Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Autostrazile din Romania


  • Please log in to reply
1395 replies to this topic

#101 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 august 2007 - 03:55

cand il prindem pe misel? ii trece repede de stevie :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#102 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 24 august 2007 - 11:19

S-a dus dl. Orban sa le strice somnul de frumusete muncitorilor de la Euroconstruct :devil:

23 august 2007

Astăzi, 23 august 2007, ministrul transporturilor Ludovic Orban �mpreună cu Directorul General CNADNR SA, domnul Mihai Grecu, au verificat stadiul lucrărilor la Autostrada Bucuresti � Brasov, tronsonul Bucuresti � Ploiesti, sectiunea Moara Vlăsiei � Ploieşti km 19+500 � km 62+000.
Secţiunea Moara Vlăsiei � Ploieşti are o lungime de 42,5 km. Valoarea de proiectare este de 249,74 milioane de Euro, iar valoarea contractului de 199.972.682,92 Euro.
Licitaţia pentru construirea tronsonului a fost c�ştigată de asocierea dintre firmele: SC Spedition UMB SRL, SC Pa&Co International SRL, SC Euroconstruc �98 SRL şi SC Com-Axa SRL.
Prima oprire a fost la Moara Vlăsiei unde ministrul a fost nemuţumit de stadiul lucrărilor şi a cerut constructorilor o mobilizare mai mare pentru finalizarea lucrărilor.
Nu voi accepta niciun fel de �nt�rziere şi voi cere constructorilor să finalizeze la termen construcţia acestui tronson de autostradă, pentru a fi degrevat traficul de pe DN1. �n momentul de faţă, �n ritmul �n care lucrează constructorii, cred că zece ani le vor ajunge ca să termine lucrarea. Voi rezilia contractele cu aceste firme dacă voi vedea �ncălcări ale termenilor contractuali şi le vom invita luni să renegociem graficul lucrărilor, a declarat Ludovic Orban.
Ministrul a stabilit ca luni, 27 august 2007, la sediul ministerului transporturilor să aibă loc o �nt�lnire �ntre reprezentanţii ministerului, firmele constructoare şi primarii localităţilor implicate �n proiectul Autostrăzii Bucureşti � Braşov pentru a discuta modificarea graficul de execuţie faţă de cel iniţial, urm�nd ca Autostrada să fie terminată �nainte de termenul stabilit.


  • 0

#103 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 24 august 2007 - 11:26

Am vazut si eu stirea pe ProTv...
toate utilajele stateau. Toate! M-au luat toate spumele...

Arunca vina de la unii la altii din cauza exproprierilor. De parca trebuie sa vina de pe Marte! Astia sunt total cretini! Au facut proiectul si s-au apucat de treaba fara sa fie disponibil terenul!

Oligopati!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#104 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 24 august 2007 - 06:58

"Voi rezilia contractele cu aceste firme dacă voi vedea �ncălcări ale termenilor contractuali şi le vom invita luni să renegociem graficul lucrărilor, a declarat Ludovic Orban."

... mi se pare firesc ... ministru nou, trebuie "renegocieri" noi ;) ;) :D
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#105 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 24 august 2007 - 09:28

ministru nou, spaga noua :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#106 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 24 august 2007 - 10:55

Din ce in ce mai tare devin adeptul votului uninominal...

Macar atunci stii ca ai mizat pe o carte, daca nu iese te autoinjuri...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#107 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 august 2007 - 04:07

autostrada soarelui azi, mi s-a parut decenta. desigur nu lipsesc babuinii care nu stiu sa ia de volan, sa se dea la o parte si sa aprecieze distantele (toate combinate). in codul ala parca scrie ca nu e de ajuns sa dai semnal. in fine, de astia nu scapam in veci, ei nefiind combatuti de catre nimeni.

am mai observat ca nu merge nimeni cu 130. ori sub (80%), ori peste un pic (15%) si maniacii (5%-in speta un mercedes :) , si nu numai).

am mai vazut si opriti pe banda de urgenta, politia nu putea monitoriza traficul pe sosea, ca ii tot gonea pe astia.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#108 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 04 septembrie 2007 - 12:59

Anchetă: Un argeşean l-a dat pe ministrul Orban pe m�na Parchetului

Trimite acest articol unui prieten Tipărire
Social Scandalul iscat de Şoseaua de Centură a Piteştiului este departe de a se �ncheia. Argeşeanul Mihai Petriea l-a reclamat pe ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, la Parchetul General pentru că a dispus continuarea lucrărilor la Şoseaua de Centură a Piteştiului, deşi Judecătoria Piteşti a decis �n urmă cu c�teva luni sistarea lucrărilor p�nă la pronunţarea unei hotăr�ri �ntr-un proces care deja se află pe rol. Mihai Petriea i-a reclamat la Parchetul General inclusiv pe directorii Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi şi firmei Astaldi, transmite corespondentul AMOS News .

Piteşteanul Mihai Petriea a cumpărat �n anul 2003 un teren �n suprafaţă de 20000 de metri pătraţi de la soţii Ana şi Petre Radu, pentru suma de 50 de milioane de lei vechi. Soţii Radu deveniseră proprietarii respectivului teren �n anul 2000 c�nd l-au cumpărat de la Gherghina Soare .

�n clipa �n care s-au hotăr�t să v�ndă cei 200.000 de metri pătraţi, soţii Radu au solicitat şi au primit de la Primăria comunei Bradu o adeverinţă din care rezulta că suprafaţa de teren este �nregistrată �n evidenţele respectivei primării. Terenul achiziţionat de Petriea este poziţionat �n apropierea Autostrăzii Bucureşti-Piteşti, chiar pe locul pe care se construieşte de c�ţiva ani Şoseaua de Centură a Piteştiului.

�n 2001, Guvernul a luat decizia să construiască Şoseaua de Centură a Piteştiului, astfel �nc�t să fluidizeze traficul �n municipiul reşedinţă de judeţ. Ca atare, a �mputernicit Compania de Drumuri şi Autostrăzi să �nceapă negocierile cu toate persoanele care aveau terenuri �n zona pe unde urma să treacă şoseaua. Trebuie precizat faptul că terenurile respectivelor persoane aparţineau şi aparţin şi �n prezent din punct de vedere administrativ de comuna Bradu.

Revenim la anul 2003, c�nd Petriea a cumpărat terenul . Acesta spune că la vremea respectivă, soţii Radu nu au fost contactaţi de CNADR, iar aceştia s-au hotăr�t �n cele din urmă să-i v�ndă terenul: "I-am spus domnului Radu iniţial că vreau doar 1000 de metri pătraţi ca să construiesc un parc pentru v�nzarea de maşini străine. Apoi, am acceptat să cumpăr �ntreaga suprafaţă de teren, pe care am plătit circa 15000 de euro. �n anul �n care am achiziţionat terenul, CNADR a negociat cu proprietarii celorlalte terenuri , cărora le-a oferit circa 2,80 de euro pe metrul pătrat. Nici cu mine, şi nici cu soţii Radu, foştii proprietari, nimeni din partea Companiei nu a venit să negocieze. Deci, am cumpărat păm�ntul şi m-am dus să-l �nregistrez şi nu a fost nici o problemă. �n vara lui 2004, �ntr-o zi, c�nd mă �ntorceam de la Bucureşti, am văzut pe terenul meu mai multe persoane care băteau nişte ţăruşi.

Pe teren era gr�u, nu sosise �ncă vremea de recoltat. M-am dus la ele , le-am �ntrebat de ce mi-au violat proprietatea şi mi-au spus că au fost trimise să marcheze locul, pentru că pe acolo va trece Şoseaua de Centură a Piteştiului, după care m-au trimis la Astaldi. Am mers imediat la cei de la Astaldi, aici �n Piteşti, unde mi-au arătat o listă cu persoanele pe care statul le despăgubise şi pe terenurile cărora urma să treacă şoseaua. Eu nu figuram pe listă şi nici soţii Radu, de la care cumpărasem terenul. Am simţit că �nnebunesc. Le-am arătat actul de v�nzare-cumpărare, dar degeaba. Am mers pe fir şi am aflat că pe terenul meu, Primăria Bradu �mproprietăriase alte patru persoane cu adeverinţe de punere �n posesie. Respectivele persoane sunt Stan Zamfir, tatăl primarului localităţii, Costel Zamfir, Radu Balea, socrul secretarei primarului, Constantin Orjanu, tatăl şefului Poliţiei Argeş, Marian Orjanu, şi Maria Tănase, rudă cu fostul viceprimar din perioada respectivă.

Imediat ce a primit adeverinţă de punere �n posesie, Tănase i-a v�ndut lui Balea, iar Balea a v�ndut apoi păm�ntul Companiei de Drumuri şi Autostrăzi. Zamfir şi Orjanu i-au v�ndut am�ndoi unui anume Cornel Grigore, probabil tot o persoană influentă. Acesta a v�ndut tot terenul cumpărat, inclusiv pe al lui pe bani frumoşi CNADR. Deci din cauza acestor persoane eu nu figuram pe lista proprietarilor de terenuri care se afla la Astaldi. Cei de la Astaldi mi-au spus că au mers la Primăria Bradu, iar primarul le-a dat lista cu persoanele care aveau terenuri pe locul �n care urma să se construiască Şoseaua. Disperat că cei de la Astaldi �mi ocupaseră terenul, i-am dat �n judecată".

Judecătoria Piteşti i-a dat c�ştig de cauză lui Petriea

�n acelaşi an, adică �n 2004, Mihai Petriea a intentat proces firmei Astaldi, societăţii Search Corporation şi Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi prin care solicita să i se elibereze terenul . CNADR , prin apărător a invocat faptul că a cumpărat terenul pe care �l revendica Petriea de la proprietarii indicaţi de Primăria Bradu şi a chemat �n garanţie Primăria pentru a-i restitui banii care fuseseră daţi ilegal persoanelor care nu erau de drept proprietare ale terenului. La r�ndul său, firma Astaldi s-a apărat şi a motivat că nu ocupă ilegal terenul lui Petriea, ci doar realizezază obiectivul menţionat �n contractul cu CNADR.

Judecătoria Piteşti i-a dat c�ştig de cauză lui Petriea şi a obligat CNADR şi Astaldi să �nceteze lucrările şi să elibereze terenul. CNADR şi Astaldi au făcut apel la Tribunal Argeş , iar Petriea a pierdut pentru că �n pl�ngerea iniţială, doar el depusese acţiune, nu şi soţia lui, care la r�ndul ei era proprietar al respectivului teren. Practic, dintr-o neatenţie, procesul a fost pierdut, iar Petriea nu a mai făcut recurs, ci a depus la Judecătoria Piteşti cerere �n revendicare �n numele lui şi al soţiei. De asemenea, �n acelaşi timp a introdus şi o acţiune de sistare a lucrărilor la Şoseaua de Centură a Piteştiului pe terenul său p�nă la judecarea cererii �n revendicare.

Instanţa a decis suspendarea lucrărilor, situaţie care i-a speriat pe politicieni �n special. �n campania electorală pentru suspendarea preşedintelui Traian Băsescu din luna mai, �n Argeş a venit preşedintele interimar Nicolae Văcăroiu, care s-a arătat indignat de stagnarea lucrărilor pe porţiune de Şoasea de Centură de pe terenul lui Petriea şi a cerut ca factorii din Ministerul Transporturilor să-l cheme pe acesta la negociere.

La scurt timp, la faţa locului a sosit ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, care la r�ndul său a cerut urgentarea lucrărilor şi efectuarea de demersuri pe l�ngă Justiţie pentru urgentarea procesului. Culmea, ministrul Orban chiar la chemat marţea viitoare pe Petriea la negocieri, dar �nt�lnirea dintre cei doi nu a avut loc niciodată. � L-am sunat de c�teva ori, chiar am fost la minister, dar degeaba. �mi comunica mereu ziua de marţi. Odată chiar m-a sunta domnul Orban personal, m-am dus �ntr-o marţi la Bucureşti, chiar c�nd mi-a spus să vin, dar m,-am plimbat degeaba, pentru că tot nu m-am �nt�lnit cu el�, ne-a spus Mihai Petriea.

Potrivit Judecătoriei Piteşti, p�nă la soluţionarea procesului �n revendicare intentat de argeşean, Compania de Drumuri şi Autostrăzi şi firma Astaldi trebuia să �nceteze lucrările Acest lucru s-a şi �nt�mplat p�nă acum două săptăm�ni, c�nd cele două au reluat lucrările ilegal.

Ludovic Orban va fi cercetat penal

�n data de 13 august, Mihai Petriea a depus la �nalta Curte de Casaţie şi Justiţie pl�ngere penală �mpotriva ministrului Transporturilor, Ludovic Orban, �mpotriva lui Alina Goga, director al Direcţiei Juridice a Companiei de Drumuri şi Autostrăzi, precum şi �mpotriva lui Canino Piero, director al SC Astaldi SRL şi a cerut cercetarea şi condamnarea acestora. Capetele de acuzare sunt abuz �n serviciu, asocierea pentru săv�rşirea de infracţiuni, tulburare de posesie, ameninţare numai pentru Alin Goga , rupere de sigilii şi nerespectarea hotăr�rilor judecătoreşti. Mihai Petriea este dispus să-l reclame pe Ludovic Orban chiar la forurile europene şi să-i ceară preşedintelui Rom�niei să-l suspende din funcţie.

Prefectul de Argeş, Ion Popa , a fost informat de către presă de reluarea lucrărilor de către Astaldi, �n condiţiile �n care acestea au fost suspendate de către instanţă. El a declarat că Şoseaua de Centură a Piteştiului este o investiţie mult prea importantă pentru municipiul Piteşti şi pentru judeţul Argeş , iar lucrările trebuie continuate. Pe de altă parte, ministrul Ludovic Orban a declarat �ntr-o �nt�lnire cu presa că vinovat de situaţia creată este primarul comunei Bradu, Costel Zanfir, care a pus �n posesie mai multe persoane pe aceeaşi suprafaţă de teren. Deşi am �ncercat să aflăm şi punctul de vedere al edilului, acesta nu a putut fi contactat, afl�ndu-se �n concediu de odihnă.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#109 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 04 septembrie 2007 - 03:05

desi il inteleg si pe ala intr-o oarecare masura, ma enerveaza ca se trezesc unii ca el si pun bete in roate unor lucrari care oricum sunt intarziate si facute cu fundul. orban merita, dar nu pentru asta.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#110 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 septembrie 2007 - 03:20

bai master, cateodata nu te inteleg.
proprietatea privata e sfanta. nu e al tau ca e al meu. clar.
plus ca in acest caz avem de a face cu o escrocherie.
incearca sa vezi lucrurile ca si cum ai fi tu implicat.
si eu sint prins intr-o chestie de genu, dar de amploare mai mica. pe 6 ari, sintem 2 proprietari. cum e posibil asa ceva ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#111 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 04 septembrie 2007 - 03:39

Ok.. dar aici este de vina primaria.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#112 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 04 septembrie 2007 - 04:04

E de vina si ministerul pentru ca in loc sa descurce lucrurile mai rau le incurca punand presiune pe institutiile in masura sa continue lucrarile fortandu-i sa comita un act ilegal. E un fel de "nu ma intereseaza ce se intampla acolo voi sa terminati aia la timp" .. management prin abdicare dar da bine la tv ca ministrul se preocupa :lol:
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#113 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 04 septembrie 2007 - 04:11

pai ar trebui sa-i plateasca pretul pietei sau sa-i dea alt teren de aceeasi valoare. nu am zis ca el e vinovatul principal, e mai mult victima.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#114 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 septembrie 2007 - 07:32

desi il inteleg si pe ala intr-o oarecare masura, ma enerveaza ca se trezesc unii ca el si pun bete in roate unor lucrari care oricum sunt intarziate si facute cu fundul. orban merita, dar nu pentru asta.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#115 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 04 septembrie 2007 - 07:52

pai da, nu trebuia sa scri cat casa. vreau si eu progres. nu putea sa se judece pt un pret bun si sa lase lucrarile sa continue? ca orban e un excroc e altceva.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#116 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 04 septembrie 2007 - 07:57

pretul ar trebui sa fie cel de piata INAINTE de anuntarea inceperii lucrarilor...

Sa se plateasca pretul respectiv si sa cntinue odata cu lucrarile!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#117 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 04 septembrie 2007 - 09:43

poi l-au platit, oameni buni, da nu proprietarului de drept.

master blaster : "nu am zis ca el e vinovatul principal". nu, doar ca te enerveaza cel mai tare din poveste.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#118 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 17 septembrie 2007 - 09:50

Autostrada Transilvania: statul ii cere avocatului banii inapoi

4,4 milioane de euro este onorariul de succes acordat, ilegal, avocatei Simona Neagu.

Decizie spectaculoasa: statul vrea sa recupereze onorariul de succes, in valoare de 4,48 milioane de euro, atribuit avocatei Simona Neagu pentru negocierea contractului �Autostrada Transilvania�.

Avocata care a consiliat statul pentru proiectul cunoscut si sub denumirea �Autostrada Bechtel� a incasat 2,5 milioane de euro in 2004, iar restul de aproape 2 milioane de euro in martie 2007, prin executare silita. Tot atunci a mai obtinut inca un milion de euro, reprezentand alte onorarii neplatite pentru acest contract.

Biroul de presa al Ministerului Transporturilor ne-a comunicat: �Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) intreprinde masuri pentru aplicarea legii, in sensul recuperarii in instanta a sumelor reprezentand onorariul acordat avocatului pentru negocierea contractului de construire a Autostrazii Transilvania�.

continuare: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=322861
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#119 zeneseu

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 18-septembrie 07
  • Location:Oradea
  • Marca:daewoo
  • Model:cielo
  • Motorizare:1.5

Scris 19 septembrie 2007 - 10:20

Ok.. dar aici este de vina primaria.


Cred ca mai degraba a fost ministerul. Le era greu sa verifice si extrasele CF pentru acele terenuri?
  • 0

#120 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 16 octombrie 2007 - 09:27

se termina centura pitestiului.. in sfarsit

Traficul rutier se desfăşoară cu restricţii de marţi seară pe Autostrada Bucureşti - Piteşti

Circulaţia rutieră se desfăşoară cu restricţii �ncep�nd de marţi seară pe Autostrada Bucureşti-Piteşti, la kilometrul 106, traficul fiind deviat din zona Metro p�nă la km 106 �n zona cunoscută de localnici drept "curba morţii".

Maşinile circulă pe noua pasarelă, pe un singur fir, iar pe porţiunea de drum dezafectată au �nceput lucrările de finisare a zonei de joncţiune dintre şoseaua de centură şi autostrada Bucureşti-Piteşti. �n zonă, au fost montate indicatoare rutiere de presemnalizare şi de semnalizare, iar conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnificaţia acestora pentru a nu se produce blocaje rutiere.

"După restricţia de circulaţie de acum zece zile, necesară lucrărilor de pe sensul Piteşti-Bucureşti al racordului cu noua centură, de astăzi (n.r. -marţi - ) s-a deviat circulaţia pentru �nceperea şantierului la celălalt sens de circulaţie. Cerem conducătorilor auto să circule cu prudenţă şi să se respecte reciproc �n trafic, mai ales �n momentele �n care, inevitabil nervii unora vor mai ceda. Este o lucrare necesară care va permite inaugurarea la 15 noiembrie a centurii Piteştiului care va face legătura dintre ŤA1ť şi şoseaua naţională spre R�mnicu V�lcea şi Sibiu", a declarat comisarul Dănuţ Ungureanu, din cadrul Serviciului Poliţiei Rutiere Argeş.

Conducătorii auto sunt sfătuiţi să �ncerce să abordeze şi o rută ocolitoare a zonei �n construcţie, şi anume cei care vin dinspre Piteşti să circule direct pe DN7, iar din oraşul d�mboviţean Găieşti să reintre pe autostradă, la km 73 , iar cei care vin dinspre Capitală să părăsească ŤA1ť la acelaşi km 73 şi să circule pe DN7 p�nă la Piteşti..
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#121 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 18 octombrie 2007 - 10:03

Asadar Pitestiul o sa fie salvat de tranzitarea miilor de masini pe zi.Vestea proasta esta ca la centura Sibiului au fost oprite lucrarile care trebuiau terminate in primavara.Constructorul a plecat si a lasat lucrarea neterminata.Nu se stie nici macar data cand se va face o licitatie pentru alegerea constructorului care sa continue lucrarea.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#122 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 01 noiembrie 2007 - 09:25

Luata azi de pe hotnews.ro unde apare cu explicatia ca ar fi vorba de Autostrada Soarelui

Imagine amplasata
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#123 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 01 noiembrie 2007 - 09:27

Nu e autostrada soarelui ... poate doar pe o sectiune ne renovata inca dupa Fetesti . Dar la cat de mult tranzitez pe acolo nu am vazut nicaieri un boschet asa aproape de carosabil si acea diferenta de nivel dintre sensurile de mers in primii 150 de kilometrii de autostrada .

Aceasta postare a fost editata de Cristian: 01 noiembrie 2007 - 09:30

  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#124 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 noiembrie 2007 - 12:14

Erau mai multe poze de genul asta ... unele chiar pe pod la Cernavoda, deci nu e exclus sa fie pe A2
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#125 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 02 noiembrie 2007 - 05:39

Ce-aveti mai cu transhumanta? ;)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time





5 useri citesc subiectul

0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi