Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Stiri si zvonuri din industria auto


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1748 replies to this topic

#226 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 octombrie 2007 - 10:56

Eu stiam initial ca era vorba doar de a renunta la RS4 sedan pentru a face loc ptr S5, parca, insa nu si ca vor renunta si la Cabrio si Avant. Mi se pare o prostie asta cu renuntarea totala la RS4 doar ptr a face loc lui RS6. Sunt masini complet diferite ... care au corespondenti la competitori: M3/M5, respectiv C63/E63 ... si de la BMW si Mercedes nu se aud zvonuri cum ca ar renunta la vreunul din acele modele
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#227 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 22 octombrie 2007 - 11:47

Eu nu cred ca e luata fara cap decizia ... au ei un as sub maneca ... e imposibil sa nu aibe ceva . Pana la urma nu cred ca le-a fost usor sa ia hotararea asta .
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#228 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 octombrie 2007 - 12:57

Mi se pare cel putin ciudata. Cei de la BMW au decis sa scoata si M5 break si de acum si M3 sedan ... si nu cred ca's kamikaze. Deci clar exista cerere ptr asa ceva ... si nu vad cum ar putea compensa cei de la Audi lipsa acestui model sport care, privind pe strazi, era mai de succes decat competitorii (in CT au aparut in ultima vreme 2 RS4 sedan si doar un M3, in timp ce de C63 nu poate fi vorba - si nici modelul precedent - C55 - nu l'am vazut vreodata)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#229 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 22 octombrie 2007 - 01:12

Ai dreptate ... acum verific ce vor scoate Audi in urmatorii 3 ani ... si inafara de RS6 nu pare nimic "sport"

2007

A8 facelift - vara
A4 nou - toamna
A3 cabrio - decembrie

2008

Q5 - martie - Salonul de la Geneva
A3 facelift - primavara
A6 facelift - vara
A4 avant - vara
RS6 - toamna

2009

A7 berlina coupe
A1 - toamna
A5 cabrio
Q3

2010

A3 nou .

Se pare ca e cam abandon definitiv de model ... probabil ca RS6 va avea un pret/motorizare care va impaca si capra si varza . Sa faca fata si M5-ului si M3-ului respectiv C63 si C55
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#230 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.375 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 22 octombrie 2007 - 01:16

vrei sa zice E63 si C63 :rolleyes:
si mie mi se pare o prostie sa renunte la RS4. probabil vor lansa noul RS4 mai devreme si e totul strict secret :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#231 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 octombrie 2007 - 02:36

Nu vad nik nici despre S4 ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#232 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 22 octombrie 2007 - 02:45

Probabil vor lansa noul RS4 mai devreme si e totul strict secret :rolleyes:

Si-ar pierde foarte mult din credibilitate in fata presei daca va face asta si crede-ma ... intr-o asemenea industrie , ultimul lucrul pe care l-ai face este sa te pui rau cu presa de specialitate .
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#233 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 23 octombrie 2007 - 04:58

Type-R diesel is on the way

Honda is plotting a diesel-powered Civic Type-R according to the company's top powertrain engineer, Kenichi Nagahiro.

"As long as it is in keeping with the Type-R brand we will do it." he told Autocar. "But high revving has to be part of it and that's what we're working on."

A Civic Type-R D is likely to be powered by the most powerful version of next year's new 2.2-litre diesel, which will be launched in the new Accord. It's likely to have at least 180bhp and 320lb ft of torque.


  • 0

#234 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 23 octombrie 2007 - 05:21

slabut pentru un motor cica sportiv, renault si vw au de mult motoare cu performante egale daca nu chiar mai bune si fara pretentii de type-r, se inspira si ei de la skoda rs, parca ei erau mari promotori a modelelor sport diesel pe la clasa asta, poate poate or prinde ceva piata in europa ca in america oricum nu cumpara nimeni masina diesel

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 23 octombrie 2007 - 05:24

  • 0

#235 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 23 octombrie 2007 - 06:15

Ca si cuplu este chiar foarte bun, 440Nm e mult peste ce are Octavia RS diesel sau Golf GT 2.0 TDI. Apoi, ne asteptam la vreo 200CP, daca 180 sunt anuntati ca minim :D
Ceea ce pare cu adevarat interesant, este ca Honda vrea sa faca un diesel "high revving".

Aceasta postare a fost editata de Artanis: 23 octombrie 2007 - 06:16

  • 0

#236 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 octombrie 2007 - 12:20

Daca reusesc un high revving ... atunci vor scoate binisor capul deasupra celorlalti. Altfel, un 2.0 TDI de 170CP si 350Nm prin chiptuning se duce in 192 CP si 400Nm ;)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#237 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 24 octombrie 2007 - 10:55

ce e high revving asta? turatii mari? e diesel, cui ii pasa de turatie? oricum sa comparam versiunile stock, ca chiptuning poti sa pui pe toate, stock conteaza si daca scoate 2.2 de 200 cai suna interesant dar iese 95cai/litru fata de 85 cat are vw sau 87.5 cat are renault, si asta pe motoare care nici nu au pretentii asa mari si sunt si vechi, om vedea cand apare dar tare suna mai mult reclama exagerata decat ceva intradevar revolutionar

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 24 octombrie 2007 - 10:58

  • 0

#238 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 octombrie 2007 - 11:02

Inseamna ca avem conceptii diferite de ce inseamna masina sport. O sportiva trebuie sa aiba linia rosie cat mai sus, iar asta nu prea e compatibil cu diesel.

Cui ii pasa de turatie? Celor pasionati de ... acceleratie/viteza. Ca tie nu iti pasa ... asta e. Sper numai sa nu afle cei de la Honda si sa renunte la proiectul asta ;)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#239 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 26 octombrie 2007 - 06:53

Ferrari pregateste un Cayenne Turbo killer

http://www.auto.ro/s...er--a27688.html

WTF :wtf:
  • 0

#240 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 26 octombrie 2007 - 09:13

Mai urmeaza sa fie si diesel :P

Acum ceva vreme era vb si de un SUV de la Maserati, insa intre timp nu s'a mai auzit nimic pe acea tema totusi
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#241 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.375 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 26 octombrie 2007 - 10:54

cgi-urile alea sunt oribile. daca va face Ferrari un SUV sigur va arata bine :P
eu sper sa nu faca, dar chiar daca o fac nu scad in ochiii mei de fan :P
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#242 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 01 noiembrie 2007 - 12:21

Fiat could partner with Mercedes for new Alfa 169
Posted on Wednesday 31 October 2007

alfa_romeo_grille.jpgEarlier this month Fiat Chief Sergio Marchionne revealed Mercedes-Benz was one of a number of companies Fiat was in talks with over a possible alliance, but apart from the confirmation of the talks we don’t really know much about the negotiations. Earlier reports suggested Fiat and Mercedes would likely form an alliance to help expand each company’s respective commercial truck businesses but now there are claims Fiat could use a Mercedes platform for the next-generation 169 flagship sedan from Alfa Romeo.

Last week we reported that Alfa Romeo’s future products would be RWD and the first of these new models, excluding the one-off 8C, will be the 169 flagship sedan that’s expected to bow in towards the end of 2009. Originally it was thought engineers would use the RWD platform from the Maserati Quattroporte but this would likely be too expensive for an Alfa Romeo product.

Italian media are now claiming Fiat may borrow a Mercedes platform for its new flagship, likely the next-gen E-class architecture, while Mercedes will source one of Fiat’s small car platforms for its future A and B-class models. This would allow both companies to share development costs and spread investment risk.

This month Daimler CEO Dieter Zetsche visited a Fiat factory in Cassino, Italy, where the Bravo hatchback is built. Unfortunately for Fiat, BMW is also reportedly in talks with Daimler over a deal to share the platform of the next-gen Mini with the A and B-class models.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#243 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 05 noiembrie 2007 - 09:25

Carburantii s-ar putea scumpi cu 20%

Inceputul anului viitor s-ar putea sa ne rezerve o mare surpriza. Pretul benzinei si motorinei s-ar putea majora cu 20 de procente ca efect al scumpirii pretului barilului de titei pe pietele internationale. Pretul celui mai ieftin sortiment de carburant de pe piata va ajunge astfel sa coste 4 lei pentru un litru, asta in conditiile in care nu se va intimpla un "miracol" si barilul va fi cotat cu 50 de dolari ca asta-vara, scrie DailyBusiness. Amintim ca pe pietele internationale, barilul de petrol a ajuns sa fie cotat si cu 96 de dolari. "Carburantii vinduti pe piata din România contin, in proportie de circa 60-70%, materie prima adusa din import. In conditiile in care pretul ajunge la 100 de dolari barilul, preturile carburantilor vor creste la toti producatorii si importatorii. Este inevitabil", a declarat, pentru DailyBusiness, Ion Tache presedintele Asociatiei Benzinarilor Particulari. El spune ca, pina in ianuarie, preturile nu vor cunoaste o modificare sensibila, urmind ca sortimentul cel mai ieftin de carburant sa coste in jur de 3,7 lei, cu majorari reduse de preturi. Peste 45-60 de zile insa, benzinarii vor fi nevoiti sa majoreze preturile brusc, pentru ca vor epuiza stocurile. "Tarifele nu vor creste de pe o zi pe alta, cel putin in urmatoarele 45-60 de zile. Este durata in care vor fi consumate stocurile de petrol cumparate la preturile din vara", a explicat Tache.

"Odata cu reducerea stocurilor si achizitia de petrol la noile tarife, benzinarii vor trebui sa scumpeasca, pentru ca altfel vor inregistra pierderi", a mai spus presedintele Asociatiei Benzinarilor Particulari. La rindul sau, Dinu Patriciu, presedintele Grupului Rompetrol, a declarat zilele trecute ca preturile carburantilor la pompa ar putea fi protejate anul viitor de scaderea cursului de schimb al euro folosit la plata accizelor la 3,3574 lei/euro. "Cresterea de pret a materiei prime nu se reflecta direct in pretul final la consumator, care este compus si din taxe si impozite, deci, in masura in care taxele si impozitele nu cresc sau poate chiar vor scadea, efectul nu va fi dramatic", a declarat presedintele Rompetrol. Dar, de la declaratii la realitate este o distanta mare, dovada ca, in ultima perioada, principalii actorii de pe piata combustibililor din România au scumpit carburantii, invocind ca de obicei, evolutia cotatiilor pretului titeiului pietele internationale va fi calculat la un curs sensibil mai redus decit cel din 2007.

O noua piata alternativa?

Pe pietele internationale pretul carburantilor a inceput deja sa creasca, ajungind la valoarea maxima a ultimilor doi ani. Astfel, benzina de referinta Eurograde se tranzactiona, la mijlocul acestei saptamini, cu 850 dolari/tona. "Este cel mai mare pret inregistrat dupa virful din 2005, cind a fost atins nivelul de 855 dolari/tona", a declarat un broker, citat de presa internationala, facind referire la valoarea maxima atinsa imediat dupa uraganul Katrina. Cert este ca previziunile negative privind pretul petrolului au devenit unanime, in ultimele zile. Nici macar cei mai optimisti specialisti in domeniu nu intrevad o iesire din criza. "Pretul barilului de petrol va ajunge la 100-150 de dolari", estima, zilele trecute, presedintele Rompetrol, Dinu Patriciu. La rindul sau, Constantin Tampiza, presedintele Lukoil, declara recent ca pretul nu va depasi insa 110 dolari/baril, acesta fiind, crede Tampiza, pretul maxim pe care il poate atinge petrolul in actuala conjunctura economica. "Cum depaseste 110 dolari, vom avea surplusuri pe piata internationala, deoarece investitorii se vor orienta catre resursele alternative. Cred ca ne apropiem de punctul culminant, a carui depasire va reprezenta un pericol pentru producator", crede seful Lukoil. "Nu trebuie sa ne mindrim ca astazi cresc preturile si cistigam foarte mult. Efectele nu vor intirzia sa apara. Va aparea o piata noua, o piata energetica alternativa. Sint convins ca vom avea o piata a energiei alternative", a mai precizat reprezentantul Lukoil. De altfel, este deja cunoscut faptul ca firmele petroliere au inceput sa caute solutii alternative de materii prime, pentru a putea mentine cifrele financiare la cote optime. Petrom a incheiat deja un contract de achizitie de biodiesel de la fabrica detinuta de compania portugheza Martifer, linga Bucuresti, iar Lukoil România importa asa-numita motorina ecologica, pentru a respecta normele impuse de Uniunea Europeana privind ponderea biocarburantilor in combustibilii auto.
"Nu trebuie sa ne mindrim ca astazi cresc preturile si cistigam foarte mult. Efectele nu vor intirzia sa apara. Va aparea o piata noua, o piata energetica alternativa. Sint convins ca vom avea o piata a energiei alternative".
Constantin Tampiza, presedintele Lukoil

Sursa : 7plus.ro

Hmmm ... hibridele alea incep sa-mi faca cu ochiul rau de tot .
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#244 Marius*

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 612 Mesaje:
Inregistrat: 11-aprilie 07
  • Location:OraÈ™
  • Marca:vw
  • Model:1j5
  • Motorizare:atd

Scris 05 noiembrie 2007 - 10:39

Conform unei ordonante adoptate de Guvern, cu patru ani in urma, taxa anuala de drum, reprezentata prin rovinieta, ar urma sa creasca, de anul viitor, pana la 40 de euro, pentru motoarele de autoturisme noneuro. Pentru motoarele care indeplinesc normele euro, taxa ar putea creste pana la 28 euro.
Astfel, rovinieta ar urma sa coste, de anul viitor, cu pana la 60% mai mult fata de pretul actual. Aceasta majorare este determinata, pe langa ordonanta, si de o directiva a UE, care va intra in vigoare anul viitor si care va aplica principiul „poluatorul / utilizatorul plateste“.
In cazul transportatorilor, taxa va fi stabilita dupa mai multe criterii, printre care normele de poluare, tipul de autovehicul si masa maxima autorizata.
In alta ordine de idei, Compania de Autostrazi intentioneaza sa implementeze, de anul viitor, un sistem video dedicat pe drumurile nationale, pentru a monitoriza existenta vinietelor.
Cu scopul de a reduce rata evaziunii, vor fi verficate prin sondaj, in baza de date ale autovehiculelor pentru care au fost cumparate roviniete, numerele de inmatriculare ale celor din trafic, inregistrate video. Sistemul se aplica in mai multe tari europene.

Sursa:AutoNews.ro
  • 0

#245 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 noiembrie 2007 - 12:46

E careva interesat de biciclete? :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#246 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.375 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 05 noiembrie 2007 - 03:06

@cristian sa vina etanolu! :D :)
oricum cresterea e artificiala, petrol mai este, nu creste pretul pt ca s-ar termina. eu zic ca dupa ce se va mari numarul de masini care merg pe biocombustibili si al benzinariilor care ofera asa ceva va scadea si pretul petrolului.
americanii oricum strang petrol ca atunci cand se va termina sa-l vanda super scump, dar mai e destul pana atunci.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#247 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 05 noiembrie 2007 - 06:23

Nu o sa-l vanda ... o sa-l tina pentru ei si pentru war machines ca atunci cand se vor consuma absolut toate resursele planetei , ei inca sa mai aibe (sunt foarte sigur ca puturile din texas dau pe afara de petrol) si sa cucereasca lumea . Este o mare conspiratie :) baietii buni sunt Europenii si Rusii .... aia rai sunt S.U.A.

Aceasta postare a fost editata de Cristian: 05 noiembrie 2007 - 06:24

  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#248 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.375 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 05 noiembrie 2007 - 10:50

hai man. nu era cazul sa ma iei la misto. nu's adeptu teoriei conspiratiei, dar nici nu pun botu la orice spanac.
o sa vedem cine a avut dreptate. punem pariu pe o cola? :)
de ce crezi ca dupa ce au invadat afganistanul nu a scazut pretul la ei, asa cum se astepta toata lumea?
si nici unii nu's aia buni ;) asta cred ca e clar pentru toata lumea.
si te rog sa nu spui de previziuni sau pareri ale "expertilor", nu mai cred de mult asa ceva. e foarte usor sa manipulezi in ziua de azi.
si intr-o directie si in alta, nu ca parerea mea ar fi mai breaza.

LE: offtopic: tu pe mess nu mai intri?
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#249 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 05 noiembrie 2007 - 11:03

Nu am vrut sa te iau la misto mastere , a fost o gluma ironica cu privire la resursele fosiliere ale planetei , no harm done , chill :) .

Am avut multa treaba zilele astea , nu am mai intrat de ceva vreme .

Gata back on topic .
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#250 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 07 noiembrie 2007 - 10:54

Adio Kinetic! Ford isi schimba designul
Marti, 06.11.2007

Ford anunta un design comun pentru modelele comercializate in Europa si pentru cele din SUA.


Ford dispune de doua departamente de design distincte, unul pentru modelele comercializate in Europa si unul pentru modelele din SUA. Americanii anunta o schimbare majora in aceasta chestiune.

Brandul american va avea parte pe viitor de o singura linie de design, atat pentru Europa cat si pentru Statele Unite. Astfel, designul „Kinetic”, folosit in Europa, si „Bold American”, folosit in SUA, vor disparea, viitoarele modele Ford urmand sa poarte aceleasi caracteristici.

J. Mays, vicepresedintele departamentuluid e design din cadrul grupului Ford si presedinte al departamentului de creatie, a facut acest anunt, adaugand cei doi responsabili directi de curentele de design de la Ford, Peter Horbury si Martin Smith, vor colabora indeaproape pentru a realiza o linie comuna pentru modelele Ford din intreaga lume.

O prima infatisare a viitorului design Ford este conceptul Verve, prezentat de americani la Frankfurt.

Sursa : Automarket.ro

Din cate stiu eu Verve este pur design Kinetic .

Daca o sa vad si cea mai mica urma de "Bold American" design in vreun model Ford ... or sa scada mult in ochii mei . Se vede clar ca acest design European prinde de 3 ori mai bine la public ... pana si forumurile din state recunosc calitatea designului European si se plang ca ei nu au parte de asa ceva .
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi