Sa zicem ca, pur ipotetic , m-am hotarit sa vand masina asta... Ar fi cineva interesat sa o "adopte"?
Fiind o masina speciala, are nevoie de un proprietar foarte pasionat si deosebit de responsabil, asa ca, cine nu simte o inclinatie catre aceste caracteristici...now would be a good time to leave! Ideea de a vinde aceasta masina nu este 100% solida pentru mine, insa, dupa cum vedeti nu am exclus nicidecum aceasta varianta, prin urmare, cine este cu adevarat serios in privinta potentialei achizitionari si nu vrea doar sa afle cam cat ar costa o astfel de masina sau daca este cumva "ful opsan-fara piele" , are acum sansa de a "intreprinde" ceva.
PRETUL: 27.500 EURO -inclusiv TVA (pretul NU este negociabil si include anumite piese si accesorii noi)
- Vede profil: Topice: AND1
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 139
- Vizualizari: 3.967
- Titlu User cascadorul
- Varsta 39 ani
- Data nasterii August 3, 1985
-
Gender
Male
-
Location
Brasov
-
Marca
Mitshubishi
-
Model
EVO IX
-
Motorizare
2.0L 500+CP
0
Neutral
User Tools
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Sa zicem ca...
27 mai 2009 - 08:50
Subaru Impreza WRX STI S203
22 mai 2009 - 12:54
In semn de solidaritate cu topicul pornit de berkut, ajung sa postez si eu acum, dupa cateva luni de la achizitie, prezentarea masinii care m-a motivat sa parcurg mii de kilometrii(pana in Letonia...), pentru a o aduce in final la mine in garaj.
Este vorba despre un Subaru Impreza WRX STI S203( destul de lung, stiu...). Urmeza sa explic si partea putin mai neobisnuita a numelui de model. Masina a fost produsa intr-o serie limitata de 555 de bucati, exclusiv pentru Japonia, avand ca platforma de pornire modelul de 2005 de Impreza STI. Din motive practice, dupa ce a fost importata in Europa, masina a "suferit" o conversie a cockpit-ului de pe dreapta pe stanga, coversie facuta foarte curat, profesionist si exclusiv cu piese originale de pe modelul european de STI. Ca si explicatie, producandu-se atat pentru Japonia cat si pentru Europa si in general toate tarile in care se circula pe parte "corecta" a drumului, masinile dispun de gauri tehnologice, ce permit instalare volanului atat pe stanga cat si pe dreapta(aceasta fiind o masura de eficientizare a productiei).
Modificarile aduse de catre STI Japonia acestui model(fata de modelul normal), includ urmatoarele( din pacate japonezii au fost cam zgarciti in comunicate de presa despre aceasta masina, asa ca va pot spune ce am aflat de la ei si din alte cercetari facute de mine):
- Suspensie complet echipata cu STI Performance parts, adica: amortizoare, arcuri, bare stabilizatoare, bara de torsiune din titan, brate, bascule(toate in culoare STI pink).
- Toate masinile din deria S203 au fost echipate cu sistemul electronic de control al diferentialului(DCCD),.
- Motor(EJ20) reproiectat de catre STI, insemnand: turbina twin scroll(IHI Vf42), chiulasa noua, axe cu came, supape si arcuri de supape noi, galeria de admisie de pe Spec C, colectoare de evacuare cu distante egale(equal length headers), evacuare STI din titan si desigur electronica ce a fost reprogramata. In aceste conditii, masina stock dezvolta 320CP( si se simt la ficare apasare a acceleratiei...)
- La exterior se pot observa Jatele forjate BBS de 18'' cu prezoane usurate, si un eleron diferit, cu unghi de atac reglabil
- Interiorul nu difera fata de STI-ul normal(cred ca este o formulare corecta, desi nu prea este nimic normal in ceea ce priveste STI-ul in general), cu exceptia culorii gri folosite la Alcantara, in loc de clasicul albastru, si desigur, capodopera habitaclului, scaunule tip scoica din carbon, special concepute de catre Recaro pentru S203.
Exceptand acest set de modificari oarecum discrete, masina se afla pe teren comun cu STI-ul European.
Va fi foarte greu de raspuns la intrebarea: cum merge?... fiindca masina trebuie conduse pentru a avea o intelegere deplina a semnificatiei modificarilor aduse de catre STI. Rspunsul turbinei(fiind twin scroll) este fenomenal, dinamica de mers si felul in care masina raspunde comenzilor sunt uimitoare, suspensia imbunatatita jucand un rol important la capitolul acesta. Altfel spus, asemanarile dintre acest STI si celelalte modele, se opresc in momentul in care ai pornit motorul si ai inceput sa exploatezi potentialul masinii.
Singurul meu regret, daca se poate numi regret, este ca masina nu am cumparat-o noua(avea 29.000km), dat fiind faptul ca este un utilaj greu de reperat. Din cate stiu eu, in Europa mai exista doar un singur S203, in Grecia. Planurile mele in momentul de fata vizeaza o reconditionare completa a masinii, iar pasul urmator va fi tuningul. "Organele" le detin deja, intr-un maldar de cutii la mine in garaj, mai trebuie dor sa incep "transplantul".
Am facut cateva poze ce urmeaza se le upload-ez in Gallery, in caz ca sunteti curiosi sa vedeti si cum arata. Nu sunt cele mai reusite poze, dar am convingere ca isi fac treaba.
Numai bine tuturor!
Este vorba despre un Subaru Impreza WRX STI S203( destul de lung, stiu...). Urmeza sa explic si partea putin mai neobisnuita a numelui de model. Masina a fost produsa intr-o serie limitata de 555 de bucati, exclusiv pentru Japonia, avand ca platforma de pornire modelul de 2005 de Impreza STI. Din motive practice, dupa ce a fost importata in Europa, masina a "suferit" o conversie a cockpit-ului de pe dreapta pe stanga, coversie facuta foarte curat, profesionist si exclusiv cu piese originale de pe modelul european de STI. Ca si explicatie, producandu-se atat pentru Japonia cat si pentru Europa si in general toate tarile in care se circula pe parte "corecta" a drumului, masinile dispun de gauri tehnologice, ce permit instalare volanului atat pe stanga cat si pe dreapta(aceasta fiind o masura de eficientizare a productiei).
Modificarile aduse de catre STI Japonia acestui model(fata de modelul normal), includ urmatoarele( din pacate japonezii au fost cam zgarciti in comunicate de presa despre aceasta masina, asa ca va pot spune ce am aflat de la ei si din alte cercetari facute de mine):
- Suspensie complet echipata cu STI Performance parts, adica: amortizoare, arcuri, bare stabilizatoare, bara de torsiune din titan, brate, bascule(toate in culoare STI pink).
- Toate masinile din deria S203 au fost echipate cu sistemul electronic de control al diferentialului(DCCD),.
- Motor(EJ20) reproiectat de catre STI, insemnand: turbina twin scroll(IHI Vf42), chiulasa noua, axe cu came, supape si arcuri de supape noi, galeria de admisie de pe Spec C, colectoare de evacuare cu distante egale(equal length headers), evacuare STI din titan si desigur electronica ce a fost reprogramata. In aceste conditii, masina stock dezvolta 320CP( si se simt la ficare apasare a acceleratiei...)
- La exterior se pot observa Jatele forjate BBS de 18'' cu prezoane usurate, si un eleron diferit, cu unghi de atac reglabil
- Interiorul nu difera fata de STI-ul normal(cred ca este o formulare corecta, desi nu prea este nimic normal in ceea ce priveste STI-ul in general), cu exceptia culorii gri folosite la Alcantara, in loc de clasicul albastru, si desigur, capodopera habitaclului, scaunule tip scoica din carbon, special concepute de catre Recaro pentru S203.
Exceptand acest set de modificari oarecum discrete, masina se afla pe teren comun cu STI-ul European.
Va fi foarte greu de raspuns la intrebarea: cum merge?... fiindca masina trebuie conduse pentru a avea o intelegere deplina a semnificatiei modificarilor aduse de catre STI. Rspunsul turbinei(fiind twin scroll) este fenomenal, dinamica de mers si felul in care masina raspunde comenzilor sunt uimitoare, suspensia imbunatatita jucand un rol important la capitolul acesta. Altfel spus, asemanarile dintre acest STI si celelalte modele, se opresc in momentul in care ai pornit motorul si ai inceput sa exploatezi potentialul masinii.
Singurul meu regret, daca se poate numi regret, este ca masina nu am cumparat-o noua(avea 29.000km), dat fiind faptul ca este un utilaj greu de reperat. Din cate stiu eu, in Europa mai exista doar un singur S203, in Grecia. Planurile mele in momentul de fata vizeaza o reconditionare completa a masinii, iar pasul urmator va fi tuningul. "Organele" le detin deja, intr-un maldar de cutii la mine in garaj, mai trebuie dor sa incep "transplantul".
Am facut cateva poze ce urmeaza se le upload-ez in Gallery, in caz ca sunteti curiosi sa vedeti si cum arata. Nu sunt cele mai reusite poze, dar am convingere ca isi fac treaba.
Numai bine tuturor!
MITSUBISHI Lancer EVO IX
07 octombrie 2008 - 05:33
Gata! Mai am putin si termin! Termin cu treaba, cu joaca si pana la urma imi implinesc si eu visul de a avea in curte o japoneza mica si foarte NE-stock. Masina am cumparat-o noua, acum cateva luni, iar pana in prezent a tot suferit deschilotari de piese doar pentru a face loc unor alte componente mai noi, mai bune si mai Japan! In prezent mai am doar de instalat galeria de admisie, cardanul de carbon si EMS-ul Hydra. Intrand direct in miezul problemei, modificarile facute pana acum, ar fi urmatoarele:
EXTERIOR:
-Jante Volk(Rays Engineering) TE37 de 18" cu anvelope Yokohama Advan SPORT
-Spoiler lip din carbon, APR Performance
-Vortex Generator carbon, Chargespeed(urmeaza sa il primesc si sa-l mai si instalez)
INTERIOR:
-Bord Ralliart(ceasuri albe)
-8 ceasuri indicatoare, 6 Defi si 2 AEM(imi arata cam toti parametri importanti de la Boost, temepraturi ulei si apa, presiuni ulei si combustibil pana la AFR si voltaj)
-Shiftlight Gizmo, dual stage
-Head unit 2din, Pioneer cu DVD
-Volan Sparco Monza
-Schimbator de viteze ARC Titanium
-Pedalier Ralliart titan
-Defi Control unit si Tein EDFC controller
Si ce era mai important MOTOR si TREN DE RULARE(sper sa nu omit ceva din lista):
-Cold air intake Injen(cu upper si lower IC pipe)
-BOV Go Fast Bits, Deceptor
-Intercooler AMS Performance
-Radiator ARC
-Evacuare:Manifold Dynotech performance(urmeaza sa schimb cu JUN), turbo outlet Invidia(urmeaza tot JUN),downpipe Invidia, Test pipe Invidia cu mini kat, traseu HKS cu finala HKS Titanium Carbon.
-Turbina Forced Performance EEVO Green, cu wastgate actuator Forge
-Pistoane forjate Wiseco
-Biele DP Performance
-Axe cu came HKS
-Rola distributie(evacuare)HKS
-Injectoare SARD (800cc)
-Pompa de benzina Walbro 255 l/h
-Oil catch tank ARC
-Kit ambreiaj HKS dublu disc
-Suspensie Tein Flex(cu EDFC)
-Strut bars fata si spate DC Titanium
-Bare stabilizatoare Cusco
-Kit de rigidizare Cusco
-Kit de bucsi Ralliart
-Discuri de frana Tarox G88(fata spate)
Cam astea ar fii modificarile pana acum, iar in caz ca mi-a scapat ceva, mai fac eu adaugiri mai tarziu. Despre cum merge masina, nici nu stiu ce sa spun...merge, sau, daca stau mai bine sa ma gandesc, duduie, nu merge! Asta in conditiile in care potentialul maxim nu a fost atins inca, datorita absentei EMS-ului Hydra, a galeriei de admisie si a cardanului de carbon. Deci mai sant doar cativa pasi... Trebuie sa transmit mii de ultumiri catre SKN Romania(Andrei si Sabin), X-motors(Gabi si Vali) si Racing Nick. Si ca sa "put my money, where my moth is", am si catvea poze(una dintre ele este cu masina stock)
Din pacate interfata, din nou, nu ma lasa sa atsez nici o poza la acest post, pe motiv ca ar fi prea mari, desi le-am scalat, de am ajuns deja sub 5K. Deci le veti gasi in galerie.
EXTERIOR:
-Jante Volk(Rays Engineering) TE37 de 18" cu anvelope Yokohama Advan SPORT
-Spoiler lip din carbon, APR Performance
-Vortex Generator carbon, Chargespeed(urmeaza sa il primesc si sa-l mai si instalez)
INTERIOR:
-Bord Ralliart(ceasuri albe)
-8 ceasuri indicatoare, 6 Defi si 2 AEM(imi arata cam toti parametri importanti de la Boost, temepraturi ulei si apa, presiuni ulei si combustibil pana la AFR si voltaj)
-Shiftlight Gizmo, dual stage
-Head unit 2din, Pioneer cu DVD
-Volan Sparco Monza
-Schimbator de viteze ARC Titanium
-Pedalier Ralliart titan
-Defi Control unit si Tein EDFC controller
Si ce era mai important MOTOR si TREN DE RULARE(sper sa nu omit ceva din lista):
-Cold air intake Injen(cu upper si lower IC pipe)
-BOV Go Fast Bits, Deceptor
-Intercooler AMS Performance
-Radiator ARC
-Evacuare:Manifold Dynotech performance(urmeaza sa schimb cu JUN), turbo outlet Invidia(urmeaza tot JUN),downpipe Invidia, Test pipe Invidia cu mini kat, traseu HKS cu finala HKS Titanium Carbon.
-Turbina Forced Performance EEVO Green, cu wastgate actuator Forge
-Pistoane forjate Wiseco
-Biele DP Performance
-Axe cu came HKS
-Rola distributie(evacuare)HKS
-Injectoare SARD (800cc)
-Pompa de benzina Walbro 255 l/h
-Oil catch tank ARC
-Kit ambreiaj HKS dublu disc
-Suspensie Tein Flex(cu EDFC)
-Strut bars fata si spate DC Titanium
-Bare stabilizatoare Cusco
-Kit de rigidizare Cusco
-Kit de bucsi Ralliart
-Discuri de frana Tarox G88(fata spate)
Cam astea ar fii modificarile pana acum, iar in caz ca mi-a scapat ceva, mai fac eu adaugiri mai tarziu. Despre cum merge masina, nici nu stiu ce sa spun...merge, sau, daca stau mai bine sa ma gandesc, duduie, nu merge! Asta in conditiile in care potentialul maxim nu a fost atins inca, datorita absentei EMS-ului Hydra, a galeriei de admisie si a cardanului de carbon. Deci mai sant doar cativa pasi... Trebuie sa transmit mii de ultumiri catre SKN Romania(Andrei si Sabin), X-motors(Gabi si Vali) si Racing Nick. Si ca sa "put my money, where my moth is", am si catvea poze(una dintre ele este cu masina stock)
Din pacate interfata, din nou, nu ma lasa sa atsez nici o poza la acest post, pe motiv ca ar fi prea mari, desi le-am scalat, de am ajuns deja sub 5K. Deci le veti gasi in galerie.
- Vede profil: Topice: AND1
- Privacy Policy
- Regulament ·