Stiri si zvonuri din industria auto
#451
Scris 09 septembrie 2008 - 11:57
Esecul comercial al modelului Laguna va inseamna desfiintarea a 1.000 de posturi in cadrul uzinei Renault de la Sandouville, scrie presa franceza de azi, care arata ca noul model de la Renault a trebuit sa faca fata noului C5 de la Citroen.
In ultimele trei luni, noul C5 a depasit vanzarile realizate de modelul Laguna 3 in ceea ce priveste piata europeana.
Masina in care Carlos Ghosn si-a angajat toate promisiunile a cunoscut o scadere drastica a vanzarilor: de la 9.000 de unitati vandute in mai, la 6.000 in iulie. In acest timp, Citroen a vandut 5.000 de unitati in mai, pentru ca mai apoi, in iulie sa ajunga la 8.000 de unitati.
Laguna vs. C5
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#452
Scris 10 septembrie 2008 - 01:08
O sa fie interesant sa explice asta mai ales muncitorilor care vor fi disponibilizati....
mi se pare aiurea la Renault Megane ca renunta efectiv la calandru, cum au facut si cu Laguna... dpdv design mi se pare o decizie proasta, orice masina trebuie sa aiba, cum zice francezul, une gueule....
In alta ordine de idei, Porsche Cayenne masina de interventie smurd-pompieri:
http://www.carmagazi...rgency-vehicle/
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#453
Scris 11 septembrie 2008 - 08:04
Renault a prezentat un concept hibrid care intruchipeaza un viitor crossover de lux cu caracteristici ecologice.
Renault a publicat astazi primele fotografii oficiale si primele informatii despre noul concept hibrid, pregatit pentru Salonul Auto de la Paris. Marca franceza isi anunta noul concept, denumit Ondelios, ca pe un crossover de lux cu scopul declarat de a respecta criteriile de mediu.
Ondelios masoara 4.800 mm in lungime, 2.000 mm in latime si are o inaltime de 1.600 mm. "Ondelios este inspirat mai degraba de miscare decat de viteza si este un raspuns nou la ceea ce se numeste chemarea aventurii la drum lung", a declarat Patrick Le Quement, designer-sef la Renault.
... mai multe aici
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#454
Scris 11 septembrie 2008 - 08:29
Constructorul auto francez Citroen a lansat miercuri noul model compact C3 Picasso, compania mizand pe vanzari de 110.000 astfel de unitati in intervalul februarie 2009 - februarie 2010. Directorul executiv al Citroen, Gilles Michel, a declarat ca lansarea are loc in conditiile unor turbulente economice, insa s-a aratat convins ca designul masinii si consumul redus de carburant va atrage suficiente vanzari pentru a depasi declinul pietei auto.
Modelul C3 Picasso, o versiune mai inalta a C3 sedan, va fi produs la fabrica Trnava, din Slovacia.
C3 Picasso
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 11 septembrie 2008 - 08:29
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#455
Scris 11 septembrie 2008 - 10:43
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#456
Scris 11 septembrie 2008 - 01:41
Parerea mea e ca Renault is going down.
#457
Scris 11 septembrie 2008 - 02:17
Sunt curios la Megane-ul ala cum schimbi un CD cu masina in mers
... iti pui un "sidi ceinger" in portbagaj (pina si la Logan e plasat mai "inteligent" CD playeru')
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#458
Scris 11 septembrie 2008 - 02:36
Producatorul auto italian Fiat a lansat miercuri un nou automobil pentru pasageri, denumit Fiorino Qubo, derivat din vehiculul comercial usor Fiorino, masina care va fi disponibila in Romania din prima parte a anului viitor.
... mai departe scrie aici
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#459
Scris 11 septembrie 2008 - 04:41
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#460
Scris 15 septembrie 2008 - 07:32
Constructorii auto Porsche si Volkswagen reinvie modelul 914 (foto), fabricat intre anii 1969-1976, printr-un concept de masina sport prezentata anul acesta in noiembrie la salonul auto de la Los Angeles, potrivit presei internationale.
In functie de succesul pe care il va avea conceptul la salonul auto de la Los Angeles, noua masina ar putea fi la vanzare din 2011.
Modelul ar putea fi asamblat in Germania de partenerul Volkswagen, Karmann, una din companiile care au contribuit la fabricarea modelului original 914.
Noua masina ar putea avea doua motorizari, 1.4 litri TSI cu 170 CP si 1.6 litri TDI cu 125 CP. Ambele motorizari vor veni cu o cutie de viteze DSG cu sapte trepte.
914
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#461
Scris 15 septembrie 2008 - 11:07
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#462
Scris 16 septembrie 2008 - 08:53
Concernul italian Fiat vizeaza o investitie in Romania, intr-o linie de productie pentru marca Fiat, au declarat pentru Business Standard surse din piata auto locala, fara a mentiona ce ar putea produce compania la nivel local. Potrivit acestora, Guvernul roman va discuta, in perioada imediat urmatoare, cu reprezentantii Fiat, pe tema interesului afisat de companie privind o posibila investitie la noi in tara, in acest moment aflandu-se la Bucuresti o delegatie a gigantului italian.
Fiat vrea sa produca in Romania
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#463
Scris 17 septembrie 2008 - 07:28
Porsche si-a sporit, marti, participatia la Volkswagen la 35%, preluand astfel efectiv controlul asupra celui mai mare producator european de automobile, informeaza AFP. Porsche a anuntat ca prin cresterea participatiei sale de la 31% la 35,14% ii ofera "majoritate permanenta in adunarea generala a VW".
Potrivit AFP, Volkswagen devine astfel in mod "efectiv" o unitate a Porsche, conform legislatiei germane. Presedintele Porsche, Wendelin Wiedeking, a declarat ca "obiectivul nostru ramane acela de a spori participatia noastra in Volkswagen la peste 50%".
Porsche anuntase in martie intentia sa de a prelua controlul asupra Volkswagen. Marti, compania a declarat ca urmareste sa preia un nou pachet in lunile urmatoare, daca o astfel de tranzactie va fi aprobata de forurile abilitate. Potrivit AFP, Porsche incearca, totodata, sa contracareze eforturile guvernului german si a statului Saxonia Inferioara de a pastra un pachet minoritar de 20% la Volkswagen
http://economie.hotn...-volkswagen.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#464
Scris 21 septembrie 2008 - 01:29
Mitsubishi will be unveiling a mysterious new model at the 2008 Paris Motor Show and above is the newly released teaser image of the car. It generally looks like the Lancer but the larger headlamps seem to point to the direction of either a compact hatchback car or an SUV of sorts as that front certain will not look good on a sedan.
Some are speculating a production version of the Mitsubishi Concept-cX, and others point to a facelifted Mitsubishi Colt with the Lancer design cues applied to it. We�ll know at the Paris Motor Show.
http://paultan.org/a...-at-paris-2008/
----
New inline-4 turbo in the works at BMWSeptember 16, 2008 at 10:37 am � Filed under BMW, Cars, International News
BMW North America�s CEO Jim O�Donnell has confirmed the existence of a turbocharged four-cylinder gasoline engine project for BMW cars.
BMW is already using a turbocharged inline-4 for its MINI brand, and has a turbocharged four cylinder diesel (320d), a twin turbocharged four cylinder diesel (123d), a new smooth-revving turbodiesel six (facelifted 330d and F01 730d), a twin turbocharged six cylinder diesel (330d), a twin turbo six cylinder (335i), and a twin turbocharged 4.4 liter V8.
Adding a powerful turbocharged or twin turbocharged inline-4 engine will complete this line-up of new turbocharged engines and if it ends up in the 1-Series will make the car a true spiritual successor to what the original BMW 3-Series was like. The new engine could also replace some of the smaller displacement N52 engines like the 2.5 liter in 523i and 525i states of tune. But will a fast BMW really feel the same without the lovely engine sound of an inline-6 or a V8?
http://paultan.org/a...e-works-at-bmw/
Aceasta postare a fost editata de scaevola: 21 septembrie 2008 - 01:30
#465
Scris 23 septembrie 2008 - 09:26
Mezinul gamei Fiat, model supermini low-cost ce ar putea fi produs la uzina Zastava din Serbia, ar putea fi vandut cu preturi ce pornesc de la 6.500 de euro, scrie publicatia britanica Autocar. Masina va avea si un propulsor de 90 CP iar emisiile poluante ar trebui sa fie printre cele mai reduse din industria auto, sub 100 g CO2/km.
Publicatia britanica citeaza surse din Serbia care au dat detalii despre supermini-ul care se va plasa sub Panda si 500 in gama Fiat. Autocar foloseste numele Topolino pentru noul model, insa Fiat nu a dat informatii despre cum se va numi masina.
Masina va avea sub trei metri lungime si va fi disponibila cu versiuni de motoare pe benzina (aspirate dar si turbo) in doi cilindri de 65 si 90 CP. Masina ar trebui sa iasa pe piata in 2010 iar in tarile in curs de dezvoltare Topolino va fi vanduta de la circa 6.500 de euro, in timp ce pe pietele consacrate va fi pozitionata ca masina de oras stilata cu o serie de dotari suplimentare.
... continuare
Fiat a semnat o intelegere cu oficialii uzinei Zastava la inceputul acestui an. Producatorul italian de automobile intentioneaza sa produca in Serbia modelul Topolino, dupa ce se va mari capacitatea de productie a fabricii.
Surse din interior spun ca Topolino va avea o lungime mai mica de trei metri si va fi propulsat de un motor pe benzina cu doi cilindri, disponibil in doua variante, atat aspirat cat si supraalimentat. Acestea vor dezvolta 65 respectiv 90 cai putere. Blocul motor este fabricat din fier, in loc de aluminiu, pentru a reduce costurile. De asemenea, viitorul motor va beneficia de sistemul de distributie variabila al Fiat , MultiAir, ceea ce ar putea sa il faca impresionant de ecologic. Se vehiculeaza ca Fiat intentioneaza sa obtina mai putin de 90g emisii CO2 / km .
Cand Topolino va fi disponibil in anul 2010, acesta va fi primul model cu un motor cu doi cilindri vandut pe piata din Europa, de la oprirea productiei lui Citroen 2CV.
Topolino va fi promovat diferit de la o piata la alta, pe pietele mai evoluate va fi vandut ca un automobil stilat de oras, pe cand pe pietele emergente, va fi promovat ca un model low-cost. Topolino ar putea fi disponibil incepand cu 6500 Euro.
... asa scrie aici
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 23 septembrie 2008 - 09:32
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#466
Scris 24 septembrie 2008 - 09:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#467
Scris 24 septembrie 2008 - 01:26
Conform unui insolit studiu, comandat din motive obscure, de catre o companie de asigurari auto si citat de publicatia engleza Telegraph, s-au analizat reactiile pshihologice ale subiectilor apartinand celor doua sexe, in prezenta mai multor modele de automobile, cu motorul pornit. Cei 40 de participanti la studiu au stat in prezenta unor modele sport italiene, precum Maserati, Lamborghini sau Ferrari, dar si a unui banal Volkswagen Polo, inainte de a li se analiza cantitatea de testosteron secretat in saliva. Rezultatele au fost surprinzatoare: 100% din femei au avut o crestere semnificativa a testosteronului la auzul unui Maserati, fata de 50% dintre barbati. Daca va intrebati ce cauta Volkswagen Polo in aceasta comparatie, raspunsul este simplu: doar pentru comparatie, doarece sunetul micutului sau motor a dus la� scaderea testosteronului. Se pare ca mitul conform caruia masinile sport sunt un magnet pentru femei a fost astfel dovedit stiintific, asa incat, in cazul in care nu aveti deja un V8 sau un V12 sub capota, ar fi bine sa va ganditi serios la o astfel de achizitie!
Sursa: autonews.ro
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#468
Scris 24 septembrie 2008 - 04:17
- inainte de a pune un sunet, sa li se spuna participantelor: Vw Polo si sa puna zgomotul de la un Maserati
- Lamborgini Diablo - si sa puna zgomotul de la un Prius
Cred ca si asa ar fi iesit niste rezultate interesante
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#469
Scris 24 septembrie 2008 - 04:23
Posibil sa inteleg cum a ajuns in saliva femeilor, dar in 50% din cazul barbatilor NU.
ps.Nu e prea porcos?
late edit.
Apoi "comandat din motive obscure, de catre o companie de asigurari auto".
daca ar fi sa ma gandescla motiv. Pai.. companie de asigurari auto.. hm
Cat e asiurarea la Polo?.. cat la Maserati?.. deci, cred eu.. se vrea introducerea in subconstient a ideii de cumparare a unei masini sportive de catre barbati pt a avea succes garantat la femei.. si binenteles ca profitul companiei creste.. nu? Indiferent daca e adevarat sau nu studiul.
Aceasta postare a fost editata de aztec: 24 septembrie 2008 - 04:27
#470
Scris 24 septembrie 2008 - 04:39
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#471
Scris 24 septembrie 2008 - 04:53
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#472
Scris 24 septembrie 2008 - 04:58
cu siguranta sunt si alte metode mai bune, mai placute si ... mai ieftine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#473
Scris 24 septembrie 2008 - 05:09
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#474
Scris 24 septembrie 2008 - 05:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#475
Scris 24 septembrie 2008 - 10:56
Dacia va prezenta varianta restilizata a modelului Logan MCV pe 2 octombrie in prima zi a salonului de la Paris, insa nu a stabilit inca data lansarii in Romania, totul depinzand de evolutia pietei, a spus pentru HotNews.ro Francois Fourmont, director general Automobile Dacia. Pare foarte putin posibil sa vedem noul MCV in showroom-uri anul acesta, insa Dacia face deja teste cu masina, iar astazi am fotografiat trei masini MCV cu facelift, pe autostrada spre Pitesti. Se poate vedea in galeria foto noua sigla Dacia si numarul de proba.
Sandero diesel peste cel mult sase luni in Romania
Hatchback-ul Sandero, cel mai nou model Dacia, a fost lansat in iunie pe piata, dar fara motorizari diesel la noi. Insa de curand clientii din Franta, Belgia si alte tari din Occident pot opta si pentru motorina. Dacia va lansa diesel-ul si la noi spre inceputul lui 2008, dar spune ca nu e o prioritate din moment ce scumpirea motorinei i-a facut pe multi fani ai diesel-ului sa se gandeasca de doua ori inainte sa cumpere o astfel de masina
asa scrie aici
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi