http://standard.mone...urma-20104.html
O critic pe Anca Boagiu pentru declarații de genul ”ne-ar fi costat 9,9 miliarde de Euro” fără această renegociere. Este evident că aceasta este o minciună sfruntată menită să cosmetizeze prețul enorm la care se construiește în final autostrada Transilvania, repet, cu următorul rezultat: un sfert de autostrada la un preț mai mare decât prețul inițial pentru toata autostrada. Dacă totuși este ceva de apreciat este faptul că în sfârșit este cineva care pare interesat de construcție (chiar dacă costul final nu va fi în jur de 3,8 ci mai degrabă în jur de 5 miliarde de Euro). Este regretabilă însă argumentația ”a la gâgă” pe care o folosește doamna Boagiu, că ne-ar fi costat 200 de milioane de Euro (280 de milioane de dolari) pe kilometru.
Cum construiește Bechtel în Albania:
Albania. Bechtel și turcii de la Enka, au inaugrat în 2010, un segment din autostrada A1. Segmentul inaugurat măsoară 61 de kilometri, a costat 535 milioane de dolari (382 milioane Euro), adică echivalentul a 6,26 milioane de Euro pe kilometru, sau 40% din prețul mediu din România. Autostrada este în zonă muntoasă, include două tuneluri gemene de 5,5 kilometri, și au fost construite 29 de poduri în regiune muntoasă. Turcii de la Enka au fost partenerii Bechtel și în România și Croația.
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.