Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 2-a
#876
Scris 22 septembrie 2009 - 12:46
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#877
Scris 22 septembrie 2009 - 12:49
eu nu am o pb cu aia care merg legal, ci cu aia care merg care merg ILEGAL DE INCET.
oricum, pb la cercopitecii care mor in accidente, si nu mor destui, e ca atunci cand mor in marea majoritate a cazurilor mai iau cu ei si alti nevinovati.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#878
Scris 22 septembrie 2009 - 12:52
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#879
Scris 22 septembrie 2009 - 12:52
Vezi un auto/ tir ce merge pe aceasi banda ce merge cu sa zicem 100.
Vrei sa depasesti.
Teoretic, daca s-ar merge LEGAL ai avea destul timp / spatiu / siguranta daca spatiul este suficient incat sa nu deranjezi, avand ambiiaproximativ aceasi viteza.
In schimb daca viteza celui de pe banda 2 este de 180.. datele problemei se schimba
#880
Scris 22 septembrie 2009 - 01:05
si treaba merge bine.
so?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#881
Scris 22 septembrie 2009 - 01:08
Cate benzi pe autostrada?
Cel putin in mare parte drumul parcurs a fost pe 2 benzi pe sens.. si chiar 3 in unele locuri.
Unde sunt 3 benzi pe sens, discutia este alta. Si chiar daca se merge tare, conteaza maniera in care o faci. Daca mergi tare si elegant este una, daca mergi la fel de tare si agresiv este alta.
#882
Scris 22 septembrie 2009 - 01:10
#883
Scris 22 septembrie 2009 - 01:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#884
Scris 22 septembrie 2009 - 01:11
in 80% din germania se circula croaziera intre 150-180kmh si nu se plange nimeni.
si treaba merge bine.
so?
Pai treaba e ca si cel care merge cu 120-130 pe banda 1 (din 2) are dreptul de a depasi pe cel din fata lui.Chiar daca e mai lent. Chiar daca autostrada nu are limita de viteza. Chiar daca cel ce vine din spate are Ferrari.
Normal, conteaza cum depaseste. In cazul lui Aztec pun gatul jos ca nu i-a sarit vreunuia in fata.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 22 septembrie 2009 - 01:12
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#885
Scris 22 septembrie 2009 - 01:14
in general e frustrant sa stai in spatele unui camion si sa nu poti sa intri in depasire ,din pacate multi se grabesc si ies bazandu-se pe faptul ca cel din spate franeaza
faza tare e ca acum cu BMW-ul merg afara mult mai calm si mai relaxat decat cu orice alta masina.Problema e:
1.-nu avem strazi/autostrazi care sa suporte traficul din anul 2009 Romania
2.-prea multe permise s-au dat aiurea
3.-lipsa de educatie si civilizatie
4.-ineficienta politiei si a regulilor rutiere
PS:ca o nota bene parca in Bucuresti nu se mai circula asa haotic(parca nu cu mult dar .... )
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 septembrie 2009 - 01:17
#886
Scris 22 septembrie 2009 - 01:19
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#887
Scris 22 septembrie 2009 - 01:25
#888
Scris 22 septembrie 2009 - 01:31
eu nu am nimic cu nimeni.
eu personal ma duc destul de tare ( zic eu ). daca vine altul SI MAI TARE, nu l-am incurcat niciodata. duca-se.
ii respect pe cei care merg LEGAL.
ma enerveaza FOARTE TARE cei care merg PREA INCET. fara motiv.
avand in vedere cazul de fata.
tir la 100kmh pe banda 1. masina care vrea sa depaseasca tir-ul cu 120-130kmh. ptr a face depasirea la diferenta de viteza nu dureaza foarte mult. deci si ala care vine cu 180kmh din spate inseamna ca nu era foarte departe daca te-a ajuns in timpul depasirii.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#889
Scris 22 septembrie 2009 - 01:40
#890
Scris 22 septembrie 2009 - 03:24
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#891
Scris 22 septembrie 2009 - 03:43
inca nu am primit raspuns.acuma sa o vedem pe ailanta.
in afara de nenea ala ce iti stresa fundul cu un xenon, cu ce te-au deranjat aia care au trecut ca vantu de tine ??
#892
Scris 22 septembrie 2009 - 05:36
E din ce in ce mai rau. Ieri seara erau vreo 3 sa dea peste mine, in total vreo 4 accidente poti zice ca am evitat. Am ajuns acasa cu un sentiment foarte naspa ca nu mai vreau sa conduc niciodata, sau cel putin nu in Romanica....
ne intoarcem la ce-mi spuneai mai acum 1-2 luni, ca nu poti evita la nesfarsit. personal nu e drum in afara orasului, sa nu evit moartea macar o data.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#893
Scris 23 septembrie 2009 - 01:14
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#894
Scris 23 septembrie 2009 - 06:53
Poate atunci cand o parcurgi tu este mai libera si nu ai peobleme, dar incearca duminica spre seara sa ajungi spre bucuresti.
Sunt in discutie multe,.. de timpi de reactie, de marje de siguranta..... multe.
Daca tie iti place sa megi tare.. e ok. Daca eu prefer croaziera pe la 110-115, viteza la care ma simt ok, este altceva. Prefer ca tu sa respecti viteza legala, ce-mi lasa si mie o marja de siguranta, de previziuni si calcule.. Este exact ca si cum ar trebui sa te asiguri de motociclete care merg cu 150km in oras. Poate functiona pe lini drepte lungi.. dar nu mereu.\
Prefer ca la rosu lumea sa opreasca, ca semnele de circulatie sa fie respectate(prioritate, sens unic etc). La fel si viteza maxima.
Aceasta postare a fost editata de aztec: 23 septembrie 2009 - 06:58
#895
Scris 23 septembrie 2009 - 10:04
Dar am fost pe autostrazile din Vest, de exemplu la nemti, cand la 180 km/h am fost depasit de un RS4, probabil pe la 250 km/h.
Nu m-a deranjat cu nimic, tinand cont ca fiecare isi vede de traseul lui.
Spuneam undeva ca daca am respecta toate prevederile legale, mai putin limitele de viteza, s-ar produce mult mai putine accidente. Exceptand lipsa discernamantului, eu vad viteza ca si cauza a accidentelor intr-o singura speta : cand intri in curba cu o viteza peste limita ta sau a masinii. In rest, poate fi un factor agravant, dar nu o cauza.
#896
Scris 23 septembrie 2009 - 10:14
Insa poate in vest, sunt multe portiuni unde autostrada este proiectata pt viteze mari. A1 nu cred ca este proiectata pt viteze mai mari de 100-110 km/h, cu exceptia catorva tronsoane, cum este cel de la km 50 si 80 unde este o linie dreapta destul de lunga.
Apoi.. prin germania nu vezi carute(da, carute), babe cu legaturi e lemne in spate ce traverseaza autostrada, babe ce vand urzici sau ghiocei pe marginea autostrazi sau vanzatoare de placeri carnale. Plus ca latimea benzilor tind sa cred ca este mai mica,banda de urgenta mai mica nu mai zic de numar de benzi. Panouri antiorbire inexistente, reflectorizante putine, etc.
Ca de calitate nu ma plang.. stie toata lumea cum este.
Acum ca viteza este factorul agravant, este corect, dar daca viteza ar fi apropiata de legal si ar exista macar bun simt.. situatia ar fi ca in vest.
#898
Scris 23 septembrie 2009 - 10:19
Adica in ceea ce priveste depasirea, semnalizarea schimbarii de directie, lumini de zi, lumini de noapte, proiectoare, ceata, intoarcere, prioritate, parcare etc, adauga un strop de politete la volan si vei ajunge tot acolo.
#899
Scris 23 septembrie 2009 - 10:25
Spuneam undeva ca daca am respecta toate prevederile legale, mai putin limitele de viteza, s-ar produce mult mai putine accidente.
De ce mai putin limitele de viteza?! Fix din cauza aia nu poti depasi pe A1/A2 daca esti pe banda 1 si ai in fata o masina mai lenta, pentru ca pe 2 se merge foarte, foarte tare.
Ce ai scris tu mai sus e ca motto-ul ala din Ferma Animalelor...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#900
Scris 23 septembrie 2009 - 10:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi