Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cauciucuri - partea a 2-a


  • Please log in to reply
1497 replies to this topic

#701 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 24 octombrie 2012 - 09:33

Ska, vad ca ai mood swings frecvente si rapide... :lol: :lol: :lol:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#702 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 octombrie 2012 - 12:20

Ska, vad ca ai mood swings frecvente si rapide... :lol: :lol: :lol:

e de la "medicament" :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#703 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 octombrie 2012 - 02:56

Iar medicamentul se cheama lipsa de informare ;) V-am atras atentia pentru ca am vazut si pe aici ultimul test ADAC in materie de anvelope de iarna , test care vorbeste doar despre zona "sport" si nu despre cele din categoria "extrem winter".
  • 0

#704 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 octombrie 2012 - 03:54

da si tu un link sa ne informam si noi, mankatziash :D :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#705 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 octombrie 2012 - 04:04

Un link printre altele.... dar in general sa cauti despre anvelope de iarna studlles. Au cateva lucruri in plus fata de anvelopele clasice de iarna, de ex. taloanele laterale intarite si "colturoase" , nerotunjite, astfel incat iei curbele mai bine fara sa te duci gramada in fata, au in compozitie maximul de silicon care se poate pune, etc. Materiale informative sunt multe, chiar pe site-urile producatorilor, eu aici pun ceva sumar care sa va dea idee despre ceea ce vorbesc... Link

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 octombrie 2012 - 06:57

  • 0

#706 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 octombrie 2012 - 04:24

eu citesc mult peaici, si sunt si multe pareri...

http://www.tyrereviews.co.uk/
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#707 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 octombrie 2012 - 07:40

Auzi mah, anvelope de iarna "sportz" !

:lol: :lol: :lol:
  • 0

#708 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 24 octombrie 2012 - 09:32

Aici azi-noapte fusera 6 grade,e de pus gumele de iarna pe masini....Sa mai zica careva ca Relu bate cimpii cind ride de posesorii de x3........Sa revenim,nu mai cititi review-uri din tari unde se comercializeaza modele de anvelope necunoscute in RO,in majoritate.E drept ca tot romanul mai rupe engleza,dar cu un efort suplimentar merita sa luati in considerare review-urile germane.
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#709 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 octombrie 2012 - 10:11

Auzi mah, anvelope de iarna "sportz" !

:lol: :lol: :lol:

pai la frane sport, merg doar anvelope sport :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#710 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 octombrie 2012 - 11:44

Saracu .... :(
  • 0

#711 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 25 octombrie 2012 - 02:44

Ma uitam la Vredestein pe site ...si nu numai, cam la toti producatorii cum se chinuiesc ei sa mareasca pata de contact a anvelopelor de iarna, sau cum realizeaza modele de anvelope puse pe masini de genul Audi A5, masini cu tenta sportiva.... Mare pacat ca n-au dat de specialistii din garaj , altfel ar fi pus anvelope inguste de bicicleta si ar fi sters denumirea de "sport" din titulatura ei. Oricat de dur e fierul , oricat de tare e piatra tot se modeleaza cum doresti, dar precum a zis Einstein, o idee intepenita greu sa mai scapi de ea. Eu as adauga ca ideea fixa nu e atat de toxica daca nu este insotita de agresivitate si marlanie. Pe mine ma doare-n cot de exprimarile duioase ale lui relu, dar ma intreb ce or pati clientii sai care au ceva de comentat.... :D
  • 0

#712 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 octombrie 2012 - 04:21

Saracu .... :(


E chiar mai rau dacat banuiam .... :blink:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 octombrie 2012 - 04:38

  • 0

#713 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 octombrie 2012 - 04:51

Ma uitam la Vredestein pe site ...si nu numai, cam la toti producatorii cum se chinuiesc ei sa mareasca pata de contact a anvelopelor de iarna, sau cum realizeaza modele de anvelope puse pe masini de genul Audi A5, masini cu tenta sportiva.... Mare pacat ca n-au dat de specialistii din garaj , altfel ar fi pus anvelope inguste de bicicleta si ar fi sters denumirea de "sport" din titulatura ei.


doar de curiozitate uite-te la poza asta si spune-mi ce vezi :)

Imagine amplasata

cat de LAT crezi ca este acest pneu de iarna folosit in WRC, si de ce crezi tu ca nu vor ei sa-si mareasca "pata de contact" ? :)

Imagine amplasata
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#714 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 25 octombrie 2012 - 04:51

La tine e o certitudine :wacko:
  • 0

#715 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 25 octombrie 2012 - 05:07

Ska , :), niciodata sa nu te uiti si sa iei de buna ceea ce ti se pare corect pentru ca adevarul poate fi ascuns mai adand. Anvelopele pe care le vezi in poza ta sunt cu tinte :happy: si NU AU LAMELELE NUMITE SIPES.

Acolo scopul este de a se apasa cat mai tare pe tinte pentru a obtine tractiune + propulsie.. Acolo frana nu conteaza mai deloc pentru ca se conduce prin balans mutandu-se centrul de greutate, tocmai de aceea unele tinte sunt asezate longitudinal si nu transversal. In tinerete taicamiu era pasionat de dirt-track si isi modificase motocicleta pentru asa ceva. Cam asa ceva se intampla si in poza ta, doar ca avem 4 roti. Ska, tu mai ai o sansa, nu te lasa atras de forta raului (hiiihuuuhiihuu...ala micu era tasu'ba.. :lol: ) http://www.youtube.c...h?v=03aaJeDdd2c
  • 0

#716 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 octombrie 2012 - 06:13

Bai Gonzales, fii antena :

DACA tu scrii aici pe forum, pe ce TIP de aderenta se bazeaza anvelopele de zapada, te IERT !

Daca nu, vei demonstra ( daca mai e nevoie ... ) ca nu esti decat un ..... behemveist ! :lol:

p.s.
pejte, TU SA TACI, ca tie ti-am explicat !!! :D

...... In tinerete taicamiu era pasionat de dirt-track si isi modificase motocicleta pentru asa ceva. .....


:lol: :lol: :lol:

I-a dat cu pudra ??? :o

Cum poti mah sa spui o asemenea PROSTIE ???

:lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 octombrie 2012 - 06:52

  • 0

#717 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 25 octombrie 2012 - 10:55

:lol: tu chiar nu intelegi despre ce vorbesc. Din start ai gresit intrebarea ... aderenta nu este decat una. Probabil vroiai sa ma intrebi intre ce materiale are loc aderenta. Raspunsul este banal: intre zapada si zapada. Aderenta intre zapada si cauciuc este mult mai mica. In mod logic trebuia sa observi ca anterior am specificat ca anvelopele de rally nu aveau sipes-uri, esentiale pentru aderenta zapada-zapada, mai ales la franare. Acum te intreb eu pe tine, cum franeaza anvelopele de rally din poze ? E ? ;) Acum ai inteles ce spuneam eu ? Anume ca forta de apasare mare la anvelopele inguste nu este suficienta pentru o aderenta corespunzatoare ? Ca mai este nevoie si de suprafata de contact marita cu cat mai multe sipes-uri in actiune ? ca de fapt este un balans intre forta de apasare si dimensiunea suprafetei zapada-zapada ? Asta ca sa nu mai amintim de cel de-al 3-lea factor care intervine in ecuatie, anume compusul anvelopei. La zapada-zapada nu poti sa apesi "la infinit" ca la anvelopele cu tinte astfel incat sa-ti permiti folosirea unor anvelope extrem de inguste...... Deci nu mai confunda cele doua domenii pentru ca sunt diferite asa cum se observa diferentele dintre anvelopele de iarna de mers pe strada si cele de rally.

Anvelope de iarna serioase : http://www.youtube.c...feature=related

In privinta dirttrack-ului iarasi vorbesti fara sa stii nimic. Evident ca in anii '60 nu erau posibilitatile de astazi, dar erau destui pasionati care au incercat si chiar au reusit sa-si incropeasca "utilaje" pentru acest sport (care mie nu-mi place de ex.)
  • 0

#718 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 26 octombrie 2012 - 06:19

:lol: tu chiar nu intelegi despre ce vorbesc.


De aici pornesc 50 % din 'certurile' cu Relu ;)
  • 0

#719 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 octombrie 2012 - 06:21

Daca-ti murea netu, ramaneai pe "plaja" ! :lol:
Dovada faptul ca NU esti in stare sa explici cu cuvintele tale ( si mai ales sa intelegi ) fenomenul !
Daca ai fi inteles, nu bateai campii cu gumele tale LATE iarna, si nu puneai intrebarea idioata cu franarea gumelor de rally. Tu oricum nu ai inteles ca principiul e ACELASI ! Stiu, e greu .... :D

Iar la aia cu motoretele, las-o balta, ca habar n-ai ce-i ala dirt-track, si mai ales cum trebuie sa fie o motoreta pentru sportul asta .
Daca stau si caut "perlele" pe care le-ai scris pe forum, am incropi un topic pe forum mai tare decat "Urzica" pe vremuri ! :lol:

Pejte, acum chiar nu ai inteles TU nimic .... :(
  • 0

#720 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 26 octombrie 2012 - 06:29

Pejte, acum chiar nu ai inteles TU nimic .... :(


Eu vorbeam in general. Se discuta despre un subiect. Tu ai o parere cu 10% diferita, care nu o exclude pe cea a lu membru x si de aici incepe 'scandalu' :lol:
  • 0

#721 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 octombrie 2012 - 06:35

De cele mai multe ori, aia 10% reprezinta esenta, fix ca in cazul de fata !
Greierele nu POATE sa inteleaga fenomenul, d-aia da cu copy/paste ( si da degeaba ), si tot d-aia scoate si perlele astea monumentale !
El nu e in stare sa faca diferenta intre gumele pentru zapada, si cele zapada/gheata !

Adu-ti aminte: "gume de iarna SPORT" ! :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 octombrie 2012 - 06:38

  • 0

#722 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 26 octombrie 2012 - 07:42

Eu vorbeam in general. Se discuta despre un subiect. Tu ai o parere cu 10% diferita, care nu o exclude pe cea a lu membru x si de aici incepe 'scandalu' :lol:


si daca cel cu care se cearta mai e si posesor de bemve :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#723 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 26 octombrie 2012 - 05:33

De cele mai multe ori, aia 10% reprezinta esenta, fix ca in cazul de fata !
Greierele nu POATE sa inteleaga fenomenul, d-aia da cu copy/paste ( si da degeaba ), si tot d-aia scoate si perlele astea monumentale !
El nu e in stare sa faca diferenta intre gumele pentru zapada, si cele zapada/gheata !

Adu-ti aminte: "gume de iarna SPORT" ! :lol:


Cei 10% care reprezinta esenta nu se aplica decat in moduri extreme, tu mananci esente pure ? asta incerc eu sa spun....si am mai spus-o si mai demult. Anvelopele zapada/gheata sunt un pic diferite de cele strict zapada. De fapt cerintele la masinile uzuale sunt chiar mai largi pentru ca intra si asfaltul uscat si rece in ecuatie. Aici nu poti sa schimbi anvelopele functie de terenul pe care evoluezi asa cum se intampla in sporturile motorizate, ca atare nu poti folosi anvelope care pun accent foarte mare pe un singur fenomen . De aici "cantarirea" cu mare atentie a proportiilor care dau caracteristicile unei anvelope uzuale, de strada ca sa ma exprim asa. Tocmai de aceea se intalneste aberatia cu anvelope de iarna mai late, cu pata de contact mai mare si din nou aberatia cu anvelope de iarna sport. Nu puneau producatorii in titulatura acest cuvant aiurea in tramvai.... e adevarat ca "sport"-ul asta nu are semnificatia cu sportul de la 25 de grade celsius, dar aceste cauciucuri ruleaza mai bine decat altele pe sectiunea uscat-rece si umed(vezi Dunlop SP Winter Sport xD). De partea cealalta, exact cum am atras atentia initial, se situeaza niste anvelope care se preteaza ceva mai bine pe sectiunea zapada-gheata decat pe uscat-rece iar astea in general sunt introduse la categoria studlles, cum sunt cele din filmuletul de mai sus.

In privinta dirt-track-ului niciodata n-am zis ca sunt meserias sau macar pasionat. Am dat un exemplu pentru ca am vazut la taicamiu pasiunea asta , dar nu-mi pune in gura ceva ce nu-mi apartine :D

Aceasta postare a fost editata de greierele: 26 octombrie 2012 - 05:35

  • 0

#724 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 octombrie 2012 - 04:56

Organizaţia germană ADAC a publicat astăzi rezultatele oficiale ale tradiţionalului test comparativ între anvelopele de iarnă de pe piaţă. în 2012, ADAC a testat trei dimensiuni de anvelope, 165/70 R14, 205/55 R16 şi 215/65 R16, inginerii germani punând faţă în faţă la fiecare dintre aceste dimensiuni nume cunoscute din lista de mărci şi modele de anvelope disponibile în Europa.


CONDIŢIILE DE TESTARE

Anvelopele au fost testate în toate condiţiile de rulare pe care trebuie să ruleze pe timp de iarnă. Dar pe lângă asfalt uscat, asfalt umed, zăpadă şi gheaţă, toate anvelopele au mai fost notate la capitolele zgomot la rulare, consum de carburant şi grad de deteriorare. Conform sistemului de notare din Germania, o notă mică la oricare dintre categorii înseamnă un punctaj mare. Foarte interesant este faptul că niciuna dintre anvelopele testate nu a reuşit să primească calificativul Foarte bun, premianţii acestei runde de teste primind cu toţii calificativul Bun.

Top 3 la 165/70 R14.

1. Michelin Alpin A4
2. CONTINENTAL ContiWinterContact TS800
3. PIRELLI Winter 190 Snowcontrol 3

Top 3 la 205/55 R16.

1. Continental ContiWinterContact TS850
2. MICHELIN Alpin A4
3. DUNLOP SP WinterSport 4D

Top 3 la 215/65 R16
1. Bridgestone Blizzak LM-80
2. DUNLOP SP Winter Sport 4D
3. CONTINENTAL CrossContact Winter

Mai multe detalii aici
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#725 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 octombrie 2012 - 05:14

e ok, nokianu e pe 5.
iar wr a3-ul e mai performant decat wr d3, deci ar intra probabil in primele 3.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi