eu inca n-am simtit "sclipirea" GY-urilor Eagle F1 Assymetric...
Cauciucuri - partea a 2-a
#1451
Scris 02 mai 2015 - 10:09
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1452
Scris 03 mai 2015 - 09:14
greiere,
Dunlop Sport MAXX e una, MAXX GT e alta, MAXX RT e alta, MAXX TT e din nou altceva...
TT erau. GT-urile sunt cam la fel, au grip mai bun pe uscat dar mai proaste pe ploaie, iar ca rezistenta la uzura din nou par un pic mai bune ca TT-urile.
#1453
Scris 03 mai 2015 - 08:25
Pirelli p7 cinturato
Cauciucuri oneste dar nu m-au spart.
#1454
Scris 19 mai 2015 - 05:54
Abia ce ma surprinsese placut consumul din ultima saptamana in oras (9,5%) ca imediat ce am montat anvelopele de vara a sarit la 13..14%. . Probabil or fi prea noi anvelopele, au undeva la 50km de rulaj.
#1455
Scris 19 mai 2015 - 07:48
Vorbim despre care ragalie?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1456
Scris 19 mai 2015 - 07:57
#1457
Scris 19 mai 2015 - 09:59
Aberatia la greiere e de asteptat.....Alarmant e ca si kng are aceeasi problema....sper sa fie trecatoare cea de-a doua...
#1458
Scris 20 mai 2015 - 09:16
Aveti diferente de latime la anvelope? Umflate la aceeasi presiune? Chiar si asa, 30% e enorm si in directia gresita.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 mai 2015 - 09:17
#1459
Scris 20 mai 2015 - 10:11
Io nu am vazut nici o diferenta la mine. Gume noi, dar aceeasi latime ca alea de iarna, doar talon mai mic.
Ma rog, consumul a mai scazut dar mai degraba cred ca datorita temperaturilor. Seara cand plec de la serviciu, in 100m am ajuns la temperatura de regim a motorului.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1460
Scris 20 mai 2015 - 02:28
Eu am aceeasi presiune si aceeasi latime. Anvelopele de vara erau noi, am presupus cresterea de consum pe lipsa rulajului. Intre timp nu am mai folosit masina, am fost in concediu. Pana la urma cat consuma, asta e, cel mai important conteaza calitatea anvelopelor si nu variatia de consum. Altfel luam eco bullshit si gata.
Am fost doar putin surprins sa vad ca o anvelopa cotata B la consum, ia mai mult decat una cotata C, la aceleasi dimensiuni si presiune.
#1461
Scris 20 mai 2015 - 03:26
Pai nu e normal sa creasca vara? Ca doar iarna...rotile aluneca...frecare mai mica...consum mai mic....
#1462
Scris 20 mai 2015 - 09:20
#1463
Scris 21 mai 2015 - 01:37
Anvelopele de vara sunt cele cu care a venit masina in noiembrie si am mers cu ele cam 40km, cat am adus masina acasa de la dealer plus drumul pana la vulcanizare. Am mai facut cam 120km acum de cand le-am montat iar consumul a mai scazut spre 12,5%. Sunt de aceeasi dimensiune si presiune ca cele de iarna. Am remarcat ca sunt zgomotoase, vajaie cum treci de 50km/h. In plus daca iei de volan usor stanga sau dreapta volanul nu revine la loc. Trebuie sa iei serios de volan ca apoi sa poata reveni singur. Parca ar avea lipici pe ele cauciucurile...In mers , daca misti doar usor de volan , directia a devenit mai rigida. Peste o anumita forta aplicata volanului dispare problema. Am controlat daca s-au montat bine anveliopele si totul este perfect, nimic de reprosat.
La fel in iarna cand am luat masina de la dealer si am trecut cu 40-50 la ora printr-o baltoaca cu ele era sa ma arunce in bordura, mi-au cam dat emotii pana acasa pe ploaie. Sincer sa fiu nu-mi aduc aminte sa fi avut vreodata anvelope mai proaste ca astea.
Totusi incep sa-mi vina in minte niste lucruri citite despre Pirelli Scorpion Winter cand doream sa cumpar anvelope de iarna. Unii clienti le laudau foarte tare in schimb altii spunea ca sunt de departe cele mai proaste. Se vaitau ca sunt zgomotoase, ca sporesc consumul si ca aluneca ca naiba. Retin bine ca toti care se vaitau foloseau prima data Pirelli.
Oricum n-am ce face pentru ca bani pe anvelope de vara nu bag acum, dar chiar vreau sa urmaresc daca nu cumva anvelopele de la ei au reala nevoie de un rodaj.....99% cred ca din procesul de fabricatie rezulta o suprafata de rulare de o anumita adancime care trebuie uzata. Dupa 150km consumul a scazut un pic si chiar sunt curios cam cati km le trebuie sa-si intre in parametrii.
La Goodyear n-a fost asa...au fost splendide din prima, sau cel putin n-am sesizat eu vreo urma de rodaj.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 21 mai 2015 - 01:40
#1464
Scris 29 mai 2015 - 12:08
Mai degraba iarna decuplati clima si acuma ca s-a incalzit afara o folositi iar
Aceasta postare a fost editata de mecea: 29 mai 2015 - 12:08
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1465
Scris 29 mai 2015 - 09:29
bah nu stiu despre ce rodaj o fi vorba, dar parca in primii 50 100km am avut indoieli serioase asupra calitatii anvelopelor pe care le-am luat.
acum dupa vreo 5000km ma declar pe deplin multumit. zici ca au lipici la sosea.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1466
Scris 29 mai 2015 - 04:17
Nu AC-ul e problema, pentru ca nu il folosesc dimineata. Oricum, dupa ceva km, a revenit consumul la valorile vechi.
#1467
Scris 30 mai 2015 - 12:30
Am mai facut si eu inca 400km cu aceste anvelope si in sfarsit s-a diminuat cea mai deranjanta problema care tinea de directie. Cand erau noi noute daca luai de volan nu foarte mult, nu mai revenea la loc. Foarte neplacuta senzatia mai ales la manevrele in spatii inguste. Mai a fost senzatia ca ai roti de fier, cam dure si cam huruiau dar s-au lasat. Nevasta-mea mi-a atras atentia zilele trecute ca nu mai huruie masina. Intradevar cam in acelasi timp si volanul si-a revenit. Daca esti atent, pe unele anvelope sesizezi ca la inceput se comporta mai ciudat. GoodYear-urile de iarna vad ca sunt foarte constante, au fost excelente din prima. Astea de vara Pirelli sunt "eco", poate o fi vorba de vreo modificare usoara in procesul tehnologic de fabricatie fata de variantele normale. Consumul fie ca merg cu AC fie ca nu, vad ca de o saptamana sta batut in cuie la 11,9%. Cat de cat e mai normal fata de 13-14%
Singurele anvelope la care am mai simtit ciudatenii au fost Bridgestoanele all-season cu care a venit Pajero. Oricum, nu e rau daca ai putina grija la condus cand pui anvelope noi de care nu ai mai avut inainte....Probabil ca "rodajul" si incalzirea anvelopelor pe care le vezi inaintea curselor de masini si la care nu te gandesti la condusul de zi cu zi, se manifesta intr-o proportie mai mica si la masinile obisnuite, la anvelopele domestice.
#1469
Scris 15 iunie 2015 - 12:04
Eu deja am ales.Dat fiind ca merg momentan cu A-Klasse,trebuia sa o incalt.Si am pus ca la castravete....Sper sa iau curind castravetele inapoi de la sotie...
#1470
Scris 15 iunie 2015 - 12:14
Eu deja am ales.
Sa speram ca ai ales bine
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1471
Scris 15 iunie 2015 - 12:31
Mihnea era cu Michelin.
Dintre alea de mai sus depinde pt ce masina si ce dimensiuni.
Si depinde si de preturi
Dar eu as inclina spre Conti sau Dunlop.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1472
Scris 15 iunie 2015 - 01:05
Si depinde de ce iti permiti la momentul achizitiei.E ca si cum ar veni vremea de concediu,te prinde strins cu banii si te rezumi la impinge tava in loc sa mergi la restaurant...Mie imi place de mult Michelin,si incerc sa ramin cu ei,cit oi putea si cit or fi mai bune decit altele,in viziunea mea...Mai sus nu am spus alegerea deoarece am mentionat ce am pus la castravete in alta postare...
#1473
Scris 15 iunie 2015 - 01:48
ungureascadepinde pt ce masina
205/60/16ce dimensiuni
Pentru cele prezentate pretu' e cam acelasi.depinde si de preturi
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1474
Scris 15 iunie 2015 - 02:57
Michelin face gume bune in gama premium/high end.
Cele medii sunt doar medii.
Parerea mea.
Am avut si Energy ( pe Megane ), si Primacy HP ( pe Opel ) si Primacy 3 ( pe o alta masina din firma ) si s-au dovedit a fi gume ok, dar nu stralucite.
In afara de Primacy 3, care s-au dus ca painea calda, celelalte au fost destul de "rezistente".
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1475
Scris 15 iunie 2015 - 08:10
Amintesc ca modelele de anvelope sunt in functie de dimensiune.Altfel spus anumite dimensiuni nu le gasesti decit la modele de baza...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi