pentru ca inca nu e depasit...dar n-am gasit inca pe nimeni care sa zica ca X5 e depasit la on-road...
VW Touareg 2010
#51
Scris 28 iulie 2010 - 03:03
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#52
Scris 28 iulie 2010 - 03:33
Pai si eu ce ziceam?
Nu iti mai merge avatarul.
e o diferenta, imi pot permite un Touareg nou, dar nu vreau sa mi-l permit in perioada asta.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#53
Scris 28 iulie 2010 - 03:41
Si nu va fi niciodata depasit de Touareg la capitolul "on-road", pentru simplul motiv ca masinile au destinatii total diferite.pentru ca inca nu e depasit
Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 iulie 2010 - 03:46
#54
Scris 28 iulie 2010 - 03:46
pentru ca inca nu e depasit
bai, m-ati facut curiosi si am luat si eu revista.
Modificat pentru ca am copiat gresit niste date din tabel.
Deci Touareg bate pe X5 la punctaj la categoriile Caroserie, Confort la drum, Grup motor-transmisie, Tinuta de Drum. X5 e mai bun doar la Siguranta.
iar pe cifre, valorile la teste dinamice sunt dupa cum urmeaza:
Slalom 18 m, viteze gol/incarcat (km/h):
- Touareg: 61.0/60.2
- X5: 60.3/60/2
- ML: 55.6/54.6
Testul ISO, viteze gol/incarcat (km/h):
- Touareg: 121.9/119.6
- X5: 129.0/124.9
- ML: 121.5/117.5
Testul elanului VDA, viteze gol/incarcat (km/h):
- viteza maxima la intrare:
- Touareg: 69/68
- X5: 72/70
- ML: 68/67
- viteza maxima la iesire:
- Touareg: 44/42
- X5: 49/47
- ML: 41/44
Deci nu stiu cum o fi senzatia la volan, dar dupa cifre si masuratori, mie mi se pare ca Touareg este comparabil cu X5 dpdv dinamic, si il bate chiar la Slalomul 18m, care poate fi o proba mai utila decit celelalte. X5 pastreaza un apanaj dinamic de invidiat, 72 la ora si 69 la ora ca viteza de intrare la testul elanului sunt valori extraordinare, multe berline cu tenta sportiva si-ar dori asa o valoare. Intrebarea este daca pentru un SUV mare, e nevoie de aceste viteze de trecere, sau mai degraba o solutie mai de compromis, cu o suspensie mai putin rigida e de dorit. Touareg pare sa reuseasca sa nu piarda prea mult din dinamism, dar aducind semnificativ mai mult confort.
Mai multe o sa pot sa concluzionez dupa ce fac un drive test cu noul Touareg.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 28 iulie 2010 - 04:33
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#55
Scris 28 iulie 2010 - 03:52
Sesizezi contradictia ?bai, m-ati facut curiosi si am luat si eu revista.
Deci Touareg bate pe X5 la punctaj la categoriile Caroserie, Confort la drum, Grup motor-transmisie, Tinuta de Drum. X5 e mai bun doar la Siguranta.
...
Cum naiba sa ai incredere in asemenea "reviste" ??
Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 iulie 2010 - 04:03
#56
Scris 28 iulie 2010 - 04:00
#57
Scris 28 iulie 2010 - 04:17
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#58
Scris 28 iulie 2010 - 04:36
Sesizezi contradictia ?
Cum naiba sa ai incredere in asemenea "reviste" ??
Nu-i neaparat o contradictie. Ionel poate fi mai bun decit Gigel si la Matematica si la Romana.
Stiu ca ecuatia tinuta de drum buna plus confort pare sa fie o quadratura a cercului destul de greu de obtinut. Unii producatori reusesc, de exemplu Subaru pina la modelele actuale . Sau Mercedes cu ale sale amortizoare Agility Control.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#59
Scris 28 iulie 2010 - 04:50
e o diferenta, imi pot permite un Touareg nou, dar nu vreau sa mi-l permit in perioada asta.
Nu ma asteptam de la tine...
#60
Scris 28 iulie 2010 - 05:19
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#61
Scris 28 iulie 2010 - 05:39
Touareg - cel mai echilibrat SUV, este spatios si confortabil, fara a fi greoi ori lent si fara a consuma prea mult. Costurile de achizitie si intretinere nu sunt insa tocmai polulare.
X5 - dinamica de exceptie a lui X5 este obtinuta cu pretul unor suspensii prea ferme pentru un suv. oferta de spatiu interior si eficienta motorului sunt insa calitati indubitabile.
despre ML nici nu mai are rost sa zic
rezultat Autobild
1. X5 3,0d - mariajul reusit dintre motor-cutie-tren rulare agil il propulseaza pe X5 in frunte. este cel mai rapid si economic din test. dincolo de sportivitate, bavarezul are si o oferta generoasa de spatiu si un portbagaj imens.
2. Touareg 3,0 TDI - are un design elegant, interior spatios, si extrem de modulabil, si un motor puternic si economic. nu este la fel de dinamic ca X5, dar are aptitudini offroad mai bune ( doooh ) cu pachetul off-road. iar pretul e imbatabil.
3. ML 350 CDI BlueTec
4. Ranger Rover Sport 3,0 TDV6
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#62
Scris 28 iulie 2010 - 06:59
Te superi daca nu-s deloc de acord cu tine ?....
Stiu ca ecuatia tinuta de drum buna plus confort pare sa fie o quadratura a cercului destul de greu de obtinut. Unii producatori reusesc, de exemplu Subaru pina la modelele actuale . Sau Mercedes cu ale sale amortizoare Agility Control.
Asta-i ( in opinia mea ) o parere corecta....
X5 - dinamica de exceptie a lui X5 este obtinuta cu pretul unor suspensii prea ferme pentru un suv. oferta de spatiu interior si eficienta motorului sunt insa calitati indubitabile.
...
#63
Scris 28 iulie 2010 - 09:38
Daca da, poate ca ar trebui sa ne lamureasca autorul testului ... presupun ca e scris de el, ca si celelalte 99% dintre articole. I'm not gonna name names...
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#64
Scris 28 iulie 2010 - 10:42
#65
Scris 28 iulie 2010 - 10:42
#66
Scris 28 iulie 2010 - 11:11
#67
Scris 29 iulie 2010 - 09:38
Nu mai are lookul ala de bulibasa pe care il avea prima generatie si daca nu ai avea un ordin de masura, ai zice ca e un Golf restilizat.
#68
Scris 29 iulie 2010 - 10:07
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#69
Scris 30 iulie 2010 - 07:16
BMW are de cand lumea si pamantul suspensie mai dura.motorizarile si ele sunt in general misto asa ca nu prea vad : Touareg bate pe X5 la punctaj la categoriile Caroserie, Confort la drum, Grup motor-transmisie, Tinuta de Drum,sa analizam:
-caroserie -asa o fi
-confort-clar Touareg
-grup motor transmisie-aici as zice egal mai degraba
-tinuta de drum din datele puse de Frank avem asa la slalom o viteza de 0,7km/h mai mare la Touareg iar in rest cam 5-9 km/h viteze mai mari pt X5
ma rog nu prea am vazut revista care sa nu "tina"cu o anumita marca
#70
Scris 30 iulie 2010 - 07:19
Tu acu' te-ai prins ???bai deci astia in revistele lor sunt batuti in cap!
........
#71
Scris 30 iulie 2010 - 11:27
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#72
Scris 30 iulie 2010 - 12:29
ACrew style
#73
Scris 30 iulie 2010 - 12:45
de fapt cred ca urmatorul cazan va fi ceva gen X1 la ce drumuri avem ,am garda la sol si o stabilitate apropiata de cea a unei berline sport vorba lui Frank
#74
Scris 02 august 2010 - 10:34
Deasemenea vorbeam de motorizarile de aprox. 3L, la care BMW a trebuit sa vina recent cu un update astfel incat sa poata mentine lupta in acest segment si eventual sa o si castige (tot marginal desigur). Nu locul 1 pe strada castigat de X5 ar fi interesant, ci mai degraba ca de chinuit il castiga. E haios ca s-ar putea ca nu locul 1 sa castige competitia, ci locul 2, sau 3......
Problema pe care o sesizez eu e in curtea BMW ,nu la competitori. X5-ul in 2010 sincer vorbind nu prea mai are de oferit ceva substantial astfel incat sa convinga clientul cu usurinta. Bare stabilizatoare active pe un SUV mare si alte gadgeturi dastea pot esua foarte usor precum stabilizarea activa hidraulica de la Toyota LandCruiser-ului nou.
#75
Scris 03 august 2010 - 07:48
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5
vorbim de un model produs in 2006 vs model 2010
mi se pare absolut normal ca modelul mai nou VW in cazul de fata sa fie apropiat de X5 (versiune 2006) da stiu ca X5 a avut un facelift acum in 2010 dar nu cred ca din punct de vedere tehnic au schimbat multe.Probabil ca peste 1-2 ani viitorul X5 va avea din nou o diferenta considerabila,sau poate nu
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi