Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1802 replies to this topic

#51 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 02 octombrie 2006 - 11:37

da, astazi a fost dezastru!
am fomflat prin trafic pana la vreo 12 la pranz cand am taiat-o afara din Buc.
Evident ca n-am vazut picior de politist asa ca si-au facut toti de cap...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#52 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 03 octombrie 2006 - 12:33

Jale mare in trafic (si nu numai astazi), aproape de orele 10 cand credeam ca s-a mai linistit nebunia diminetii, a trebuit sa fac un drum din zona P-ta Iancului pana pe B-dul Ion Mihalache, de pe Sos Iancului si pana la intersectia cu Dorobanti, si apoi de la P-ta Dorobanti si pana la Arcul de Triumf a fost mai mult bara la bara, pe alocuri inclusiv pe linia de tramvai.
Traseu (aprox 11 km) facut in 45 min, care altfel in 15 - 20 min era rezolvat.
Si nu ploua, etc.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#53 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 03 octombrie 2006 - 01:12

De la studenti ni se trage, umbla astia ca nebunii dupa gazde, chirii, cumparaturi. Ieri era plin de masini cu numere "de provincie" in trafic, conduceau unii ca nebunii http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif Poate-poate se mai calmeaza situatia spre sfarsitul saptamanii, dar cine stie ce mai apare :unsure:
  • 0

#54 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 04 octombrie 2006 - 07:28

Vine o ploaie si iar se duce totul naibii...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#55 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 octombrie 2006 - 10:49

Parca ati fi guvernanti ... tot timpul gasiti un tap ispasitor :D Acum v'a casunat pe studenti :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#56 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 04 octombrie 2006 - 11:23

OK, imi recunosc vina, n-am vazut padurea din cauza copacilor :rolleyes:

Dar acum serios, a calculat cineva cat ne costa la buzunar timpul pierdut in trafic absolut aiurea? Pornesc de la ideea ca 90% din masinile de pe strada sunt conduse de oameni care se duc undeva in oras cu treaba, fac ceva lucrativ - fie se duc sau se intorc de la servici, se duc la banca, se duc la dentist (deci dentistul va avea de lucru si va plati taxe) etc. etc. Eu de exemplu pierd zilnic 1h in trafic, in plus fata de cat mi s-ar parea mie rezonabil sa pierd pe traseul meu zilnic care, culmea, ocoleste centrul orasului; in ora asta as putea fie sa muncesc - si sa fac bani in plus, cu care bani pot sa cumpar mai mult si sa cotizez TVA sau sa dau altora de lucru, in plus fata de taxele directe, sau as putea pur si simplu sa ma odihnesc si sa produc mai mult in alea "8 ore contractuale" http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif Una peste alta, 1h in minus in trafic inseamna ca nu ocup strada si ca nu consum motorina, deci las spatiu altuia sa ajunga un pic mai repede la destinatie si nici nu poluez atmosfera.

Si intrebarea de baza: de ce nu se gandesc la asta guvernantii si cei de la primarie? De ce dureaza atat de mult pana se misca un proiect de infrastructura? De ce Videanu doar zice, arunca slurry seal pe bulevarde si zice ca (ups) face?!
  • 0

#57 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 octombrie 2006 - 11:29

pentru ca pina muncim noi si cotizam in orele alea ne-pierdute in trafic, ei incaseaza mult mai multi bani din: benzina, pivoti, bucse, cirpeli de strazi etc. prin "ei" inteleg atit statul cit si ei, dar mai ales ei, adica ceea ce conteaza.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#58 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 04 octombrie 2006 - 11:33

Eu cred ca trebuie deja sa ne obisnuim cu ideea ca Bucurestiul este un oras aglomerat sin ma indoiesc ca exista solutii de infrastructura viabile care sa decongestioneze traficul. In opinia mea singura solutie, ca si in alte orase europene este un mijloc alternativ de locomotie (transport in comun sau scuter/bicicleta). Problema este ca romanului ii cade rangu' daca nu se suie in masina personala. Eu sunt hotarat sa trec la scuter, insa am o mica problema: unde il tin?
  • 0
Imagine amplasata

#59 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 04 octombrie 2006 - 11:54

mai, am mers si in brasov si in sibiu destul de mult, si in pitesti ceva mai putin. e crima si acolo. in buzau si focsani e ceva mai bine.

asa e cu scuterul, de abia am unde sa tin masina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#60 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 04 octombrie 2006 - 12:30

Exista o deosebire intre "oras aglomerat" si "oras blocat". Cresterea economica din ultimii 6 ani ne-a marit dimensiunea parcului auto, insa in curand vom ajunge la un fenomen de saturatie si la limitarea acestei cresteri din lipsa de mobilitate, inclusiv cu potential de declin economic.

Brasov, Sibiu, Pitesti = orase care nu au centuri ocolitoare, daca traficul greu e dirijat pe unele strazi marginale, tot traficul usor de tranzit se duce prin centru acelor orase

Buzau, Focsani = orase cu centuri ocolitoare :D - dar, e drept, in coada listei la capitolul dezvoltare, business :rolleyes:
  • 0

#61 drumaru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 26-ianuarie 04

Scris 05 octombrie 2006 - 11:24

Nicaieri in lumea asta nu exista oras mare fara trafic aglomerat. Din pacate, asta e, am intrat in aceasta spirala si nu e cale de intoarcere. Putem sa evitam, totusi, sa ajungem la capat (adica blocajul total al traficului - e foarte posibil sa se intimple in curind, ginditi-va la blocajele din perioada sarbatorilor, cind ies pe strazi mai multe masini decit poate duce infrastructura, sau la cotidianele blocaje de dimineata si seara) cu masuri de genul:
- utilizarea completa a infrastructurii (interzicerea opririi si stationarii pe strazile principale - dar vine intrebarea "unde sa se duca masinile alea care azi sunt parcate pe marile bulevarde?" - deci e nevoie de f. multe parcari noi);
- fluidizarea prin constructia de pasaje;
- largirea strazilor unde e posibil (in f. putine locuri, din pacate);
- construirea unei autostrazi de centura care sa treaca MAI APROAPE de oras decit actuala centura (si implicit mult mai aproape de oras decit proiectata autostrada de centura), astfel incit daca trebuie sa mergi din Dr. taberei in Pantelimon sa nu mai traversezi orasul, ci sa te urci pe aceasta autostrada (ceva gen Boulevard peripherique la Paris) la, sa zicem, Valea Argesului si sa cobori la, de exemplu, Cora Pantelimon.

Insa, dupa cum imi spunea cineva din Miami, "la noi in fiecare an se inaugureaza noi autostrazi, noi pasaje, noi strazi etc., dar tot degeaba, traficul e tot infernal".

Aasadar, singura solutie cu adevarat viabila este: masinile acasa, le folosim mai ales in week-end, in concediu si la cumparaturi, iar la serviciu, scoala, restaurant, film, teatru etc. mergem cu transportul in comun. Care, pentru a atrage, trebuie sa fie: incapator, rapid, curat, confortabil. Conditii pe care le-ar putea intruni metroul si, destul de mult, metroul usor si mai putin autobuzele, troleibuzele si tramvaiele clasice (care risca sa fie prinse in ambuteiaje). Deci aici ar trebui facute investitii: in extinderea retelei de metrou, inclusiv in afara orasului (periferiile se indeparteaza din ce in ce mai mult de centru si, peste 10 ani, probabil ca vor fi 100-200.000 de navetisti care vor veni zilnic de la 25-40 km de centru, nu-i poti transporta pe toti cu autobuzele, iar daca vin cu masinile s-a dus dracu' tot traficul!) si in modernizarea celorlalte retele de transport.
  • 0

#62 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 05 octombrie 2006 - 11:41

In momentul de fata metroul e cel mai rapid mijoc de transport ,cel putin din punctul meu de vedere.sa mergi la munca cu masina deja a devenit un moft in Bucuresti(ma refer la cei care au ca alternativa metroul :D) restul intradevar nu au ce sa aleaga transportul de suprafata fiind dezastros(mai putin metroul usor).Intrebare-ce se intampla cu podul Grand?zilnic coada ajunge pana aproape de 1 Mai s-a terminat lucrarea acolo?
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#63 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 05 octombrie 2006 - 11:44

la podul grand (grant?) tocmai s-a pus placa pentru inceperea santierului la pasarela. urmeaza ani grei, deci.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#64 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 05 octombrie 2006 - 01:04

Podul Grand e finalizat in cea mai mare parte, inclusiv cu strat de uzura si marcaje albe (definitive). Din cele 8 bretele una singura mai e inchisa (cea dinspre Carrefour-Giulesti), zilele astea turnau pe ea ultimul strat de asfalt. In orice caz, Podul Grand nu mai e de practic o luna un factor de blocaj in trafic, ci mai degraba o zona de trecere, dar si de acumulare din cauza semafoarelor din Crangasi si de pe Turda :D
  • 0

#65 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 09 octombrie 2006 - 09:22

Da' de circulatia de azi ce ziceti, dupa ce s-a inchis DN1 sub podul Miorita? Eu am bifat 50min intarziere la servici pe un traseu care se intersecteaza cu "ruta ocolitoare" doar la Charles de Gaulle - si tind sa cred ca de data asta le-a reusit, au paralizat nordul orasului http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif

Oricum, in viata mea n-am mai vazut asa ambuteiaj pe o strada secundara precum Mircea Eliade (bucata din Primaverii, ca pe piatra cubica e zilnic aglomeratie), pe Radu Beller sau pe Floreasca, in toate directiile :lol:
  • 0

#66 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 10 octombrie 2006 - 10:28

Aglomeratia aia am prins-o si eu luni, insa astazi a fost mult mai OK. Nu stiu cum va fi la anul, cand anunta Videanu ca se va inchide DN1 cu totul, dar om trai si om vedea :-)

Daca fac pasarele, sa se gandeasca cineva si la zona Pipera, care este deja demult super-sufocata de atatea masini... Vineri seara am facut 3 ore pana acasa, din care 2 doar sa ies de pe Dimitrie Pompei...
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#67 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 11 octombrie 2006 - 08:21

am auzit aseara ca se face nu-s ce pasaj pe sub dn1, cu iesire dupa aeroportul baneasa. n-am inteles prea bine unde e intrarea. si era un nene care zicea ca proiectul e facut, lucrarea incepe in 2007 si se va termina in mai putin de 1 an. ha, ha.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#68 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 11 octombrie 2006 - 08:28

parca se face un pod pe acolo... <_<
  • 0

#69 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 11 octombrie 2006 - 08:33

podul se face in dreptul carrefour, pentru intrare/iesire facila din ambele parti si e aproape gata, mai are citiva ani si e circulabil <_<
eu zic de un pasaj cu intrare undeva pe la miorita si iesire, probabil, chiar la acel pod. n-am vazut schite cu proiectul inca.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#70 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 11 octombrie 2006 - 08:38

"Pasajul va porni de pe Şoseaua Bucureşti - Ploieşti, imediat după podul Băneasa şi va ieşi după Aeroportul Băneasa. Vom crea astfel o arteră de viteză pentru ieşirea din Capitală, o şosea pe care se va putea rula cu 90 de kilometri la oră, viteză de autostradă (sic!)", a explicat vice-primarul Murgeanu pentru Mediafax"

Sursa: stiri Antena3.
  • 0
Imagine amplasata

#71 empaler2

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 01-februarie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 11 octombrie 2006 - 09:39

si marmota.... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif
Se da un pasaj de refacut: Marasesti. Termen initial: 6 luni. A trecut mai bine de un an. Termen de finalizare: Inca un an, minim. Asta este un fapt.
Doi: Aceeasi institutie, primaria, care a gestionat si pasajul Marasesti anunta un proiect de pasaj subteran. Ce presupune: oprirea traficului "maxim" 7 luni.
Ma hazardez sa fac un pronostic: pasajul ala nu va fi gata in 2 ani de la data inceperii santierului....sa vedem cine a avut dreptate.
  • 0

#72 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 11 octombrie 2006 - 09:43

90 km/h viteza de autostrada ?
Si eu ma uitam sa schimb 406-le tot cu o masina de clasa medie ! Ce sa mai si Fabia Combi e prea mare. Ar fi ultima strigare pt Smart For2, dupa vin doar scutere.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#73 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 13 octombrie 2006 - 07:45

On topic:

Ambuteiajele reduc la jumatate viata unei masini
  • 0

#74 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 13 octombrie 2006 - 09:19

Shit-on topic azi dimineata traseul Iancului-OMV Electoaparataj-Iancului-Piata Victoriei-Piata Chibrit-Buftea 1 ora ,incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios sa imi iau elicopter....atentie mare la iesirea din Bucuresti coada mareeeeeee pana la linia de centura am mers cu 1-s si a 2-a
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#75 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 14 octombrie 2006 - 11:14

aseara. de la buftea si pana in berceni am facut 2 ore, la ora 20:00!

iar despre inchiderea dn1... daca nu fac pana atunci o iesire alternativa din oras ma duc si-mi pun masina in fata buldozerelor!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->




4 useri citesc subiectul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi