Autostrazile din Romania
#451
Scris 29 iulie 2011 - 11:32
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#452
Scris 30 iulie 2011 - 11:02
#453
Scris 30 iulie 2011 - 11:14
Sunt si tari mult mai sarace decat noi unde oamenii nu-s asa tristi si gasesc motiv de bucurie si din chestii marunte.
Nu man, au fost sărăcite. Și știi de ce? Să trăim noi mai bine. "Noi", nu în ideea de România.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#454
Scris 30 iulie 2011 - 11:42
#455
Scris 30 iulie 2011 - 11:47
Cei care "critica" si "plang" ( ca altceva nu sunt capabili ), habar n-au cum e in alte tari. Evident ca lemurianul viseaza la soselele din tarile de "top" ale omenirii, dar neavand termen de comparatie ( si nici macar nu incearca sa caute ) critica si jelesc, ca asa vrea el, sa i se dea, chiar moka dupa acelasi "muschi" ( inexistent dealtfel ) al lui.
Nu spune nimeni ca am evoluat de n-am mai putut. Au fost niste ani MULTI si groaznici ( ai pesedeului evident ), dupa care au urmat altii ceva mai putin rai ( crestere in tot ce vreti ), dar care s-a suprapus din nefericire cu nenorocita asta de criza ! MONDIALA pentru cine n-a aflat inca !!!
Fonduri pentru infrastructura au fost putine dintotdeauna, accentuata de IMBECILITATEA romanului care fenteaza taxele, si chiar se lauda pe forumuri ( inclusiv al nostru ) cum NU platesc ei rovigneta, etc .. ! Cautati topicurile sa cititi, si nu ma obligati sa le caut eu sa-i fac de kakat !
De produs nu producem, de furat se fura, bani nu sunt, dar sosele - trebuie sa recunoastem - ca au inceput sa se construiasca/amenajeze in ultimii ani.
#456
Scris 30 iulie 2011 - 11:59
La noi au fost bani, dar costurile erau de 3-4 ori mai mari să nu zic mai mult. Nu va uitați doar la contractul pentru drum. Vedeți cât costă studiile, consultanța etc.
Banii s-au dus fără să rămână nimic.
Da, la ăia este mai rău. Ce ar putea face? Ăia își găsesc "fericirea" în chestii mărunte, aici lumea supraviețuiește prin această atitudine. Ce ai vrea să ne f și să ne și placă, pentru că putea fi și mai rău, eventual fără alifie?
Ok, n-ar trebui să ne văităm, dar nici să găsim bucurie în chestii simple. Ar trebui să facem o revoluție. Dar stai, că parcă erau voci care susțineau că violențele sunt ultimul lucru de care avem nevoie. Deci, ce e mai bine să faci? Că te vaiți sau te bucuri aiurea, e fix tot aia ca și rezultat. Tot și cu banii luați ești.
Și mi se pare normal să te compari mereu cu ceva superior ție, altfel n-ar mai fi evoluat lumea. Nu că ar fi făcut-o prea mult, dar cât a reușit.
Din punctul meu de vedere acum s-au făcut mai multe decât în era PSD. Și totuși cine vede asta? Când vine PSD-ul credeți că mai pupăm drumuri?
Ok, se fentează taxele. Nu că nu s-ar face peste tot. De ce nu se aplică legea? Se fentează peste tot, dar se aplică legea. În Italia s-au fentat vreo 40 de miliarde de euro, poate chiar mai mult. Aia nu e țară. În Grecia, în Franța. Și astea sunt țări. În America se fentează taxele? Tot în colaps este. Degeaba plătești taxe, dacă cei de sus nu sunt capabili să facă ce trebuie cu acei bani.
Vrem o sărăcie de autostradă, nu cine știe ce și se câcâie de zeci de ani să o facă. Și când va fi gata, probabil va ține o săptămână, precum pasajul secolului.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#457
Scris 30 iulie 2011 - 12:09
Si eu ce mama draqu de vina am daca m-am nascut in Europa ???Dudes, ar trebui sa vedeti cum se traieste prin unele tari din Africa, Asia, America de sud...
PS - draqu stie de ce am impresia ca tu cam tii cu ursu
Te inteleg ... te pui bine cu cel care tine cu ursuFuscobal are FOARTE MARE dreptate !
Imbecilitatea asta de care vorbesti este direct proportionala cu imbecilitatea autoritatilor care nu sint capabile sa colecteze taxele si sa-i sanctioneze pe cei care nu le platesc.IMBECILITATEA romanului care fenteaza taxele, si chiar se lauda pe forumuri ( inclusiv al nostru ) cum NU platesc ei rovigneta, etc .. !
L.e. - mai stiti vreo tara europeana in care se plateste vinieta / taxa de drum pt. drumurile nationale, in afara de Romania ???
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 30 iulie 2011 - 12:12
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#458
Scris 30 iulie 2011 - 12:20
Autoritatile s-au desteptat, lemurianul roman NU !Imbecilitatea asta de care vorbesti este direct proportionala cu imbecilitatea autoritatilor care nu sint capabile sa colecteze taxele si sa-i sanctioneze pe cei care nu le platesc.
Daca NU avem autostrazi, cum ai vrea sa se colecteze banu ?L.e. - mai stiti vreo tara europeana in care se plateste vinieta / taxa de drum pt. drumurile nationale, in afara de Romania ???
Una peste alta, vad ca am foarte mare dreptate !
#459
Scris 30 iulie 2011 - 12:29
Desi vorbesti pe inteles ... eu nu te pot pricepeAutoritatile s-au desteptat, lemurianul roman NU !
Altii cum au colectat banu ??? ... nu e suficient ca platim taxa de drum in benzina ???Daca NU avem autostrazi, cum ai vrea sa se colecteze banu ?
Intrebarea ta imi aduce aminte de bancu ala care incepe cu "Subsemnatu' Ion Pendula, om al muncii fara ..."
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#460
Scris 30 iulie 2011 - 12:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#461
Scris 30 iulie 2011 - 12:33
... despre ce e vorba ???Pentru că
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#462
Scris 30 iulie 2011 - 12:44
Dupa "mintea ta" ar trebui platit 2 oiro pentru cele 2 autostrazi din Romania, si restul sa fie MOKA !..
Altii cum au colectat banu ??? ... nu e suficient ca platim taxa de drum in benzina ???
..
Acu intelegi de ce romanul=lemurian ?
#463
Scris 30 iulie 2011 - 01:16
Dupa mintea mea ... platesc accize si alte taxe in benzina ... exagerat de mari incepind cu 01.01.1997 ... si rezultatele sint exagerat de mici http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gifDupa "mintea ta"
Tu esti roman ???Acu intelegi de ce romanul=lemurian ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#464
Scris 30 iulie 2011 - 01:30
http://www.youtube.c...embedded#at=605
Referitor la 2 aspecte expuse de presa romaneasca intr-un mod mai mult decat negativ, o sa spun si eu parerea mea de inginer constructor (parere pe care o mai puteti regasi si pe la altii care chiar lucreaza in proiectare si executie la autostrazile din Romania)
1) Reportajele care se refera la calitatea proasta a autostrazii Bechtel de la Cluj. S-a spus ca nu s-au facut terasamentele cum trebuie, ca apa sapa pe sub autostrada si ca au aparut fisuri in unele structuri din beton armat. Acei reporteri sunt niste imbecili care nu au habar de legile fizicii si chimiei din constructii si care servesc polulatiei aceleasi stiri tragice cu care ne-am obisnuit (accidente, morti, explozii....). Orice structura din beton armat(sau alte componente similare caracteristice drumurilor si podurilor) are o compozitie chimica si o greutate proprie. Betonul atinge rezistenta maxima in 21 zile. In momentele imediat urmatoare turnarii, betonul degaja multa caldura si pierde multa apa (mai ales cand bate soarele puternic pe el). Chiar si atunci cand se practica stropirea abundenta din ora in ora pentru primele 24ore, tot apar microfisuri datorita dilatatarii/contractarii/variatiei de temperatura zi/noapte...Acele fisuri de care se tot leaga colegii nu prezinta nici un pericol, sunt doar superficiale si apar oriunde in lume. De asemenea, Romania are unele dintre cele mai proaste soluri din lume alcatuite din argile si loessuri foarte instabile sub efectul apei subterane. Sub greutatea proprie a structurilor masive, intotdeauna vor avea loc tasari ulterioare (uitati-va la imbinarea caselor in care locuiti cu trotuarul perimetral pentru indepartarea apelor pluviale si veti observa intotdeauna o tasare/fisura ce se mareste mai mult sau mai putin si dupa 10-20 ani de la constructie). Aceste tasari se reduc fie prin compactarea foarte buna cu utilaje a terenului, fie prin piloti forati Benotto care transfera incarcarile structurii direct la mare adancime in pamantul bun de fundare. Revenind la zecile de reportaje despre cei 52km de autostrada, nu stiu daca am vazut 1-2 care sa laude calitatea incredibila a rularii pe acea autostrada, in schimb am vazut zeci de reportaje care vorbesc despre calitate proasta, costuri foarte mari, termeni de finalizare depasiti cu mult...romanul pare a vedea numai partea goala a paharului !
2) Costurile...se tot vorbeste ca a fost cea mai scumpa autostrada din lume. NU este nici pe departe adevarat si in nici un caz nu trebuiesc comparate autostrazile din diverse tari datorita standardelor si conditiilor complet diferite/unice din fiecare tara. Proiectarea si executia unei autostrazi este foarte completa iar pretul final rezulta din numar de benzi/sens, tip de relief, calitatea solului, terasamente, tuneluri, poduri, vestigii si descarcari arheologice, localitati prin apropiere, ape, furnizori de materie prima...Autostrada a fost clar scumpa pentru ca s-a semnat prost contractul (ca si dovada, in urma ultimelor negocieri cu Bechtel s-a obtinut reducerea pretului cu 30-35% pentru restul de executat) dar nu cea mai scumpa din lume sau europa. Ceva exemple :
'' http://www.guardian....transport.world ''
''I think the A4-Midden Delfland (motorway from Delft to Rotterdam, 7 kilometers), is about the most expensive, estimated at 700 million euro's for 7 kilometer of roadway. That is 100 million per kilometer.
There are several reasons for this high costs.
The A4 would run through a nature-sensitive area in the Randstad, the last larger green space between Rotterdam and The Hague, spanning 3700 meters between the suburbs Delft and Schiedam.
So, in order to build this motorway which was planned and partially constructed during the 1960's, many obstacles have to be taken. In the 60's, they build a dike where the A4 should have run on, because of the bogs, a motorway at grade would slowly sank away in the ground. Several other motorways in the Netherlands have been constructed this way, most significant the A12 from Utrecht to Gouda.
Since a motorway above grade would be unthinkable these days, a motorway below grade or even cut&covered needs to be constructed. But how do you construct a motorway in an area it would slowly sink into?
Space is not really an issue, since there has been a 120 meter wide zone left open for this motorway within Schiedam. Interchange Kethelplein and Exit Delft-Zuid are fully prepared for this construction. Some parties want this A4 to be covered through Schiedam, adding to the expense.
The cheapest way would be to construct this 2x3 motorway at the current dike at a fraction of the costs of the proposed plans, however is highly unfeasible. Most people which are proponents of the construction are so tired of this 45-year debate, they say it has to be constructed at any cost, as fast as possible. The adjacent A13 and Interchange Kleinpolderplein cannot take anymore traffic while massive housing projects have been started in the entire area since the 1980's, generating even more traffic.''
''Croatia - they say that it was A2's last section Krapina - Macelj. it costed about 15 million €/km. little bit more expensive is upgrading Rijeka's bypass (A7). now it is 2 way road with multilevel intersections and is being upgraded into 2+2. so those 2 new tracks cost about 9 million €/km.''
''In Slovenia, there is currently newly opened section Šentvid-Koseze on A2 (or closed-depends on quantity of falling material from tunnel ceiling), which costed total 240 mil. € for 4,5 km (55 mil. € per km), with 130 mil. € and 1,5 km long tunnel (about 100 mil. € per km), pretty large interchange and other things. It is still not finished, connection inside tunnel is still being built and will cost additional 15-25 mil €.
Longer and a bit older section over Trojane hills (4 tunnels, 13 viaducts, 16 km) costed about 450 mil. € (about 30 mil. € per km)''
''For Sweden, the most expensive piece of motorway is the Södra Länken tunnel system. The system, excluding connecting tunnels, is 6 kms and cost 7 billion SEK (€750m). Then again, the connecting tunnels are 11 kms which brings the total to 17 kms. A very controversial road before it was built, but now it has reached it's maximum capacity only four years after being opened''
''In Slovakia the most expansive U/C section of motorway is D1 Sverepec - Vrtižer which costs about EUR 300 million for 9,5 km long motorway (more than EUR 31 million per km).
But this one is quite cheap in comparison with other planned sections. E.g. 8.1 km long section D1 Višňové - Dubná Skala should cost more than EUR 663 million (almost EUR 82 million per km). Little bit cheaper should be 13.5 km long D1 Turany - Hubová for almost EUR 680 million (EUR 49.5 million per km).
If we are talking about national roads, than there is no competition for planned section of I/59 Slovenská Ľupča - Korytnica. This about 15 km long section should cost from EUR 644 million to EUR 1.161 billion what is from EUR 43 million to EUR 77 million per km. ''
''1 kilometer of 2x2 tunnels in Puerto Rico's freeway #53,cost is over $300 million(dollars).''
''In France, the A45 will be 1.6 billion Euros for 40km. It will twin the A47.
11 viaducts, 8 tunnels (some over 1400m long), and a high environmental quality are responsible for this fairly high price''
''The proposed Waterview Connection in Auckland, New Zealand is pretty damned expensive. Close to $NZ1.9 billion (around 1 billion euros) for 5km of motorway (mostly all in tunnels).''
''Poland - 10km section of S8 expressway - cost 1 billion dollars (100 million dollars per km). ''
''In Malaysia, the most expensive specific expressway cost is the 4-km SMART Tunnel (Expressway E38). With the overall cost of RM1,887 million (US$514.6 million), it translates into RM471.75 million (US$128.65 million) per km''
''The Dutch Westerscheldetunnel costed about 800 million Euros. It's 6.6 kms long, so 800/6.6= 121 mln. Euros per km. Very expensive. The tunnel was partly meant to improve tourism in the Zeeuws-Vlaanderen area. It hardly helped though''
#465
Scris 30 iulie 2011 - 01:42
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#466
Scris 30 iulie 2011 - 02:11
2) Costurile...se tot vorbeste ca a fost cea mai scumpa autostrada din lume. NU este nici pe departe adevarat si in nici un caz nu trebuiesc comparate autostrazile din diverse tari datorita standardelor si conditiilor complet diferite/unice din fiecare tara. Proiectarea si executia unei autostrazi este foarte completa iar pretul final rezulta din numar de benzi/sens, tip de relief, calitatea solului, terasamente, tuneluri, poduri, vestigii si descarcari arheologice, localitati prin apropiere, ape, furnizori de materie prima...
În România banii nu s-au sifonat prin compania care a construit efectiv drumul.
Da, din păcate din presă nu prea ai pe ce să pui bază ca și informație. Asta e. Ce să fac, să fiu fericit?
Nu spun că nu ai dreptate.
Ska mi-a adus aminte azi de un caz. Românii într-adevăr cred că la ei sunt cele mai mari rele. Că există corupție, că justiția e blândă etc.
Ce cazuri de corupție au tot fost în UK, Franța și Italia? În UK chiar acum, recent. Cu poliție, politicieni etc.
Dar revenind la cazul menționat. Un francez și-a lovit prietena până a intrat în comă. A murit la spital. A fost judecat în Lituania pentru lovituri cauzatoare de moarte în mod indirect. Pedeapsa acolo a fost de 8 ani pentru asta. Transferat în Frața, a fost eliberat după 4 ani. Omul ar vrea să-si reia cariera de muzician, dar societatea civilă reacționează.
Vina românilor nu este faptul că se vaită. Asta e doar ceva de suprafață, o consecință.
După ani și ani de comunism, poate pe un fond favorabil, românii au căzut definitiv în apatie. Problema cu această stare este că se autosusține și cu cât stai mai mult așa, cu atât este mai greu să ieși din ea.
Analizați puțin reacțiile altor popoare - greci, unguri, francezi, italieni, spanioli etc. etc. etc. și reacțiile noastre. Nu avem tineret (ăla care este, trage etnobotanice pe nas, din păcare țara nu este făcută din Fuscobali), nu avem o viziune solidă asupra viitorului, nu avem politici publice coerente ș.a.m.d.
Ăia care mai erau optimiști, cred că au obosit.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#467
Scris 30 iulie 2011 - 02:57
banana-diet.jpg 17,95KB 1 downloads
#468
Scris 30 iulie 2011 - 04:49
1.Suntem in Europa, deci comparatiile cu lumea a treia nu-si au locul.
2.Ok, lasam Elvetia, Germania si Olanda deoparte
3.Multi rumani verzi spun ca ai nostri sunt cei mai destepti, o au cea mai mare, sunt mari smecheri etc. Si ?
In concluzie, nu vreau decat ceea ce s-a facut la unguri, de exemplu. Cu aia ne comparam noi.
Nu cred ca e foarte important unde s-au pierdut banii, ideea e ca s-au pierdut, au fost cheltuiti aiurea, totul e umflat cu pompa cand vine vorba de costuri. DECI, banii au existat.
P.S. Stiti cine se numara printre cei mai mari evazionisti din Romania ??
Aud ??
Aia care fac drumuri si asfalt.
#469
Scris 30 iulie 2011 - 05:04
Cea mai mare parte a tineretului nostru ( si din pacate nu numai el ) stie doar sa ceara ! De dat, alta data ...
banana-diet.jpg 17,95KB 1 downloads
Foarte bine, să ceară, dar ce trebuie și unde trebuie.
Îți dai seama că în câțiva ani nu va avea cine să-ți plătească pensia?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#470
Scris 30 iulie 2011 - 05:10
#471
Scris 30 iulie 2011 - 05:18
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#472
Scris 30 iulie 2011 - 05:19
Nu trebuie sa ceara, ci sa-si ia singuri !Foarte bine, să ceară, dar ce trebuie și unde trebuie.
Crede-ma ca mi-am dat seama demult ....Îți dai seama că în câțiva ani nu va avea cine să-ți plătească pensia?
#473
Scris 30 iulie 2011 - 05:27
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#474
Scris 30 iulie 2011 - 06:11
Cit timp toata lumea ciordeste,la ce va asteptati domnilor?
"ca cam da"
partial corect. n-o fi nici germania, nici franta, nici ungaria, nici polonia mai "sfinte" ca romania.
mai mult ca sigur ca si acolo sunt shmenuri, spagi si alte "combinatii" ca nimeni nu-i "perfect".
dar macar aia lasa in urma ceva...
cum ziceau si restul, comparatiile cu africa & co chiar n-au nicio legatura cu ce discutam noi aici.
nu trebuie sa ne uitam nici la nemti, francezi sau spanioli, e suficient sa aruncam un ochi mai aproape... ungaria, polonia...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#475
Scris 30 iulie 2011 - 06:18
Ba au foarte mare legatura cu africa atata timp cat suntem inca la nivelul ei. Nu-mi spune ca n-ai fost prin ungaria/polonia/croatia, sa intelegi ca n-avem cum sa ne comparam cu ei ........
cum ziceau si restul, comparatiile cu africa & co chiar n-au nicio legatura cu ce discutam noi aici.
nu trebuie sa ne uitam nici la nemti, francezi sau spanioli, e suficient sa aruncam un ochi mai aproape... ungaria, polonia...
Si diferenta mare o fac OAMENII !
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi