Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 2-a
#1351
Scris 04 ianuarie 2010 - 07:49
Revenind zapada, top la schi...Jmeker de jmeker, parchez cat mai aproape de partie, pentru a nu-mi cara cele...
Ast drum este destul de panta/rampa( depinde de orientare)...
Unii, vazand ca s-a putut ajunge pana acolo, de ce sa nu vina si ei...
Surpriza este la intoarcere, rampa, cand nu mai sunt sanse... :laugh:
Io, nu am inscriptionat 4x4... :laugh:
#1352
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:03
Pai nu ziceau mah "jpetzialistii" de pe garaj ca la vale e mai usor ???.....
Surpriza este la intoarcere, rampa, cand nu mai sunt sanse... :laugh:
....
#1353
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:04
Io, nu am inscriptionat 4x4... :laugh:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1354
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:07
GOOD POINT !!pentru ca nu ai 4x4.
#1355
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:08
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1356
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:13
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1357
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:13
Minte de plutas...
#1358
Scris 04 ianuarie 2010 - 08:43
Avand prurit de cand ma stiu...intru , atat vara dar mai ales iarna, pe rampe ,,provocatoare''... N-am avut curajul, inca, sa dezactivez ESP-ul. La mine ESP-ul contine (ABS, EBD, MSR, ESBS, ASR, EDL, HBA), mai putin sofer...
Deci, pe ale rampe bordul mi se lumineaza, spinarea siroieste......E ciudata senzatia taierii gazului, caraitul...e omniprezenta senzatia ca in urmatorul metru se opreste, desi acceleratia e apasata ,,sanatos'', dar , pana acum, am ajuns sus...
Problema e ca in aste locuri n-am avut curajul sa reincerc senzatia, sa opresc, sa incerc cu esp-ul dezactivat...fiind rampe destul de accidentate...
Ati abordat rampe sanatoase dezactivand electronica? Incercand fara esp pe rampe mai usoare, am observat netaierea gazului, actionarea tuturor rotilor in mod constant,ceea ce duce la nevoia redresarii masinii fiindca tot tinde a se duce in laterale, nepastrandu-si traiectoria...
My parere, este mai eficienta folosirea esp-ului activat...
Ce parere aveti?
Aceasta postare a fost editata de LKS: 04 ianuarie 2010 - 08:47
#1359
Scris 04 ianuarie 2010 - 09:14
Bah, io de cind am luat hyundaiu, ma chinui sa pornesc esp-ul si nu reusesc. Am avut scandal mare cu aia de la "service", dar cica e "defect de fabricatie" si pot compensa cu piciorul drept ...Ceva raspunsuri?
.......
Ati abordat rampe sanatoase dezactivand electronica?
.......
Ce parere aveti?
Ma rog, pina acum m-am descurcat ...
#1360
Scris 04 ianuarie 2010 - 10:10
Ce bine e fara alfabet, stii clar (sau ar trebui) pana unde te poti intinde.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1361
Scris 04 ianuarie 2010 - 10:15
#1362
Scris 04 ianuarie 2010 - 10:38
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1363
Scris 05 ianuarie 2010 - 12:13
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1364
Scris 05 ianuarie 2010 - 12:15
Daca platesti un ambreiaj, iti dau voie sa "incerci" scirtz cu 1.4 :laugh:
#1365
Scris 05 ianuarie 2010 - 12:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1366
Scris 05 ianuarie 2010 - 12:37
#1367
Scris 05 ianuarie 2010 - 08:46
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1368
Scris 05 ianuarie 2010 - 09:08
Vai mama lor de mirtzoage nemtesti, hranite cu fin ecologic ....... Si sunt de rasa nemteasca caii astia, ie de calitate!
Nene, eu am invatat sa merg cu masina pe un Opel din '67 de 1.7 litri, 84 cai, evident tractiune spate. Masina aia intr-a intiia, scotea fum din roti la propriu !! "Siliconatele" de astazi sunt praf si pulbere .....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 05 ianuarie 2010 - 09:08
#1369
Scris 05 ianuarie 2010 - 09:18
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1370
Scris 05 ianuarie 2010 - 09:54
ca ideee el cazan suprem urs 1250 kile max (full cum ar veni) cazan actual aproape 1500 kile(nu chiar full)
PS:ambele invart la fel de rapid rotile in viteza 1 doar ca la compact trebuie DSC off
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 05 ianuarie 2010 - 09:56
#1371
Scris 05 ianuarie 2010 - 09:56
#1372
Scris 05 ianuarie 2010 - 09:59
ursul e cu vreo 30 40 kile mai greu
mega cazane si rechinii
offff
am pus si pentru Relu niste fum
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 05 ianuarie 2010 - 10:06
#1373
Scris 05 ianuarie 2010 - 10:08
#1374
Scris 05 ianuarie 2010 - 10:11
deja ma enervez si incep iar sa caut ursi sau rechini,pacat ca la noi nu mai exista decat foarte putini care sa nu fi fost "abuzati
#1375
Scris 05 ianuarie 2010 - 10:24
In viata e bine sa incerci mai multe marci si modele. In mod categoric ai fi cel putin la fel de satisfacut si cu alte masini, chiar la bani mai putini
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi