Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ford Fiesta


  • Please log in to reply
1483 replies to this topic

#776 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 08:36

Ai spus ca nu e motor mai solid ca benzinarul? Ai spus. Un motor diesel e mai solid făcut ca unul pe benzină.
Normal că orice maşină cedează, ce treabă are asta cu motorul. Care motor pt mine e un tot, asta include şi electronica şi turbinele cu geometrie variabilă şi alte materiale.

50% e EXAGERAT?

Impreza diesel 150 de cai 2l. 0-100 8.6s, 205km/h, oraş 6.8% Unde te interesează pe tine, afară să spunem că ar fi diferenţe prea mari între stilurile de mers. Tu zici că ai mers tare şi ţi-a consumat 12-13, eu zic că aia nu e tare. Apoi am mers mai mulţi. Eu nu vorbesc în general doar de mine, ci de ce se întâmpla la diverse drumuri si au fost câteva. Până şi cu Jaffar care are un stil constant şi economic, cu el la volan, au existat diferenţe de 50% între diesel şi benzină. Mai mult nu s-a putut economisi. Dacă mă refer strict la mine, va fi clar o diferenţă mai mare.
Plus o bază mare de exemple de pe vwforum, unde 1.6 benzină nu are nici o treabă cu 1.9TDI din orice punct de vedere priveşti, diesel-ul e incomparabil mai performant. Şi nu mă refer la cei cu GTI si consum de "5%" şi 10 când merg tare.

Ce dracu, mă ştie atâta lume pe aici de ani buni. Îmi aduc aminte că prima dată au avut un şoc legat de poziţia la volan şi stil, dar s-au obişnuit şi am mai lăsat eu mult. Singurul frate s-a dovedit a fi SKA, care are cam aceleaşi cifre ca şi mine cu diesel. Tu ai văzut că placuţele mele erau consumate aproape de tot în 10k km?

Impreza benzină 150 de cai 2l. 0-100 9.6s, 193km/h, oraş 11.1%

Consumul la benzină creşte mult mai mult cu cât îi dai mai tare. Când am fost cu MIKE, eu aveam vreo 9%, el estima spre 19. Eu aşa mergeam mereu. În mod normal lui nu cred că-i consumă atât.

Diesel e mai scump cu 1250€ să spunem. În linii mari cu 25k km pe an după primul an deja ai recuperat investiţia. Asta pt. o maşină nouă.

Voi chiar nu pricepeti ca normele pentru diesel sunt diferite de cele pentru benzina ? CO nu reprezinta decit o parte infima din noxele pe care le produce un motor. Benzina nu produce particule, etc ...
Hibridele reprezinta primul pas catre viitor, care inseamna electric !

Restul e can-can ....


În California e cu totul altceva decât pe aici. Acolo benzinarele trec greu, e cel mai avansat sistem de testare al noxelor.

Aceasta postare a fost editata de cata69: 24 ianuarie 2010 - 08:34

  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#777 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 ianuarie 2010 - 08:43

Mai cata,
-Dieselul are biele mai solide ( de ex ) pentru ca n-ar tine altfel !! Asta inseamna ca e mai solid ?
- Te stiu om serios, cum pana mea sa crezi ca impreza diesel consuma 7 in oras ?
- Cum PANA mea compari 1,6 benzina aspirat cu 1.9 tedei ?
- GTI cu 5% sau 10 cind merge tare ??? :rolleyes: :lol: :lol: :lol:
Zau, hai sa ne oprim aici ca ride lumea ......
  • 0

#778 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 08:47

NICIODATA unul care-si permite o benzinara potenta nu-si va lua diesel(evident, nu-i cazul meu).

Nu se poate descrie ,,grosolania'' unui motor diezel fata de un benzinar. E ca si cum ai incerca sa explici frumusetea unui tablou. O percepi ori ba. :rolleyes:

Unui diezel, eu ii vad doar minusuri, cu exceptia consumului.
  • 0

#779 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 08:54

Cata, la x3 ce variante benzinare, potente, ar fi? Adica cmc/cp, de nu-i prea mult...


3.0si — 3l benzină — 272 cai la 6650rpm — 315Nm la 2750rpm — 1815kg — 0-100 7.2s, 210km/h (230 fără limitare), urban 13.4%, real ±18%

3.0sd — 3l diesel — 286 cai la 4400rpm — 580Nm la 1750rpm — 1950kg — 0-100 6.4s, 240km/h (250 fără limitare), urban 9.7%, real ±12%

Mai cata,
-Dieselul are biele mai solide ( de ex ) pentru ca n-ar tine altfel !! Asta inseamna ca e mai solid ?
- Te stiu om serios, cum pana mea sa crezi ca impreza diesel consuma 7 in oras ?
- Cum PANA mea compari 1,6 benzina aspirat cu 1.9 tedei ?
- GTI cu 5% sau 10 cind merge tare ??? :rolleyes: :lol: :lol: :lol:
Zau, hai sa ne oprim aici ca ride lumea ......


Consumurile cresc măcar similar. Nu ştiu la Impreza, ştiu la bmw-uri, VAG, opel chiar.
Tocmai că cei cu care am mers nu sunt din ăştia cu GTI-uri care să consume 5%, oamenii ăia chiar merg.

Tu ce înţelegi prin motor, blocul motor în sine?

Diesel engines employ much higher compression ratios than gasoline engines; they compress combustion air to about 1/25th of its original volume (as opposed to gasoline engines, which compress their fuel-air mixtures to around 1/8th to 1/10th of its original volume). Therefore, they must be stronger than gasoline engines, which makes them heavier and more expensive to build. Diesels also use high-pressure direct-fuel-injection systems, which require beefier (and more expensive) components than the indirect-injection systems used in gas engines.


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#780 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 ianuarie 2010 - 08:58

Reciteste ultimul citat. Spune exact ce am zis si eu. Sunt mai solide ca sa nu se rupa ! Asta nu inseamna ca tin mai mult !
  • 0

#781 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:04

NICIODATA unul care-si permite o benzinara potenta nu-si va lua diesel (evident, nu-i cazul meu).


Depinde de maşină, de om, de utilitate, dar ai dreptate în principiu. E mult mai distractiv un motor pe benzină.

Totuşi pe la Bucureşti există şi diesel-uri de 2l TDI care bat spre 300 de cai. Modificările la motor puteau fi făcute cu aceeaşi bani şi la 2l TFSI cu rezultate mai bune (spre 400 de cai).

Reciteste ultimul citat. Spune exact ce am zis si eu. Sunt mai solide ca sa nu se rupa ! Asta nu inseamna ca tin mai mult !


Longevity: Diesels are less prone to wear than gasoline engines. Heavy-duty truck engines will often run a million miles between overhauls, and diesel cars often run well past 300,000 miles with no major engine problems.


:rolleyes:

Mare şef, diesel-ul din faşă e un motor mai solid şi ştii asta al dracului de bine. Avem discuţia asta pe forum de multe luni. Eşti singurul care are ceva cu diesel-ul pt. că maşinile nu ţi se adresează deloc, dar punct cu punct pt. mulţi oameni ele sunt peste benzinare similare pe care şi le-ar putea permite. Şi asta o spune unu care ani de zile era ca tine, dedicat benzinarelor. Vezi posturi mai vechi pe forum, şi aici şi pe Autoshow. Ce argumente aduci tu acum, le foloseam eu. Între timp lucrurile s-au schimbat mult. Am văzut direct că toate neajunsurile alea de fapt acum nu mai există.

Şi tot am luat o masina pe benzină, dar s-a dovedit a fi nepotrivită alegerea pt. mine.

Avem un coleg pe forum, forester 2.0 aspirat, zicea că îi consuma vreo 15%. O să pun o poză cu mediul meu. A crescut pe frigurile astea, e 12.4 parcă acum.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#782 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:08

Ok, NU fuge mai tare ca o benzinară cu aceeaşi putere, dar comparabil şi cu un consum redus la jumătate (măcar).


Stiu destule cazuri in care un benzinar si-a luat-o crunt de la un diesel de aceeasi putere, pe toata plaja de trepte si pana la viteze foarte mari ;) Daca unii nu inteleg ca lumea evolueaza in toate directiile, nu doar in cea care le place lor, aia e, nu sta progresul in loc de asta :D
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#783 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:14

.......
Mare şef, diesel-ul din faşă e un motor mai solid şi ştii asta al dracului de bine..
....

Hai sa ne oprim aici. Nu stiu cum sa-ti spun sa nu o iei altfel decit mi-as dori. Insa nu uita ca eu nu stiu motoarele de pe net....
  • 0

#784 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:22

Sincer nu mi-as lua un diesel sub 2L. Am testat cateva (e drept nu pe foarte multi km) in ultima perioada si nu a fost unul care sa-mi placa. Doar combinatia de 2.0TDi+DSG pe o Altea XL mi s-a parut interesanta ca masina de familie (dar nu e cazul la mine)
  • 0

#785 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:23


:D)

diesel rulez!
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#786 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:24

Stiu destule cazuri in care un benzinar si-a luat-o crunt de la un diesel de aceeasi putere, pe toata plaja de trepte si pana la viteze foarte mari ;) Daca unii nu inteleg ca lumea evolueaza in toate directiile, nu doar in cea care le place lor, aia e, nu sta progresul in loc de asta :D

Iar te bagi cind n-ai idee nici pe unde se baga uleiu-n motor...
  • 0

#787 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:26

Ok, dacă tu susţii că un motor diesel nu e mai solid făcut, asta e.

The higher compression ratios of the
diesel cycle demand a much stronger block, head,
and almost all moving parts in general. These
stronger parts add a lot of weight, or a lot of
expense, especially if lighter alloys are being used.


E de pe net, dar nu poţi spune că ăştia mint. Eu personal ştiu că aşa e. Nu intru în detalii public de unde. Asta e o calitate a lui care nu poate fi contestată de nimeni.

De fapt şi tu ai spus asta mai sus, nu ştiu ce ai cu motorul diesel.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#788 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:28

lui relu daca-i vrei raul ii dai o sapt pe mana un diesel! :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#789 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:30

Vrei să mă bată? Şi aşa deja cred că e la uşă :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#790 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:31

Cata tu ori nu intelegi ori te faci ca nu intelegi. Relu nu a zis ca un diesel nu e facut mai solid, ci ca e mai solid tocmai din cauza presiunilor mai mari...
  • 0

#791 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:35

Cata tu ori nu intelegi ori te faci ca nu intelegi. Relu nu a zis ca un diesel nu e facut mai solid, ci ca e mai solid tocmai din cauza presiunilor mai mari...

Exact !
  • 0

#792 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:37

Iar te bagi cind n-ai idee nici pe unde se baga uleiu-n motor...

Prima data cand ti-am raspuns la aia cu intalnirea am fost un finutz. Daca vrei insa sa fiu si io ca tine, se rezolva! Tine-ti invectivele pentru matale mon-cher! Continua in stilul asta si o sa fie bine pe planeta! Continui sa ma faci in toate felurile, eu iti RECOMAND sa nu te joci prea mult cu focul, ca si motorina se aprinde! Vezi-ti de lumea ta ideala cu subaru si apple si citeste de 2 ori inainte sa arunci cu mizerii! Eu i-am raspuns lui Cata, nicidecum domniei tale. Ignora-ma, e mai bine pt amandoi! Era un banc cu "radem, glumim, da' in incinta".

Asa cum te-am rugat si pe messenger, din acest moment te rog si aici sa ma stergi din orice forma de contact (telefon, messenger, samd). Eu unul inchei aici partea in care ne cunoastem si ne salutam.

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 24 ianuarie 2010 - 09:39

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#793 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:42

ce face frigul din oameni... :D

iubitilor, relaxati-va, ca-i mai sanatos.
;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#794 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 09:44

Nu stiu daca a remarcat cineva dar invectivele, injuriile si mistocareala sunt permanent uni-sens.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#795 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:20

Nu stiu ce numesti tu "solid", ca mai solid ca benzinaru nu poate exista vre-un motor. Crede-ma ca gresesti rau. Insasi principiul de functionare face ca dieselul sa lucreze in conditii mult mai dure decit benzinarele.



Tocmai pt. că un diesel lucrează în condiţii grele, e mai solid construit. Nu ştiu cum tocmai tu poţi spune că nu e.


The higher compression ratios of the
diesel cycle demand a much stronger block, head,
and almost all moving parts in general. These
stronger parts add a lot of weight, or a lot of
expense, especially if lighter alloys are being used.


Cata tu ori nu intelegi ori te faci ca nu intelegi. Relu nu a zis ca un diesel nu e facut mai solid, ci ca e mai solid tocmai din cauza presiunilor mai mari...


Poate nu citim acelaşi forum.
Relu a şi susţinut s-a şi contrazis şi apoi a mai susţinut o dată că e mai solid.

De fapt şi tu ai spus asta mai sus, nu ştiu ce ai cu motorul diesel.


Deci părerea mea care este e că citim forumuri diferite.

Advantages of diesel engines

Fuel economy: Diesel cars can easily approach the fuel economy of a hybrid without resorting to mileage-boosting devices such as auto shut-off systems and low rolling resistance tires.

Torque: Diesels produce large amounts of torque (pulling power) at low engine speeds; a small four-cylinder diesel can easily produce as much torque as a larger six-cylinder gasoline engine. This strong mid-range torque gives diesel cars excellent passing power. Horsepower ratings for diesels tend to be lower, because horsepower is a function of speed and diesels tend to have a lower redline (maximum operating speed) than gasoline engines. Diesels are built from heavier-duty components and therefore cannot spin as fast.

Older diesels produced the bulk of their power only at low engine speeds, which made for slow acceleration. Modern diesels are turbocharged, which allows them to produce power over a broader RPM range.

Longevity: Diesels are less prone to wear than gasoline engines. Heavy-duty truck engines will often run a million miles between overhauls, and diesel cars often run well past 300,000 miles with no major engine problems.

Alternative fuels: Unlike gasoline engines, diesels can run on non-petroleum-based fuel (biodiesel) with no major modifications. Many manufacturers support operation on biodiesel mixes up to 20% (20% biodiesel/80% petroleum-based diesel) without voiding the manufacturer's warranty; however many diesel owners run 100% biodiesel with no problems. Diesels can be converted to run on pure vegetable oil with only minor modifications.

Safety: Diesel fuel is less volatile than gasoline, and will only ignite under severe pressure and/or very high temperatures. That makes diesel fuel safer to handle, and reduces the chance of a fire or explosion should the fuel tank rupture in a crash.


Disadvantages of diesel engines

Noise: Unlike gasoline engines, which produce most of their noise from the easily-muffled exhaust system, most diesel noise comes from the engine itself. Diesel vehicles employ lots of sound insulation to soften the characteristic diesel clatter.

Expense and weight: Diesel engines employ much higher compression ratios than gasoline engines; they compress combustion air to about 1/25th of its original volume (as opposed to gasoline engines, which compress their fuel-air mixtures to around 1/8th to 1/10th of its original volume). Therefore, they must be stronger than gasoline engines, which makes them heavier and more expensive to build. Diesels also use high-pressure direct-fuel-injection systems, which require beefier (and more expensive) components than the indirect-injection systems used in gas engines.

Emissions: Though the diesel engine was invented well over a century ago, diesel emissions technology is still in its infancy. Several modern-day diesel cars rely on "AdBlue", a urea-based solution that provides ammonia to reduce the diesel engine's emissions; these cars have a tank which must be refilled every 10,000 miles or so.

Messy fuel: Diesel fuel is greasy, smelly, and can be difficult to wash off of hands or clothes. (Some diesel owners carry gloves to wear while refueling.) Diesel fuel doesn't evaporate as readily as gasoline, so the ground around diesel pumps is often slick, and tracking diesel fuel into the car can make the interior smell bad.

Smoke: Diesel vehicles have a reputation of being smoky, smelly, and slow, a throwback to the low-tech diesels found in many trucks. (In truth, smoky diesel exhaust is usually a sign of a dirty air filter or an improperly-adjusted mechanical fuel injection system.)


Cam asta era percepţia, dar s-au schimbat destul de multe, unele fiind recente, anul trecut abia, altele de câţiva ani.
La zgomot s-au antifonat mai bine masinile sau nu. La golf de ex pe mine nu mă deranja.
Au devenit aproape la fel de eficiente la costuri ca un benzinar dacă mergi mult sau le soliciţi mai tare.
Emisiile anul trecut au fost rezolvate de către Audi. Vor urma şi alte mărci.
"Messy" e pt. camioane
Fumul a fost eliminat şi el la noile generaţii.

Viitorul e oricum pe baza de hidrogen, nu electric. În ţările nordice dacă vă duceţi, vedeţi că se lucrează la "autostrăzile hidrogenului", adică statul pregăteşte staţii de alimentare pe sute de km. Dar legat de poluare in sine, NIMIC nu cade din cer, NIMIC nu se face fără poluare. Doar preţul va fi mai mic.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#796 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:22

[quote name='cata69' date='24 January 2010 - 09:04 PM' timestamp='1264359898' post='416014']
Depinde de maşină, de om, de utilitate, dar ai dreptate în principiu. E mult mai distractiv un motor pe benzină.

Totuşi pe la Bucureşti există şi diesel-uri de 2l TDI care bat spre 300 de cai. Modificările la motor puteau fi făcute cu aceeaşi bani şi la 2l TFSI cu rezultate mai bune (spre 400 de cai).



Cata, nu se rezuma totul la caii putere, cuplul, 0-100km/h.
Vei rade, dar e vorba de rafinament.

Minusurile peste care nu pot trece la un diesel sunt:

-limitarea plajei de turatii ( senzatie diminuata la automate)
-tacaneala mai pronuntata la relanti
-lipsa ,,ragetului''regasit pe la wrc-uri, adica a muzicii...

Viper, nu mai fi asa sensibil. Daca ai avea o atitudine mai putin crispata, nu te-ar mai deranja dulcegariile lui Relu, iar ,,extremismele'' nu-si au sensul, mai ales ca va stiti de multisori ani.

Uite, Oaspetele nu m-a sters din lista de mess, inca, poate ma invita la o palinca( asta-i un apropo's :D )
-revin, tre' sa ma retrag..
  • 0

#797 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:30

Poate nu citim acelaşi forum.
Relu a şi susţinut s-a şi contrazis şi apoi a mai susţinut o dată că e mai solid.
.....

Cata,
Daca duci un camion "solid" de 10 tone, pe macadam cu 80/h, il vei rupe in citiva km. Dar daca faci acelasi lucru cu un defender, mult mai "subtire", vei merge sute de mii de km fara sa-l rupi.
Pricepi ideea ? :D
  • 0

#798 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:32

Dane, lasa pliz sfaturile... Sau da-le cui trebuie.

- Limitarea plajei de turatii zici? La mine redline e la 4500, stiu benzinare cu 5500. So what? La mine urca liniar. E adevarat, dupa resoftare. Dar urca.
- tacaneala la relanti? O fi nene, eu nu stau in motor insa, stau in habitaclu.
- iti dau eu un CD cu sunete de WRC :D
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#799 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:33

slkaule, mai baga un "suc", si vino mai "improspatat".
esti prea moale.

un motor cu reactie cred ca ii mai tare ca unu pe benzina.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#800 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 24 ianuarie 2010 - 10:43

Dane, lasa pliz sfaturile... Sau da-le cui trebuie.

- Limitarea plajei de turatii zici? La mine redline e la 4500, stiu benzinare cu 5500. So what? La mine urca liniar. E adevarat, dupa resoftare. Dar urca.
- tacaneala la relanti? O fi nene, eu nu stau in motor insa, stau in habitaclu.
- iti dau eu un CD cu sunete de WRC ;)



Bine ca v-ati certat in seara asta si nu acum o saptamana, c-o puneam. :D
Viper, m-ai uns la suflet cu alea, asadar te iert...

In maxim trei zile sa va reimpacati, ca poate mai am nevoie de ceva. ;)

Va certati aiurea... io as iesi la o bere cu Grinch, la o palinca cu Oaspetele...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 24 ianuarie 2010 - 10:45

  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi