Stiri si zvonuri din industria auto
#326
Scris 10 februarie 2008 - 01:56
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#327
Scris 10 februarie 2008 - 06:50
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#328
Scris 10 februarie 2008 - 08:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#329
Scris 12 februarie 2008 - 11:19
According to recent reports, Mercedes is looking at building a new plant in Romania or Poland. The plant would produce the next generation of Mercedes entry level A and B class models which are expected in 2011.
Company insiders say that so far it appears that Romania is the leading candidate where the current labor rate is 3.23 euros, compared to Poland�s 6 euros and Germany�s 42 euros. This is an important figure that plays into the entry level model�s profit margin, one of the reasons the company decided against bringing the B-Class to the United States. Possible locations for the new plant include Jucu, Romania and Cluj where the mayor has already acknowledged having talked to Mercedes.
Production at Germany�s Rastatt plant, which currently produces the vehicles, would also be expanded.
worldcarfans.com
#330
Scris 20 februarie 2008 - 11:50
Dupa felicitarile primite pentru Laguna, Renault a prins curaj si planuieste ca, printre cele 26 de modele pe care le va lansa pana in 2009, sa faca loc si pentru o masina sport pur-sange, ce va purta logo-ul celebrei Alpine.
Noua vector de imagine al companiei franceze va fi un roadster similar cu Mazda MX-5, vestea fiind data chiar de catre seful departamentului de marketing, Patrick Blain.
Cel putin la fel de interesant este faptul ca masina va avea tractiune spate, ceea ce inseamna ca va fi construita pe o platforma complet noua, special dezvoltata pentru acest model.
Pana atunci insa, va trebui sa ne multumim si cu un Laguna Coupe...
http://www.auto.ro/s...ne--a28715.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#331
Scris 24 februarie 2008 - 08:53
Prevazut sa-si faca debutul la Salonul Auto de la Geneva de luna viitoare, noul model Fiat Fiorino a fost dezvaluit de constructorul itaian prin intermediul unui prim set de fotografii si informatii oficiale.
Noua versiune a lui Fiorino, la realizarea careia Fiat a colaborat cu grupul PSA (care pregateste inlocuitorii pentru Berlingo si Partner), ofera o manevrabilitate si un confort cu care nu se pot lauda multe utilitare si este destinat in primul rand transportului de marfuri.
Modelul este disponibil cu doua motorizari cu 4 cilindri, benzina de 73 CP si diesel de 75 CP, care sunt legate la o cutie de viteze manuala cu 5 trepte sau la una automata cu 6 rapoarte.
Consumul mediu anuntat de constructor este de 6,9 si, respectiv, 4,5 l/100 km, iar nivelul emisiilor de CO2 este de 164, respectiv 119 g/km.
Noul Fiorino are o lungime de 3,86 metr, o latime si o inaltime de 1,71 metri, in timp ce capacitatea spatiului de transport este de 610 kg, iar volumul de 2.500 litri. Acestea pot creste prin rabatarea scaunului dreapta/fata, manevra prin care pot fi transportate obiecte lungi de 2,5 metri.
Fiat Fiorino este comercializat in Italia la un pret de pornire de 9.100 de euro.
http://www.auto.ro/s...no--a28734.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#332
Scris 27 februarie 2008 - 01:52
O bila neagra primita de AVAS sau de Comisia de Privatizare, insa partea pozitiva este ca procesul de privatizare continua. Acum, sa vedem si un eventual comunicat din partea Ford.
#333
Scris 27 februarie 2008 - 02:38
Ford Europa: Salutam decizia de astazi a Comisiei Europene, planurile noastre pentru Craiova raman neschimbate
:party1:
#334
Scris 27 februarie 2008 - 03:42
Surse europene spun ca Bruxelles-ul a decis ca Ford trebuie sa restituie aproape 27 de milioane de euro - ajutoare de stat. Ford sustine ca va ramane la Craiova
#335
Scris 04 martie 2008 - 08:16
Dacia va lansa marti, in premiera, la salonul auto de la Geneva, noul Logan Sandero, model derivat din Ranault Sandero, care a fost lansat in luna decembrie a anului trecut, in Brazilia.
Mai mult, reprezentantii companiei au declarat ca odata cu lansarea modelului Logan Sandero, Dacia va lansa si noul logo al marcii autohtone, care nu va mai avea culoarea albastra, ci va fi rosu.
http://www.wall-stre...icol/Auto/38839
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#336
Scris 07 martie 2008 - 02:57
... articol complet aici:
http://economie.hotn...agen-toyota.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#337
Scris 13 martie 2008 - 10:29
#338
Scris 16 martie 2008 - 09:56
Renault a format o echipa care studiaza in detaliu modul in care se produc accidentele rutiere in Romania si cauzele acestora, iar dupa ce va avea bilantul va decide, in functie de specificul pietei, ce dispozitive de securitate sa puna pe masinile sale, a spus pentru HotNews.ro Jacques-Yves Le Coz, director proiecte de securitate al grupului.
"Vrem sa adaptam cat mai bine posibil vehiculele la piata pe care le vindem si trebuie sa definim prioritatile in termn de dispozitive de securitate pe masinile noastre, in pietele est-europene, in special in Romania. Prioritatile din estul Europei nu sunt identice cu cele din Franta, spre exemplu, pentru ca drumurile nu sunt la fel si nici comportamentul utilizatorilor nu este identic", a spus Le Coz.
El a precizat ca pentru inceput exista o singura echipa, formata din doi specialisti romani, care au fost pregatiti in Franta, insa aceasta echipa urmareste sa puna bazele procedurii viitoare, iar numarul echipelor ar putea fi marit.
Pe scurt, vor exista echipe care sa tina legatura cu spitalele pentru a afla ce s-a intimplat la accidente si in ce fel au fost raniti pasagerii.
Le Coz a subliniat ca acest studiu nu va insemna ca Renault va construi alte masini in estul Europei, dar va ajuta grupul sa decida exact ce sisteme de securitate sa puna pe masini. Spre exemplu, cate airbag-uri sau daca e nevoie de sistemul de asistenta la franarea de urgenta.
Echipa va lucra in cadrul proiectului Renault Tehnologie Roumanie (RTR) in centrul de proiectare si design.
Declaratiile au fost facute la evenimentul de lansare a celei de-a treia generatii a modelului Renault Laguna, masina pentru care obiectivul de vanzari este de 600 de unitati in acest an.
http://economie.hotn...puna-masini.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#339
Scris 18 martie 2008 - 08:30
Compania americana Tesla Motors a inceput productia in serie a unei masini propulsata exclusiv electric, cu doua locuri, automobil care costa 98.000 de dolari. Producatorul spune ca are 900 de comenzi pentru decapotabila care atinge 100 km/h in mai putin de patru secunde, scrie C NET.
Pentru inceput Tesla va produce una - doua masini pe saptamana, insa va accelera, iar spre inceputul lui 2009 va ajunge sa faca 100 de unitati pe saptamana. Printre cei care au comandat masina se numara George Clooney, Dustin Hoffman si Arnold Schwarzenegger.
Compania are dealeri in Los Angeles si nordul Californiei. Tesla incearca sa reinvie interesul pentru masinile complet electrice care, spre deosebire de hibride, nu folosesc benzina sau motorina, ci trebuie incarcate la o sursa de curent. Tesla a decis sa nu inceapa cu un model ieftin, ci cu unul sport care exceleaza prin acceleratia comparabila cu cele mai sportive modele de pe piata.
Tesla a prezentat prototipuri la mijlocul lui 2006, iar un an mai tarziu avea de gand sa demareze productia de serie. Din cauza unor probleme tehnice legate de transmisie, dar si pentru ca s-a schimbat conducerea companiei, lansarea productiei a fost amanata cateva luni.
Globalizarea se vede si in productia Tesla Roadster. Celulele bateriilor litiu - ion sunt fabricate in Japonia si instalate in carcasa bateriei in SUA. Tot in SUA, in Silicon Valley, este pusa bateria in masina, dar caroseria si sasiul sunt de productie europeana.
http://economie.hotn...-000-dolari.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#340
Scris 19 martie 2008 - 11:09
Maruti Suzuki will launch a swift with definite boot , yes the new esteem i.e swift sedan will hit the showrooms in in January - Febraury 2008. The new Swift sedan is expected to be offered in both petrol and diesel engine variants.
http://www.vicky.in/...ki-swift-sedan/
... inca un exemplu (alaturi de Renault Symbol) despre cum poti sa-ti bati joc de un "bicorp" frumos
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#341
Scris 19 martie 2008 - 01:57
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#343
Scris 21 martie 2008 - 12:17
Ford va incepe la Craiova productia vehiculului comercial Transit Connect, ce va fi lansat la jumatatea anului 2009. In 2010, la Craiova va incepe si productia unui model de clasa mica ce va fi produs exclusiv in Romania si va fi destinat exportului, a declarat vineri John Fleming, CEO Ford Europa.
http://economie.hotn...-clasa-mica.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#344
Scris 28 martie 2008 - 01:03
27 March 2008 | Source: just-auto.com editorial team
BMW will stop building eight-cylinder diesel engines because a six cylinder with turbocharging offers better performance and fuel efficiency.
BMW chief executive Norbert Reithofer told auto motor und sport magazine: "We have decided on a six cylinder diesel with a twin turbo system. This engine has higher performance than a V8 and is more fuel efficient.
Current eight-cylinder offerings will not be taken out of the line-up but new models will not be offered with this option, said Reithofer, adding that a replacement for this engine is unlikely.
According to the report, Mercedes is also dropping V8 engines in favour of sixes, for the same reasons.
It has switched from I6s to V6s in the last decade or so.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#345
Scris 28 martie 2008 - 02:58
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#346
Scris 10 aprilie 2008 - 02:34
Mercedes is on a quest to deliver greater power, economy and cleanliness with fewer cylinders. Today the German marque has taken another step forward with their new 2.1 liter CDI diesel engine, producing 204 hp with 500 Nm of torque while consuming just 5.4 liters per 100 km.
Mercedes celebrates the 150th anniversary of Rudolf Diesel's birthday, and what better way to honor the man who invented the diesel engine in 1893, six years after Daimler and Benz invented the automobile, then with a new engine. Rudolph Diesel died in 1913 and the first diesel engine made its world debut in 1936 as the legendary 260 D.
The new diesel, which will be known as the 200 CDI, 220 CDI and 250 CDI has 2143 cubic centimeters of displacement and is capable of producing 150 kW / 204 hp of power with 500 Nm of torque in its most potent level. Thats 20% more power and 25% more torque than the outgoing engine. CO2 emissions are also cut by up to 13% which ensures that the engine is Euro5 emissions standard approved already.
The new engine will debut in 2008 in the C-Class, can be installed transversely and longitudinally, is expected to power all-wheel-drive cars and of course BlueTec technology can be supplemented too. This engine will scream from 0 to 100km/h in 7.7 seconds if placed in a C-Class saloon by fully deploying its two turbochargers. The two-stage turbocharging should take care of the notorious 'turbo-lag' on a single turbocharged engines.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#347
Scris 10 aprilie 2008 - 06:18
#348
Scris 10 aprilie 2008 - 07:46
as in :
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#349
Scris 10 aprilie 2008 - 08:41
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#350
Scris 11 aprilie 2008 - 04:49
BMW-ul de care vorbesti tu ajunge la doar 400.
e drept, nu e disponibil pe o plaja larga, ca la Audi, dar totusi.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi