Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cu ce m-am dat azi


  • Please log in to reply
803 replies to this topic

#651 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 iulie 2012 - 10:49

A lu ska are usi chinezesti ! :lol:
  • 0

#652 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 iulie 2012 - 11:19

am uitat sa va spun ceva esential: sistemul audio se auzea foarte bine si meniul sistemului era 'destept' - daca intrai in meniurile alambicate avea bunul-simt sa ramana acolo pana ii dadeai TU back.....

cu toate ca la cat de alambicat era, poate nici el nu mai stia sa 'iasa' de acolo :lol: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 30 iulie 2012 - 11:20

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#653 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 31 iulie 2012 - 12:08

Sincer eu aici nu sunt de acord cu Ska. Merg destul de mult cu un Opel Astra i si masina chiar imi place. In opinia mea este pe Ford Focus III dar ramane sub Golf 6. In primul rand la ultimul model de Astra am observat ca este foarte bine izolata fonic. Pe autostrada este o liniste incredibila pentru o compacta. Pozitia la volan de asemenea mi se pare foarte ok, pozitie mai joasa ca in Astra H si ceva mai sport. Mie chiar imi place noua Astra iar GTC-ul arata bestial.
  • 0

#654 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 31 iulie 2012 - 08:30

corect.
este mai izolata fonic. daca e si benzinara, nu se aude aproape nimic inauntru. doar peste vreo 3500-4000rpm...
pozitia la volan este net SUPERIOARA astrei h. din toate punctele de vedere. cu precizarea ca scaunele de pe enjoy, sunt la fel de proaste si fara nicio sustinere. cele de pe cosmo/sport sunt mai bine...
GTC-ul e o masina superba la design, dar total impractica. vezi faza cu centurile, din cauza usilor mari sunt amplasate foarte in spate.

din nou, calitatea materialelor, cel putin la enjoy nu mi s-a parut un salt foarte mare calitativ.
ergonomia butoanelor, la un prim contact, dezastru. poate necesita acomodare.
computerul de bord, amplasat ca la VW si cu butonare de pe maneta semnalizatoarelor, cam trist amplasat.

mah, nu-i o masina rea, dar putand face o comparatie before/after, nu am ramas extraordinar de impresionat.

repet, sunt curios de un test cu o Astra 5usi, 20cdti 165cp ( preferabil automata ) echipare cosmo/sport.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#655 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 31 iulie 2012 - 09:36

Exceptand noul GTC si Ampera ma lasa rece toate noile modele de la Opel.
  • 0

#656 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 31 iulie 2012 - 11:56

Eu as vrea un Ampera.... dar 40 mii pe un Opel nu dau :lol:
  • 0

Ex-FN2 owner


#657 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 31 iulie 2012 - 11:57

Atunci ia un Volt, daca te incalzeste cu ceva :)

Ar fi o masina mistocuta la jumatate din pret :) Cam ca si C-Zero

Aceasta postare a fost editata de pejte: 31 iulie 2012 - 11:59

  • 0

#658 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 31 iulie 2012 - 02:38

deci cine are pe dreapta spune ca e misto pe stanga, si invers.

... daca ati fugit de Dacia ... uite aici ... EDI n-are dileme din astea cu stinga sau dreapta:

Imagine amplasata

A lu ska are usi chinezesti ! :lol:

sculptate ???

Imagine amplasata
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#659 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 01 august 2012 - 12:49

Sincer eu aici nu sunt de acord cu Ska. Merg destul de mult cu un Opel Astra i si masina chiar imi place. In opinia mea este pe Ford Focus III dar ramane sub Golf 6. In primul rand la ultimul model de Astra am observat ca este foarte bine izolata fonic. Pe autostrada este o liniste incredibila pentru o compacta. Pozitia la volan de asemenea mi se pare foarte ok, pozitie mai joasa ca in Astra H si ceva mai sport. Mie chiar imi place noua Astra iar GTC-ul arata bestial.


Maxy, eu nu sunt pro Skoda, decat prin prisma unei motorizari/transmisii de exceptie, iar de-i L&K (cum vad la tine) are si cireasa de pe tort, toate astea constituind plusuri doar raportate la pretul mai mic fata de originalul vw., in rest fiind o alternativa, compromis, facatura... :)

Poti incerca o scurta paralela, alambicata, intre ,,greii'' Skoda si Opel? Io zic ca Skoda, desi nu-i originalul, este multisor inaintea Opelului, incercand sa comparam mere cu mere, adica modele, motorizari situate pe aceeasi craca.
  • 0

#660 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 august 2012 - 01:06

Skoda, desi nu-i originalul, este multisor inaintea Opelului, incercand sa comparam mere cu mere, adica modele, motorizari situate pe aceeasi craca.

nu cred ca e vreunu sanatos la cap sa argumenteze contrariul.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#661 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 01 august 2012 - 01:10

Ska, de ce porti cashketa? :)
  • 0

#662 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 august 2012 - 02:41

ca-s mai frumos cu "punga".
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#663 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 01 august 2012 - 06:06

azi am gasit la reparat si probat citiva km un GOLF benzina scria pe cur v5,xenon,cutie manuala.Motorul viu de tot,chiar de jos foarte responsive.Habar nu am de datele motorului,m-a dezamagit senzatia de karting ce o avea,ca toate Golf-urile.
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#664 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 august 2012 - 06:09

Pe v5-u ala nu trebe sa scrii "motor" ... :lol:
  • 0

#665 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 01 august 2012 - 06:14

motorul e transversal,parca asa se zice,dupa admisie cred ca e 5 in linie....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#666 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 august 2012 - 06:46

E un 5 in ve ! :)

Fisier atasat  v5.jpg   47,41KB   14 downloads

Aceasta postare a fost editata de Relu: 01 august 2012 - 06:52

  • 0

#667 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 01 august 2012 - 07:29

da bah,ciudat motor..........bravo Relu,si mai fac astia misto de tine ca te-ai ramolit....fraierii...
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#668 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 august 2012 - 07:47

Pai motoru asta e de pe vremea mea ... :lol:
  • 0

#669 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 august 2012 - 07:57

Ma intrebam si eu ce 'arhitectura' ar putea avea un motor V5...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#670 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 august 2012 - 08:22

E un vr6 fara un tzilindru :lol:
  • 0

#671 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 august 2012 - 11:05

bravo Relu,si mai fac astia misto de tine ca te-ai ramolit....fraierii...

a fost norocos.
a cautat si el pe goagal, sau wikipedia...
:lol:

Aceasta postare a fost editata de ska: 01 august 2012 - 11:17

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#672 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 august 2012 - 11:10

Te-ai prins nebunaticule .... :wub:
  • 0

#673 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 02 august 2012 - 01:19

Maxy, eu nu sunt pro Skoda, decat prin prisma unei motorizari/transmisii de exceptie, iar de-i L&K (cum vad la tine) are si cireasa de pe tort, toate astea constituind plusuri doar raportate la pretul mai mic fata de originalul vw., in rest fiind o alternativa, compromis, facatura... :)

Poti incerca o scurta paralela, alambicata, intre ,,greii'' Skoda si Opel? Io zic ca Skoda, desi nu-i originalul, este multisor inaintea Opelului, incercand sa comparam mere cu mere, adica modele, motorizari situate pe aceeasi craca.


Sincer nu stiu ce sa zic, in opinia mea Opel s-a ridicat foarte mult in ultima vreme si a pus accent pe confort si build quality. Din punctul meu de vedere pana nu vedem ce iese cu Skoda Octavia 3 o comparatie intre O2 si Astra I nu prea are cum sa exista deoarece O2 deja e un model invechit iar faceliftul mi se pare un downgrade fata de ce era Octavia. De asemenea la Opel preturile mi se par foarte atractive, te poti face cu o Insignia destul de dotata si cu un motor bun la un 25k euro ceea ce mi se pare o oferta super ok. Dintre Superb si Insignia as merge clar pe Superb care m-a uimit prin atentia acordata la detalii si ce masina inchegata e dar e si putin mai scumpa.
Ca si motorizari, vag nu mai e ce a fost, 1.2 tsi este o petarda de motor, probleme cacalau, multi propeitari care sunt extrem de nemultumit de problemele de fiabilitate ale acestui motor (distributii cu probleme, consum mare, ralanti instabil, etc) iar la diesele 1.6 TDi-ul este destul de puturos si te cam rogi de el fata de 1.7 cdti care este mult mai ok dar si mult mai zgomotos. 1.4T-ul de 122 de pe Astra este un motor excelent, chiar se misca foarte bine si are consum mai mult decat decent. Este adevarat si 1.4 tsi-ul de pe Octavia merge foarte frumos si nu prea sunt probleme cu aceasta motorizare.
Opel acum a scos pentru gama Astra 2.0 dizal biturbo de 200 de cp, lucrurile incep sa devina interesante. Abia astept sa pun mana pe unul sa vad cum se misca.
Una peste alta, eu le vad cam pe acolo, daca vorbeam de aceasta comparatie acum cativa ani spuneam clar ca Skoda este multisor in fata, acum... sincer nu prea stiu ce sa zic.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 02 august 2012 - 01:22

  • 0

#674 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 02 august 2012 - 08:18

Ca si motorizari, vag nu mai e ce a fost, 1.2 tsi este o petarda de motor, probleme cacalau, multi propeitari care sunt extrem de nemultumit de problemele de fiabilitate ale acestui motor (distributii cu probleme, consum mare, ralanti instabil, etc) iar la diesele 1.6 TDi-ul este destul de puturos si te cam rogi de el fata de 1.7 cdti care este mult mai ok dar si mult mai zgomotos. 1.4T-ul de 122 de pe Astra este un motor excelent, chiar se misca foarte bine si are consum mai mult decat decent. Este adevarat si 1.4 tsi-ul de pe Octavia merge foarte frumos si nu prea sunt probleme cu aceasta motorizare.

Opel acum a scos pentru gama Astra 2.0 dizal biturbo de 200 de cp, lucrurile incep sa devina interesante. Abia astept sa pun mana pe unul sa vad cum se misca.

17cdti e si ala o petarda de motor. poate ca e fiabil, cel putin din ce am vazut la testul de anduranta facut de auto bild germania, dar e puturos rau, zgomotos si nici la consum nu rupe.
14Turbo de la opel are parca 120 si 140cp. cel de 140cp se misca decent. dar nu cred ca 120cp ar fi suficienti. e totusi o masina destul de grea.
despre 20cdti biturbo... cel putin la prima impresie, din teste, saltul performantelor nu e pe masura datelor pe hartie...
si eu sunt curios de un test.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#675 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 august 2012 - 08:47

Confirm si eu ca 1.7 cdti e o petarda in toate variantele de putere si pe H si pe J... Nu stiu cum pot lemurienii merge cu asa ceva. Aspiratu meu e o mega racheta comparativ cu ala.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi