Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 2-a
#1301
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:17
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1302
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:21
#1303
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:22
Salvarea, pompierii...da.
Dar celorlati dobitoci, nu, desi legea e dobitoaca...
#1304
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:29
#1305
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:32
#1306
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:34
#1307
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1308
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:53
Aici exista o posibilitate destul de mare sa fie de la politie/sri blabla pentru ca stiu si eu unul asemanator doar ca e albastru jandarm, V8 si cu geamurile ionizate . Acela chiar e de la politie, pentru sefii mari... cu soferiTouareg negru, B-72-ceva (mor de oftica ca nu am retinut exact), cu stroboscoape in bara si sirena pornita,
Aceasta postare a fost editata de pejte: 03 ianuarie 2010 - 10:53
#1309
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:54
se depune bine. -4 grade, si o sa inghete sanatos peste noapte.
maine va fi show.
n-are rost sa incep sa scriu povesti arhicunoscute despre tractiuni spate si gume de vara, care f*t tot traficul tarandu-se cu 20kmh.
unde se putea FLUIERA cu 50-60kmh.
deobicei ma enervez foarte greu. dar azi cati chiar au reusit sa ma scoata din sarite.
groaznic.
sper sa vina vara.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1310
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:56
nici in viena nu se lasa 25m la intersectie, ci vreo 5.
Ce treaba are Viena cu Ferentari?
Mai incolo chiar se circula pe alalalt sens...
Ska, las' sa fie omat, sa se poata schia..
Aceasta postare a fost editata de LKS: 03 ianuarie 2010 - 10:57
#1311
Scris 03 ianuarie 2010 - 10:58
Aici exista o posibilitate destul de mare sa fie de la politie/sri blabla pentru ca stiu si eu unul asemanator doar ca e albastru jandarm, V8 si cu geamurile ionizate . Acela chiar e de la politie, pentru sefii mari... cu soferi
Si ce, ala e pooola de imparat?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1312
Scris 03 ianuarie 2010 - 11:05
#1313
Scris 04 ianuarie 2010 - 12:00
Am ajuns ok inapoi in Buc. Ma mir ca am ajuns. De ce? Din cauza retarzilor, handicapatilor, idiotilor, cretinilor, dobitocilor, samd, de "soferi" echipati de plaja pe care, ghici, i-a prins, IAR, zapada! Mai exact de pe la Rm Sarat venind spre Buc (pe DN2) a inceput o ninsoare nasoala, cu frig, un pic de viscol, pe jos deja era pojghita de polei cu bilute de gheata. Inainte de Sindrilita brusc coloana dubla care mergea ca melcul. De ce oare? Am numarat 12 (DOISPREZECE) masini in decor, toate implicate in acelasi carambol! 11 pe o parte, 1 pe partea cealalta. Masini variate, de la Dacia 1300 la din astea ciumege care ar trebui sa mearga singure pe orice vreme, indiferent de lemurianul de la volan! Pur si simplu imi venea sa cobor la ei cu cheia de roti si sa ii altoiesc pe fiecare in parte... A, pana la Bucuresti vitejia lemuriana s-a dus naibii si pe banda 1 "defilau" bemeveuri si mertzane cu avariile pornite, mergand cu aprox 20km/h. Deh...
Inca un motiv in plus pe langa cele deja adunate cu toptanu' care sa ma faca sa declar foarte hotarat ca abia astept sa-mi fie dor de tara asta! Si nu mai am mult de asteptat.
merg si ei destul de tare, 50-60.
sub zapada era gheata.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1314
Scris 04 ianuarie 2010 - 12:22
Dupa ce am facut aproape 10 ore din Maramures in Bucuresti cu o Skoda Octavia Tour (1.9 tdi, 5MT) de imprumut (de la firma de leasing, in locul cc-ului care e inca in service), am reusit sa intorc masina de cateva ori pe strada, pe Turda, intre Podul Grant si 1 Mai...
Practic am franat usor cand ma apropiam de trecerea de pietoni (cea de la statia lui 41, unde se ingusteaza strada) pt ca se pregateau sa traverseze niste pietoni, iar pe jos era mazga (ora 8 seara).Cred ca aveam vreo 70 km/h (prea mult, dupa cum urma sa constat).
Intai a fugit spatele spre stanga, apoi spre dreapta, am facut un fel de pirueta si m-am oprit in bordura de pe dreapta, la vreo 50-100 de metrii dupa statie, cu masina perpendicular pe strada cu rotile din spate urcate pe trotuar.
S-a intamplat repede, nu mai stiu ce am facut, am contrabracat am si accelerat la un mom dat, am mai si franat, dar nu mai stiu exact. Ce stiu sigur e ca n-am schimbat viteza.
Daune: janta stanga-spate (de tabla) indoita iremediabil, puntea spate afectata grav (sta roata stramb rau) si capota de la portbagaj indoita vizibil (m-am proptit intr-un pom, cred). Masina merge, dar trebuie sa ma duc maine sa vad ce fac cu roata aia (sta volanul stramb).
Cauza accidentului: viteza prea mare pt cele -1 grade si flescaiala de pe asfalt (adica prostia si inconstienta mea, mai ales ca eram 4 persoane in masina), netestarea conditiilor meteo in prealabil (de regula franez din cand in cand la viteze mai mici sa vad cat de aderent e carosabilul, dar acum nu am facut-o)
Invataminte: pe langa faptul ca m-am simtit de toata jena fata de oamenii din masina, am un puternic sentiment de vina (pt ca putea fi mai rau si nu doar pt mine), de constientizare a incompetentei (am fost surprins de situatie si nu am controlat masina), de lipsa de maturitate (mergeam mai repede decat ceilalti), dar si de recunostinta (puteam vorbi de altfel de daune).
Alte observatii: masina are cauciucuri de vara pe spate, presiunea in roti nu era reglata. masina era dezechilibrata (am simtit-o de cand am luat-o), dar am acceptat-o pt ca are portbagajul mai mare decat al A3-ul sotiei si pt ca e mai dinamica decat A3-ul.
Concluzii:
- o sa merg ceva mai incet si obligatoriu o sa testez cat mai multi dintre factori (frane, carosabil, stabilitate, etc) inainte de a creste viteza.
- o sa merg si mai incet in conditii deosebite (precum cele de azi), in care nu am experienta si nici suficient control
- o sa incerc sa prevad neprevazutul si o sa mai scad inca o data viteza
- o sa acord o importanta mai mare sigurantei in detrimentul optimizarii timpului obtinut (am mers repede pt ca ma grabeam si am plecat cu skoda pt ca merge mai repede decat A3-ul. Am un puternic sentiment ca A3-ul nu s-ar fi comportat asa in aceleasi conditii.) De asemenea in potentialitatea alegerii unei masini in viitor o sa o aleg cat mai echilibrata si sigura, cu sanse mari sa fie awd.
http://florinpanait.wordpress.com
#1315
Scris 04 ianuarie 2010 - 01:04
P.S. Banuiesc ca masina de inlocuire la masina de inlocuire nu se mai pune problema, nu?
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#1316
Scris 04 ianuarie 2010 - 01:14
#1317
Scris 04 ianuarie 2010 - 01:25
Initial voiau sa imi dea o masina cu toate anvelopele de vara , dar am refuzat-o. Mi-au zis ca au gasit una cu "iarna"... asta era (are ASR).
De inlocuit nu se pune problema, dar sper sa o repar maine (partea mecanica) pe banii mei, urmand ca restul sa o dau "lovita in parcare"
Oricum n-am nevoie de masina in perioada asta.
http://florinpanait.wordpress.com
#1318
Scris 04 ianuarie 2010 - 02:07
Bine ca ai tras invatamintele, sper cel putin, in ceea ce priveste viteza (indiferent de masina).
Referitor la daune si dorinta ta de a repara mecanica masinii, daca ai puntea spate (asa inteleg) stramba, sunt sanse f mari sa necesite inlocuire, caz in care nu stiu daca mai esti dispus sa o platesti din buzunarul tau.
Nu inteleg de ce spui ca sta volanul stramb daca ai roata spate stg lovita, ca trage masina intr-o parte inteleg, tinand cont ca ai mentionat puntea spate strambata (asta insemnand o avarie semnificativa, care presupune inlocuire si nu indreptare).
Nu poti sa declari tot evenimentul pe casco ?
Oricum doar cu anvelope de iarna pe fata, iar pe spate de vara, esti riscant; ai vazut pe pielea ta ce se poate intampla. Bine, tu ai avut si factor agravant, viteza ridicata.
#1319
Scris 04 ianuarie 2010 - 02:15
A contat sigur si ca pe spate avea anvelope de vara ... spatele derapa f usor si nusht in ce masura puteai remedia prea mult.
Chiar sunt curios ce daune au fost pana la urma la punti ... insa nu suna deloc bine
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1320
Scris 04 ianuarie 2010 - 07:46
Am trecut si eu prin asta si inteleg senzatiile de nedumerire continua ale lui Salesman, cand derulezi accidentul in cap de nu stiu cate ori, incerci sa-ti amintesti senzatiile tale, iti reprosezi ca nu ai reactionat corespunzator - pe buna dreptate, caci tocmai ai avut un accident -, iti pierzi increderea in reactiile tale -tot intemeiat, as spune, caci nu suntem piloti, si daca ai mai putin de cateva mii de redresari de masina la activ se cheama ca nu ai reflexe, ci actiuni gandite, care sunt de obicei tarzii.
Bafta la reparatii.
Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 04 ianuarie 2010 - 07:48
#1321
Scris 04 ianuarie 2010 - 07:54
#1322
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:35
...
Cauza accidentului: viteza prea mare pt cele -1 grade si flescaiala de pe asfalt (adica prostia si inconstienta mea, mai ales ca eram 4 persoane in masina), netestarea conditiilor meteo in prealabil (de regula franez din cand in cand la viteze mai mici sa vad cat de aderent e carosabilul, dar acum nu am facut-o)
Invataminte: pe langa faptul ca m-am simtit de toata jena fata de oamenii din masina, am un puternic sentiment de vina (pt ca putea fi mai rau si nu doar pt mine), de constientizare a incompetentei (am fost surprins de situatie si nu am controlat masina), de lipsa de maturitate (mergeam mai repede decat ceilalti), dar si de recunostinta (puteam vorbi de altfel de daune).
Alte observatii: masina are cauciucuri de vara pe spate, presiunea in roti nu era reglata. masina era dezechilibrata (am simtit-o de cand am luat-o), dar am acceptat-o pt ca are portbagajul mai mare decat al A3-ul sotiei si pt ca e mai dinamica decat A3-ul.
Concluzii:
- o sa merg ceva mai incet si obligatoriu o sa testez cat mai multi dintre factori (frane, carosabil, stabilitate, etc) inainte de a creste viteza.
- o sa merg si mai incet in conditii deosebite (precum cele de azi), in care nu am experienta si nici suficient control
- o sa incerc sa prevad neprevazutul si o sa mai scad inca o data viteza
- o sa acord o importanta mai mare sigurantei in detrimentul optimizarii timpului obtinut (am mers repede pt ca ma grabeam si am plecat cu skoda pt ca merge mai repede decat A3-ul. Am un puternic sentiment ca A3-ul nu s-ar fi comportat asa in aceleasi conditii.) De asemenea in potentialitatea alegerii unei masini in viitor o sa o aleg cat mai echilibrata si sigura, cu sanse mari sa fie awd.
Incercand sa calculez viteza finala in urma cumulului de reduceri, cu tot cu optimizare, dar in sens negativ, imi da ...cu virgula.
Incercand optimizarea in alalalt sens, potentialitatea alegerii unei masini in viitor nu se merita, avand castig de cauza ,,perpedes-ul''-iarna , respectiv tricicleta-vara...
Reparatia se duce in cateva zeci de milioane bune, putand sari chiar peste suta...
Presupun ca avea ABS, ca ASR-ul te-a ajutat sa pleci de pe bordura...
#1323
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:38
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1324
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:40
Atat la el(ca hodina, temperare, cat si la tine).
Poate avea fular, manusi...itari...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 04 ianuarie 2010 - 08:42
#1325
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:48
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi