricum sunt mai mult folosite in state si nu in europa.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#148
Scris 20 noiembrie 2009 - 12:50
eu cred ca T-urile ii ajung. mai raman totusi destule probleme la care nu am raspuns. cica GY ala ar fi acelasi lucru cu ce am avut pe forester, doar ca au alt nume. gumele sunt f bune pe zapada, dar ceva mai slabute pe gheata.
pe X3 am LM22, nu 30, asa ca mi-e greu sa ma pronunt. oricum sunt mai mult folosite in state si nu in europa.
Inteleg ca nu prea ti-a placut GY-urile
baidauei vii cu hardul ala ???
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#149
Scris 20 noiembrie 2009 - 01:01
mi-au placut, sunt bune. si erau oricum pe primul loc in topuri la vremea aia. pt X3 nu am gasit.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#150
Scris 20 noiembrie 2009 - 01:03
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi