Ford Fiesta
#801
Scris 24 ianuarie 2010 - 10:50
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#802
Scris 24 ianuarie 2010 - 10:51
#803
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:06
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#804
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:24
mai seleka, cum ti-am mai spus, nu generaliza. E unul din cele mai naspa lucruri.Viper, nu mai fi asa sensibil. Daca ai avea o atitudine mai putin crispata, nu te-ar mai deranja dulcegariile lui Relu, iar ,,extremismele'' nu-si au sensul, mai ales ca va stiti de multisori ani.
Uite, Oaspetele nu m-a sters din lista de mess, inca, poate ma invita la o palinca( asta-i un apropo's )
-revin, tre' sa ma retrag..
Daca tu nu esti sensibil, nu inseamna ca altii nu-s. Daca TIE ti se pare ca de 10 ori nu e o exagerare, altora li se pare. La urma urmei, sintem diferiti, de aia cumpara lumea si benzinare si fumigene.
#805
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:30
E unul din cele mai naspa lucruri, dar e mai muzical sunetul unui diesel oprit.
Lumea nu cumpara si benzinare si fumigene, ci, ori
Si, dai o palinca, sau o pastrezi pentru ridicarea temperaturii de inghet la motorina?
Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 ianuarie 2010 - 11:31
#806
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:35
Cel mai naspa e ca va certati degeaba.
Cum lipsesc eu, sau nu ma contrez eu cu Relu, iote ce se intampla (adica era tura lui Cata).
Avantajele si evolutia motoarelor diesel nu cred ca le poate contesta nimeni care vrea sa fie obiectiv; desigur ca exista si dezavantaje (pretul de achizitie mai mare, de ex. ), ca nu pot fi numai avantaje.
Cui nu-i place diesel-ul isi cumpara benzinara si invers.
Eu am fost si inca sunt un sustinator al motorului diesel, dar asta nu m-a impiedicat sa recunosc partea buna a unui benzinar cand este cazul; mai mult de atat am si cumparat unul acum ~2 ani de zile.
Si da, diferentele de consum intre 2 motoare similare (sa spunem 2,0TDI-CR si 2,0TFSI) in aceleasi conditii de exploatare sunt de la mici->medii (daca se merge linistit) pana la mari->f mari daca mergi repede / ii dai talpa.
#807
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:37
Odata cand m-ai corectat, nu aveai de ce. A doua oara cu privire la Ford. Desi nu sint fan Ford, aici nu am de ce sa ma plang, n-am avut probleme de genul asta.
Si a treia oara cand ai presupus ca vei primi o palinca de la mine.
#808
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:39
Altul caruia ii plac raliurile.
Aha, codificat, deci la a treia cheie a pornit...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 ianuarie 2010 - 11:47
#809
Scris 24 ianuarie 2010 - 11:50
Cata, nu se rezuma totul la caii putere, cuplul, 0-100km/h.
Păi cine discută despre rafinament? Aici e vorba de utilitate şi utilizare, cât primeşti palpabil pt. ce plăteşti. O fi rafinat un pahar cu şampanie franţuzească, dar tot "Săniuţa" e mai utilă, înţelegi?
Cata,
Daca duci un camion "solid" de 10 tone, pe macadam cu 80/h, il vei rupe in citiva km. Dar daca faci acelasi lucru cu un defender, mult mai "subtire", vei merge sute de mii de km fara sa-l rupi.
Pricepi ideea ?
Io cred ca noi vorbim separat despre acelaşi lucru. Nu discutam despre ce motor poate ţine o putere cel mai mult, ci că un diesel e un general, din x motive, mai solid. E făcut tocmai pt. mulţi km. din multe puncte de vedere. De asta nici nu se justifică un diesel pt cineva care merge puţin, cred că eşti de acord.
Noi discutăm despre utilitatea/utilizarea unui motor diesel (că de aici a pornit, de data asta ), ce oferă el şi ce nu oferă. Şi cel mai simplu mi-a venit în minte Impreza. Pot băga şi alte modele dacă e nevoie, dar mi-e lene să caut date.
Ai nişte bani, ce îţi oferă cel mai mult pt ei. Trecând peste rafinament. Ai văzut că la Subaru maşina e bine antifonată.
Impreza diesel are performanţă mai bună, are un motor premiat, are posibilităţi de tuning acum (180 de cai pe Stage 1 spun aştia) şi investiţia se poate recupera lejer pe durata de utilizare medie pt un singur şofer.
Benzina ce oferă? Căldură
Bine ca v-ati certat in seara asta
Cum dracu să ne certăm? Păi ce ar mai fi forumul fără noi? Relu ştie care e rolul meu aici
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#810
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:20
La partea cu incalzitul motorului pentru a da caldura la interior, sunt partial de acord. In sensul ca daca se sta pe loc sau se merge incet (20-30km/h) da, motorul se incalzeste destul de greu. Acum 10 minute am venit acasa si afara sunt -15 grade (cica se simte ca la -22). In conditiile astea, dupa vreo 7 minute de mers (incet, pe stradute) am putut da drumul la caldura (lichidul de racire ajunsese la 90 grade). Daca as fi fost pe bulevard, sa merg un pic mai repede, cred ca ar fi fost vorba de 5 minute (si da, minutele tot de 60 sec sunt si la mine). Si mi se pare destul de rezonabil.
Azi am dat o tura cu A3'ul prin cartier, sa vad cum se descurca pe zapada/gheata. Cred ca am mers tot vreo 5 minute (insa incet, tot 20-30km/h) apa ajunsese la 75 grade, deci nici benzinara nu se incalzea mai repede. N'am dat drumul la clima sa vad daca'mi scadea temperatura apei, ca deja ma intorceam in parcare. Insa ideea e ca stand pe loc sau mergand incet, nici benzinara nu face minuni.
Desi la inceput, cand am cumparat masina am vrut benzinara (1.4 Tjet de la Fiat si apoi 1.6 de la Renault) nu pot zice ca regret ca am luat diesel'ul. Da, ar fi mers ceva mai puternic, cilindree mai mare, da asta deja nu mai are legatura cu diesel vs benzina.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#811
Scris 25 ianuarie 2010 - 07:54
Păi cine discută despre rafinament? Aici e vorba de utilitate şi utilizare, cât primeşti palpabil pt. ce plăteşti. O fi rafinat un pahar cu şampanie franţuzească, dar tot "Săniuţa" e mai utilă, înţelegi?
...
Cum dracu să ne certăm? Păi ce ar mai fi forumul fără noi? Relu ştie care e rolul meu aici
Aaah, de ce nu spui asa...
Cerebral,economic e clar diezelul...
Ce rol ai ,,artistule''?
Aceasta postare a fost editata de LKS: 25 ianuarie 2010 - 07:55
#812
Scris 25 ianuarie 2010 - 08:49
Acum stau si ma gindesc ca poate ( totusi ) fumigenele forumistilor sunt asa, mai speciale, mai evoluate tehnic... Sau ( poate ) faptul ca e mai rece afara decit in masina, pentru voi inseamna ca masina baga cald .....
#813
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:13
#814
Scris 25 ianuarie 2010 - 09:39
cum spuneam, eu nici macar nu am pe masina indicator de temp. a apei. nu are rost. e diesel.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#815
Scris 25 ianuarie 2010 - 10:51
Cica ar fi fost si pe la noi -22 de grade...la socrii s-au anuntat in jur de 33-34.
Cu minus, normal.
#816
Scris 25 ianuarie 2010 - 11:03
Buburuza a pornit din prima, mai repede decat Cee'd si SLZ (A3'ul avea un deces de baterie sub capota si a ramas la priveghi in parcare). Dac'a trecut de noaptea trecuta cu motorina normala, nici nu cred c'apuc sa'i mai bag d'aia de iarna. Ce sunt sigur e ca o sa incerc ca masina viitoare sa aiba un sistem suplimentar de incalzire, sa nu trebeasca sa am de ales intre a incalzi motorul sau habitaclul
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 ianuarie 2010 - 11:04
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#817
Scris 25 ianuarie 2010 - 11:06
#818
Scris 25 ianuarie 2010 - 11:25
In Buc. cel putin, pentru ca se merge foarte incet, majoritatea masinilor cu motoare diesel nu apuca sa se incalzeasca bine.
#819
Scris 25 ianuarie 2010 - 11:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#820
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:20
#821
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:22
un diesel condus încet şi mai pe loc şi mai în coloană într-un oraş, nu va ajunge niciodată la temperatura de funcţionare.
TDI-ul ăla dacă s-a încălzit, e foarte tare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#822
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:28
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 ianuarie 2010 - 12:28
#823
Scris 25 ianuarie 2010 - 12:52
Life must be taken one disaster at a time
#824
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:06
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#825
Scris 25 ianuarie 2010 - 01:51
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi