Stiri si zvonuri din industria auto
#426
Scris 25 august 2008 - 06:53
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#427
Scris 26 august 2008 - 12:49
#428
Scris 28 august 2008 - 10:13
Chinezii de la Jiangling Motors intentioneaza sa construiasca o uzina de automobile in Polonia si ar deveni primul producator chinez de masini care deschide uzina proprie in Europa, scrie ziarul Rzeczpospolita, citat de Automotive News. Ramane de vazut daca se va concretiza ceva, mai ales ca Jiangling si-a tot amanat importurile in Europa si are o imagine dezastruoasa dupa un test de siguranta esuat.
Chinezii vor discuta in septembrie cu autoritatile poloneze despre planurile de investitii, noteaza ziarul citat. Fabrica ar deveni cea mai mare din Polonia, cu o productie de 400.000 de unitati pe an, peste cele 360.000 construite de Fiat in Polonia.
Masinile chinezilor sunt aduse in Europa de compania belgiana Landwind Motor, iar directorul companiei importatoare spune ca masinile nu se compara cu BMW sau Volkswagen, dar au un raport bun calitate - pret.
Landwind a vrut sa aduca pe piata europeana un SUV produs de Jiangling inca din 2005, insa planurile au cazut dupa ce masina a obtinut rezultate catastrofale la un crash-test facut de organizatia auto germana ADAC. Nemtii spuneau atunci ca nu au vazut masina mai nesigura si adaugau ca sunt putine sanse ca soferul ca scape teafar, chiar si dupa un impact usor.
In 2006, Jinagling a prezentat un SUV si un minivan la Paris, promitand ca va incepe sa le comercializeze in Europa in 2007, apoi 2008, insa nu a facut nimic, fara a explica de ce.
Jiangling are sediul in provincia Jiangxi din centrul Chinei, produce vehicule comerciale usoare dar si pick-up-uri si vinde utilitare Ford si piese.
In prezent in Rusia se construiesc automobile chineze, insa cu ajutorul unor producatori locali. Chinezii de la Chery au batut palma cu producator local rus care le construieste un automobil intr-o uzina de langa Rostov, insa masina nu e vanduta sub brandul Chery.
http://economie.hotn...-automobile.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#429
Scris 28 august 2008 - 10:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#430
Scris 29 august 2008 - 07:26
O masina Kia Ceed in varianta MPV (click aici pentru imagini) a fost surprinsa la teste in Elvetia. KIA ceed si Hyundai i30 sunt construite pe aceeasi platforma, deci versiunea MPV ar putea ajunge in showroom-uri sub ambele branduri, dar nu inainte de sfarsitul lui 2008. Masina din imagini pare a fi intr-un stadiu avansat de productie, prin urmare putem specula ca o varianta MPV a lui Kia Ceed va fi prezentata la salonul auto de la Paris din octombrie.
Grila fata si farurile prototipului din imagini, desi acoperite, sunt categoric ale lui Kia Ceed. Asa cum au facut si in cazul variantelor hatchback sau wagon, sefii aliantei Hyundai-Kia vor lansa in prima faza varianta MPV sub brandul Kia, urmand ca dupa aproximativ un an sa vina si Hyundai-ul.
Kia Ceed "Plus"
Daca modelul Kia Ceed este un cooncurent direct pentru Volkswagen Golf, atunci Kia Ceed MPV va fi un concurent direct pentru Volkswagen Golf Plus � MPV-ul germanilor. Prototipul surprins la teste arata intr-adevar ca o masina cu plafonul mai inalt decat hatch-ul Kia Ceed, dar de lungime si latime similare.
Kia trebuie sa reactioneze
Modelul corean va trebui insa sa se bata cu noua varianta a hatchback-ului german,Volkswagen Golf VI. Noua varianta de Golf obliga practic pe cei de la Kia sa umble putin la fata masinii lor, astfel nu este exclus sa vedem un facelift in 2009 pentru Kia Ceed.
http://www.stiriauto...i-versiune-MPV/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#431
Scris 02 septembrie 2008 - 10:36
Din dorinţa de a-şi depăşi rivalul Toyota, Volkswagen lucrează acum la un pick-up pentru a-şi extinde gama. Aceste imagini spion cu maşina care s-ar putea numi Robust demonstrează că VW ţinteşte piaţa pick-up-urilor de talie medie.
O astfel de maşină ar ajuta Volkswagen să �şi �ntărească poziţia pe piaţa americană, acolo unde v�nzările la pick-up-uri sunt foarte mari �n comparaţie cu restul lumii.
Noul pick-up face parte din planul Volkswagen de a depăşi Toyota ca număr de unităţi v�ndute p�nă �n 2015. Volkswagen Robust va rivaliza, desigur, cu indestructibilul Toyota Hilux.
...
Pick-up-ul german va avea multiple variante, cu ampatament scurt sau lung, single sau double-cab, respectiv cu sarcină utilă variabilă.
Viitorul model Volkswagen se va asambla at�t �n Germania, c�t şi �n Argentina, vine �n configuraţie cu două uşi sau patru uşi, iar pentru doritori este disponibilă şi transmisie integrală. De asemenea, este de aşteptat ca prezenţa dieselurilor să-i ofere un puternic avantaj competitiv, �ncep�nd cu anul viitor, c�nd va avea loc lansarea modelului.
Volkswagen Robust
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#432
Scris 03 septembrie 2008 - 01:12
Constructorul auto francez PSA Peugeot Citroen vizeaza lansarea unei marci low-cost destinata in mod special pietei din Europa. Cu toate acestea compania a anuntat ca nu vrea sa aduca pe piata masini ieftine sub marcile Peugeot sau Citroen.
Grupul francez va folosi in acest sens marca Talbot, care a fost cumparata de Peugeot in 1978 de la Chrysler si a fost pe piata pana in 1992.
Noul model low-cost de la PSA va aparea cel mai probabil pe piata europeana in anul 2010. Oficialii companiei nu au dorita sa ofere mai multe detalii.
http://www.capital.r...tm_medium=email
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#433
Scris 03 septembrie 2008 - 03:17
BUCUREŞTI / 13:51, 3.09.2008
Comisiile reunite de buget şi de administraţie ale Senatului au modificat, miercuri, OUG 50/2008, astfel �nc�t se menţine eliminarea din Codul Fiscal a vechii taxe auto, se elimină noua taxă de poluare, iar banii �ncasaţi de către stat p�nă acum se restituie integral, indexate �n funcţie de inflaţie.
Comisiile reunite de buget şi de administraţie ale Senatului au dezbătut, marţi, proiectul de lege privind aprobarea OUG 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule.
Senatorii au adoptat 15 amendamente, care elimină complet taxa de poluare introdusă �ncep�nd cu 1 iulie 2008 şi vechea taxă de primă �nmatriculare, introdusă pe baza Codului Fiscal, care a funcţionat p�nă �n primul semestru al anului 2008.
De asemenea, senatorii celor două comisii au decis să restituie integral sumele �ncasate de stat pentru cele două taxe. Restituirea sumelor se va face de la bugetul de stat, nu de la Fondul de Mediu, iar sumele vor fi indexate potrivit ratei inflaţiei.
Cele două comisii au adoptat un raport de admitere, cu amendamente, la proiectul de lege privind OUG, cu 10 voturi "pentru", două "�mpotrivă" şi cinci abţineri.
"Problema a fost creată de Guvern, aşa că tot Guvernul, prin bugetul de stat, trebuie să o rezolve", şi-a susţinut preşedintele Comisiei de administraţie, liberal-democratul Dan C�rlan, amendamentele la ordonanţa Guvernului.
Preşedintele Administraţiei Fondului de Mediu, Mihai Toti, a replicat, �nsă, că, prin adoptarea amendamentelor, se poate �ntrerupe Programul "Rabla", derulat de instituţia pe care o conduce.
"Domnia sa a explicat că există acest pericol şi tocmai de aceea am introdus amendamentul care explicit obligă Guvernul ca restituirea sumelor să se facă nu din Fondul de Mediu, ci din bugetul de stat", a replicat Dan C�rlan.
El a completat că, la fundamentarea bugetului de stat pe anul 2009, Guvernul va trebui să ia �n calcul dispariţia unei surse de venit la Fondul de Mediu. Senatorul PDL a arătat că �n bugetul de stat pe 2009 trebuie să se prevadă surse financiare pentru restituirea sumelor către cetăţeni, dar şi pentru continuarea programelor susţinute de fondurile obţinute din taxa de mediu.
Potrivit unui alt amendament, sumele �ncasate de stat se restituie �n termen de trei luni de la data intrării �n vigoare a legii de modificare a Ordonanţei 50/2008.
"�n acest moment, Ordonanţa prevede doar că se restituie integral taxele: şi cea veche, instituită pe Codul Fiscal, şi cea nouă. Sumele restituite vor fi actualizate pe baza indicelui de inflaţie calculat de la data �ncasării de la cetăţean p�nă la data restituirii către cetăţean", a explicat C�rlan.
Pe de altă parte, preşedintele Comisiei de buget, liberalul Aron Popa, s-a declarat nemulţumit că Ordonanţa 50/2008 a fost "spulberată", pentru că era un act normativ conform cu solicitările UE privind instituirea unei taxe de poluare.
"Taxa este legală, este o taxă de mediu, nicidecum una fiscală. Toate amendamentele aprobate de către opoziţie nu fac altceva dec�t să permită intrarea �n ţară a tuturor vechiturilor dim vestul Europei. O să avem un grad de poluare foarte mare", a avertizat senatorul PNL.
El a arătat că actul normativ aprobat de cele două comisii blochează finanţările unor obiective din domeniul protecţiei mediului.
La r�ndul său, preşedintele Administraţiei Fondului de Mediu, Mihai Toti, a completat că există peste 200 de primării care au accesat programe �n acest domeniu, au primit deja o parte din finanţare, astfel că, prin adoptarea modificărilor legii, toate aceste proiecte vor fi blocate.
Aron Popa a susţinut că, dacă va fi adoptat proiectul de lege propus de comisii, Guvernul va trebui să restituie 1.300 de miliarde de lei.
"Este o sumă foarte mare", a spus liberalul.
El a precizat că, personal, crede că acest act normativ va fi analizat "cu mai multă atenţie" la Camera Deputaţilor, astfel �nc�t Ordonanţa 50/2008 să devină lege. Senatul este prima Cameră sesizată, forul decizional fiind Camera Deputaţilor.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 03 septembrie 2008 - 03:18
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#434
Scris 03 septembrie 2008 - 03:33
Life must be taken one disaster at a time
#435
Scris 03 septembrie 2008 - 04:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#436
Scris 03 septembrie 2008 - 05:01
Life must be taken one disaster at a time
#437
Scris 03 septembrie 2008 - 07:46
Al treilea model pe care Ford il va produce la Craiova urmeaza sa fie un vehicul comercial de clasa medie ce urmeaza sa iasa de pe liniile de asamblare in 2011 sau 2012, a spus la Craiova, John Fleming, CEO al Ford Europa. Pana atunci, Ford va incepe la anul productia vehiculului utilitar Transit Connect, iar un an mai tarziu va incepe constructia unui model de clasa mica diferit de Fiesta.
"Vom incepe anul viitor cu Transit Connect, iar in 2010 vom lansa un nou autovehicul de clasa mica, care nu este noul Fiesta. Modelul va fi fabricat doar aici, in Romania, dar va fi destinat in principal exportului. Apoi, in 2011 � 2012 vom lansa un vehicul comercial de clasa medie si la acea vreme vom fi intrat deja, cred eu, in productia de motoare. Viziunea noastra este: 300.000 de vehicule pe an si tot 300.000 de motoare anual", a declarat John Fleming, citat de Mediafax.
Ford
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#438
Scris 03 septembrie 2008 - 08:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#439
Scris 03 septembrie 2008 - 10:11
Aceasta postare a fost editata de the1: 03 septembrie 2008 - 10:12
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#440
Scris 03 septembrie 2008 - 10:33
LE: acum am vazut ca e vb de Mini MPV, cica ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 03 septembrie 2008 - 10:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#441
Scris 04 septembrie 2008 - 04:46
#442
Scris 04 septembrie 2008 - 04:59
#443
Scris 04 septembrie 2008 - 05:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#444
Scris 04 septembrie 2008 - 05:47
Mda. A dat cineva pe spate?
De ras poate
Life must be taken one disaster at a time
#445
Scris 04 septembrie 2008 - 05:57
Eu cred ca arata mai bine decat modelul vechi.
#446
Scris 04 septembrie 2008 - 06:16
#447
Scris 05 septembrie 2008 - 10:20
#449
Scris 05 septembrie 2008 - 03:30
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi