Autostrazile din Romania
#101
Scris 15 august 2007 - 03:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#102
Scris 24 august 2007 - 11:19
23 august 2007
Astăzi, 23 august 2007, ministrul transporturilor Ludovic Orban �mpreună cu Directorul General CNADNR SA, domnul Mihai Grecu, au verificat stadiul lucrărilor la Autostrada Bucuresti � Brasov, tronsonul Bucuresti � Ploiesti, sectiunea Moara Vlăsiei � Ploieşti km 19+500 � km 62+000.
Secţiunea Moara Vlăsiei � Ploieşti are o lungime de 42,5 km. Valoarea de proiectare este de 249,74 milioane de Euro, iar valoarea contractului de 199.972.682,92 Euro.
Licitaţia pentru construirea tronsonului a fost c�ştigată de asocierea dintre firmele: SC Spedition UMB SRL, SC Pa&Co International SRL, SC Euroconstruc �98 SRL şi SC Com-Axa SRL.
Prima oprire a fost la Moara Vlăsiei unde ministrul a fost nemuţumit de stadiul lucrărilor şi a cerut constructorilor o mobilizare mai mare pentru finalizarea lucrărilor.
Nu voi accepta niciun fel de �nt�rziere şi voi cere constructorilor să finalizeze la termen construcţia acestui tronson de autostradă, pentru a fi degrevat traficul de pe DN1. �n momentul de faţă, �n ritmul �n care lucrează constructorii, cred că zece ani le vor ajunge ca să termine lucrarea. Voi rezilia contractele cu aceste firme dacă voi vedea �ncălcări ale termenilor contractuali şi le vom invita luni să renegociem graficul lucrărilor, a declarat Ludovic Orban.
Ministrul a stabilit ca luni, 27 august 2007, la sediul ministerului transporturilor să aibă loc o �nt�lnire �ntre reprezentanţii ministerului, firmele constructoare şi primarii localităţilor implicate �n proiectul Autostrăzii Bucureşti � Braşov pentru a discuta modificarea graficul de execuţie faţă de cel iniţial, urm�nd ca Autostrada să fie terminată �nainte de termenul stabilit.
#103
Scris 24 august 2007 - 11:26
toate utilajele stateau. Toate! M-au luat toate spumele...
Arunca vina de la unii la altii din cauza exproprierilor. De parca trebuie sa vina de pe Marte! Astia sunt total cretini! Au facut proiectul si s-au apucat de treaba fara sa fie disponibil terenul!
Oligopati!
#104
Scris 24 august 2007 - 06:58
... mi se pare firesc ... ministru nou, trebuie "renegocieri" noi
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#105
Scris 24 august 2007 - 09:28
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#106
Scris 24 august 2007 - 10:55
Macar atunci stii ca ai mizat pe o carte, daca nu iese te autoinjuri...
#107
Scris 26 august 2007 - 04:07
am mai observat ca nu merge nimeni cu 130. ori sub (80%), ori peste un pic (15%) si maniacii (5%-in speta un mercedes , si nu numai).
am mai vazut si opriti pe banda de urgenta, politia nu putea monitoriza traficul pe sosea, ca ii tot gonea pe astia.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#108
Scris 04 septembrie 2007 - 12:59
Trimite acest articol unui prieten Tipărire
Social Scandalul iscat de Şoseaua de Centură a Piteştiului este departe de a se �ncheia. Argeşeanul Mihai Petriea l-a reclamat pe ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, la Parchetul General pentru că a dispus continuarea lucrărilor la Şoseaua de Centură a Piteştiului, deşi Judecătoria Piteşti a decis �n urmă cu c�teva luni sistarea lucrărilor p�nă la pronunţarea unei hotăr�ri �ntr-un proces care deja se află pe rol. Mihai Petriea i-a reclamat la Parchetul General inclusiv pe directorii Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi şi firmei Astaldi, transmite corespondentul AMOS News .
Piteşteanul Mihai Petriea a cumpărat �n anul 2003 un teren �n suprafaţă de 20000 de metri pătraţi de la soţii Ana şi Petre Radu, pentru suma de 50 de milioane de lei vechi. Soţii Radu deveniseră proprietarii respectivului teren �n anul 2000 c�nd l-au cumpărat de la Gherghina Soare .
�n clipa �n care s-au hotăr�t să v�ndă cei 200.000 de metri pătraţi, soţii Radu au solicitat şi au primit de la Primăria comunei Bradu o adeverinţă din care rezulta că suprafaţa de teren este �nregistrată �n evidenţele respectivei primării. Terenul achiziţionat de Petriea este poziţionat �n apropierea Autostrăzii Bucureşti-Piteşti, chiar pe locul pe care se construieşte de c�ţiva ani Şoseaua de Centură a Piteştiului.
�n 2001, Guvernul a luat decizia să construiască Şoseaua de Centură a Piteştiului, astfel �nc�t să fluidizeze traficul �n municipiul reşedinţă de judeţ. Ca atare, a �mputernicit Compania de Drumuri şi Autostrăzi să �nceapă negocierile cu toate persoanele care aveau terenuri �n zona pe unde urma să treacă şoseaua. Trebuie precizat faptul că terenurile respectivelor persoane aparţineau şi aparţin şi �n prezent din punct de vedere administrativ de comuna Bradu.
Revenim la anul 2003, c�nd Petriea a cumpărat terenul . Acesta spune că la vremea respectivă, soţii Radu nu au fost contactaţi de CNADR, iar aceştia s-au hotăr�t �n cele din urmă să-i v�ndă terenul: "I-am spus domnului Radu iniţial că vreau doar 1000 de metri pătraţi ca să construiesc un parc pentru v�nzarea de maşini străine. Apoi, am acceptat să cumpăr �ntreaga suprafaţă de teren, pe care am plătit circa 15000 de euro. �n anul �n care am achiziţionat terenul, CNADR a negociat cu proprietarii celorlalte terenuri , cărora le-a oferit circa 2,80 de euro pe metrul pătrat. Nici cu mine, şi nici cu soţii Radu, foştii proprietari, nimeni din partea Companiei nu a venit să negocieze. Deci, am cumpărat păm�ntul şi m-am dus să-l �nregistrez şi nu a fost nici o problemă. �n vara lui 2004, �ntr-o zi, c�nd mă �ntorceam de la Bucureşti, am văzut pe terenul meu mai multe persoane care băteau nişte ţăruşi.
Pe teren era gr�u, nu sosise �ncă vremea de recoltat. M-am dus la ele , le-am �ntrebat de ce mi-au violat proprietatea şi mi-au spus că au fost trimise să marcheze locul, pentru că pe acolo va trece Şoseaua de Centură a Piteştiului, după care m-au trimis la Astaldi. Am mers imediat la cei de la Astaldi, aici �n Piteşti, unde mi-au arătat o listă cu persoanele pe care statul le despăgubise şi pe terenurile cărora urma să treacă şoseaua. Eu nu figuram pe listă şi nici soţii Radu, de la care cumpărasem terenul. Am simţit că �nnebunesc. Le-am arătat actul de v�nzare-cumpărare, dar degeaba. Am mers pe fir şi am aflat că pe terenul meu, Primăria Bradu �mproprietăriase alte patru persoane cu adeverinţe de punere �n posesie. Respectivele persoane sunt Stan Zamfir, tatăl primarului localităţii, Costel Zamfir, Radu Balea, socrul secretarei primarului, Constantin Orjanu, tatăl şefului Poliţiei Argeş, Marian Orjanu, şi Maria Tănase, rudă cu fostul viceprimar din perioada respectivă.
Imediat ce a primit adeverinţă de punere �n posesie, Tănase i-a v�ndut lui Balea, iar Balea a v�ndut apoi păm�ntul Companiei de Drumuri şi Autostrăzi. Zamfir şi Orjanu i-au v�ndut am�ndoi unui anume Cornel Grigore, probabil tot o persoană influentă. Acesta a v�ndut tot terenul cumpărat, inclusiv pe al lui pe bani frumoşi CNADR. Deci din cauza acestor persoane eu nu figuram pe lista proprietarilor de terenuri care se afla la Astaldi. Cei de la Astaldi mi-au spus că au mers la Primăria Bradu, iar primarul le-a dat lista cu persoanele care aveau terenuri pe locul �n care urma să se construiască Şoseaua. Disperat că cei de la Astaldi �mi ocupaseră terenul, i-am dat �n judecată".
Judecătoria Piteşti i-a dat c�ştig de cauză lui Petriea
�n acelaşi an, adică �n 2004, Mihai Petriea a intentat proces firmei Astaldi, societăţii Search Corporation şi Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi prin care solicita să i se elibereze terenul . CNADR , prin apărător a invocat faptul că a cumpărat terenul pe care �l revendica Petriea de la proprietarii indicaţi de Primăria Bradu şi a chemat �n garanţie Primăria pentru a-i restitui banii care fuseseră daţi ilegal persoanelor care nu erau de drept proprietare ale terenului. La r�ndul său, firma Astaldi s-a apărat şi a motivat că nu ocupă ilegal terenul lui Petriea, ci doar realizezază obiectivul menţionat �n contractul cu CNADR.
Judecătoria Piteşti i-a dat c�ştig de cauză lui Petriea şi a obligat CNADR şi Astaldi să �nceteze lucrările şi să elibereze terenul. CNADR şi Astaldi au făcut apel la Tribunal Argeş , iar Petriea a pierdut pentru că �n pl�ngerea iniţială, doar el depusese acţiune, nu şi soţia lui, care la r�ndul ei era proprietar al respectivului teren. Practic, dintr-o neatenţie, procesul a fost pierdut, iar Petriea nu a mai făcut recurs, ci a depus la Judecătoria Piteşti cerere �n revendicare �n numele lui şi al soţiei. De asemenea, �n acelaşi timp a introdus şi o acţiune de sistare a lucrărilor la Şoseaua de Centură a Piteştiului pe terenul său p�nă la judecarea cererii �n revendicare.
Instanţa a decis suspendarea lucrărilor, situaţie care i-a speriat pe politicieni �n special. �n campania electorală pentru suspendarea preşedintelui Traian Băsescu din luna mai, �n Argeş a venit preşedintele interimar Nicolae Văcăroiu, care s-a arătat indignat de stagnarea lucrărilor pe porţiune de Şoasea de Centură de pe terenul lui Petriea şi a cerut ca factorii din Ministerul Transporturilor să-l cheme pe acesta la negociere.
La scurt timp, la faţa locului a sosit ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, care la r�ndul său a cerut urgentarea lucrărilor şi efectuarea de demersuri pe l�ngă Justiţie pentru urgentarea procesului. Culmea, ministrul Orban chiar la chemat marţea viitoare pe Petriea la negocieri, dar �nt�lnirea dintre cei doi nu a avut loc niciodată. � L-am sunat de c�teva ori, chiar am fost la minister, dar degeaba. �mi comunica mereu ziua de marţi. Odată chiar m-a sunta domnul Orban personal, m-am dus �ntr-o marţi la Bucureşti, chiar c�nd mi-a spus să vin, dar m,-am plimbat degeaba, pentru că tot nu m-am �nt�lnit cu el�, ne-a spus Mihai Petriea.
Potrivit Judecătoriei Piteşti, p�nă la soluţionarea procesului �n revendicare intentat de argeşean, Compania de Drumuri şi Autostrăzi şi firma Astaldi trebuia să �nceteze lucrările Acest lucru s-a şi �nt�mplat p�nă acum două săptăm�ni, c�nd cele două au reluat lucrările ilegal.
Ludovic Orban va fi cercetat penal
�n data de 13 august, Mihai Petriea a depus la �nalta Curte de Casaţie şi Justiţie pl�ngere penală �mpotriva ministrului Transporturilor, Ludovic Orban, �mpotriva lui Alina Goga, director al Direcţiei Juridice a Companiei de Drumuri şi Autostrăzi, precum şi �mpotriva lui Canino Piero, director al SC Astaldi SRL şi a cerut cercetarea şi condamnarea acestora. Capetele de acuzare sunt abuz �n serviciu, asocierea pentru săv�rşirea de infracţiuni, tulburare de posesie, ameninţare numai pentru Alin Goga , rupere de sigilii şi nerespectarea hotăr�rilor judecătoreşti. Mihai Petriea este dispus să-l reclame pe Ludovic Orban chiar la forurile europene şi să-i ceară preşedintelui Rom�niei să-l suspende din funcţie.
Prefectul de Argeş, Ion Popa , a fost informat de către presă de reluarea lucrărilor de către Astaldi, �n condiţiile �n care acestea au fost suspendate de către instanţă. El a declarat că Şoseaua de Centură a Piteştiului este o investiţie mult prea importantă pentru municipiul Piteşti şi pentru judeţul Argeş , iar lucrările trebuie continuate. Pe de altă parte, ministrul Ludovic Orban a declarat �ntr-o �nt�lnire cu presa că vinovat de situaţia creată este primarul comunei Bradu, Costel Zanfir, care a pus �n posesie mai multe persoane pe aceeaşi suprafaţă de teren. Deşi am �ncercat să aflăm şi punctul de vedere al edilului, acesta nu a putut fi contactat, afl�ndu-se �n concediu de odihnă.
#109
Scris 04 septembrie 2007 - 03:05
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#110
Scris 04 septembrie 2007 - 03:20
proprietatea privata e sfanta. nu e al tau ca e al meu. clar.
plus ca in acest caz avem de a face cu o escrocherie.
incearca sa vezi lucrurile ca si cum ai fi tu implicat.
si eu sint prins intr-o chestie de genu, dar de amploare mai mica. pe 6 ari, sintem 2 proprietari. cum e posibil asa ceva ??
#111
Scris 04 septembrie 2007 - 03:39
#112
Scris 04 septembrie 2007 - 04:04
Life must be taken one disaster at a time
#113
Scris 04 septembrie 2007 - 04:11
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#114
Scris 04 septembrie 2007 - 07:32
desi il inteleg si pe ala intr-o oarecare masura, ma enerveaza ca se trezesc unii ca el si pun bete in roate unor lucrari care oricum sunt intarziate si facute cu fundul. orban merita, dar nu pentru asta.
#115
Scris 04 septembrie 2007 - 07:52
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#116
Scris 04 septembrie 2007 - 07:57
Sa se plateasca pretul respectiv si sa cntinue odata cu lucrarile!
#117
Scris 04 septembrie 2007 - 09:43
master blaster : "nu am zis ca el e vinovatul principal". nu, doar ca te enerveaza cel mai tare din poveste.
#118
Scris 17 septembrie 2007 - 09:50
4,4 milioane de euro este onorariul de succes acordat, ilegal, avocatei Simona Neagu.
Decizie spectaculoasa: statul vrea sa recupereze onorariul de succes, in valoare de 4,48 milioane de euro, atribuit avocatei Simona Neagu pentru negocierea contractului �Autostrada Transilvania�.
Avocata care a consiliat statul pentru proiectul cunoscut si sub denumirea �Autostrada Bechtel� a incasat 2,5 milioane de euro in 2004, iar restul de aproape 2 milioane de euro in martie 2007, prin executare silita. Tot atunci a mai obtinut inca un milion de euro, reprezentand alte onorarii neplatite pentru acest contract.
Biroul de presa al Ministerului Transporturilor ne-a comunicat: �Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) intreprinde masuri pentru aplicarea legii, in sensul recuperarii in instanta a sumelor reprezentand onorariul acordat avocatului pentru negocierea contractului de construire a Autostrazii Transilvania�.
continuare: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=322861
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#119
Scris 19 septembrie 2007 - 10:20
Ok.. dar aici este de vina primaria.
Cred ca mai degraba a fost ministerul. Le era greu sa verifice si extrasele CF pentru acele terenuri?
#120
Scris 16 octombrie 2007 - 09:27
Traficul rutier se desfăşoară cu restricţii de marţi seară pe Autostrada Bucureşti - Piteşti
Circulaţia rutieră se desfăşoară cu restricţii �ncep�nd de marţi seară pe Autostrada Bucureşti-Piteşti, la kilometrul 106, traficul fiind deviat din zona Metro p�nă la km 106 �n zona cunoscută de localnici drept "curba morţii".
Maşinile circulă pe noua pasarelă, pe un singur fir, iar pe porţiunea de drum dezafectată au �nceput lucrările de finisare a zonei de joncţiune dintre şoseaua de centură şi autostrada Bucureşti-Piteşti. �n zonă, au fost montate indicatoare rutiere de presemnalizare şi de semnalizare, iar conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnificaţia acestora pentru a nu se produce blocaje rutiere.
"După restricţia de circulaţie de acum zece zile, necesară lucrărilor de pe sensul Piteşti-Bucureşti al racordului cu noua centură, de astăzi (n.r. -marţi - ) s-a deviat circulaţia pentru �nceperea şantierului la celălalt sens de circulaţie. Cerem conducătorilor auto să circule cu prudenţă şi să se respecte reciproc �n trafic, mai ales �n momentele �n care, inevitabil nervii unora vor mai ceda. Este o lucrare necesară care va permite inaugurarea la 15 noiembrie a centurii Piteştiului care va face legătura dintre ŤA1ť şi şoseaua naţională spre R�mnicu V�lcea şi Sibiu", a declarat comisarul Dănuţ Ungureanu, din cadrul Serviciului Poliţiei Rutiere Argeş.
Conducătorii auto sunt sfătuiţi să �ncerce să abordeze şi o rută ocolitoare a zonei �n construcţie, şi anume cei care vin dinspre Piteşti să circule direct pe DN7, iar din oraşul d�mboviţean Găieşti să reintre pe autostradă, la km 73 , iar cei care vin dinspre Capitală să părăsească ŤA1ť la acelaşi km 73 şi să circule pe DN7 p�nă la Piteşti..
#121
Scris 18 octombrie 2007 - 10:03
#122
Scris 01 noiembrie 2007 - 09:25
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#123
Scris 01 noiembrie 2007 - 09:27
Aceasta postare a fost editata de Cristian: 01 noiembrie 2007 - 09:30
#124
Scris 02 noiembrie 2007 - 12:14
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#125
Scris 02 noiembrie 2007 - 05:39
Life must be taken one disaster at a time
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi