Autostrazile din Romania
#426
Scris 13 iulie 2011 - 12:12
#427
Scris 13 iulie 2011 - 05:35
TOT
Autostrazi, petrol, gaze naturale, tot. Inclusiv flota.
Vinovat cu Bechtelu e ala care a semnat. Sau aia.
De ce sa nu plateasca vinovatii ??
#428
Scris 13 iulie 2011 - 07:25
"Guvernul Adrian Năstase a fost un consiliu de miniștri care a guvernat România în perioada 28 decembrie 2000 - 28 decembrie 2004."
Bafta.
P.S. e doar o constatare, se stie cine a semnat, nu are sens sa ne paruim pe tema asta ca pe ei oricum ii doare in dos. Daca ne mai certam si intre noi din cauza lor, e trist...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#429
Scris 13 iulie 2011 - 08:01
Era de asteptat ca Bechtel sa nu se vanda pe 2 lei caci noi aveam nevoie de ei, nu invers. Si Bechtel are o reputatie si este o forta in Lume, chiar i se flutura de proiectul asta, insa eu as vrea sa fie atarnat de c*aie cu capul in jos ala de a citit clauzele si apoi a semnat.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 13 iulie 2011 - 08:02
#430
Scris 13 iulie 2011 - 08:03
@bleu, crezi ca ala care a semnat nu stia de clauze ?
cre ca nu le-a vazut din cauza tuflei de parai.
#431
Scris 13 iulie 2011 - 08:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#432
Scris 13 iulie 2011 - 09:20
#433
Scris 13 iulie 2011 - 05:02
#434
Scris 13 iulie 2011 - 06:21
De ce sa nu plateasca vinovatii ??
ceva de genu.Tare mi-e mie ca tarifele alea in 2003 s-au impus direct pe firul rosu de la presedinte la presedinte !
doar nu crede vreunu din voi faptul ca au fost negocieri la pretul autostrazii?!?
aia au venit, au zis cu cat fac, noi am semnat, am primit ce am primit si ciocu mic si joc de glezne.
dar pana la urma, ok, sunt cu 60% mai scumpi, da macar sa faca ceva si la banii astia...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#435
Scris 13 iulie 2011 - 06:34
#436
Scris 13 iulie 2011 - 06:36
Poi mister ska.
nastase plus psd = bad bad bad
basescu plus pdl = good good good, justitie si dreptate.
daca aia primii au gresit, de ce lula calului nu-s bagati acolo unde le e locul ??
#437
Scris 13 iulie 2011 - 06:45
aaa, pentru ca traim in romania... helloPoi mister ska.
nastase plus psd = bad bad bad
basescu plus pdl = good good good, justitie si dreptate.
daca aia primii au gresit, de ce lula calului nu-s bagati acolo unde le e locul ??
da mai fusco, ce au facut e ok.
hai ca ai fost si tu peafara...
imho ungurii si francezii au cele mai bune autostrazi din cate am vazut.
repet, e bine ce au facut, dar de cand e semnat contractul din 2003 sa predai 60km de autostrada... hai frate, ca e bataie de joc in orice limba vrei
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#438
Scris 13 iulie 2011 - 06:48
#439
Scris 13 iulie 2011 - 10:22
#440
Scris 14 iulie 2011 - 11:17
“Negocierile stiu ca sunt pe finalizare, cu cedari din partea Bechtel legat de pret”, a declarat astazi seful DRDP Cluj, Ioan Pantelimon. Acesta a explicat ca in conformitate cu programul anual de lucrari, pe lista de obiective in perioada 2011 – 2012 se afla si continuarea lucrarilor la Autostrada Transilvania.
“Programul anual 2011- 2012 cuprinde componente care au mai ramas pe tronsonul pus in functiune cum ar fi amenajari pentru descarcarea apelor, apoi tronsonul Gilau-Nadasel de 8,55 kilometri si finalizarea tronsonului 3C de 63,7 kilometri”, a adaugat Pantelimon.
#441
Scris 14 iulie 2011 - 11:17
#442
Scris 14 iulie 2011 - 03:59
Conform unui raport al Forumului Economic Mondial, România este pe locul 134 din 139 de ţări în ceea ce priveşte calitatea drumurilor.
Deşi este a noua ca mărime din UE, ţara noastră are doar 331 de km de autostradă, jumătate cât Ungaria şi nici măcar 3% din cât au nemţii.
sursa
http://www.ziarultim...in-de-jumatate/
#443
Scris 15 iulie 2011 - 10:17
Cele mai bune autostrăzi sunt în Spania.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#444
Scris 15 iulie 2011 - 10:56
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 15 iulie 2011 - 11:43
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#445
Scris 15 iulie 2011 - 12:17
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#446
Scris 15 iulie 2011 - 11:18
Anca Boagiu, la încă o vizită pe şantierele din Arad, de această dată urmată de felicitări şi promisiuni de bonificări.
73%, 58% şi 40%. Acestea sunt procentele care au mulţumit-o pe Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, în vizita de lucru pe care a făcut-o vineri pe tronsonul de autostradă Arad-Timişoara, pe centura Aradului în regim de autostradă şi pe drumul care leagă Aradul de Oradea.
Aşa cum era de aşteptat, Anca Boagiu s-a declarat mulţumită de stadiul lucrărilor executate la autostrada Arad-Timişoara, în condiţiile în care procentul de execuţie al lucrărilor a crescut, de la ultima ei vizită, de la 60 la 73 la sută.
Veştile de pe centura Aradului în regim de autostradă i-au plăcut şi mai mult ministrului, care, deşi încă sceptică în privinţa faptul că de la finele acestui an se va putea circula şi pe aici, i-a felicitat pe constructori pentru mobilizarea exemplară de care au dat dovadă.
Mai puţin încântat a fost oficialul de procentul de lucrări realizate pe DN79 Arad-Oradea (40%), dar explicaţiile şi promisiunile se pare au liniştit-o pe Boagiu.
Totuşi, ministrul este încă sceptic în privinţa faptului că se va putea circula de la Timişoara până la ieşirea din Arad spre Nădlac pe autostradă, până la finele anului, hopul reprezentându-l în continuare unul dintre tronsoanele de centură.
Anca Boagiu nu a venit cu mâna goală în vizita întreprinsă la Arad şi Timişoara, ci a adus cu ea şi promisiuni. A promis, mai exact, bonificaţii pentru cei care finalizează lucrările mai repede.
“Am fost şi sceptică şi a trebuit să iau măsuri dure. Tronsonul de autostradă Arad – Timişoara este un contract care a început printr-o notificare, dar, în acest moment, dat fiind ritmul în care se lucrează, pot să spun că planurile pe care noi ni le-am stabilit vor fi realizate. Pe acest tronson, stadiul fizic a crescut de la 60 la 73 la sută de la ultima vizită pe şantier, ceea ce creează premisele ca acest contract, de 32 de kilometri, să fie dat în exploatare anul acesta. Este un lucru bun, ceea ce înseamnă că inginerii constructori din România, indiferent de naţionalitatea lor, şi-au recăpătat încrederea în ei şi demnitatea de constructori”, a declarat pe autostradă Boagiu, imediat după ce constructorii i-au prezentat stadiul efectiv al lucrărilor.
Executanţii i-au mai spus ministrului că lucrează aici cu patru staţii de asfalt şi cu patru staţii pentru balast stabilizat, cu 400 de oameni pe şantier şi că, dacă totul continuă ca până acum, iar vremea va ţine cu ei, vor deschide traficul în iarnă. Peste o lună vor fi finalizate şi lucrările de umplutură de la kilometrul 30, singurele lucrări de gen care mai rămân de îndeplinit.
Constructorii de pe centura Aradului au făcut în faţa ministrului o veritabilă desfăşurare de forţe, deşi erau aproape convinşi că vor face, oricum, impresie cu podul de peste Mureş, la un pas de finalizare. „Ultima oară când ne-aţi vizitat, a fost acum o lună şi jumătate şi credem că putem să vă prezentăm un progres foarte bun de atunci. Data trecută, la ultima vizită, am avut 36%; azi avem un stadiu fizic de 49%. Dar ca şi valoare contractuală adunată, avem un stadiu de 58%. În total, avem aproximativ 420 de utilaje, 300 de camioane, care cară 24 de ore din 24 materiale şi 550 de oameni pe şantier, dintre care 60% lucrează zi şi noapte, procentual, desigur. Pe sectoare, pe sectorul 1 A, de la kilometru zero la 4,5, umpluturile sunt finalizate în procent de 82%, iar lucrările de structuri şi poduri în proporţie de 56%. Pe sectorul 2, care este cel mai problematic, avem umpluturi în procent de 25%, iar podurile sunt 30% finalizate. Sectorul 1B este cel cu podul peste Mureş, care este inima şantierului. În 14 zile se va finaliza şi se va betona tronsonul de mijloc, de închidere a podului. Sigur, cu această ocazie vă lansăm o invitaţie să fiţi alături de noi. Până atunci, vom creşte realizarea cu câteva procente. În sectorul 1B, lucrările de umpluturi sunt finalizate 99%. Dorinţa noastră este ca pe sectorul 1B să finalizăm lucrările până la sfârşitul anului pe ambele sensuri de circulaţie. O să ne dăm toată silinţa să realizăm autostrada şi pe sectorul doi, ca măcar pe un sens de mers să avem asfalt. Sigur şi pe 1 A o să facem în aşa fel încât să se poată circula pe autostradă anul acesta”, au precizat aceştia în faţa ministrului.
„A, deci toată lumea vine cu veşti bune”, a exclamat ministrul în faţa acestei prezentări. „Mă aşteptam la mai puţin”, a mai spus oficialul. Totul depinde şi de condiţiile meteo, nu au uitat să sublinieze, însă, constructorii.
Mai sunt însă probleme aici: se mai aşteaptă o hotărâre de Guvern pentru predarea terenului şi clădirii Direcţiei fito-sanitare, pe care Boagiu a vrut să o rezolve din mers: „Problema era aici, nu la noi, căci noi promovăm hotărârea urgent, dacă pe teren totul e pregătit”.
„Am încă ceva reţineri pentru că, din informaţiile mele, nu ne aşteptam la o veste atât de bună: că există posibilitatea dării în exploatare a întregului tronson al centurii. Aştept cu nerăbdare să văd dacă lucrul acesta se întâmplă, pentru că noi ne aşteptam ca aceasta să se întâmple doar pe jumătate din tronson”, a concluzionat Boagiu.
Pe DN79, procentul a ajuns la 40%, potrivit constructorilor de aici, faţă de 29%, cât exista la ultima vizită, în luna mai. Creşterea, însă, va fi mai intensă, au promis aceeaşi constructori, când au văzut că ministrul nu e neapărat încântat de procent. Până la sfârşitul anului, la nivel de strat D2, totul va fi acoperit până la Oradea, iar la nivel de asfalt până la Chişineu Criş, la kilometru 40. Pe judeţul Arad, constructorii susţin că sunt cu lucrările realizate până la nivel de 60%. „Noi terminăm asfaltul cu primele două straturi, ca să nu mai avem probleme cu circulaţia. Vom termina până în iarnă cu stratul de uzură, după care reluăm în primăvară lucrările”, s-au grăbit să precizeze aceştia. „Există progres, dar dacă se termină infrastructura în acest an ar fi şi mai bine”, şi-a prezentat doleanţele, fără rezerve, Boagiu.
Întrebată dacă aceşti constructori trebuie verificaţi constant, Boagiu şi-a explicat prezenţa repetată pe şantier: “Experienţa m-a învăţat, după ce am crezut o dată în ceea ce mi s-a spus, că dacă nu te duci să vezi cu ochii tăi, greşeşti, motiv pentru care sunt prezentă pe toate şantierele noastre, indiferent că discutăm de autostrăzi sau de drumuri naţionale”.
Arad-Nădlac, start în august
Veşti bune vin şi dinspre autostrada Nădlac-Arad, unde execuţia ar trebui să înceapă, potrivit oficialului, în luna august. „Pe Arad-Nădlac, din informaţiile pe care le avem neoficial, pentru că încă nu ne-au informat constructorii, eu ştiu că sunt într-o fază avansată cu proiectarea. Ne aşteptăm ca până la finalul lunii august să aibă proiectarea deja făcută şi să intre în execuţie”, a precizat vineri Boagiu.
#447
Scris 19 iulie 2011 - 08:22
19.07.2011
Lucrările la autostrăzile de pe Coridorul IV între Nădlac şi Sibiu vor începe în această toamnă şi vor fi finalizate în 2013 şi 2016, a declarat marţi, la conferinţa "Mediafax Talks About Transport & Logistics", Eusebiu Pistru, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
"În perioada septembrie-octombrie vom începe lucrările la majoritatea tronsoanelor dintre Nădlac şi Sibiu, iar firmele trebuie să ne prezinte la sfârşitul lunii proiectele pe care le-au pregătit", a spus Pistru pentru Mediafax.
Astfel, vor începe lucrările la autostrăzile Nădlac-Arad (38,9 km), Timişoara-Lugoj (35,6 km), un tronson de 28 km din autostrada Lugoj-Deva şi Orăştie-Sibiu (82 km). Termenul de finalizare este anul 2013, mai puţin un tronson de 80 km din autostrada Lugoj-Deva, care va fi pusă în funcţiune în 2016.
Lungimea totală a acestor autostrăzi se ridică la circa 183 de kilometri.
Potrivit lui Pistru, pe traseul Coridorului IV de la Constanţa la Arad a rămas un singur sector de autostradă fără finanţare, respectiv Sibiu-Râmnicu Vâlcea-Piteşti.
"Este o valoare foarte mare, de aproximativ trei miliarde de euro, şi căutăm să găsim un parteneriat public-privat pentru a începe construcţia", a afirmat Pistru.
România are aproximativ 300 km de autostradă finalizaţi, iar în lucru sunt aproape 280 de km. Tronsoanele finalizate se află între Bucureşti-Piteşti (111 km), Bucureşti-Cernavodă (151 km) şi Câmpia Turzii-Gilău (52 km).
Tronsonul Câmpia Turzii-Gilău face parte din Autostrada Transilvania, care are o lungime totală de 415 km. Lucrările au fost începute în 2004, iar primii 42 de kilometri au fost daţi în folosinţă în 2009, iar restul de 10 km în anul următor. Lucrările sunt sistate de la începutul anului din lipsă de fonduri.
Referitor la autostrada Bucureşti-Ploieşti, aflată în lucru, Pistru a spus că stadiul de realizare pe tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei este de 83%, iar pe sectorul Moara Vlăsiei-Ploieşti de 55%.
Coridorul IV pan-european începe în Germania, la Nurenberg, şi se continuă pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nădlac, Arad, Deva, Orăştie, Sibiu, Bucureşti, Feteşti şi Constanţa, ruta continuând până la Istanbul.
#448
Scris 27 iulie 2011 - 11:29
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#449
Scris 29 iulie 2011 - 08:03
#450
Scris 29 iulie 2011 - 10:41
Nu suntem pesimiști, am obosit.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi