Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 2-a
#726
Scris 22 iulie 2009 - 09:59
#727
Scris 22 iulie 2009 - 10:13
Nu cred ca ar putea obtine (cu ce tehnica au astia in RO) un rezultat oficial, de necontestat.
#728
Scris 22 iulie 2009 - 10:54
#729
Scris 23 iulie 2009 - 12:46
retardul de la volan avea tot dreptul cacalau sa stea pe strada si sa se uite daca e primul sau al 15leaCred ca te inseli, daca se constata ca bemveu' avea viteza mai mare decat limita legala (ceea ce sigur se va intampla, si sper sa se intample), se va considera culpa comuna.
Iar retardul de la volan avea loc cacalau sa-l evite, e clar ca nu-l interesa ce-i pe strada, ci doar daca e el primul.
#730
Scris 23 iulie 2009 - 07:55
#731
Scris 23 iulie 2009 - 08:10
Aceasta postare a fost editata de Relu: 23 iulie 2009 - 08:11
#732
Scris 23 iulie 2009 - 10:22
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#733
Scris 23 iulie 2009 - 10:25
#734
Scris 23 iulie 2009 - 11:29
tinand cont ca n-a murit pe loc nu cred ca poti proba vreodata ca la 30 la ora nu murea dupa impact..R U sure? daca au proba radar ca ala avea 100+ km/h? pentru ca la 50-60 km/h e clar ca nu l-ar fi omorit....
#735
Scris 23 iulie 2009 - 12:01
Pietonul a murit pe rosu iar dobitocul ala sper ca il va visa in fiecare noapte.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#736
Scris 23 iulie 2009 - 12:16
interesant e faptul ca nu a murit nimeni...astia si cand fac accidente le fac in stil mare...
#737
Scris 23 iulie 2009 - 01:17
#738
Scris 23 iulie 2009 - 02:39
http://videonews.ro/...rumul-Taberei-/
#739
Scris 23 iulie 2009 - 02:56
#740
Scris 23 iulie 2009 - 03:34
#741
Scris 23 iulie 2009 - 03:55
Aceasta postare a fost editata de DanCld: 23 iulie 2009 - 03:58
#742
Scris 23 iulie 2009 - 08:48
#743
Scris 23 iulie 2009 - 09:03
"Incidentul a avut loc pe fondul vitezei excesive si dupa ce mai multi soferi au pierdut controlul vehiculelor in care se aflau"Eu trag concluzia ca daca n-a murit nimeni, carambolul a fost blind ( daca se poate spune asa ). In schimb, lemurienii lor sunt mai lipsiti de reflexe ca ai nostri..... Asta ca sa fiu si eu blind
Fiind vorba de o autostrada, nu cred ca putea fi prea bland. Se pare ca au intrat instant intr-o cortina de ploaie.
Cat despre reflexe, s-ar putea sa ai dreptate, tinand cont de specificul rutier german. La ei in afara localitatiilor se merge de obicei cu cat merge capul coloanei, iar depasirile sint destul de rare.
Doar ideea ca 265 de masini se ciocnesc ... hai ca sa baga primii 5 unul in altul, dar se mai si opresc, daca merg "bland"
#744
Scris 23 iulie 2009 - 09:32
#745
Scris 23 iulie 2009 - 09:48
parca ceva asemanator dar la scara mai mca s-a intamplat si pe A2, cand incendiau astia buruienile.
#746
Scris 23 iulie 2009 - 10:21
Daca mergea legal (maxim 60).. traia.
Sau daca alegea orice alta solutie in afara de incercarea de a vira in timp ce apasa temeinic frana (sau imediat dupa).
Nu e vorba de prezenta sau lipsa ABS-ului ci de faptul ca - si cu ABS - daca faci asa ceva intra masina in balans si tinde sa se duca de fund. Se muta greutatea pe fata, spatele se ridica, fata o ia in directia in care virezi, dar spatele tinde sa se duca inainte.
M-am uitat cadru cu cadru....
- incepe sa franeze mai tarziu ca ala din dreapta lui si fara apese prea insistent pe frana (probabil ca a crezut ca taxiul o sa dispara din peisaj)
- pe la mijlocul intersectiei s-a prins ca e groasa si apasa tare pe frana si probabil incearca sa ia stanga.
- cand vede ca se duce inspre taxi da drumul la frana dar vireaza prea mult la stanga si intra in balans. (distanta la care a ocolit taxiul prin stanga a fost mult prea mare)
- se sperie de gardul de la tramvai si ia prea mult dreapta si se rasuceste. Nici nu pare sa contra vireze si nici nu franeaza.
- are ghinionul sa se duca fix cu usa lui intr-un stap.
Fara discutie, manevra taximetristului este de o dobitocenie fara limite. Daca tot s-a razgandit, trebuia sa se asigure si sa cedeze trecerea....
DAR surprize in trafic poti avea la tot pasul si tocmai de aceea trebuie sa-ti adaptezi viteza in functie de cunostintele de condus pe care le ai, de starea de spirit, de oboseala, de sangele rece pe care il ai sau nu, de temperament, de starea masinii, de trafic, de starea drumului etc....
Daca esti suficient de inteligent sa constientizei toate astea cand esti la volan, sansele sa patesti ce a patit bietul om se reduc semnificativ.
Si atuncui e posibil sa tragi scobitoarea mai scurta (de exemplu accidentul de la Formula 2 cu pilotul omorat de roata), dar sansele sunt mult mai mici.
In cazul de fata, manevra pe care a facut-o era cea mai improbabila dintre variantele posibile...
De la bine spre rau putea sa:
- treaca printre taxi si gard daca incerca sa se alinieze cu gardul cu cativa m mai devreme (problema a fost tocmai ocolul prea mare pe care a incercat sa-l faca "din scurt")
- in cazul in care taxiul s-ar fi oprit ar fi sters atat taxiul cat si gardul dar nu era mare dauna.
- ar fi putut intra in fundul taxiului si eventual zbura pasagerul cu capul in parbriz (nu stiu daca loganul are sau nu airbag dreapta)
- daca tot a intrat in derepaj dupa ce a trecut de taxi si nu stia sa contravireze suficient de repede, putea sa calce la maximum frana si se ducea inainte de-a latul. (daca va uitati cu atentie veti vedea ca el nu a mai franat deloc dianinte sa treaca de taxi).
Asta nu a fost un accident in care cineva trebuia sa moara...
Dumnezeu sa-l odihneasca si sper sa se uite cat mai multi la filmul respectiv, poate devin mai constienti.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#747
Scris 23 iulie 2009 - 10:50
am patit eu in italia asta si era sa fie rau tare..Fiind vorba de o autostrada, nu cred ca putea fi prea bland. Se pare ca au intrat instant intr-o cortina de ploaie.
in zona milano, mergeam 150-160 pe autostrada cu cielo pe care il aveam atunci, 4 oameni, bagaje, portbagaj...
in tunel era restrictie 120 parca, dar eu nu reduceam ca cei 75 d cai ma mai ajungeau la 160 pe la venezia probabil....
eh, la iesirea dintr-un tunel dinasta luminat (era seara) am dat de o perdea de ploaie...s-a stins lumina in fata pur si simplu, zgomot groaznic de apa
norocul (sau stiinta, inca nu imi dau seama) e ca nu am facut nimic special...am redus usor, am dat 4, frana de motor, am dat drumul la stergatoare...partea chiar de noroc e ca in fata nu era accident pt ca sincer nu vedeam nimic,....si chiar daca vedeam nu puteam sa fac absolut nimic
#748
Scris 06 august 2009 - 11:20
#749
Scris 06 august 2009 - 11:28
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 august 2009 - 11:28
#750
Scris 06 august 2009 - 11:42
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi