Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 2-a


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1946 replies to this topic

#1301 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:17

In Rm Sarat, inainte de ultimul sens giratoriu dinainte de pod (sensul de mers spre Bucuresti), se aude tare din spate "nino-nino". Toti atenti, sa vedem de unde apare, sa ii facem loc. Vad in spate niste girofaruri albastre, ceva mare, am crezut ca e ambulanta. Si ghici... Touareg negru, B-72-ceva (mor de oftica ca nu am retinut exact), cu stroboscoape in bara si sirena pornita, trecand langa toti "fraerii" care, culmea, se si dadeau la o parte... Si s-a tot dus pe contrasens. De ce scriu aici? Pt ca era sa se suie pe multi de pe sensul opus, el avand mai multe c-oaie decat restul plebei...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#1302 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:21

Pai e simplu sa-i inveti minte. Data viitoare stai in fata lui :D :D :D
  • 0

#1303 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:22

Daaaa...aici ai dreptate...

Salvarea, pompierii...da.

Dar celorlati dobitoci, nu, desi legea e dobitoaca...
  • 0

#1304 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:29

Pai vedeti care prinde primu ( dintre voi 2 ) unu d-asta cu ni-no, sa ne ziceti si noua cum l-ati facut de rusine :laugh:
  • 0

#1305 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:32

se merge ok,nu tine nimeni banda care trebuie ,nimeni nu da semnal,mai toti merg cu 30 in Bucuresti,dar cat timp esti primul la semafor e ok :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#1306 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:34

Ba, tu nu ti-ai revenit din mahmureala?
  • 0

#1307 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:43

nici in viena nu se lasa 25m la intersectie, ci vreo 5.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#1308 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:53

Touareg negru, B-72-ceva (mor de oftica ca nu am retinut exact), cu stroboscoape in bara si sirena pornita,

Aici exista o posibilitate destul de mare sa fie de la politie/sri blabla pentru ca stiu si eu unul asemanator doar ca e albastru jandarm, V8 si cu geamurile ionizate :D. Acela chiar e de la politie, pentru sefii mari... cu soferi

Aceasta postare a fost editata de pejte: 03 ianuarie 2010 - 10:53

  • 0

#1309 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:54

ninge si in oradea de ieri noapte.
se depune bine. -4 grade, si o sa inghete sanatos peste noapte.
maine va fi show.
n-are rost sa incep sa scriu povesti arhicunoscute despre tractiuni spate si gume de vara, care f*t tot traficul tarandu-se cu 20kmh.
unde se putea FLUIERA cu 50-60kmh.
deobicei ma enervez foarte greu. dar azi cati chiar au reusit sa ma scoata din sarite.
groaznic.

sper sa vina vara.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1310 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:56

nici in viena nu se lasa 25m la intersectie, ci vreo 5.


Ce treaba are Viena cu Ferentari?

Mai incolo chiar se circula pe alalalt sens...

Ska, las' sa fie omat, sa se poata schia..

Aceasta postare a fost editata de LKS: 03 ianuarie 2010 - 10:57

  • 0

#1311 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 03 ianuarie 2010 - 10:58

Aici exista o posibilitate destul de mare sa fie de la politie/sri blabla pentru ca stiu si eu unul asemanator doar ca e albastru jandarm, V8 si cu geamurile ionizate :D. Acela chiar e de la politie, pentru sefii mari... cu soferi


Si ce, ala e pooola de imparat?
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#1312 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 ianuarie 2010 - 11:05

Asa 1Q-le, supara-te pe ei .....
  • 0

#1313 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 ianuarie 2010 - 12:00

Am ajuns ok inapoi in Buc. Ma mir ca am ajuns. De ce? Din cauza retarzilor, handicapatilor, idiotilor, cretinilor, dobitocilor, samd, de "soferi" echipati de plaja pe care, ghici, i-a prins, IAR, zapada! Mai exact de pe la Rm Sarat venind spre Buc (pe DN2) a inceput o ninsoare nasoala, cu frig, un pic de viscol, pe jos deja era pojghita de polei cu bilute de gheata. Inainte de Sindrilita brusc coloana dubla care mergea ca melcul. De ce oare? Am numarat 12 (DOISPREZECE) masini in decor, toate implicate in acelasi carambol! 11 pe o parte, 1 pe partea cealalta. Masini variate, de la Dacia 1300 la din astea ciumege care ar trebui sa mearga singure pe orice vreme, indiferent de lemurianul de la volan! Pur si simplu imi venea sa cobor la ei cu cheia de roti si sa ii altoiesc pe fiecare in parte... A, pana la Bucuresti vitejia lemuriana s-a dus naibii si pe banda 1 "defilau" bemeveuri si mertzane cu avariile pornite, mergand cu aprox 20km/h. Deh...

Inca un motiv in plus pe langa cele deja adunate cu toptanu' care sa ma faca sa declar foarte hotarat ca abia astept sa-mi fie dor de tara asta! Si nu mai am mult de asteptat.




merg si ei destul de tare, 50-60.


sub zapada era gheata.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#1314 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 04 ianuarie 2010 - 12:22

Azi am facut cel mai "tare" (a se citi grav) accident din viata mea.
Dupa ce am facut aproape 10 ore din Maramures in Bucuresti cu o Skoda Octavia Tour (1.9 tdi, 5MT) de imprumut (de la firma de leasing, in locul cc-ului care e inca in service), am reusit sa intorc masina de cateva ori pe strada, pe Turda, intre Podul Grant si 1 Mai...
Practic am franat usor cand ma apropiam de trecerea de pietoni (cea de la statia lui 41, unde se ingusteaza strada) pt ca se pregateau sa traverseze niste pietoni, iar pe jos era mazga (ora 8 seara).Cred ca aveam vreo 70 km/h (prea mult, dupa cum urma sa constat).
Intai a fugit spatele spre stanga, apoi spre dreapta, am facut un fel de pirueta si m-am oprit in bordura de pe dreapta, la vreo 50-100 de metrii dupa statie, cu masina perpendicular pe strada cu rotile din spate urcate pe trotuar.
S-a intamplat repede, nu mai stiu ce am facut, am contrabracat am si accelerat la un mom dat, am mai si franat, dar nu mai stiu exact. Ce stiu sigur e ca n-am schimbat viteza.
Daune: janta stanga-spate (de tabla) indoita iremediabil, puntea spate afectata grav (sta roata stramb rau) si capota de la portbagaj indoita vizibil (m-am proptit intr-un pom, cred). Masina merge, dar trebuie sa ma duc maine sa vad ce fac cu roata aia (sta volanul stramb).
Cauza accidentului: viteza prea mare pt cele -1 grade si flescaiala de pe asfalt (adica prostia si inconstienta mea, mai ales ca eram 4 persoane in masina), netestarea conditiilor meteo in prealabil (de regula franez din cand in cand la viteze mai mici sa vad cat de aderent e carosabilul, dar acum nu am facut-o)
Invataminte: pe langa faptul ca m-am simtit de toata jena fata de oamenii din masina, am un puternic sentiment de vina (pt ca putea fi mai rau si nu doar pt mine), de constientizare a incompetentei (am fost surprins de situatie si nu am controlat masina), de lipsa de maturitate (mergeam mai repede decat ceilalti), dar si de recunostinta (puteam vorbi de altfel de daune).
Alte observatii: masina are cauciucuri de vara pe spate, presiunea in roti nu era reglata. masina era dezechilibrata (am simtit-o de cand am luat-o), dar am acceptat-o pt ca are portbagajul mai mare decat al A3-ul sotiei si pt ca e mai dinamica decat A3-ul.

Concluzii:
- o sa merg ceva mai incet si obligatoriu o sa testez cat mai multi dintre factori (frane, carosabil, stabilitate, etc) inainte de a creste viteza.
- o sa merg si mai incet in conditii deosebite (precum cele de azi), in care nu am experienta si nici suficient control
- o sa incerc sa prevad neprevazutul si o sa mai scad inca o data viteza
- o sa acord o importanta mai mare sigurantei in detrimentul optimizarii timpului obtinut (am mers repede pt ca ma grabeam si am plecat cu skoda pt ca merge mai repede decat A3-ul. Am un puternic sentiment ca A3-ul nu s-ar fi comportat asa in aceleasi conditii.) De asemenea in potentialitatea alegerii unei masini in viitor o sa o aleg cat mai echilibrata si sigura, cu sanse mari sa fie awd.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#1315 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 04 ianuarie 2010 - 01:04

Nasol rau. O parte buna o vad ca nu ai mai busit si pe altul mai nevinovat, sau cel putin asta inteleg din mesajul tau. Alta parte buna e ca s-a intamplat in Bucuresti in loc de cine-stie-ce drum national...

P.S. Banuiesc ca masina de inlocuire la masina de inlocuire nu se mai pune problema, nu? :D
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#1316 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 04 ianuarie 2010 - 01:14

Cam multicel 70 pentru ce era pe jos si dotat cu anvelope de vara pe spate, fara ESP (doar o presupunere)... In seara asta am depasit 60 doar pe bulevardele mari si libere fiind singur in masina :D
  • 0

#1317 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 04 ianuarie 2010 - 01:25

Pe drumurile nationale a fost ok, nu era pe jos ce era in Buc. Era maxim ud, dar au fost si portiuni uscate. Singura problema a fost aglomeratia foarte mare culminand cu ambuteiajele de pe A1. Chiar si asa viteza medie pertotal, pana in Bucuresti a fost 71 km/h, care mi se pare decenta pt conditiile de azi si traseul parcurs.

Initial voiau sa imi dea o masina cu toate anvelopele de vara :D , dar am refuzat-o. Mi-au zis ca au gasit una cu "iarna"... asta era (are ASR). :D
De inlocuit nu se pune problema, dar sper sa o repar maine (partea mecanica) pe banii mei, urmand ca restul sa o dau "lovita in parcare"
Oricum n-am nevoie de masina in perioada asta.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#1318 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 04 ianuarie 2010 - 02:07

Nefericit eveniment; bine ca nu au fost vatamari corporale si alte daune.
Bine ca ai tras invatamintele, sper cel putin, in ceea ce priveste viteza (indiferent de masina).
Referitor la daune si dorinta ta de a repara mecanica masinii, daca ai puntea spate (asa inteleg) stramba, sunt sanse f mari sa necesite inlocuire, caz in care nu stiu daca mai esti dispus sa o platesti din buzunarul tau.
Nu inteleg de ce spui ca sta volanul stramb daca ai roata spate stg lovita, ca trage masina intr-o parte inteleg, tinand cont ca ai mentionat puntea spate strambata (asta insemnand o avarie semnificativa, care presupune inlocuire si nu indreptare).
Nu poti sa declari tot evenimentul pe casco ?
Oricum doar cu anvelope de iarna pe fata, iar pe spate de vara, esti riscant; ai vazut pe pielea ta ce se poate intampla. Bine, tu ai avut si factor agravant, viteza ridicata.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#1319 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 ianuarie 2010 - 02:15

A3'ul, dac'ar fi fost echipat cu anvelope de iarna, cred ca te'ar fi iertat mai mult decat a facut'o Octavia. Si zic asta gandindu'ma la ESP. ASR ala nu avea ce sa faca in situatia de fata.
A contat sigur si ca pe spate avea anvelope de vara ... spatele derapa f usor si nusht in ce masura puteai remedia prea mult.
Chiar sunt curios ce daune au fost pana la urma la punti ... insa nu suna deloc bine
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1320 DeLucian

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 09
  • Marca:Suzuki
  • Model:Swift
  • Motorizare:1.5

Scris 04 ianuarie 2010 - 07:46

Nu cred ca l-ar fi ajutat ESP-ul. In situatii in care se roteste masina am citit pareri ca de fapt incurca. A3-ul s-ar fi comportat probabil altfel daca ar fi avut anvelope iarna pe toate rotile, si, fiind masina sotiei, ma gandesc ca are.
Am trecut si eu prin asta si inteleg senzatiile de nedumerire continua ale lui Salesman, cand derulezi accidentul in cap de nu stiu cate ori, incerci sa-ti amintesti senzatiile tale, iti reprosezi ca nu ai reactionat corespunzator - pe buna dreptate, caci tocmai ai avut un accident -, iti pierzi increderea in reactiile tale -tot intemeiat, as spune, caci nu suntem piloti, si daca ai mai putin de cateva mii de redresari de masina la activ se cheama ca nu ai reflexe, ci actiuni gandite, care sunt de obicei tarzii.
Bafta la reparatii.

Aceasta postare a fost editata de DeLucian: 04 ianuarie 2010 - 07:48

  • 0

#1321 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 04 ianuarie 2010 - 07:54

Daca avea ESP si anvelope de iarna probabil ca nu se mai rotea. Esp + anvelope fara aderenta = 0...
  • 0

#1322 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 04 ianuarie 2010 - 08:35

...
Cauza accidentului: viteza prea mare pt cele -1 grade si flescaiala de pe asfalt (adica prostia si inconstienta mea, mai ales ca eram 4 persoane in masina), netestarea conditiilor meteo in prealabil (de regula franez din cand in cand la viteze mai mici sa vad cat de aderent e carosabilul, dar acum nu am facut-o)
Invataminte: pe langa faptul ca m-am simtit de toata jena fata de oamenii din masina, am un puternic sentiment de vina (pt ca putea fi mai rau si nu doar pt mine), de constientizare a incompetentei (am fost surprins de situatie si nu am controlat masina), de lipsa de maturitate (mergeam mai repede decat ceilalti), dar si de recunostinta (puteam vorbi de altfel de daune).
Alte observatii: masina are cauciucuri de vara pe spate, presiunea in roti nu era reglata. masina era dezechilibrata (am simtit-o de cand am luat-o), dar am acceptat-o pt ca are portbagajul mai mare decat al A3-ul sotiei si pt ca e mai dinamica decat A3-ul.

Concluzii:
- o sa merg ceva mai incet si obligatoriu o sa testez cat mai multi dintre factori (frane, carosabil, stabilitate, etc) inainte de a creste viteza.
- o sa merg si mai incet in conditii deosebite (precum cele de azi), in care nu am experienta si nici suficient control
- o sa incerc sa prevad neprevazutul si o sa mai scad inca o data viteza
- o sa acord o importanta mai mare sigurantei in detrimentul optimizarii timpului obtinut (am mers repede pt ca ma grabeam si am plecat cu skoda pt ca merge mai repede decat A3-ul. Am un puternic sentiment ca A3-ul nu s-ar fi comportat asa in aceleasi conditii.) De asemenea in potentialitatea alegerii unei masini in viitor o sa o aleg cat mai echilibrata si sigura, cu sanse mari sa fie awd.



Incercand sa calculez viteza finala in urma cumulului de reduceri, cu tot cu optimizare, dar in sens negativ, imi da ...cu virgula.
Incercand optimizarea in alalalt sens, potentialitatea alegerii unei masini in viitor nu se merita, avand castig de cauza ,,perpedes-ul''-iarna , respectiv tricicleta-vara...

Reparatia se duce in cateva zeci de milioane bune, putand sari chiar peste suta...
Presupun ca avea ABS, ca ASR-ul te-a ajutat sa pleci de pe bordura...
  • 0

#1323 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 04 ianuarie 2010 - 08:38

Simpaticilor, lasati naibii ESP-ul... Si electronica in general. Neechipare de iarna punct.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#1324 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 04 ianuarie 2010 - 08:40

...dupa neechipare de iarna trebe si-o virgula, punct.
Atat la el(ca hodina, temperare, cat si la tine).

Poate avea fular, manusi...itari...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 04 ianuarie 2010 - 08:42

  • 0

#1325 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 04 ianuarie 2010 - 08:48

Cu mama ESP-ului iarna trecuta am derapat de cel putin 3 ori si in afara de pom de craciun pe bord nu m-a ajutat cu mai nimic, doar ca aveam sub 15-20km/h de fiecare data si in final masina s-a oprit cumva. Ca m-a costat doar o fransiza la bara frontala un pic crapata, o refacere de geometrie si niste timp pierdut sa inlocuiesc un rulment pe fata - asta a fost sa spunem un mare noroc. Mai "grav" e ca am ramas cu "traume" si merg super-prudent cu pneurile de iarna :D
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi