Cu ce m-am dat azi
#651
Scris 30 iulie 2012 - 10:49
#652
Scris 30 iulie 2012 - 11:19
cu toate ca la cat de alambicat era, poate nici el nu mai stia sa 'iasa' de acolo
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 30 iulie 2012 - 11:20
#653
Scris 31 iulie 2012 - 12:08
#654
Scris 31 iulie 2012 - 08:30
este mai izolata fonic. daca e si benzinara, nu se aude aproape nimic inauntru. doar peste vreo 3500-4000rpm...
pozitia la volan este net SUPERIOARA astrei h. din toate punctele de vedere. cu precizarea ca scaunele de pe enjoy, sunt la fel de proaste si fara nicio sustinere. cele de pe cosmo/sport sunt mai bine...
GTC-ul e o masina superba la design, dar total impractica. vezi faza cu centurile, din cauza usilor mari sunt amplasate foarte in spate.
din nou, calitatea materialelor, cel putin la enjoy nu mi s-a parut un salt foarte mare calitativ.
ergonomia butoanelor, la un prim contact, dezastru. poate necesita acomodare.
computerul de bord, amplasat ca la VW si cu butonare de pe maneta semnalizatoarelor, cam trist amplasat.
mah, nu-i o masina rea, dar putand face o comparatie before/after, nu am ramas extraordinar de impresionat.
repet, sunt curios de un test cu o Astra 5usi, 20cdti 165cp ( preferabil automata ) echipare cosmo/sport.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#655
Scris 31 iulie 2012 - 09:36
#656
Scris 31 iulie 2012 - 11:56
Ex-FN2 owner
#657
Scris 31 iulie 2012 - 11:57
Ar fi o masina mistocuta la jumatate din pret Cam ca si C-Zero
Aceasta postare a fost editata de pejte: 31 iulie 2012 - 11:59
#659
Scris 01 august 2012 - 12:49
Sincer eu aici nu sunt de acord cu Ska. Merg destul de mult cu un Opel Astra i si masina chiar imi place. In opinia mea este pe Ford Focus III dar ramane sub Golf 6. In primul rand la ultimul model de Astra am observat ca este foarte bine izolata fonic. Pe autostrada este o liniste incredibila pentru o compacta. Pozitia la volan de asemenea mi se pare foarte ok, pozitie mai joasa ca in Astra H si ceva mai sport. Mie chiar imi place noua Astra iar GTC-ul arata bestial.
Maxy, eu nu sunt pro Skoda, decat prin prisma unei motorizari/transmisii de exceptie, iar de-i L&K (cum vad la tine) are si cireasa de pe tort, toate astea constituind plusuri doar raportate la pretul mai mic fata de originalul vw., in rest fiind o alternativa, compromis, facatura...
Poti incerca o scurta paralela, alambicata, intre ,,greii'' Skoda si Opel? Io zic ca Skoda, desi nu-i originalul, este multisor inaintea Opelului, incercand sa comparam mere cu mere, adica modele, motorizari situate pe aceeasi craca.
#660
Scris 01 august 2012 - 01:06
nu cred ca e vreunu sanatos la cap sa argumenteze contrariul.Skoda, desi nu-i originalul, este multisor inaintea Opelului, incercand sa comparam mere cu mere, adica modele, motorizari situate pe aceeasi craca.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#661
Scris 01 august 2012 - 01:10
#662
Scris 01 august 2012 - 02:41
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#663
Scris 01 august 2012 - 06:06
#664
Scris 01 august 2012 - 06:09
#665
Scris 01 august 2012 - 06:14
#667
Scris 01 august 2012 - 07:29
#668
Scris 01 august 2012 - 07:47
#669
Scris 01 august 2012 - 07:57
#670
Scris 01 august 2012 - 08:22
#671
Scris 01 august 2012 - 11:05
a fost norocos.bravo Relu,si mai fac astia misto de tine ca te-ai ramolit....fraierii...
a cautat si el pe goagal, sau wikipedia...
Aceasta postare a fost editata de ska: 01 august 2012 - 11:17
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#672
Scris 01 august 2012 - 11:10
#673
Scris 02 august 2012 - 01:19
Maxy, eu nu sunt pro Skoda, decat prin prisma unei motorizari/transmisii de exceptie, iar de-i L&K (cum vad la tine) are si cireasa de pe tort, toate astea constituind plusuri doar raportate la pretul mai mic fata de originalul vw., in rest fiind o alternativa, compromis, facatura...
Poti incerca o scurta paralela, alambicata, intre ,,greii'' Skoda si Opel? Io zic ca Skoda, desi nu-i originalul, este multisor inaintea Opelului, incercand sa comparam mere cu mere, adica modele, motorizari situate pe aceeasi craca.
Sincer nu stiu ce sa zic, in opinia mea Opel s-a ridicat foarte mult in ultima vreme si a pus accent pe confort si build quality. Din punctul meu de vedere pana nu vedem ce iese cu Skoda Octavia 3 o comparatie intre O2 si Astra I nu prea are cum sa exista deoarece O2 deja e un model invechit iar faceliftul mi se pare un downgrade fata de ce era Octavia. De asemenea la Opel preturile mi se par foarte atractive, te poti face cu o Insignia destul de dotata si cu un motor bun la un 25k euro ceea ce mi se pare o oferta super ok. Dintre Superb si Insignia as merge clar pe Superb care m-a uimit prin atentia acordata la detalii si ce masina inchegata e dar e si putin mai scumpa.
Ca si motorizari, vag nu mai e ce a fost, 1.2 tsi este o petarda de motor, probleme cacalau, multi propeitari care sunt extrem de nemultumit de problemele de fiabilitate ale acestui motor (distributii cu probleme, consum mare, ralanti instabil, etc) iar la diesele 1.6 TDi-ul este destul de puturos si te cam rogi de el fata de 1.7 cdti care este mult mai ok dar si mult mai zgomotos. 1.4T-ul de 122 de pe Astra este un motor excelent, chiar se misca foarte bine si are consum mai mult decat decent. Este adevarat si 1.4 tsi-ul de pe Octavia merge foarte frumos si nu prea sunt probleme cu aceasta motorizare.
Opel acum a scos pentru gama Astra 2.0 dizal biturbo de 200 de cp, lucrurile incep sa devina interesante. Abia astept sa pun mana pe unul sa vad cum se misca.
Una peste alta, eu le vad cam pe acolo, daca vorbeam de aceasta comparatie acum cativa ani spuneam clar ca Skoda este multisor in fata, acum... sincer nu prea stiu ce sa zic.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 02 august 2012 - 01:22
#674
Scris 02 august 2012 - 08:18
17cdti e si ala o petarda de motor. poate ca e fiabil, cel putin din ce am vazut la testul de anduranta facut de auto bild germania, dar e puturos rau, zgomotos si nici la consum nu rupe.Ca si motorizari, vag nu mai e ce a fost, 1.2 tsi este o petarda de motor, probleme cacalau, multi propeitari care sunt extrem de nemultumit de problemele de fiabilitate ale acestui motor (distributii cu probleme, consum mare, ralanti instabil, etc) iar la diesele 1.6 TDi-ul este destul de puturos si te cam rogi de el fata de 1.7 cdti care este mult mai ok dar si mult mai zgomotos. 1.4T-ul de 122 de pe Astra este un motor excelent, chiar se misca foarte bine si are consum mai mult decat decent. Este adevarat si 1.4 tsi-ul de pe Octavia merge foarte frumos si nu prea sunt probleme cu aceasta motorizare.
Opel acum a scos pentru gama Astra 2.0 dizal biturbo de 200 de cp, lucrurile incep sa devina interesante. Abia astept sa pun mana pe unul sa vad cum se misca.
14Turbo de la opel are parca 120 si 140cp. cel de 140cp se misca decent. dar nu cred ca 120cp ar fi suficienti. e totusi o masina destul de grea.
despre 20cdti biturbo... cel putin la prima impresie, din teste, saltul performantelor nu e pe masura datelor pe hartie...
si eu sunt curios de un test.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#675
Scris 02 august 2012 - 08:47
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi