Stiri si zvonuri din industria auto
#501
Scris 29 octombrie 2008 - 10:42
http://www.worldcarf...-full-size-suvs
This is the end of an era.
#502
Scris 30 octombrie 2008 - 03:50
30 October 2008
http://www.autocarma...AllCars/235684/
The European Commission has put its weight behind proposals that will encourage people to buy new, greener cars and could help pull motor manufacturers out of the financial slump.
In a Brussels meeting organised by the European Union between motor industry executives, ministers and MEPs, a �32 billion package of low interest loans was proposed to help the industry develop new green technologies.
In the future, consumers would get tax incentives to scrap their old cars and buy newer, more efficient models. So-called gas-guzzlers would be penalised by very high taxes in a system that could mirror the one recently introduced in France.
Christian Streiff, boss of Peugeot-Citroen, said European sales were falling, forcing factories to idle. He insisted the motor industry needed EU-backed loans to develop greener cars. He claimed that encouraging consumers to scrap older, less efficient cars would reduce total car CO2 emissions by 4.5 per cent.
Naturally, it would also increase new car sales and could help carmakers avoid potentially huge lay-offs.
The plan mirrors the soft-loans package being provided by the Bush administration to GM, Chrysler and Ford in the States.
The European Investment Bank, which would lend the money, is understood to be wary about the scale of loans. Environmental campaigners are also unhappy about the money being made available to an industry that has failed to meet emissions reduction targets.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#503
Scris 30 octombrie 2008 - 06:36
Christian Streiff, boss of Peugeot-Citroen, said European sales were falling, forcing factories to idle. He insisted the motor industry needed EU-backed loans to develop greener cars. He claimed that encouraging consumers to scrap older, less efficient cars would reduce total car CO2 emissions by 4.5 per cent.
Christian asta e coleg de "pravalie" cu Tariceanu ...
Da' oare daca lumea se apuca sa "scrap older, less efficient cars" da' numai cumpara altele "greener cars" atunci o sa fie multumit nea Christian asta de faptul ca o se reduca "total car CO2 emissions" nu "by 4.5 per cent" ci "by suta la suta" ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#504
Scris 31 octombrie 2008 - 11:46
da' care-i cu 10 clase peste o dacie noua dle
#505
Scris 31 octombrie 2008 - 07:08
EU proposes scrapping older cars
Asta-i o noua subventie pentru industria auto, dar nu vine din impozite ci direct din buzunar. E la mintea oricarui cocos ca oricit de naspa si poluanta ar fi o masina, diferenta de poluare pe 10 ani fata de o masina "ecologica", noua nu face nici cit fabricarea unui cauciuc la masina noua.
#506
Scris 31 octombrie 2008 - 08:47
....................................
oricit de naspa si poluanta ar fi o masina, diferenta de poluare pe 10 ani fata de o masina "ecologica", noua nu face nici cit fabricarea unui cauciuc la masina noua.
Te invit sa circuli, in special in Buc., intr-un trafic aglomerat in spatele unor Dacii, Bmw-uri si alte cazaturi de vreo 20 - 25 ani (evident ca neintretinute corespunzator, unele si cu gpl prost montat) si apoi mai vorbim.
Pana si recircularea se mai ineaca uneori.
#507
Scris 31 octombrie 2008 - 10:36
A putea sa zici ca e o masura pentru confortul (obligat fortat) locuitorilor oraselor aglomerate, nu una anti poluare.
#508
Scris 01 noiembrie 2008 - 12:01
................................................................................
....
Asa pot sa-ti spun si eu sa te duci la cocserie sa stai in furnal cind fac aia cocsul necesar otelului unei masini sa vezi cum e.
................................................................................
Pai ce legatura are una cu alta ?
Ca o fabrica pomenita de tine, si nu numai, polueaza (la nivel macro privind problema) mai mult decat un nenorocit de junghi auto, nu contest.
Insa pe mine, probabil ca si pe multi altii, ma deranjeaza cosciugele astea pe 4 roti din traficul cotidian.
La tine poate nu o fi o problema asa de mare (s-o fi avut grija mai din timp), insa pe aici m-am cam saturat de ele. Sa mergi ( bine e cam fortat spus de multe ori sa mergi, mai degraba sa stai) in trafic si in fata ta, pe o banda paralela sa fie o raba sau un camion de la jandarmerie, etc., sa vezi ce iute ai vota pentru.
#509
Scris 01 noiembrie 2008 - 02:46
#510
Scris 01 noiembrie 2008 - 02:46
#511
Scris 01 noiembrie 2008 - 09:31
ai platit tu 25mil taxa de poluare iar in tara vin tot felul de cazane ca sa aiba romanul masina straina
aici spuneai "eu desi am platit 22 mil taxa sunt de acord cu ea" ... cind am spus ca sint bani aruncati aiurea te-ai suparat pe mine
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 01 noiembrie 2008 - 09:31
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#512
Scris 01 noiembrie 2008 - 11:09
#513
Scris 01 noiembrie 2008 - 11:15
Nici eu nu sunt de acord cu harburile, banuiesc ca nici tu si nici multi altii.
S-ar fi zis ca dupa atatia ani de "libertate a exprimarii" si multitudinea de cazuri in acest sens, a inteles mai tot romanul ca nu se poate "frumoasa, laptoasa si devreme acasa". Dar mirajul sh-urilor de jde ani, cu multe sute de mii de km la bord (probabil cosmetizat) pare a fi, inca, suficient de puternic.
Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 01 noiembrie 2008 - 11:16
#514
Scris 02 noiembrie 2008 - 08:07
http://www.adac.de/i...tcm8-214903.pdf
PNL de la adac (inclusiv 2007)
Foarte misto statistica, mie cel putin imi arata clar ca masinile facute in ultimii ani sunt clar mai bune decat cele facute acum 6-7 ani. Indiferent de norma de poluare si alte balarii, cand o masina acum 6 ani avea 56% sanse sa aiba o buba si acum doar 3%, inseamna ca ceva s-a schimbat mult in bine. Daca in 2002 trebuia sa fii foarte curajos sa iei un Renault (cititi cifrele), acum nu mai reprezinta nici un element de indoiala... Exemplele sunt la majoritatea producatorilor, la Renault mi s-a parut diferenta cea mai mare.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#515
Scris 02 noiembrie 2008 - 09:12
#516
Scris 02 noiembrie 2008 - 01:31
#517
Scris 02 noiembrie 2008 - 01:37
ia ce zice gugal.
Analiza a fost pe baza datelor de strada-garda de la operaţiunile de 2007 de an calendaristic creat. A fost �nregistrat
Seria de vehicule, cel puţin �n una din v�rsta lor (iniţiale de eligibilitate ani 2002 la 2007) la un minim de 10.000
Inscrieri Nou �n Germania a venit şi �n această perioadă de cel puţin trei ani �n mare măsură neschimbate
pe piaţă.
De culoare depuse cifre indică "marjelor de cifre" pentru a: Acesta este numărul de defalcări pentru 1000 aprobat
Vehicule (de exemplu, Audi A2 pentru admiterea anul 2004, la marje de 7.8).
#518
Scris 02 noiembrie 2008 - 02:02
#519
Scris 02 noiembrie 2008 - 02:08
Eu cred ca Mike se referea la faptul ca e ilogic ca o masina mai poluanta sa plateasca o taxa mai mica decit una mai putin poluanta.
Si eu sint de aceeasi parere, ca e ilogic ... atita vreme cit este vorba de o taxa "pe poluare" ... dar s-ar putea sa devina logic daca e vorba de "taxa de prima inmatriculare" ...
@Adrian: O fi fost Mike impacat cu plata taxei, dar nu e de acord cu intrarea harburilor in tara.
Nici eu nu sunt de acord cu harburile, banuiesc ca nici tu si nici multi altii.
Nu vreau sa dau iar nastere la dispute pe tema "impacarii" lu' Mike cu plata taxei ... in fond sint banii lui si face ce vrea cu ei ...
Dar imho decit sa-i dea lu' Tariceanu & co mai bine ii dadea de pomana la o casa de copii sau azil de batrini ...
In ceea ce priveste hirburile ... a fi sau a nu fi de acord cu ele ... discutia se poate lungi mult si bine ... s-ar putea sa ies eu la pensie si discutia sa nu se termine ...
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 02 noiembrie 2008 - 02:10
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#520
Scris 02 noiembrie 2008 - 02:12
In acest mod am scaa de masinile ce sunt pericol pt trafic.
Apoi. dieselul de peste 3 litri .. sau si masina pe benzina plateste o taxa anuala(impozit).. destul de consistenta.
Aceasta postare a fost editata de aztec: 02 noiembrie 2008 - 02:14
#521
Scris 02 noiembrie 2008 - 02:39
au fost vizate marci care au vandut cel putin 10 000 unitati in unul din anii 2002-2007 si au avut continuitate de macar 3 ani pe piata germana.
deci marcile exotice nu puncteaza aici, clasmentul nefiind unul atotcuprinzator.
cifrele (sau numerele) din chenarele colorate simbolizeaza numarul penelor la 1000 de unitati.
de la verde inchis (foarte de incredere), la rosu (naspa)
#522
Scris 02 noiembrie 2008 - 04:26
nu man...am fost de acord cu ea, cand am platit-o atunci..insa era un alt cuantum pt alea vechiaici spuneai "eu desi am platit 22 mil taxa sunt de acord cu ea" ... cind am spus ca sint bani aruncati aiurea te-ai suparat pe mine
acu alea vechi platesc firfirei si la aia noua platesc tot mult. nu mi se pare ok
nu mi se pare normal ca eu sa platesc 22mil (nu 25, am zis din viteza) si o masina de 10 ani adusa sa plateasca doar 200e ca vezi doamne e veche si ala e sarac si n-are din ce. n-are din ce, sa mearga cu ratb.
in forma actuala mi se pare nedreapta taxa. in forma initiala macar era consecventa
#523
Scris 02 noiembrie 2008 - 04:36
In toata industria. Si astfel se genereaza un fel de "santaj" si motivatie pt mentinerea industriei si vanzarilor.
Nu ne intrebam cat polueaza incalzirea locuintei.. cat polueaza centrala de apartament, cat polueaza aerul conditionat, furculitele de plastic si in general bunurile de unica folosinta....
Poate credeti ca aerul conditionat functioneaza numai pe energie verde solara sau din hidro.. dar cred ca va inselati.
Ne plangem de poluare in orase, insa avem centrale de apartament si tot mai multe aere conditionate, tot mai putine paduri.....
Nu e topicul potrivit pt o discutie mai larga....
#524
Scris 02 noiembrie 2008 - 05:07
nu man...am fost de acord cu ea, cand am platit-o atunci..insa era un alt cuantum pt alea vechi
Si poti, te rog, sa ma ajuti si pe mine sa pricep la ce a folosit faptul ca tu ai dat alea "22mil" ... ca mai e putin si se face anu' de cind am inceput discutia si eu tot in ceata sint
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#525
Scris 02 noiembrie 2008 - 06:54
cica.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi