Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ford Fiesta


  • Please log in to reply
1483 replies to this topic

#801 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:50

Tu tot n-ai inteles: nu ma cert cu nimeni, dar in mod constant sunt facut in diverse feluri, total gratuit, de una si aceeasi persoana care se crede zeu in anumite domenii. Fara a exista si reversul, desi mi-as dori de multe ori sa o fac.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#802 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:51

@VIPER: nu se poate compara un motor remapat (cum trebuie, evident) cu ceva stock. De aia iti trage liniar...
  • 0

#803 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:06

ultima generatie de incalzire pentru diezelare :

Imagine amplasata

:lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#804 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:24

Viper, nu mai fi asa sensibil. Daca ai avea o atitudine mai putin crispata, nu te-ar mai deranja dulcegariile lui Relu, iar ,,extremismele'' nu-si au sensul, mai ales ca va stiti de multisori ani.

Uite, Oaspetele nu m-a sters din lista de mess, inca, poate ma invita la o palinca( asta-i un apropo's :lol: )
-revin, tre' sa ma retrag..

mai seleka, cum ti-am mai spus, nu generaliza. E unul din cele mai naspa lucruri.
Daca tu nu esti sensibil, nu inseamna ca altii nu-s. Daca TIE ti se pare ca de 10 ori nu e o exagerare, altora li se pare. La urma urmei, sintem diferiti, de aia cumpara lumea si benzinare si fumigene.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#805 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:30

...inseamna ca nici tie nu ti-a pornit fordul astazi.... :lol:

E unul din cele mai naspa lucruri, dar e mai muzical sunetul unui diesel oprit.

Lumea nu cumpara si benzinare si fumigene, ci, ori :lol:

Si, dai o palinca, sau o pastrezi pentru ridicarea temperaturii de inghet la motorina?

Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 ianuarie 2010 - 11:31

  • 0

#806 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:35

S-a dus poolii de suflet si topicul cu Fiesta lui Andrei.
Cel mai naspa e ca va certati degeaba.
Cum lipsesc eu, sau nu ma contrez eu cu Relu, iote ce se intampla (adica era tura lui Cata).
Avantajele si evolutia motoarelor diesel nu cred ca le poate contesta nimeni care vrea sa fie obiectiv; desigur ca exista si dezavantaje (pretul de achizitie mai mare, de ex. :lol: ), ca nu pot fi numai avantaje.
Cui nu-i place diesel-ul isi cumpara benzinara si invers.
Eu am fost si inca sunt un sustinator al motorului diesel, dar asta nu m-a impiedicat sa recunosc partea buna a unui benzinar cand este cazul; mai mult de atat am si cumparat unul acum ~2 ani de zile.
Si da, diferentele de consum intre 2 motoare similare (sa spunem 2,0TDI-CR si 2,0TFSI) in aceleasi conditii de exploatare sunt de la mici->medii (daca se merge linistit) pana la mari->f mari daca mergi repede / ii dai talpa.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#807 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:37

Aici ai gresit. De 3 ori.
Odata cand m-ai corectat, nu aveai de ce. A doua oara cu privire la Ford. Desi nu sint fan Ford, aici nu am de ce sa ma plang, n-am avut probleme de genul asta.
Si a treia oara cand ai presupus ca vei primi o palinca de la mine.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#808 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:39

,,Mecanizat'' argumentata utilitara.
Altul caruia ii plac raliurile. :lol:

Aha, codificat, deci la a treia cheie a pornit...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 ianuarie 2010 - 11:47

  • 0

#809 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 11:50

Cata, nu se rezuma totul la caii putere, cuplul, 0-100km/h.


Păi cine discută despre rafinament? Aici e vorba de utilitate şi utilizare, cât primeşti palpabil pt. ce plăteşti. O fi rafinat un pahar cu şampanie franţuzească, dar tot "Săniuţa" e mai utilă, înţelegi?


Cata,
Daca duci un camion "solid" de 10 tone, pe macadam cu 80/h, il vei rupe in citiva km. Dar daca faci acelasi lucru cu un defender, mult mai "subtire", vei merge sute de mii de km fara sa-l rupi.
Pricepi ideea ? ;)


Io cred ca noi vorbim separat despre acelaşi lucru. Nu discutam despre ce motor poate ţine o putere cel mai mult, ci că un diesel e un general, din x motive, mai solid. E făcut tocmai pt. mulţi km. din multe puncte de vedere. De asta nici nu se justifică un diesel pt cineva care merge puţin, cred că eşti de acord.
Noi discutăm despre utilitatea/utilizarea unui motor diesel (că de aici a pornit, de data asta :lol: ), ce oferă el şi ce nu oferă. Şi cel mai simplu mi-a venit în minte Impreza. Pot băga şi alte modele dacă e nevoie, dar mi-e lene să caut date.
Ai nişte bani, ce îţi oferă cel mai mult pt ei. Trecând peste rafinament. Ai văzut că la Subaru maşina e bine antifonată.
Impreza diesel are performanţă mai bună, are un motor premiat, are posibilităţi de tuning acum (180 de cai pe Stage 1 spun aştia) şi investiţia se poate recupera lejer pe durata de utilizare medie pt un singur şofer.
Benzina ce oferă? Căldură :lol:


Bine ca v-ati certat in seara asta


Cum dracu să ne certăm? Păi ce ar mai fi forumul fără noi? Relu ştie care e rolul meu aici

Imagine amplasata
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#810 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:20

Legat de nerafinamentul motoarelor Diesel ... si mie, la inceput, mi s'a parut destul de zgomotos motorul de pe Fiesta, la relanti sau la turatii scazute, si cu muzica oprita (asa am facut drivetest'ul). Intre timp m'am obisnuit cu masina. Oricum, nu stau in ea pe loc cu motorul pornit si chiar si atunci, am muzica data drumul, deci inconfortul generat se zgomotul motorului se reduce mult.
La partea cu incalzitul motorului pentru a da caldura la interior, sunt partial de acord. In sensul ca daca se sta pe loc sau se merge incet (20-30km/h) da, motorul se incalzeste destul de greu. Acum 10 minute am venit acasa si afara sunt -15 grade (cica se simte ca la -22). In conditiile astea, dupa vreo 7 minute de mers (incet, pe stradute) am putut da drumul la caldura (lichidul de racire ajunsese la 90 grade). Daca as fi fost pe bulevard, sa merg un pic mai repede, cred ca ar fi fost vorba de 5 minute (si da, minutele tot de 60 sec sunt si la mine). Si mi se pare destul de rezonabil.
Azi am dat o tura cu A3'ul prin cartier, sa vad cum se descurca pe zapada/gheata. Cred ca am mers tot vreo 5 minute (insa incet, tot 20-30km/h) apa ajunsese la 75 grade, deci nici benzinara nu se incalzea mai repede. N'am dat drumul la clima sa vad daca'mi scadea temperatura apei, ca deja ma intorceam in parcare. Insa ideea e ca stand pe loc sau mergand incet, nici benzinara nu face minuni.

Desi la inceput, cand am cumparat masina am vrut benzinara (1.4 Tjet de la Fiat si apoi 1.6 de la Renault) nu pot zice ca regret ca am luat diesel'ul. Da, ar fi mers ceva mai puternic, cilindree mai mare, da asta deja nu mai are legatura cu diesel vs benzina.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#811 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 07:54

Păi cine discută despre rafinament? Aici e vorba de utilitate şi utilizare, cât primeşti palpabil pt. ce plăteşti. O fi rafinat un pahar cu şampanie franţuzească, dar tot "Săniuţa" e mai utilă, înţelegi?




...



Cum dracu să ne certăm? Păi ce ar mai fi forumul fără noi? Relu ştie care e rolul meu aici

Imagine amplasata


Aaah, de ce nu spui asa...
Cerebral,economic e clar diezelul...

Ce rol ai ,,artistule''? :lol:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 25 ianuarie 2010 - 07:55

  • 0

#812 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 08:49

Acum citeva minute am ajuns la atelier cu taxiul ( v-am zis ca am lasat masina aici de vineri din cauza lipsei locurilor din parcarea de acasa ). In statia de taxi erau mai multe masini, printre care si o octavia TEDEIII :lol: Evident ca m-am suit in ea sa mai vad inca odata ( parca mai era nevoie dupa sute de mii de km facute cu fumigenele... ) cum e cu caldura in dizalele pline de evolutie tehnica. Masina la vreo 65.000 km, soferul iesise la treaba de vreo jumatate de ora, eu fiind primul client. L-am intrebat daca motorul merge de cind a iesit la treaba si mi-a zis ca da, dar acul de temperatura nu a urcat pentru ca a stat in statie cu motorul la relanti. Mi-a zis ca nu-s clienti, ca-s multe taxiuri in statie, etc ... Ok, plecam, eu cu manusile in miini, afara fiind in jur de -15 grade. Dupa vreo 2 km ( pe la muncii ) il intreb : asta baga si cald ? El: pai stai sa se incalzeasca ..... ;) :lol: ;) Cind ajungem pe Pantelimon/Iancului ma uit la apa - din nou - si incepuse sa urce putin. Eu tot cu manusile in miini, si genunchii inca simtindu-i reci. Scot manusa din mina dreapta si pun mina la aeratoarele din dreapta : iesea aer caldut firav. Cind am ajuns la atelier, puteam in final sa-mi scot manusile :lol:

Acum stau si ma gindesc ca poate ( totusi ) fumigenele forumistilor sunt asa, mai speciale, mai evoluate tehnic... :lol: Sau ( poate ) faptul ca e mai rece afara decit in masina, pentru voi inseamna ca masina baga cald ..... :lol:
  • 0

#813 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:13

Trebuia sa astepti un taxi bmw x3, daca ai fi vrut sa fii corect, impartial.
  • 0

#814 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 ianuarie 2010 - 09:39

azi dimineata a fost atata de frig in oradea ca nici scaunele incalzite nu s-au incalzit !!! ;)

cum spuneam, eu nici macar nu am pe masina indicator de temp. a apei. nu are rost. e diesel. ;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#815 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 ianuarie 2010 - 10:51

Azi a invartit de 2-3 ori si a luat-o. Multumit de bascula.
Cica ar fi fost si pe la noi -22 de grade...la socrii s-au anuntat in jur de 33-34.
Cu minus, normal.
;)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#816 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 25 ianuarie 2010 - 11:03

Cam asa ceva era de dimineata in CT

Imagine amplasata

Buburuza a pornit din prima, mai repede decat Cee'd si SLZ (A3'ul avea un deces de baterie sub capota si a ramas la priveghi in parcare). Dac'a trecut de noaptea trecuta cu motorina normala, nici nu cred c'apuc sa'i mai bag d'aia de iarna. Ce sunt sigur e ca o sa incerc ca masina viitoare sa aiba un sistem suplimentar de incalzire, sa nu trebeasca sa am de ales intre a incalzi motorul sau habitaclul

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 ianuarie 2010 - 11:04

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#817 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 ianuarie 2010 - 11:06

In sfarsit o alegere buna de vei trece pe benzinara. ;)
  • 0

#818 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 11:25

Am fost acum citeva minute cu fordul nostru ( turneo connect ) pina la banca. Masina venea din otopeni, nu fusese aglomerat, dar apa era tot putin calduta. In masina nu era frig, ci numai OK. In schimb pina la banca si inapoi s-a cam racit mergind f incet, si caldura care o baga ( fiind la max. evident ) inca era ok. Daca mai cobora putin temperatura, n-ar mai fi fost OK.
In Buc. cel putin, pentru ca se merge foarte incet, majoritatea masinilor cu motoare diesel nu apuca sa se incalzeasca bine.
  • 0

#819 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 ianuarie 2010 - 11:29

Şi cine a spus altfel ;)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#820 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:20

Citeste topicul ;)
  • 0

#821 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:22

Ce să-l mai citesc, că îl ştiu. Noi l-am făcut ;)

un diesel condus încet şi mai pe loc şi mai în coloană într-un oraş, nu va ajunge niciodată la temperatura de funcţionare.


TDI-ul ăla dacă s-a încălzit, e foarte tare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#822 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:28

Inseamna ca fabia si fiesta sunt din "alta lume" ? ;)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 ianuarie 2010 - 12:28

  • 0

#823 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 25 ianuarie 2010 - 12:52

Mutati discutia cu incalzirea la diesel pe alt topic va rog. Ma mir ca nu s-a suparat inca proprietarul ;)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#824 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:06

Nu s-a suparat... ca-i place! :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#825 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 ianuarie 2010 - 01:51

si eu sunt de parere ca mai bine mutam discutia pe diesel vs benzen.
:D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi