Cauciucuri - partea a 2-a
#701
Scris 24 octombrie 2012 - 09:33
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#702
Scris 24 octombrie 2012 - 12:20
e de la "medicament"Ska, vad ca ai mood swings frecvente si rapide...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#703
Scris 24 octombrie 2012 - 02:56
#704
Scris 24 octombrie 2012 - 03:54
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#705
Scris 24 octombrie 2012 - 04:04
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 octombrie 2012 - 06:57
#706
Scris 24 octombrie 2012 - 04:24
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#707
Scris 24 octombrie 2012 - 07:40
#708
Scris 24 octombrie 2012 - 09:32
#709
Scris 24 octombrie 2012 - 10:11
pai la frane sport, merg doar anvelope sportAuzi mah, anvelope de iarna "sportz" !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#710
Scris 24 octombrie 2012 - 11:44
#711
Scris 25 octombrie 2012 - 02:44
#712
Scris 25 octombrie 2012 - 04:21
Saracu ....
E chiar mai rau dacat banuiam ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 octombrie 2012 - 04:38
#713
Scris 25 octombrie 2012 - 04:51
Ma uitam la Vredestein pe site ...si nu numai, cam la toti producatorii cum se chinuiesc ei sa mareasca pata de contact a anvelopelor de iarna, sau cum realizeaza modele de anvelope puse pe masini de genul Audi A5, masini cu tenta sportiva.... Mare pacat ca n-au dat de specialistii din garaj , altfel ar fi pus anvelope inguste de bicicleta si ar fi sters denumirea de "sport" din titulatura ei.
doar de curiozitate uite-te la poza asta si spune-mi ce vezi
cat de LAT crezi ca este acest pneu de iarna folosit in WRC, si de ce crezi tu ca nu vor ei sa-si mareasca "pata de contact" ?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#714
Scris 25 octombrie 2012 - 04:51
#715
Scris 25 octombrie 2012 - 05:07
Acolo scopul este de a se apasa cat mai tare pe tinte pentru a obtine tractiune + propulsie.. Acolo frana nu conteaza mai deloc pentru ca se conduce prin balans mutandu-se centrul de greutate, tocmai de aceea unele tinte sunt asezate longitudinal si nu transversal. In tinerete taicamiu era pasionat de dirt-track si isi modificase motocicleta pentru asa ceva. Cam asa ceva se intampla si in poza ta, doar ca avem 4 roti. Ska, tu mai ai o sansa, nu te lasa atras de forta raului (hiiihuuuhiihuu...ala micu era tasu'ba.. ) http://www.youtube.c...h?v=03aaJeDdd2c
#716
Scris 25 octombrie 2012 - 06:13
DACA tu scrii aici pe forum, pe ce TIP de aderenta se bazeaza anvelopele de zapada, te IERT !
Daca nu, vei demonstra ( daca mai e nevoie ... ) ca nu esti decat un ..... behemveist !
p.s.
pejte, TU SA TACI, ca tie ti-am explicat !!!
...... In tinerete taicamiu era pasionat de dirt-track si isi modificase motocicleta pentru asa ceva. .....
I-a dat cu pudra ???
Cum poti mah sa spui o asemenea PROSTIE ???
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 octombrie 2012 - 06:52
#717
Scris 25 octombrie 2012 - 10:55
Anvelope de iarna serioase : http://www.youtube.c...feature=related
In privinta dirttrack-ului iarasi vorbesti fara sa stii nimic. Evident ca in anii '60 nu erau posibilitatile de astazi, dar erau destui pasionati care au incercat si chiar au reusit sa-si incropeasca "utilaje" pentru acest sport (care mie nu-mi place de ex.)
#718
Scris 26 octombrie 2012 - 06:19
tu chiar nu intelegi despre ce vorbesc.
De aici pornesc 50 % din 'certurile' cu Relu
#719
Scris 26 octombrie 2012 - 06:21
Dovada faptul ca NU esti in stare sa explici cu cuvintele tale ( si mai ales sa intelegi ) fenomenul !
Daca ai fi inteles, nu bateai campii cu gumele tale LATE iarna, si nu puneai intrebarea idioata cu franarea gumelor de rally. Tu oricum nu ai inteles ca principiul e ACELASI ! Stiu, e greu ....
Iar la aia cu motoretele, las-o balta, ca habar n-ai ce-i ala dirt-track, si mai ales cum trebuie sa fie o motoreta pentru sportul asta .
Daca stau si caut "perlele" pe care le-ai scris pe forum, am incropi un topic pe forum mai tare decat "Urzica" pe vremuri !
Pejte, acum chiar nu ai inteles TU nimic ....
#720
Scris 26 octombrie 2012 - 06:29
Pejte, acum chiar nu ai inteles TU nimic ....
Eu vorbeam in general. Se discuta despre un subiect. Tu ai o parere cu 10% diferita, care nu o exclude pe cea a lu membru x si de aici incepe 'scandalu'
#721
Scris 26 octombrie 2012 - 06:35
Greierele nu POATE sa inteleaga fenomenul, d-aia da cu copy/paste ( si da degeaba ), si tot d-aia scoate si perlele astea monumentale !
El nu e in stare sa faca diferenta intre gumele pentru zapada, si cele zapada/gheata !
Adu-ti aminte: "gume de iarna SPORT" !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 octombrie 2012 - 06:38
#722
Scris 26 octombrie 2012 - 07:42
Eu vorbeam in general. Se discuta despre un subiect. Tu ai o parere cu 10% diferita, care nu o exclude pe cea a lu membru x si de aici incepe 'scandalu'
si daca cel cu care se cearta mai e si posesor de bemve
#723
Scris 26 octombrie 2012 - 05:33
De cele mai multe ori, aia 10% reprezinta esenta, fix ca in cazul de fata !
Greierele nu POATE sa inteleaga fenomenul, d-aia da cu copy/paste ( si da degeaba ), si tot d-aia scoate si perlele astea monumentale !
El nu e in stare sa faca diferenta intre gumele pentru zapada, si cele zapada/gheata !
Adu-ti aminte: "gume de iarna SPORT" !
Cei 10% care reprezinta esenta nu se aplica decat in moduri extreme, tu mananci esente pure ? asta incerc eu sa spun....si am mai spus-o si mai demult. Anvelopele zapada/gheata sunt un pic diferite de cele strict zapada. De fapt cerintele la masinile uzuale sunt chiar mai largi pentru ca intra si asfaltul uscat si rece in ecuatie. Aici nu poti sa schimbi anvelopele functie de terenul pe care evoluezi asa cum se intampla in sporturile motorizate, ca atare nu poti folosi anvelope care pun accent foarte mare pe un singur fenomen . De aici "cantarirea" cu mare atentie a proportiilor care dau caracteristicile unei anvelope uzuale, de strada ca sa ma exprim asa. Tocmai de aceea se intalneste aberatia cu anvelope de iarna mai late, cu pata de contact mai mare si din nou aberatia cu anvelope de iarna sport. Nu puneau producatorii in titulatura acest cuvant aiurea in tramvai.... e adevarat ca "sport"-ul asta nu are semnificatia cu sportul de la 25 de grade celsius, dar aceste cauciucuri ruleaza mai bine decat altele pe sectiunea uscat-rece si umed(vezi Dunlop SP Winter Sport xD). De partea cealalta, exact cum am atras atentia initial, se situeaza niste anvelope care se preteaza ceva mai bine pe sectiunea zapada-gheata decat pe uscat-rece iar astea in general sunt introduse la categoria studlles, cum sunt cele din filmuletul de mai sus.
In privinta dirt-track-ului niciodata n-am zis ca sunt meserias sau macar pasionat. Am dat un exemplu pentru ca am vazut la taicamiu pasiunea asta , dar nu-mi pune in gura ceva ce nu-mi apartine
Aceasta postare a fost editata de greierele: 26 octombrie 2012 - 05:35
#724
Scris 27 octombrie 2012 - 04:56
CONDIŢIILE DE TESTARE
Anvelopele au fost testate în toate condiţiile de rulare pe care trebuie să ruleze pe timp de iarnă. Dar pe lângă asfalt uscat, asfalt umed, zăpadă şi gheaţă, toate anvelopele au mai fost notate la capitolele zgomot la rulare, consum de carburant şi grad de deteriorare. Conform sistemului de notare din Germania, o notă mică la oricare dintre categorii înseamnă un punctaj mare. Foarte interesant este faptul că niciuna dintre anvelopele testate nu a reuşit să primească calificativul Foarte bun, premianţii acestei runde de teste primind cu toţii calificativul Bun.
Top 3 la 165/70 R14.
1. Michelin Alpin A4
2. CONTINENTAL ContiWinterContact TS800
3. PIRELLI Winter 190 Snowcontrol 3
Top 3 la 205/55 R16.
1. Continental ContiWinterContact TS850
2. MICHELIN Alpin A4
3. DUNLOP SP WinterSport 4D
Top 3 la 215/65 R16
1. Bridgestone Blizzak LM-80
2. DUNLOP SP Winter Sport 4D
3. CONTINENTAL CrossContact Winter
Mai multe detalii aici
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#725
Scris 27 octombrie 2012 - 05:14
iar wr a3-ul e mai performant decat wr d3, deci ar intra probabil in primele 3.
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi