Stiri si zvonuri din industria auto
#251
Scris 07 noiembrie 2007 - 10:58
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#252
Scris 07 noiembrie 2007 - 11:33
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#253
Scris 07 noiembrie 2007 - 03:24
#254
Scris 07 noiembrie 2007 - 04:10
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#255
Scris 07 noiembrie 2007 - 04:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#256
Scris 07 noiembrie 2007 - 04:51
Vai de mine! Daca Focus o sa arate ca ala american, ma impusc!
#257
Scris 10 noiembrie 2007 - 12:12
Sincer eu as cumpara aceasta masina care costa ca pret de pornire 14 kUSD (10 k EUR) si full options 21 k USD (adica 15 kEUR) (inclusiv transmisie automata, 2.0 16v, sistem bluetooth Sync cu comenzi vocale, 6 disc changer mp3 subwoffer, abs si traction control, scaune in piele, volan in piele cu comenzi etc - ce nu am vazut sa fie disponibile sunt ESP si navigatie). La aceste preturi fara taxe s-ar adauga transportul vreo 1.5 kEUR taxa vamala de 10% si ceva profit pt dealer.
#258
Scris 10 noiembrie 2007 - 12:20
Uau, si are tamburi pe spate, si e trecut la "enhanced braking system"...
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 10 noiembrie 2007 - 12:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#259
Scris 10 noiembrie 2007 - 03:55
Focus european cu 1.6/100 CP (in loc de 2.0/140) in dotarea Ghia, plus ceva optionale care sa il faca echivalent cu celalalt full, ar fi vreo 17 kEUR fara TVA.
Pt SUA insa echivalentul a 15 kEUR pt un sedan nou din clasa asta full options este un pret bun, chiar cu tamburi in loc de discuri pe spate.
In plus ajuta mult la convingerea clientului site-ul ford.com cu prezentari detaliate, fotografii si video, ceea ce pt EU eu nu prea am gasit nici macar pe ford.co.uk care e ceva mai rasarit..
#260
Scris 10 noiembrie 2007 - 05:43
#261
Scris 15 noiembrie 2007 - 02:28
Anul acesta, Rom�nia s-a clasat pe primul loc din Europa Centrală şi de Est la v�nzarea de autoturisme noi, potrivit unui studiu realizat de firma Jato Dynamics. Cu 228.877 unităţi v�ndute de la �nceputul anului (cu 23,1% mai mult faţă de anul trecut), Rom�nia a devansat Polonia � cu 217.412 unităţi v�ndute (cu 24% mai mult faţă de anul trecut) � şi Ungaria, cu 128.958 maşini v�ndute anul acesta, care �nsă a �nregistrat o scădere cu 5,9% faţă de 2006.
Şi �n trimestrul al treilea al acestui an, Rom�nia s-a aflat tot �n fruntea clasamentului, beneficiind de o creştere cu 20,5% la v�nzările de vehicule noi, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. �n topul preferinţelor europenilor, �n 2007, modelul Dacia Logan (76.924 maşini v�ndute) a surclasat Skoda Fabia (58.920 unităţi v�ndute), Skoda Octavia (49.510), dar şi modele precum Opel Astra (24.797) sau Ford Focus (23.036).
C�t priveşte mărcile auto din Europa Centrală şi de Est, prima poziţie a fost adjudecată de Skoda (121.867 autoturisme v�ndute), urmată de Dacia (76.925) şi Opel (75.948). Deşi aflată pe locuri fruntaşe la v�nzări, Dacia a consemnat totuşi un declin al numărului de maşini v�ndute faţă de anul trecut.
Sursa : Gandul.info
#262
Scris 15 noiembrie 2007 - 02:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#263
Scris 15 noiembrie 2007 - 10:39
#264
Scris 15 noiembrie 2007 - 10:53
Logan eco�
In May 2007, Renault released its Renault eco� appellation, a hallmark of the brand's commitment to offering a range of ecological, economical cars. Renault is now introducing Logan eco� Concept, an experimental vehicle which will contest the 2007 Michelin-organised Challenge Bibendum in Shanghai, China.
Logan Renault eco� Concept is not only the ultimate economical car, it is also ecological and meets all three of the criteria covering the domains of production, use and recycling required to earn the eco� badge.
Logan Renault eco� Concept is particularly strong in the area of CO2 emissions with a score of just 97g/km. The Renault eco� appellation illustrates the brand's commitment to offering a line-up of ecological, economical vehicles, in other words vehicles that show measurable results throughout their life cycles, as well as new technologies at prices that most customers can afford
Mai multe info si poze - aici
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#265
Scris 20 noiembrie 2007 - 08:24
1) Fiat 500 (385 puncte).
2) Mazda 2 (325);
3) Ford Mondeo (202);
4) Kia Cee'd (166);
5) Nissan Qashqai (147);
6) Mercedes C-Klasse (128);
7) Peugeot 308 (97).
http://www.carofthey...ages/Coty08.htm
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 20 noiembrie 2007 - 08:25
#266
Scris 21 noiembrie 2007 - 07:41
Unul dintre oficialii Renault a afirmat intr-o discutie cu presa ca viitoarea si ultima versiune Logan va fi un crossover.
Desi in cadrul Dacia totul se afla sub secret strict, oficialii Renault au inceput sa dea drumul declaratiilor referitoare la a sasea si ultima versiune a lui Dacia Logan. Dupa deja lansatele versiuni berlina, break, van si pick-up si dupa ce am aflat ca la Geneva vom face cunstinta cu Logan hatchback, anul 2009 ne va pregati o surpriza: primul crossover Dacia, bazat pe platforma atat de cunoscuta a lui Logan.
Informatia vine pe filiera Renault si a fost destainuita de catre Thierry Moulonguet, seful departamentului financiar al grupului francez. Logan crossover va aparea peste doi ani si va fi, cel mai probabil, un mix intre actauala varianta break si un SUV compact.
O posibila imagine a acestuia ar putea fi chiar showcar-ul Steppe (foto), prezentat de Dacia in 2006 la Geneva si primit cu elogii de majoritatea jurnalistilor dar si de catre publicul larg.
http://www.automarke...sover-7873.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#267
Scris 27 noiembrie 2007 - 07:35
Dupa ce acum cateva luni va vorbeam despre decizia constructorului din Ingolstadt de a pune capat productiei versiunii de performanta RS4, Audi anunta o noua strategie pentru modelele din aceasta categorie.
Pana in prezent, versiunile de performanta erau lansate abia spre sfarsitul ciclului de viata al unui model iar numarul de exemplare disponibil pe piata era unul destul de mic, Audi intentionand sa pastreze astfel o doza de exclusivism pentru gama RS.
Lucrurile se pare insa ca se vor schimba, Werner Frowein, seful Quattro GmbH anuntand ca versiunile RS vor fi lansate la numai doi ani dupa debutul oficial al modelului standard si ca se urmareste o crestere a numarului de exemplare produse.
Sursa: automarket.ro
Aceasta postare a fost editata de Cristian: 27 noiembrie 2007 - 07:35
#268
Scris 28 noiembrie 2007 - 11:55
Revista franceza Echappement, specializata in motorsport, a desemnat modelul Megane F1 Team R26, de la Renault, drept Masina Sport a Anului 2007 (Sports Model of the Year). Este pentru a cincea oara cand un model Renault primeste titlul, Renault fiind constructorul cu cele mai multe trofee acordate, de cand Echappement a instituit acest titlu, in 1982. Dezvoltat de Renault Sport Technologies, Megane F1 Team R26 (foto) se asambleaza la fabrica Renault de la Dieppe. Pentru finala Sports Model of the Year 2007 au fost alese 10 modele, ordinea stabilita prin punctajul acordat de juriu fiind urmatoarea: 1. Renault Megane F1 Team R26, 2. Peugeot 207 RC, 3. BMW M3, 4. Lotus Europa S, 5. Renault Clio F1 Team R27, 6. Audi S3, 7. Honda Civic Type-R, 8. Mazda3 MPS, 9. Volkswagen Golf GTI Edition 30, 10. Opel Corsa OPC.
sunt sigur ca acest lucru il va bucura foarte mult pe Frank
Sursa : autonews.ro
#270
Scris 04 decembrie 2007 - 11:17
n-am avut rabdare sa ma uit la tot, m-am uitat pe sarite
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#271
Scris 04 decembrie 2007 - 11:50
An anonymous source has sent us this alleged internal Audi document sent to dealerships listing all of the new product launches in Germany for 2008. Notable entries which have yet to be revealed include A4 Avant for spring 2008 and the Q5 and Q7 V12 TDI in the end of the third quarter. Also, the Audi TT-S is listed for second quarter 2008 but what is surprising is the 198kW (269hp) power rating. Using the same 195 kW (265hp) 2.0-liter TFSI engine found in the Audi S3, previous spy reports pegged the TT-S with a increase over the S3 to 280hp, so this marginal power increase is somewhat disappointing.
In a separate occasion, the same source has provided us with another alleged official diagram of the future inline 5-cylinder 2.5-liter TSI engine producing 256 kW (350 hp). Although we have our doubts about it's authenticity due to the design signature and strange Haettenschweiler italics font, it looks exactly the same as the diagram used for the VW four cylinder TSI version with just one cylinder added to the intake and exhaust manifolds. This engine, which is currently found on the North American Jetta in naturally aspirated form will serve as the basis for the upcoming Audi TT-RS which is likely to be called simply, TT-R. Sources at Ingolstadt state Audi was surprised with the success of the new TT and therefore decided to complete the model range with S and RS versions.
Decide for yourself whether it's real or just another edited image.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#272
Scris 06 decembrie 2007 - 11:11
Anul 2008 va marca o mare confruntare intre noile berline lansate pe piata de constructorii francezi.
Dupa deja anuntatele Renault Laguna III si Citroen C5 II, ultima venita in aceasta categorie va fi Peugeot 407 `Phase 2`.
Este vorba de viitorul Peugeot 407 cu facelift, care isi va face intrarea pe piata, dupa toate probabilitatile, la primavara, la un pret putin mai mare decat cel al actualului 407 (cateva sute de euro). Majorarea de pret va fi justificata, insa de dotarile de baza complete (climatizare cu doua zone, toate geamurile actionate electric, stergatoare de faruri, etc) si de noile variante ale motoarelor pe benzina. In privinta infatisarii, posteriorul este inspirat din 407 Coupe, in timp ce partea frontala este preluata de la noul 308.
Peugeot 407 facelift va fi disponibil pe piata timp de trei ani, pana cand va fi inlocuit de viitorul Peugeot 408, anuntat pentru anul 2010.
detalii...
#273
Scris 11 decembrie 2007 - 04:03
Aston Martin announced today that its new flagship model, the DBS, will once again be driven by James Bond in the next 007 film set for release in November next year. This is the same car used in the most recent Bond flick, Casino Royale, with actor Daniel Craig starring as the famous secret agent.
Incidentally, the DBS also smashed its way into the Guinness World Record books for �The Most Cannon Rolls In A Car� in the movie. The stunt saw the DBS roll seven times in total (which you can relive in the video below). Unfortunately, this meant that it wasn�t shown on screen for very long. Let�s just hope we get to see slightly longer action sequences with the DBS in the next film.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#274
Scris 12 decembrie 2007 - 09:57
Cateva pasaje. Pentru textul complet aveti link mai sus:
"Ministerul Justitiei a organizat o licitatie pentru achizitia a peste 200 de masini, dar a croit caietul de sarcini astfel incit cerintele sa fie indeplinite doar de Skoda Octavia si de Volkswagen.
Ministerul Justitiei (MJ) a achizitionat luna trecuta 203 autoturisme, 202 berline si un microbuz, pentru a reinnoi parcul auto al institutiei si al instantelor din tara. Pentru aceasta a organizat o licitatie in luna octombrie la care s-au prezentat trei firme: SC Porsche Romania SRL, SC Midocar SRL (dealer Porsche Romania) si SC Proleasing Motors SRL (dealer SC Romcar SRL). In caietul de sarcini al licitatiei, reprezentantii MJ au trecut o serie de cerinte extrem de rigide, unele dintre ele incalcind reglementarile in vigoare ale institutiilor de profil. Concret, MJ a cumparat patru loturi de masini, trei loturi cu berline si unul cu un microbuz. Cel mai tentant a fost primul lot, de 136 de bucati, unde au concurat Porsche Romania si Proleasing Motors. Caietul de sarcini pentru acest lot prevedea, printre altele, ca lungimea masinii sa fie de minimum 4.500 de milimetri, latimea de minimum 1.700 de milimetri, culoarea sa fie obligatoriu bleumarin, scaunul dreapta pasager sa fie cu reglaj pe inaltime, radio CD cu minimum patru incinte acustice, motorul sa aiba cel putin 100 de cai-putere, iar suta de kilometri pe ora sa fie atinsa in maximum 12 secunde.
Pentru a indeplini aceste conditii si caracteristici tehnice, Porsche Romania a concurat cu masina Skoda Octavia Tour 1,6, iar Proleasing Motors, cu Ford Focus 1,6. Problema la Ford Focus a constat in dimensiunile sale, avind o lungime de doar 4.488 de milimetri. Din cauza celor 12 milimetri lipsa, firma Proleasing Motors nu a mai indeplinit cerintele din caietul de sarcini, iesind din competitie. Skoda Octavia Tour a indeplinit cerintele la mustata: are o lungime de 4.507 milimetri, cu 7 milimetri peste conditia din caietul de sarcini, 1.731 de milimetri latime, 102 cai-putere, iar suta de kilometri pe ora o prinde in exact 11,8 secunde, fata de cele 12 secunde din caietul de sarcini. Inainte de a fi eliminata din cursa, Proleasing Motors a explicat reprezentantilor MJ ca cerintele din caietul de sarcini sint gresite: �Potrivit segmentarii categoriilor auto din publicatiile APIA, cit si din publicatiile altor organisme internationale, segmentul compact (clasa C) pentru varianta caroseriilor berline are dimensiuni intre 4.400 si 4.550 mm. Masinile incadrate in segmentul D au dimensiuni intre 4.600 si 4.750 mm. Consideram ca, prin introducerea lungimii minime in palierul superior al segmentului C, se ingradeste posibilitatea ofertarii unor produse care asigura indeplinirea performantelor sau a cerintelor functionale solicitate�. Proleasing a explicat reprezentantilor MJ ca prin modificarea lungimii nu se schimba performantele tehnice ale masinii."
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#275
Scris 12 decembrie 2007 - 05:02
Includes R4
Quattro Quarterly, sponsored but not run by Audi, has published an extensive list of what Audi's roll out schedule might be. Autoblog was first on its trail and posted the attached scan of the list. Audi really does seem to keep its word in regards to the amount of models they will have on offer.
A year by year lay-down of what to expect.
2008
Not big news here, so a quick recap. A3 Cabrio, A4 Avant, A3 facelift and Q5 will be making their way to dealers. In the second half of the year we should be welcoming the Audi TT-S, R8 with V10 engine and the Q7 Hybrid.
2009
Slowly the list is becoming more interesting. 2009 kicks off with the Audi A5 Cabrio, followed by the top-of-the-line Audi RS5 (Detroit debut?) and R8 Targa (Geneva debut?). Later in the year we can now expect the Audi A7 Coupe, the Q3 small SUV, a higher spec TT-RS and A5 Sportback. The WCF news crew can't wait to see the A5 Sportback, it may just become our favourite. The year ends with the introduction of the brand-new Audi A1, which has shown its face as the Metroproject Quattro in Tokyo.
2010
Audi will take the foot off the gas in 2010 with only three new models. But it will definitely be quality over quantity with the revealing of the new Audi A8 and Q5 Hybrid, followed later in the year by the new Audi A3.
2011
Life will be good in 2011, and we expect Audi sales to really go through the roof with the introduction of a brand new Audi A6 and A6 Avant with the A1 Cabrio set for release late in the year. But the real news for 2011 is the coming of the Audi A7 Cabrio and sporty R4, is it safe to say the TT successor? Whatever it will be, it will be hot and should sell like hot-cakes!
2012
Maybe a little too far in the future to really lay down concrete plans for, but Audi has an A4 facelift in the planning.
The list in short (check the attached image for production sites):
September 2007 - B8 A4
September 2007 - C6 RS6
January 2008 - A3 Cabrio
March 2008 - B8 A4 Avant
June 2008 - A3 Facelift
July 2008 - Q5
August 2008 - TT-S
September 2008 - R8 V10
December 2008 - Q7 Hybrid
January 2009 - A5 Cabrio
February 2009 - RS5
March 2009 - R8 Targa
June 2009 - A7 Coupe
July 2009 - Q3
August 2009 - TT-RS
September 2009 - A5 Sportback
December 2009 - A1
February 2010 - Q5 Hybrid
June 2010 - New D4 A8
October 2010 - New A3
January 2001 - A7 Cabrio
January 2011 - New C7 A6
May 2011 - C7 A6 Avant
June 2011 - R4
October 2011 - A1 Cabrio
January 2012 - A4 Facelift
Editor's note: Attached artist renderings are purely speculative for illustrative purposes and not based on any specific or factual knowledge of the vehicles mentioned above.
http://www.worldcarf...dule-until-2012
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi