Ford Fiesta
#751
Scris 20 ianuarie 2010 - 11:42
Acum, insa, ca s'a trecut la Mobil, mi'e mai usor si mie. Oricum, 200ml am de completat ... sper sa nu fie cazul prea curand
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#752
Scris 20 ianuarie 2010 - 11:46
#753
Scris 21 ianuarie 2010 - 07:08
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#754
Scris 23 ianuarie 2010 - 09:40
Ce'am observat e ca, avand 90 grade temperatura apei, daca dadeam drumul la 24 grade la clima, temperatura scadea la 75 destul de repede cand mergeam un coloana (20 km/h, asta cand mergeam). Am scazut temp la 21 si incercam sa merg, chiar si pe stradute laterale, si atunci era ok. Sper sa treaca cat mai repede gerul asta, sa nu trebeasca sa chinui motorul cu temperaturi mici
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#755
Scris 23 ianuarie 2010 - 09:46
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#756
Scris 23 ianuarie 2010 - 10:33
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#757
Scris 23 ianuarie 2010 - 10:53
#758
Scris 23 ianuarie 2010 - 11:11
Dacă mergi încet nu mai contează aşa de mult temperatura motorului.
şi e diesel, nu-i defect dacă se răceste pe loc, "aşa e ele".
buba e cu trasul de el. NU mai tragi şi gata.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#759
Scris 23 ianuarie 2010 - 11:12
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#760
Scris 23 ianuarie 2010 - 11:29
Nu-i asa simplu. Pina cind motorul nu ajunge la temperatura de regim, arderea se face incomplet. De aici depuneri de calamina, uzura prematura, etc ...
şi e diesel, nu-i defect dacă se răceste pe loc, "aşa e ele".
buba e cu trasul de el. NU mai tragi şi gata.
#761
Scris 23 ianuarie 2010 - 11:45
#762
Scris 24 ianuarie 2010 - 12:30
Nu-i asa simplu. Pina cind motorul nu ajunge la temperatura de regim, arderea se face incomplet. De aici depuneri de calamina, uzura prematura, etc ...
Eşti conştient că un diesel condus încet şi mai pe loc şi mai în coloană într-un oraş, nu va ajunge niciodată la temperatura de funcţionare. Problema mai mare e la forţarea turbinei şi mai puţin la motor în sine, un diesel e foarte solid.
Uite, opel nici nu mai are temperatura. Dai blană de pe loc. E imposibil sa ai idee când ai ajuns la optim.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#763
Scris 24 ianuarie 2010 - 01:01
#764
Scris 24 ianuarie 2010 - 01:02
Ce vrei sa spui cu fortarea turbinei ? Calamina aia se depune peste tot.
Faptul ca n-ai indicator, nu rezolva problema temperaturii. Iar mersul rece e unul din cele mai rele lucruri pentru un motor.
Faptul ca nu baga caldura ca benzinara, e cel mai putin important ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 ianuarie 2010 - 01:04
#765
Scris 24 ianuarie 2010 - 01:13
Pur şi simplu diesel-ul care stă mai mult decât merge, nu se încălzeşte niciodată.
Culmea, bagă caldură la greu, nu ştiu de unde ai rămas cu ideea că un diesel nu bagă repede căldură.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#766
Scris 24 ianuarie 2010 - 01:19
Pai daca nu se incalzeste, de unde baga caldura ? De la non-stop ?
Cunosc dieselurile mai bine decit orice, si nu poate nimeni contesta avantajele lor. Dar nu trebuie sa-i minimizam dezavantajele si sa uitam faptul ca un diesel e mult mai pretentios in functionare decit benzinarele. Chiar daca marea majoritate ( din necunostinta, evident ) sustine contrariul.
#767
Scris 24 ianuarie 2010 - 01:45
S-au schimbat mult în istoria recentă. Fug tare, consumă puţin, bagă căldură. Solide au fost mereu.
Sunt declarate cele mai ecologice maşini Tehnologia merge.
E mai pretenţios ca un motor aspirat, nu ca un benzinar. Şi se pare că e pretenţios mai mult în România. Pe afară sunt diesel-uri cu sute de mii de km fără reparaţii. Numai eu câte audi ştiu aduse în ţară.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#768
Scris 24 ianuarie 2010 - 05:04
"Ecologia" dieselului e cea mai mare minciuna din domeniul auto. Taxele auto peste tot sunt mai mari la diesel tocmai pentru ca polueaza cel mai mult.
Nu stiu ce numesti tu "solid", ca mai solid ca benzinaru nu poate exista vre-un motor. Crede-ma ca gresesti rau. Insasi principiul de functionare face ca dieselul sa lucreze in conditii mult mai dure decit benzinarele. A aprecia o masina simplist, numai pentru ca "fuge tare", si a trage concluziile de aici, iar n-are legatura cu realitatea. Oricum nu fuge mai tare ca benzinara de acceasi categorie.
Repet a nu stiu cita oara ca au avantaje de necontestat, in principal in ceea ce priveste economia de combustibil. Dar a le considera superioare benzinarelor ...
#769
Scris 24 ianuarie 2010 - 06:39
Fuge ? Fuge.
Consuma mai putin ca un benzinar ? Da.
Consuma mult mai putin ca un benzinar la forja? Asa este.
E dizalul de alta data, care troncanea, vibra si facea figuri la pornire iarna ? Nu e.
(Aici spun eu ca se vede evolutia dizalului, indiferent unde s-a umblat, ansamblul e mult mai bun)
E drept, motorul lui e o bijuterie. Dar la scara redusa, si Golful se cam incadra aici.
Cat despre poluare, vezi ca audi au scos deja motor dizal ce indeplineste normele Euro 6, dupa cate am inteles compatibile cu cele ale Californiei.
Da, e mai scump decat o benzinara echivalenta, si atunci intervin 2 factori.
1.Mergi mult cu masina si te scoti
2.iti place cum merge dizalu, si atunci nu prea mai conteaza.
#770
Scris 24 ianuarie 2010 - 07:23
Tocmai pt. că un diesel lucrează în condiţii grele, e mai solid construit. Nu ştiu cum tocmai tu poţi spune că nu e.
"Fuge tare" nu e simplist, au intrat cu brio şi in cursele auto, dar să spunem că nu se aplică la orice maşină. Vorbeşti cu un benzinar convins mulţi ani, dar diesel-ul pe care îl cunoşti tu (ca şi concepţie de maşină) nu mai există.
Apoi aduci în discuţie performanţe pure ale unui benzinar care de fapt n-au nimic in comun cu maşinile normale. Să nu uităm ce piese folosesc motoarele turbo de mare putere şi cât de des bubuie.
Ok, NU fuge mai tare ca o benzinară cu aceeaşi putere, dar comparabil şi cu un consum redus la jumătate (măcar). Şi la mers normal, la probe făcute de mine există diferenţe cam de 50%. Desigur că ti-aş putea da exemplu chiar de la subaru, diesel-ul fuge mai tare ca benzinara, presupunând că cifrele date nu au fost puse de formă, până şi consumul e dat din fabrică aproape fix jumătate. Dar să spunem că nu e ceva general valabil. Deşi dacă mă gândesc bine, 330i cu 272 de cai trage la fel ca 330d cu 245 şi pe reprize e mai slab. 335i e marginal mai rapid decât 335d, chiar daca diesel-ul are mai puţini cai şi e mai greu. Iar consumul e din start cu ±50% mai mic. Exemplele pot continua, dar n-am răbdare să caut acum.
De asemenea cu câţiva lei, mai câştigi multă putere, lucru imposibil ani buni la o bezinară. Acum au apărut multe motoare mici turbo, posibil să atragă clienţi tocmai pe acest considerent.
Eu îţi înţeleg poziţia, mergi puţin în oraş, pe an, mai încet, ai experienţă cu diesel-urile vechi, ai stilul de condus cu totul altul faţă de cum se merge cu un diesel. La tine nu s-ar justifica.
Normal că se reduce la utilitate până la urmă. La noi se justifică.
Apoi legat de incălzirea motorului pe benzină, la subaru e oricum altfel decât la alte benzinare. Cât priveşte căldura, eu sunt FRIGUROS rău, da RĂU. SKA la fel. Şi cam toţi ceilalţi care au diesel nu am auzit să se plângă de căldură. Şi in general cine are diesel n-am prea văzut să ducă lipsa benzinei pt. utilizarea zilnică.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#771
Scris 24 ianuarie 2010 - 07:29
Zgomotoase sunt toate ( mai mult sau mai putin ). Si n-au cum sa nu troncane, ca asa functioneaza dieselul. Iar la pornitul iarna, dieselurile noi pornesc la fel ca alea care le zici tu "de altadata", daca au motorina buna si instalatia de injectie + motorul sunt in mintile lor.
Totusi ai atins niste puncte foarte importante:
- Masina lui cata are un motor exceptional. Dar nu trebuie generalizat......
- la pct. 1 si 2 total de acord, si asta am spus si eu.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 ianuarie 2010 - 07:30
#772
Scris 24 ianuarie 2010 - 07:56
Crezi ca am 100 ani si ca nu mai am habar ce-i ala diesel ? Sau ai impresia ca in ultimii citiva ani s-a revolutionat fabricarea motoarelor ?
De bubuit nu bubuie mai rau benzinarele decit dizelarele. Nu stiu de unde ai scos-o p-asta. Iar la aia cu 50% +/- exagerezi iarasi RAU ! Diferentele la consum, in orice regim vrei tu, e undeva in jurul a 20-25% maxim ! Ai vazut de curind teste cu X1 ( parca ) de 3 litri D care halea 18 !!! Nu stiu de unde scoti tu consumuri la subaru de 25-30 si la x3 de 10-12 in acelasi regim. Da-mi voie sa nu cred, pentru ca nu-s copil, nu-s contabil, si am una d-asta sub kur.
Ai o masina de exceptie, ti-am zis de multe ori. Dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel. Mai da-i tu in dinti inca niste zeci de mii de km, si vedem dupa aia daca mai merita sa o repui la punct sau sa o vinzi. Toate masinile cedeaza daca le abuzezi, indiferent cum le cheama. Numai ca la unele se mai merita sa le refaci, iar la altele dai faliment daca le bagi in service.
Si inca ceva. "Pozitia" mea nu e formata in ultimii 3-5 ani, cind intr-adevar merg putin. Sunt ani buni ( foarte multi !! )in care am facut mult mai multi km decit iti poti imagina, cu nenumarate masini. Basca, am facut "service" la alte sute. Zilnic stau in atelierul care e usa in usa cu mine si vad o gramada de masini "moderne", etc... Pe mine nu ma pot influenta sub nicio forma reclamele sau testele facute de jurnalisti prin care vor sa demonstreze ca au redescoperit apa calda.
Sunt evolutii clare, dar numai in directiile in care ti-am zis citeva posturi inainte. Fara "electronica" de care vorbeam nu s-ar fi putut ajunge la reducerea noxelor atit de mult, indiferent ca sunt benzinare sau fumigene. In schimb, evolutia asta isi cere tributul ei prin pret si diminuarea extrem de importanta a sportivitatii masinilor.
#773
Scris 24 ianuarie 2010 - 07:59
Legat de poluare, s-a cam terminat şi cu asta, în 2009 Audi a trecut testele din California (sunt motoare pe benzină care nu le trec) cu un TDI şi a luat premiul pt. maşina ecologică a anului. Deci hibridele şi-au cam luat-o .
Deşi mutarea e una fără prea mari rezultate acolo, în patria benzinei, iar în Europa taxele pe cilindree fac tot mai rentabile maşinile mici cu motoare turbo pe benzină pt. toţi cei care merg puţin.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#774
Scris 24 ianuarie 2010 - 08:16
Stai linistit ca nu-s multe.Am dat exemple şi de alte motoare. Chiar ar dura prea mult să iau la rând toţi producătorii.
Voi chiar nu pricepeti ca normele pentru diesel sunt diferite de cele pentru benzina ? CO nu reprezinta decit o parte infima din noxele pe care le produce un motor. Benzina nu produce particule, etc ...Legat de poluare, s-a cam terminat şi cu asta, în 2009 Audi a trecut testele din California (sunt motoare pe benzină care nu le trec) cu un TDI şi a luat premiul pt. maşina ecologică a anului. Deci hibridele şi-au cam luat-o .
Hibridele reprezinta primul pas catre viitor, care inseamna electric !
Restul e can-can ....
#775
Scris 24 ianuarie 2010 - 08:23
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi