Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ford Fiesta


  • Please log in to reply
1483 replies to this topic

#701 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 07:59

N-ai zis 5, da cit ? Sau care e temperatura minima la care zici tu ca nu mai merge ??

Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 ianuarie 2010 - 08:01

  • 0

#702 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 08:14

Orice compresor de AC nu functioneaza sub o anumita temperatura, diferita de la un producator la altul.

Am scris mai devreme. Nu sunt enciclopedie de astfel de detalii. Este insa un amanunt banal, stiut de oricine.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#703 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 08:22

Greseala "banala" :lol: Functioneaza bine mersi la orice temperatura, dar cu eficiente diferite.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 ianuarie 2010 - 08:25

  • 0

#704 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 08:35

Mai intreaba si oameni care cu asta se ocupa. Nu e nici o diferenta intre un compresor AC de masina si unul de casa din acest punct de vedere. Si sub o anumita temperatura nu functioneaza. E o chestie de protectie.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#705 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 08:42

Intreaba TU. Nu mai fii incapatinat, si vezi cum iti dezaburesti geamurile la - cite grade vrei tu pornind compresorul climei.
  • 0

#706 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 08:52

La mine nu mai cupleaza sub 0 grade. La fel, ala de il aveam acasa nu cupla sub -5 parca. Niciodata nu mi-am dezaburit geamurile cu AC cand afara era cu minus. Nu e vorba de incapatanare ci de niste sisteme banale care previn distrugerea compresorului. Intreaba, ca nu musca :lol:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#707 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 ianuarie 2010 - 08:55

nu stiu despre ce aer e vorba, dar se simte in el, uscat versus umed ca AC functioneaza cumva.

AC de acasa e mai complex si la modele mai vechi nu mai putea baga caldura sub o anumita temperatura exterioara.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#708 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 09:16

La mine nu mai cupleaza sub 0 grade. La fel, ala de il aveam acasa nu cupla sub -5 parca. Niciodata nu mi-am dezaburit geamurile cu AC cand afara era cu minus. Nu e vorba de incapatanare ci de niste sisteme banale care previn distrugerea compresorului. Intreaba, ca nu musca ;)

Mai nenea, cind dezaburesti, vaporizatorul nu se incalzeste, ci se raceste sa poata condensa apa din aer !
Daca intrebai un "nene" priceput, ti-ar fi explicat.
  • 0

#709 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 ianuarie 2010 - 09:55

Fight, fight, fight! In ciocolata sau zapada. Supunem la vot?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#710 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 09:57

...e foarte simplu de verificat...dar nu m-am enervat suficient. :laugh:
  • 0

#711 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:04

Ce sa verifici mai SLK ?? Inlaturarea apei din atmosfera nu se poate face decit prin condensare !
  • 0

#712 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:17

Sau prin inghet ;)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#713 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:22

Sa verific de porneste compresorul la temperaturi exterioare negative.

Condensarea e trecerea din gazos in lichid, da?

In masina , la temperaturi exterioare negative, disparitia vaporilor, chiar a lichidului de pe geamuri o faci cu aer cald, cat mai cald, ducand la uscarea geamurilor.

Vara, cand ploua, da, ai nevoie de ac, adica de ,,temperaturi negative'', opusul alora de afara...

Sper sa nu fi aberat prea mult, ,,m-am obosit'' dupa o tura de schiat si-o palinca... :laugh:
Io, cel putin, ma dezbat...de stiti bancul... :laugh:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 18 ianuarie 2010 - 10:23

  • 0

#714 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:24

.....
Condensarea e trecerea din gazos in lichid, da?

In masina , la temperaturi exterioare negative, disparitia vaporilor, chiar a lichidului de pe geamuri o faci cu aer cald, cat mai cald, ducand la uscarea geamurilor.
.....

Daca aerul ala nu-i uscat deja, apa din aer se condenseaza FIX pe geamuri care-s reci. N-ai observat ? ;)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 ianuarie 2010 - 10:25

  • 0

#715 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:29

...,,aier'' la cel putin 25 di gradi (tot ii putin fata de palinca :laugh: ) poate si umed?
Ma indoiesc, adica aplec... :laugh:

Ba, di ci ti-ai editat perlele? ;)

Aceasta postare a fost editata de LKS: 18 ianuarie 2010 - 10:30

  • 0

#716 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:33

Cu cit e mai cald aerul umed, cu atit condenseaza mai bine pe geamul rece ;)
  • 0

#717 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:35

...pai nu-i umed, e uscat.
  • 0

#718 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:41

Asa ca tine ? ;)
  • 0

#719 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:44

Si ca tine... :laugh:

Io mi-s subnutrit... :laugh:

Nu beau suficient pentru a-mi lua necesarul de grasimi... :laugh:
  • 0

#720 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:45

Mai curat, mai uscat. ;)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#721 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:45

bai nu stiu dar azi la -3 grade a pornit ceva pe acolo o fi fost compresorul de Ac sau altceva dracu stie ;)
mai testez oricum
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#722 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:48

n-ai plecat mah?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#723 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:50

Si ca tine... :laugh:

Io mi-s subnutrit... :laugh:

Nu beau suficient pentru a-mi lua necesarul de grasimi... :laugh:

-Pe naiba ca mine. Io am inceput sa fac burta ;)
-Vrei sa schimbi masina ? ;)
-Aia cu bautul o cunosc foarte bine. Ma cearta nevasta de multi ani ca nu beau lichide, dar degeaba....

n-ai plecat mah?

Poate cu tico ! N-ai vazut ce-i pe jos ? ;)
  • 0

#724 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:50

Alex,ti-o fi pornit ventilatoru', radioul poate, dar nu compresorul...

Maine verific...desi o groaza au scris ca la vag, sub 5 grade iti porneste doar masina, nu si compresorul... :laugh:

Palinca e lichid, sper...
Cu exceptia all-road-ului ( fiindca are garda reglabila), altceva nu ma pasioneaza, asadar o restaurez... ;)

Aceasta postare a fost editata de LKS: 18 ianuarie 2010 - 10:53

  • 0

#725 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 18 ianuarie 2010 - 10:52

@Relu cu cazanu ca Tico avea gume cam dubioase
@cata miercuri Sighisoara prima oprire in rest nu stiu ,apoi la intoarcere pe la Azuga pe coclauri http://www.jwescapade.ro/masini cu un cazan din asta
@SLK vorbim de masini ;) la Octavia dizel merge din ce stiu

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 18 ianuarie 2010 - 10:53

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi