Dacia Logan (partea a 2-a)
#401
Scris 29 martie 2007 - 08:54
este ultima postare pe acest subiect.
oaspetele, stiu ca nu ne simpatizam, dar sa-mi dai avertisment pentru cuvantul infantil mi se pare o exagerare si daca o astfel de exagerare se mai repeta si observ ca atitudinea ta este atitudinea oficiala a celor ce conduc acest forum am sa-ti fac o bucurie si am sa ma retrag.
adrian, la intrebarea din post 387 ti-am raspuns foarte sincer aici:"altfel, ca sa-i raspund lui adrian, renault este in primul rand interesata de productie si de castig si in al doilea rand de mediu"
productia auto din romania reprezinta cam 1% din PIB si intereseza in mod direct sau indirect cam jumatate de milion de romani (cei care lucreaza direct la producatori, cei care lucreaza la furnizori si familiile lor)
activitatea auto din romania (productie si comert vehicule noi) priveste direct sau indirect aproximativ un milion de romani si 5% din PIB.
nu spune nimeni ca trebuie sa stea cineva cu capul plecat in fata daciei. dar indiferent ce spun cativa baieti pe forum, comerciantii de vehicule de ocazie si nea vasile care vrea sa-si cumpere o marca straina cu 250 de euro, noi tot o sa incercam sa ne aparam interesele.
culmea este ca eu conduc o activitate la dacia care are cel mai mult de suferit de pe urma acestei taxe.
#402
Scris 29 martie 2007 - 09:38
si cu intrebarea pusa in Post #392 : "in Franta exista taxa asta de prima inmatriculare ? " cum ramine ? (adevarul e ca habar n-am cite masini sh importa francezii)
inca astept explicatii cu privire la faptul ca afirmatiile mele "sunt infantile" !
da, ai dreptate "renault este in primul rand interesata de productie si de castig" ... uite si aici ceva in sustinerea acestei afirmatii: "During World War II, Louis Renault's factories worked for Nazi Germany producing trucks with work on cars officially forbidden. He was, for this reason, arrested during the liberation of France in 1944 and died in prison before having prepared his defense." ( http://en.wikipedia.org/wiki/Renault )
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 29 martie 2007 - 09:46
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#403
Scris 29 martie 2007 - 10:04
Inseamna ca, daca e sa luam asa cum spui tu "ctivitatea auto din romania (productie si comert vehicule noi) priveste direct sau indirect aproximativ un milion de romani si 5% din PIB." inseamna ca daca mai adaugam si bugetarii din toate ramurile(invatamant, armata) in tara asta nu mai lucreaza nimeni, pt ca cei x angajati dacia sunt coloana vertebrala a tarii, fata ei toata tara si economia nationala s-ar prabusi..
Sau mergem pe principiul.. un angajat dacia are o nevasta si 4 copii.. deci de dacia depinde mancarea a 6 persoane.. dacia are furnizor pe srl-ul x.. care are x angajati.. si fiecarea are o nevasta si 7-8 copii..?
Interesul Renault in romania este BANUL.. nicidecum ecologia sau sa ne dea noua de munca..
E mai ieftin sa produca aici decat in Franta. Mai ales ca aici poti face "lobby" mai agresiv decat acolo.
Pana la urma eleronul ala de tabla de la 1310 din ce bani s-a platit, daca s-a platit? Cat a dat renault pe fabrica?
de ce s-a dat legea cu nu mai veche de 8 ani sau euro 2-3.. ? Nu tot pt protectia autoturismului "national"
Si pana la urma.. unde este masina aia de 5.000?
De ce nu a cumparat Audi sau Peugeot fabrica dacia?
#404
Scris 29 martie 2007 - 10:22
ti-am mai spus, vino cu argumente si demoleaza-ti ideea partenerului de dialog, dar lasa catalogarile astea deoparte, nu fac bine unei discutii. asta e parerea mea.
nu cred ca am fost nepoliticos cu tine, am raspuns exclusiv celor spuse de tine si nu mi-am permis sa te descriu infantil sau in alt mod.
am scris de nenumarate ori de faptul ca abolirea taxei de prima inmatriculare nu ar afecta primordial vanzarile loganului. ba mai mult, se pare ca acestea au scazut anul acesta, lucru explicabil dupa mine. n-ai avut nimic de comentat la spusele mele. sa inteleg ca esti de acord ??
in sistemul actual economic in care pretindem ca ne aflam ar trebui sa primeze concurenta. daca ai un produs de calitate, la un pret onest, nu ai de ce sa te temi. aa, ca in romania situatia financiara a multor oameni nu le permite sa-si achizitioneze nici macar un logan de baza, nu este vina mea. cu ce drept le ingradim acestora sansa de a trece de la vechea si terminata dacie la un autoturism mai sigur, mai putin poluant si mai dotat ???
tot bati moneda pe faptul ca activitatea auto din romania (productie si comert vehicule noi) priveste direct sau indirect aproximativ un milion de romani si 5% din PIB. dar exista si alte domenii, care probabil ca implica un numar mare de locuri de munca, in care statul nu-si vara codita si nu ne obliga sa achizitionam strict produsul "fabricat in romania". un exemplu foarte la indemana : productia si comercializarea de medicamente si materiale sanitare.
mie personal nu mi-ai face nici o bucurie daca te-ai retrage. chiar eram interesat sa aflu noutati din partea unei persoane avizate, ce se afla in miezul evenimentelor de la dacia. sint perfect de acord ca reno trebuie sa-si apere interesele, e normal. dar nu vad de ce statul trebuie sa puna umarul (legea) la protectia firmei frantuzesti.
sa urmarim alt aspect, cazul achizitionarii unui SH adus de dincolo.
1.comerciantii de vehicule de ocazie ar trebui obligati sa opereze intr-un cadru legal. fara discutie. in CE nu se vand lucruri fara garantie, nu vorbesc acuma de un casetofon la mana a doua. asta ar implica in mod direct constituirea in SRL-uri sau SA-uri si obligatia de a achita la stat impozit pe profit si plata TVA-ului. identic cu cei care vand masini noi. si am impresia ca foarte multi comercianti de SH-uri au si facut asta, au inceput sa para o gramada de parcuri auto inregimentate fiscal, ca sa zic asa.
2.garantia acordata de acestia, fie si de 6 luni, implica vizitarea regulata a unui service autorizat. exact ca in cazul masinilor achizitionate de noi.
3.fiind SH, ne place sau nu, in cele mai multe cazuri masinile in cauza vor suferi, cel putin teoretic, defectiuni mai frecvent decat cele cumparate de noi. rezulta piese de schimb, operatiuni in service, toate aducatoare de bani la buget.
una peste alta, si-ar aduce aportul la bugetul statului si ar mai implica o parte din cei 1 milion de oameni implicati in industria auto.
eu unul chiar as propune un umil ajutor celor care trec de la non-euro la euro 1, de la euro 1 la euro 2, de la o masina veche de zeci de ani la una de 4-5, de la o masina SH la una noua. si acel ajutor ar veni foarte usor prin abolirea taxei de prima inmatriculare.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 29 martie 2007 - 10:27
#405
Scris 29 martie 2007 - 11:07
de Cristian Ştefan
Ieri, francezii au dat banii pentru concesionarea terenului
Proiectul centrului tehnologic Renault de la Titu s-a apropiat ieri de punctul �n care poate fi considerat o certitudine. Grupul francez a deplasat la T�rgovişte trei firme afiliate pentru a participa la licitaţia de concesiune a terenului fostei unităţi militare Boteni-Titu. A plusat chiar cu 2.500 de euro la redevenţa anuală (preţ de adjudecare 123.000 de euro).
Dacă ar mai fi aşteptat, probabil că licitaţia nu s-ar mai fi ţinut "�n famile". Un dezvoltator imobiliar din "Isle of Man" �ncepuse să miroasă afacerea.
Dawnay Day Corporate Finance este competitorul surpriză care s-a anunţat săptăm�na trecută la Consiliul Judeţean pentru a participa la licitaţia Titu-Boteni. "Ar fi vrut o am�nare de 10 zile a datei licitaţiei, dar le-am spus că nu se mai poate: deja s-a anunţat organizarera licitaţiei", spune Gheorghe Ana, preşedintele Consiliului Judeţean. Dawnay Day este un grup specializat �n investiţii imobiliare, �nregistrat �n paradisul fiscal �Insula Bărbatului", care, potrivit datelor de pe site-ul de internet, gestionează active de trei miliarde de euro. Grupul are chiar o divizie specializată �n investiţii �n Europa Centrală şi de Est, numit Carpathian.
Planul de rezervă - Turcia şi India
Intrat �n licitaţie, grupul nu s-ar fi uitat probabil la preţ, accept�nd şi obligaţia din caietul de sarcini, de construire a unui hangar la Otopeni (cerinţă a Armatei, pentru a-şi delocaliza unitatea de elicoptere de la Boteni). Un competitor cu "disponibilităţi" ar fi �ncurcat serios planurile Renault. Iar �n ultima lună, francezii au arătat că sunt foarte atenţi la "detalii" financiare. Practic, formula concesionării a venit după trei licitaţii eşuate, organizate pentru v�nzarea terenului de 260 ha, �n care Renault, prin afiliaţii săi, refuza preţurile de pornire (mai �nt�i 29,1 milioane lei, apoi 27,6 şi, �n final, 21,8 milioane).
"Să spunem că formula la care s-a ajuns este satisfăcătoare pentru noi", spune Pierre Loison, directorul general al Renault Technologie Roumanie. RTR este c�ştigătorul licitaţiei, �n faţa "competitorilor" Automobile Dacia, care a avut o ofertă de 122.000 de euro, şi Centrul de de Studii pentru Autoturisme, din Colibaşi, cu 121.000). Sumele par derizorii, dar directorul Loison spune că, �n afara Rom�niei, Renault mai lua �n calcul amplasarea centrului �n Turcia şi India. Evident, Rom�nia a fost prima opţiune. Altfel nu ne-am fi aflat aici".
De principiu, decizia �nceperii
proiectului la Titu este luată.Pe 12 aprilie, este programat ca preşedintele Renault, Carlos Ghosn, să dea aprobarea finală. P�nă atunci, "mai sunt de rezolvat c�teva puncte", spune directorul RTR.
Memoradum despre dezvoltarea regiunii
Mai �nt�i este vorba de evoluţia clauzei de plată, pentru că, potrivit caietului de sarcini, "redevenţa poate evolua". Apoi, sunt c�teva probleme juridice, precum situaţia terenului după sf�rşitul perioadei de concesiune (de 49 de ani). După memorandumul �ncheiat cu guvernul, săptăm�na trecută, investitorul francez urmează să �ncheie şi un memorandum cu autorităţile locale din D�mboviţa.
De la Bucureşti, francezii au primit asigurări că drumul naţional Bucureşti-Piteşti va fi lărgit la două benzi pe sens pe segmentul B�ldana � Titu (segmentul Bucureşti � B�ldana este deja modernizat), că se va moderniza drumul de racord cu autostrada (A1) şi că, �n general, toate ajutoarele de stat permise vor fi acordate la intensitate maximă.
De la T�rgovişte, investitorul vrea asigurări că are utilităţi p�nă la marginea terenului, că nu există probleme de mediu "ascunse", că sunt facilităţi pentru tratarea apelor uzate, dar şi că nu vor fi probleme legate de autorizaţiile de construcţii sau de activitatea �ncontinuu, 24 de ore din 24, şapte zile din şapte. "După ce vom realiza pista de �ncercare, practic automobilele vor fi testate după formula "merg p�nă c�nd se strică", explică directorul Pierre Loison. De asemenea, autorităţile locale trebuie să se angajeze că vor dezvolta regiunea. "Trebuie luat �n considerare că la Titu vor veni peste 3.000 de oameni cu familiile lor, deci au nevoie de case, şcoli, spaţii comerciale etc. Nu ştiu cum e aici, dar �n Franţa se cheamă dezoltarea planului de urbanism".
Dar, p�nă să vadă realizate toate promisiunile, francezii aşteaptă un răspuns rapid de la rom�ni � e chiar necesar să construiască hangarul de la Otopeni?
Chiar dacă răspunsul nu pare să fie decisiv, �n sensul că nu va da �napoi proiectul, e de aşteptat ca Bucureştiul să "�nţeleagă" că o asemenea condiţie va perturba planul de investiţii �n centrul de la Titu. De altfel, se pare că autorităţile locale s-au angajat să depună diligenţe pentru ca investitorul să nu fie �mpovărat suplimentar.
Bornele proiectului
- 2008 � demarează etapa de construcţie
- 2009-2010 � finalizarea clădirilor, a pistei de �ncercare, aducerea echipamentelor de testare; transferul la Titu a celor 2.000 de ingineri pregătiţi �ntre timp la Centrul de design din Bucureşti (unde deja au �nceput recrutările). �n total, centrul de la Titu va avea peste 3.000 de angajaţi (inclusiv personal logistic, de la departamentele achiziţii şi calculaţie preţ automobil). Din aceştia, circa trei la sută vor fi expaţi francezi (faţă de opt la sută, la �nceputul proiectului).
- 2012 � investiţia totală va ajunge la 450 de milioane de euro.
#406
Scris 03 aprilie 2007 - 06:11
Premierul Calin Popescu Tariceanu, aflat luni in vizita de lucru la Automobile Dacia, a explicat muncitorilor uzinei avantajele taxei de prima inmatriculare auto, aratand ca masura stimuleaza industria auto interna si impiedica importul "gloabelor" de masini uzate care polueaza.
"Vreau sa va spun ca inca nu se intelege ca taxa asta de prima inmatriculare - impropriu denumita asa - are doua componente principale, de protectie a mediului, ca sa nu aducem toate gloabele astea care polueaza, si pentru o industrie auto pe care avem interesul sa o protejam. Toate locurile de munca, tot ce e valoare adaugata e mai important decat sa aducem vechituri din alte tari. Eu cred insa ca marea majoritate a oamenilor inteleg bine lucrul asta", le-a spus Tariceanu muncitorilor de la Dacia, subsidiara din Romania a producatorului auto francez Renault.
El a fost asigurat de maistrul unei linii de productie a fabricii ca va fi sustinut "in totalitate" pentru aceasta taxa.
Dupa incheierea vizitei la fabrica, Tariceanu a reluat, intr-o declaratie de presa, ideea ca nu va renunta la o taxa care impiedica transformarea pietei interne de autovehicule intr-o lada de gunoi in care sunt aruncate masini vechi.
http://www.bloombiz....re--386616.html
(sau trebuia sa pun chestia asta la topicul "Bancuri , Glume si alte d'alea " ? )
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#407
Scris 03 aprilie 2007 - 10:39
#408
Scris 09 aprilie 2007 - 11:00
Grupul francez Renault, proprietarul Automobile Dacia, ar putea adauga celor trei modele din gama Logan un pick up si o versiune de caroserie de tip hatchback.
Potrivit unui oficial al Renault citat de site-ul just-auto.com, celor trei modele existente in gama Logan li se vor adauga alte doua: un pick up cu bena si o versiune in doua volume, cu trei si cinci usi.
Carlos Ghosn, presedintele Renault, a anuntat anul trecut ca gama Logan va avea sase modele in 2009, cind productia mondiala Logan ar putea depasi 700.000-800.000 de unitati. Francezii mai trebuie sa lanseze trei versiuni noi pentru Logan pentru a-si atinge obiectivul.
Patrick Pelata, vicepresedinte pentru produs, strategie si planning la Renault, a spus ca grupul va lansa un pick up si doua versiuni hatchback cu lungimi diferite. Potentiala versiune pick up se vrea a fi urmasa longevivului Papuc, model pe care Dacia a incetat sa-l mai fabrice pe 8 decembrie anul trecut, dupa 31 de ani de productie si vinzari de peste 300.000 de unitati.
Confirmare pentru hatchback
Daca in privinta unei autoutilitare cu bena nu se stiu prea multe detalii, despre versiunea hatchback francezii si-au facut deja planuri de lansare. Patrick Pelata a declarat ca se ia in considerare lansarea a doua tipuri de versiuni hatchback: una cu ampatament standard si alta cu ampatament redus.
Oficialii Renault au anuntat in martie la Salonul International de Automobile de la Geneva ca urmatorul model din gama Logan va fi lansat la sfirsitul acestui an in Brazilia si din 2008 va fi comercializat si pe pietele din Europa.
http://www.cotidianu...Hash=c391af352a
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#409
Scris 10 aprilie 2007 - 11:15
Dacia cu tractiune integrala va aparea cel mai tarziu in 2010, la un pret de aproximativ 13.000 de euro.
Primul SUV Dacia va aparea in 2009 sau, cel mai tarziu, in 2010. Va fi ultimul model zamislit pe platforma primei generatii Logan.
Revista franceza �AutoPlus�, preluata de �automarket.ro�, a publicat doua fotografii din care se poate observa limpede ca Logan SUV va semana la exterior cu Nissan Qashqai, model de nisa al aliantei Renault-Nissan (plasat intre segmentele C si SUV compact).
Vestea buna este ca, daca va place, veti avea ocazia sa achizitionati un Qashqai mult mai repede decat un Logan SUV.
Modelul japonez se lanseaza in Romania la finele acestei luni. Vestea proasta: Nissanul va costa mai mult decat Dacia, care ii va urma peste cativa ani.
Potrivit �AutoPlus�, un Logan SUV ar putea avea un pret de aproximativ 13.000 de euro. Prin renuntarea la sistemul de tractiune integrala, ipoteza in care s-ar pierde chiar elementul de noutate al masinii, pretul ar putea plonja spre 11.000 de euro.
Cel mai mare motor montat sub capota primului SUV Dacia ar putea avea 115 cai-putere. Logan 4x4 ar deveni astfel cel mai puternic automobil fabricat la Pitesti.
Modelul Logan se fabrica pana in prezent sub forma de sedan, break si furgon. Pana la aparitia SUV-ului este asteptata versiunea hatchback (la sfarsitul acestui an in Brazilia, din 2008 si in Europa).
http://www.evz.ro/ar...hp?artid=299968
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#410
Scris 13 aprilie 2007 - 07:31
Nissan Motor Co. va incepe sa vanda in Mexic automobile Logan produse de Renault SA sub brandul Nissan, a anuntat o sursa familiara cu aceasta situatie, aceasta decizie marcand implicarea producatorului japonez in sectorul automobilelor ultra low-cost.
Automobilele vor fi construite de Renault in Brazilia si vor fi exportate in Mexic sub brandul Nissan, a adaugat sursa.
Un purtator de cuvant al celui de-al treilea producator nipon de automobile a confirmat ca Nissan va anunta in cursul acestei saptamani demararea productiei acestui nou produs, insa nu a dorit sa ofere informatii suplimentare.
Creat special pentru pietele in curs de dezvoltare precum India si Rusia, modelul Logan a devenit un succes pe pietele europene, fortand grupuri rivale precum Toyota Motor Corp. si Volkswagen AG sa adopte tactici asemanatoare. Grupul francez Renault, ce detine 44% din Nissan, a declarat ca urmatoarea versiune a modelului Logan va fi lansata in Brazilia la sfarsitul acestui an.
Planul Renault privind dezvoltarea activitatilor pana in 2009 prevede cresterea vanzarilor si a marjei operationale cu 6% si include lansarea a 26 de noi vehicule, dintre care cinci modele Logan, a declarat, in luna martie, un oficial al companiei.
Produs initial la Automobile Dacia, subsidiara romaneasca a Renault, si comercializat in 51 de tari, Logan mai este fabricat in Columbia, Maroc, Iran, Rusia si India. La nivel global, grupul urmareste majorarea capacitatii de productie a acestui model la circa un milion de unitati, pana in 2009.
Nissan si Renault utilizeaza in comun mai multe platforme de vehicule si produc diferite modele pentru firma partenera, in mai multe uzine din lume. In Mexic, Nissan produce Renault Clio la fabrica din Aguascalientes, alaturi de modelele proprii Sentra si Versa. In 2006, vanzarile Nissan in Mexic au scazut cu 2,8%, la circa 228.000 de unitati.
http://www.curieruln...c...6&art=89863
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#411
Scris 13 aprilie 2007 - 08:03
#412
Scris 24 aprilie 2007 - 05:00
Economie si ecologie la cel mai bun raport calitate - pret si in deplina siguranta. Ruland in mod GPL economisesti 50% din costul carburantului!
In luna mai Dacia lanseaza un nou produs perfect adaptat bugetului tau, disponibil intr-o prima etapa pentru Logan berlina, iar la scurt timp si pentru Logan MCV. Poti rula mai mult si mai ieftin, in deplina siguranta si cu satisfactia ca participi activ la reducerea poluarii.
Datorita functionarii duale benzina / GPL, poti parcurge pana la 1600 km* fara sa alimentezi.
Dacia iti ofera o instalatie GPL de ultima generatie, perfect adaptata si integrata vehiculului, furnizata si montata in uzina de unul dintre liderii mondiali in domeniul GPL.
Mai mult, iti asiguram garantie si service specializat in reteaua autorizata Dacia, in parteneriat cu furnizorul GPL.
http://www.dacia.ro/...a-cu-prioritate
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#413
Scris 09 mai 2007 - 06:40
Al patrulea model din gama Logan care urmeaza a fi lansat in Brazilia in octombrie, va fi un hatchback in cinci usi, care va fi comercializat si pe piata romaneasca din 2008, odata cu inceperea productiei in tara.
Directorul general adjunct Inginerie si Calitate al Renault, Jean - Louis Ricaud a declarat pentru NewsIn ca Logan-ul ce urmeaza a fi lansat in Brazilia va fi "un model in doua volume, un pic mai scurt decat berlina". El a adaugat ca sasiul si motorizarile vor fi la fel ca la berlina, iar constructia in Romania a modelului va incepe in 2008.
Grupul Renault va reduce numarul de luni care trec de la demararea proiectului unui model si pana la aducerea pe piata a masinii, de la 40, la 25, pentru a anticipa cat mai exact dorintele clientilor, a mai declarat Jean - Louis Ricaud. Acesta a spus ca daca Logan berlina a fost dezvoltata in 30 - 40 de luni, grupul va incerca sa reduca timpii la 25 de luni pentru fiecare nou model.
http://www.wall-stre...icol/Auto/28671
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#414
Scris 09 mai 2007 - 12:23
romanii prefera sedanurile, aduceti-va aminte de Cielo Hatchback care s-a vandut in cateva sute de exemplare.
La occidentali e posibil sa prinda bine, asa cum a prins si MCV-ul
#415
Scris 09 mai 2007 - 12:44
Dar e adevarat ce spui, romanii prefera breakurile si sedanurile. Hatchbackul e pt cunoscatori cu gusturi rafinate
#416
Scris 09 mai 2007 - 05:51
hatchbackul nu cred ca ar fi foarte bine primit pe piata din Romania.
romanii prefera sedanurile, aduceti-va aminte de Cielo Hatchback care s-a vandut in cateva sute de exemplare.
La occidentali e posibil sa prinda bine, asa cum a prins si MCV-ul
daca il scot la pret corect vor ingropa matizul cred eu , mai ales daca il vor scoate in 2 versiuni de lungime, unu pentru clasa mica. Se va cumpara, crezi ca nu sunt destui doritori de hatch-uri accesibile ca pret si mici ca dimensiuni?
#417
Scris 09 mai 2007 - 07:06
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#419
Scris 12 mai 2007 - 11:28
Fabricantii de automobile din Uniunea Europeana ar putea fi obligati sa se conformeze unor cerinte tehnice mai stricte pentru a obtine omologarea, iar unele dispozitive vor deveni obligatorii, potrivit unor reglementari aprobate, joi, de Parlamentul European. Printre acestea se numara sistemul ABS (sistem anti-blocare a franelor), sistem care, spre exemplu, nu este prezent pe toate versiunile de Logan. Urmatorul pas in adoptarea acestor reglementari este aprobarea acestora si de catre Consiliul European.
Reglementarile vizeaza imbunatatirea standardelor de mediu si de siguranta si facilitarea vanzarii, de catre producatori, a autovehiculelor in Europa.
Printre producatorii vizati de aceasta decizie se numara si Dacia-Renault.
In prezent, Dacia comercializeaza pe piata romaneasca urmatoarele versiuni Logan ce dispun de ABS: Laureate Plus (motorizare 1.4 MPI), Ambition (motorizare 1.6 MPI si 1.5 dCi), Prestige (motorizare 1.6 16v), MCV Preference (motorizari 1.4 MPI, 1.6 MPI si 1.5 dCi), MCV Laureate (motorizari 1.4 MPI, 1.6 16V si 1.5 dCi).
In ce priveste seria limitata ABS Plus, sistemul anti-blocare a franelor este disponibil pentru versiunea Logan Preference.
Modelul utilitar, Logan VAN, poate fi la randul sau echipat optional cu ABS.
Reprezentantii producatorului au declarat pentru HotNews.ro ca in momentul in care reglementarile vor intra in vigoare, Dacia se va conforma acestora.
http://www.hotnews.r...-Loganurile.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#420
Scris 12 mai 2007 - 01:43
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#421
Scris 12 mai 2007 - 05:00
Probabil vor disparea unele din variantele de dotare (si'asa mi se par multe deja)
... ti se par multe variante (la 4 motorizari si 2 variante de caroserie) ... pai atunci uite aici la Matiz (la o singura motorizare si caroserie):
http://www.daewooauto.ro/preturi/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#422
Scris 12 mai 2007 - 05:12
Mie mi se pare normal ca la o masina sa existe 2 nivele de dotari ... la care sa mai poti adauga optionale. Nu ca la Dacia sau Daewoo unde sunt limitate optionalele disponibile ptr fiecare nivel de dotare
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#423
Scris 12 mai 2007 - 05:38
Semi-mopedele alea? Alea's exceptia de la regula.
... cum adica "Semi-mopede" - n-au decit o roata si o pedala ?
... da, da' stii ca "exceptia intareste regula" :thumb:
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#424
Scris 12 mai 2007 - 07:42
Total offtopic si off-forum si off-cum mai vreti voi, dar sa-mi explice si mie cineva de ce se spune ca EXCEPTIA INTARESTE REGULA !!!... da, da' stii ca "exceptia intareste regula" :thumb:
m-am gandit ceva vreme la asta, si singura concluzie la care am ajuns e ca EXCEPTIA "SLABESTE" REGULA. Daca e regula de fier, nu are exceptii. Orice exceptie de la regula o face mai vulnerabila. As putea sa dau 1milion de exemple. Acum imi pare rau ca n-am intrebat-o pe profesoara din liceu de ce anume exceptia intareste regula, dar in acea perioada aveam cu totul alte preocupari
Deci, as dori o explicatie logica. Sen-q.
#425
Scris 13 mai 2007 - 02:35
Life must be taken one disaster at a time
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi