Stiri si zvonuri din industria auto
#401
Scris 10 iulie 2008 - 04:34
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#402
Scris 14 iulie 2008 - 05:34
A treia generatie a coupe-ului Scirocco de la Volkswagen intra pe piata in noiembrie, cu preturi ce pornesc de la 20.500 euro, TVA inclus pentru versiunea pe benzina cu motor de 1,4 litri, au spus pentru Hotnews.ro, reprezentantii importatorului Porsche Romania. Masina va fi disponibila cu patru versiuni de motorizare, dar nu se stie inca daca in tara va veni si versiunea cea mai puternica, de 265 CP.
Scirocco va fi disponibil cu trei motoare pe benzina: 1,4 litri 122 CP, 1,4 litri 160 CP si 2 litri 200 CP, plus un diesel 2,0 litri 140 CP.
Masina intra pe primele piete de pe continent in aceasta vara iar in Romania primele automobile vor fi pe strazi trei - patru luni mai tarziu. Scirocco are 4,26 metri lungime, cam cat un Golf, insa garda la sol este mai redusa. In versiunea cu 200 CP, coupe-ul atinge "suta" in 7,2 secunde, prinde maxim 235 km/h si are un consum mixt de 7,6 litri/100 km, conform datelor producatorului.
Germanii au produs prima generatie Scirocco intre 1974 si 1981, in jumatate de milion de exemplare, iar a doua generatie a fost in productie intre 1982 si 1989, interval in care s-au fabricat aproape 300.000 de masini.
Noul Scirocco este produs la uzina din Setubal, Portugalia si a fost prezentat in versiunea de productie in primavara la Geneva.
http://economie.hotn...20-500-euro.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#403
Scris 17 iulie 2008 - 10:51
Dacia ia �n calcul introducerea de cutii de viteze automate pe gama Logan, �nsă o decizie concretă �n acest sens va fi luată �n momentul �n care va exista cerere suficient de mare pentru această dotare, a declarat, agenţiei MEDIAFAX, directorul de marketing al producătorului auto, Rafael Treguer.
�n manualul de utilizare al Dacia Logan restilizat există cinci pagini care fac referire la utilizarea cutiei de viteze automată, alături de fotografii cu schimbătorul de viteze al acesteia şi imagini cu indicatoarele de bord care afişează informaţii specifice acestui tip de cutie, cum ar fi treptele de viteză şi rularea �n modul de iarnă.
�ntrebat de ce asemenea informaţii se regăsesc �n manualul de utilizare al unui automobil care nu este prevăzut cu aceste dotări pe nicio piaţă, Treguer a explicat că modelul Logan va mai fi comercializat �n această formă cel puţin 3-4 ani, iar manualul oferă instrucţiuni şi despre dotări care ar putea fi introduse ulterior pe model.
"�n Rom�nia nu există cerere pentru aşa ceva. Niciun client nu a cerut-o. Dacă ar exista doritori, cu siguranţă că am oferi cutia de viteze automată", a spus oficialul Dacia.
El a mai adăugat că �n statele �n care Dacia vinde cel mai bine, cum ar fi Franţa şi Italia, v�nzările de automobile dotate cu cutie de viteze automată reprezintă 5% din totalul livrărilor, la fel ca �n Rom�nia.
"Latinilor le place să aibă controlul, să simtă maşina", a explicat Treguer.
Pe de altă parte, el a arătat că �n ţări precum Germania, Marea Britanie şi Olanda, aproximativ 45% dintre maşinile noi v�ndute sunt dotate cu o cutie de viteze automată.
http://www.mediafax....l?1686;2788617/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#404
Scris 28 iulie 2008 - 08:28
Posted Jul 28th 2008 1:27PM by Noah Joseph
Filed under: Supercars, Audi
Them's fightin' words, but when we're talking about a V10-powered version of the Audi R8, you'd better be taking them seriously. According to an Audi insider as reported by Auto Motor und Sport in Sweden, the more powerful R8 will set a new lap record for a production car at the Nurburgring. That would mean coming in under the 7:26 lap time claimed by the Corvette ZR1 (and taken by the Pagani Zonda F), and faster than the Nissan GT-R's 7:29, but the big question remains whether it could out-gun the GT-R V-Spec's purported 7:25.
The R8 V10 � with whatever name it will adopt � is expected to make its production-guise debut at the Paris Motor Show this coming October. That'll make for some delicious eye-candy, but the real treat will be to see how the German supercar holds up against the Americans and the Japanese on the 'Ring.
sursa: autoblog.com
#405
Scris 28 iulie 2008 - 09:01
Dacia ia �n calcul introducerea de cutii de viteze automate pe Logan
Dacia ia �n calcul introducerea de cutii de viteze automate pe gama Logan, �nsă o decizie concretă �n acest sens va fi luată �n momentul �n care va exista cerere suficient de mare pentru această dotare, a declarat, agenţiei MEDIAFAX, directorul de marketing al producătorului auto, Rafael Treguer.
�n manualul de utilizare al Dacia Logan restilizat există cinci pagini care fac referire la utilizarea cutiei de viteze automată, alături de fotografii cu schimbătorul de viteze al acesteia şi imagini cu indicatoarele de bord care afişează informaţii specifice acestui tip de cutie, cum ar fi treptele de viteză şi rularea �n modul de iarnă.
�ntrebat de ce asemenea informaţii se regăsesc �n manualul de utilizare al unui automobil care nu este prevăzut cu aceste dotări pe nicio piaţă, Treguer a explicat că modelul Logan va mai fi comercializat �n această formă cel puţin 3-4 ani, iar manualul oferă instrucţiuni şi despre dotări care ar putea fi introduse ulterior pe model.
"�n Rom�nia nu există cerere pentru aşa ceva. Niciun client nu a cerut-o. Dacă ar exista doritori, cu siguranţă că am oferi cutia de viteze automată", a spus oficialul Dacia.
El a mai adăugat că �n statele �n care Dacia vinde cel mai bine, cum ar fi Franţa şi Italia, v�nzările de automobile dotate cu cutie de viteze automată reprezintă 5% din totalul livrărilor, la fel ca �n Rom�nia. Evident ca se poate face dar numai daca vor fi reactii pozitive mai ales dinspre clienti.
"Latinilor le place să aibă controlul, să simtă maşina", a explicat Treguer.
Pe de altă parte, el a arătat că �n ţări precum Germania, Marea Britanie şi Olanda, aproximativ 45% dintre maşinile noi v�ndute sunt dotate cu o cutie de viteze automată.
http://www.mediafax....l?1686;2788617/
Am stat de vorba cu dl. Treguer si faptul ca au scris in manualul masinii despre cutia automata este o decizie luata tocmai pentru a starnii spiritele si a vedea cum reactioneaza presa si piata. In realitate nu exista planuri de cutie automata pentru Logan. Evident ca se poate oferii in viitor dar numai daca din partea clientilor vor exista cereri.
Aceasta postare a fost editata de canan17ro: 28 iulie 2008 - 09:04
#406
Scris 03 august 2008 - 10:33
Peste doi ani se va infiinta Compania Nationala de Vanzari
Ford Europa doreste sa infiinteze in Romania o Companie Nationala de Vanzari (CNV), care, de la 1 august 2010, va prelua, de la actualul importator, Romcar, activitatile de marketing, vanzari si service pentru vehiculele Ford.Ca urmare a unei cresteri constante a vanzarilor si a achizitionarii fabricii de automobile de la Craiova, Ford Europa intentioneaza sa infiinteze in Romania o Companie Nationala de Vanzari (CNV), de la 1 august 2010, care va prelua, de la actualul importator, Romcar, activitatile de marketing, vanzari si service pentru vehiculele Ford. �Avand in vedere cresterea cu 38% a vanzarilor vehiculelor Ford in prima jumatate a anului 2008 si faptul ca anul viitor va incepe productia de vehicule la noua noastra fabrica de la Craiova, ne aflam intr-o perioada deosebit de interesanta pentru Ford in Romania.
http://www.financiar...ugust-2010.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#407
Scris 05 august 2008 - 11:20
Dacia va extinde gama de motorizări cu un propulsor pe benzină de un litru, disponibil deja pe Sandero şi Logan v�ndute �n Brazilia, sub marca Renault, iar anumite modele vor fi echipate cu sistem de climatizare automat şi cutie de viteze automată.
Pe modelele Renault Sandero şi Renault Logan comercializate �n Brazilia, motorul de un litru poate fi alimentat at�t cu benzină, c�t şi cu alcool.
Propulsorul, care are patru cilindri �n linie, dezvoltă o putere de 76 de Cai Putere (CP) alimentat cu benzină şi de 77 CP alimentat cu alcool şi are un consum de 5,5 litri de benzină (8,4 litri de alcool) pentru 100 de kilometri parcurşi �n afara localităţii şi de 7,4 litri de benzină (11,5 litri de alcool) pentru 100 de kilometri parcurşi �n oraş.
Acest motor poate face ca Sandero şi Logan să ai aibe o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră (161 de kilometri pe oră �n cazul �n care se foloseşte alcool), demarajul de la 0 la 100 de kilometri pe oră realiz�ndu-se �n puţin peste 14 secunde.
Performanţele motorului de un litru montat pe Sandero şi Logan v�ndute �n Brazilia sunt apropiate de cele ale motorului de 1,4 litri montat pe aceleaşi modele disponibile �n Rom�nia. Propulsorul de 1,4 litri oferă o accelerare de la 0 la 100 de kilometri pe oră �n 13 secunde, viteza maximă fiind de 160 de kilometri pentru Sandero şi de 162 de kilometri pe oră pentru Logan.
Consumul motorului de 1,4 litri este mai mare �n comparaţie cu a celui de un litru, pentru parcurgerea a 100 de kilometri �n oraş fiind necesari 9,4 litri de benzină. �n afara localităţii valorile de consum sunt similare pentru ambele motoare. Avantajele unui motorului mai mic ar fi legate şi de plata unot taxe mai mici către stat şi cote mai mici la asigurări.
Motorul de un litru este montat şi pe Renault Clio Campus (vechea generaţie a modelului Clio) şi pe Renault Clio Symbol. �n oferta pentru piaţa braziliană, toate modelele Renault sunt echipate cu motoare pe benzină adaptate să funcţioneze şi cu alcool, variantele diesel nefiind disponibile.
http://www.mediafax....ml?1686;2851583
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#408
Scris 06 august 2008 - 10:20
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 august 2008 - 10:20
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#409
Scris 08 august 2008 - 04:55
Inginerii de la Lotus au gasit solutia la problema hibrizilor care sunt mult prea silentiosi la viteze reduse. Dupa ce o serie de asociatii civice din SUA au facuta scandal, sustinand ca hibrizii sunt periculosi pentru persoanele cu defecte auditive , Lotus a montat, in apropierea grilei radiatorului, un subwoofer rezistent la apa care simuleaza zgomotul motorului.
Pachetul se bazeaza pe un senzor de viteza care regleaza intensitatea sunetului in functie de modul in care soferul apasa pedala de acceleratie. Foarte interesant este faptul ca sunetul este auzit doar de pietoni (soferul beneficiind in continuare de "linistea" pe care i-o ofera hibridul) si doar in momentul in care masina se apropie. Mai mult, la viteze ridicate, sunetul dispare complet, fiind inlocuit de motorul clasic, pe benzina, al lui Prius.
Pachetul se numeste "Safe and Sound" iar sunetul artificial va ajuta, spun cei de la Lotus, la scaderea numarului de accidente cauzate de hibrizi pe strazile oraselor din toata lumea.
http://www.automarke...cuti-13939.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#410
Scris 08 august 2008 - 05:34
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#411
Scris 11 august 2008 - 02:21
http://www.automarke...brid-13993.html
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#412
Scris 11 august 2008 - 02:28
.... s-au dus si astia....
Nu inteleg "puritanismul" asta...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#413
Scris 11 august 2008 - 02:28
Ferrari, Maserati, chiar si Aston ... sunt masini mai exclusiviste, insa parca si Maserati avea la un moment dat in plan un SUV.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#414
Scris 11 august 2008 - 02:41
insa parca si Maserati avea la un moment dat in plan un SUV.
... iar Lamborghini a avut unul in productie: http://en.wikipedia....mborghini_LM002
(acum avind in vedere ca "Lamborghini is now a subsidiary of the German luxury car manufacturer, Audi AG, which is in turn a subsidiary of Volkswagen Group (Volkswagen Aktiengesellschaft) (VWAG)" (http://en.wikipedia....iki/Lamborghini), asteptem cu interes un Lamborghini TDI )
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 11 august 2008 - 02:43
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#415
Scris 11 august 2008 - 02:55
Sunet artificial de motor pentru hibrizii prea "tacuti"
Inginerii de la Lotus au gasit solutia la problema hibrizilor care sunt mult prea silentiosi la viteze reduse. Dupa ce o serie de asociatii civice din SUA au facuta scandal, sustinand ca hibrizii sunt periculosi pentru persoanele cu defecte auditive , Lotus a montat, in apropierea grilei radiatorului, un subwoofer rezistent la apa care simuleaza zgomotul motorului.
Pachetul se bazeaza pe un senzor de viteza care regleaza intensitatea sunetului in functie de modul in care soferul apasa pedala de acceleratie. Foarte interesant este faptul ca sunetul este auzit doar de pietoni (soferul beneficiind in continuare de "linistea" pe care i-o ofera hibridul) si doar in momentul in care masina se apropie. Mai mult, la viteze ridicate, sunetul dispare complet, fiind inlocuit de motorul clasic, pe benzina, al lui Prius.
Pachetul se numeste "Safe and Sound" iar sunetul artificial va ajuta, spun cei de la Lotus, la scaderea numarului de accidente cauzate de hibrizi pe strazile oraselor din toata lumea.
http://www.automarke...cuti-13939.html
Daca nu ma inseala memoria, acum 1-2 ani aparuse ceva asemanator pentru cei nemultumiti de sunetul motorului lor. Si aveai posibilitatea alegerii unei game foarte variate de sunet de motor!
Later edit: http://www.vroombox.com/vroombox/
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 11 august 2008 - 02:56
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#416
Scris 11 august 2008 - 03:01
mare parte din vanzarile marcilor enumerate de frank vin chiar din imaginea astaNu inteleg "puritanismul" asta...
#417
Scris 11 august 2008 - 03:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#418
Scris 12 august 2008 - 03:01
#419
Scris 12 august 2008 - 07:04
#420
Scris 12 august 2008 - 07:56
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#421
Scris 14 august 2008 - 11:55
Oligarhul rus Oleg Deripaska a purtat discutii cu General Motors pe tema cumpararii marcii Hummer, scrie Reuters care citeaza o sursa apropiata subiectului. Miliardarul rus a mai incercat sa cumpere cateva marci auto de top, insa fara succes. Vanzarile Hummer au scazut dramatic in SUA anul acesta, iar GM ar obtine banii necesari pentru redresare daca ar vinde marca de masini de teren.
Discutiile cu Deripaska au fost doar exploratorii, marca nefiind scoasa oficial la vanzare, a adaugat sursa. General Motors nu a dorit sa comenteze informatia, iar purtatorii de cuvant ai lui Deripaska nu au putut fi contactati. Miliardarul a cumparat in toamna anului trecut 20% din actiunile producatorului canadian de componente auto Magna, pentru 1,5 miliarde dolari. Daca ar cumpara Hummer, e de asteptat ca Magna sa fie implicata in productie.
Deripaska detine producatorul rus GAZ si a incercat sa cumpere anul trecut Chrysler, dar si marcile Jaguar si Land Rover de la Ford, insa a esuat in ambele tentative.
http://economie.hotn...arca-hummer.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#422
Scris 21 august 2008 - 10:20
Posted on Monday 18 August 2008
Update: Ford is currently working on a new family of compact three-cylinder engines - currently referred to as the �Fox� family � and is planning to start full scale production of the new powerplants as early as next year. Designed primarily for the European market, as well as emerging markets such as India and China, the Fox engines will be built at the carmaker�s Craiova plant in Romania, with production numbers expected to reach 700,000 units annually.
The decision to build the engines in Romania has come as a blow to the 1,200 odd staff at the current Cologne engine factory. The German site is responsible for about 200,000 V6 engines destined for the Mustang, Ranger and Explorer SUV, as well as a limited number of V8 and V12 engines for Aston Martin. Contracts for all three engines are expected to be phased out in a couple of years and unless a new deal is secured the plant will be shut down or sold, reports Automotive News. At full capacity, the Cologne plant can build up to 560,000 engines per year.
Key rival General Motors is also working on a new family of compact engines, the first of which will appear in the upcoming Chevrolet Cruze sedan. The new engine lineup is called �Family Zero� and will offer both three and four-cylinder units in either naturally aspirated or turbocharged form.
Original: Workers at Ford�s engine plant in Cologne, Germany, could face losing their jobs unless the plant starts building a new fuel-efficient three-cylinder engine, warned Ford of Europe�s union boss Dieter Hinkelmann. The Cologne plant builds roughly 200,000 V6 engines each year for Ford�s North American SUVs as well as a small number of V8 and V12 engines for Aston Martin, but there�s capacity in place to build up to 560,000 engines per year.
Speaking with Automotive News Europe, Ford�s European boss John Fleming told reporters that the new engine plant in Craiova, Romania, will likely be used for the new engine and that a final decision would be made by the end of the year. Hinkelmann believes that the Craiova plant isn�t set up to build a newly designed engine - Ford only bought the plant last year from Daewoo.
Ford is not the only major carmaker looking to compact yet powerful three-cylinder engines to combat tough new fuel-economy and emissions regulations in both the U.S. and Europe. Both Volkswagen and PSA Peugeot-Citroen Group have announced plans to develop three-cylinder engines with turbocharging technology, and Japanese carmakers have been using the compact mills for years in their �kei� city cars.
motorauthority.com
Spy Shots: 2010 Chevrolet MPV, possible Tacuma replacement
Posted on Monday 4 August 2008
Chevrolet is planning to expand into the compact MPV market with an all-new model designed as a replacement for the Tacuma (a Daewoo model that was later rebadged a Chevy). Unlike the previous Tacuma, the new model will be able to seat up to seven adults and will be built at General Motors� Hamtramck plant in Michigan late next year or in early 2010.
The new MPV will also be based on GM�s new global Delta platform, the same FWD architecture that will underpin the upcoming Chevrolet Cruze and Volt plug-in hybrid, and it will eventually spawn the next-generation Opel Zafira for Europe. This latter model could even be rebadged as a Saturn and sold alongside the new Chevy MPV in North America.
As the latest spy images suggest, the new styling of the MPV will be very boxy � similar to some of the models it will be competing with such as the Dodge Journey and Ford Flex � and it will also feature four-doors and a vertically lifting tailgate as opposed to a sliding door and split tailgate configuration.
motorauthority.com
#423
Scris 25 august 2008 - 01:32
Volkswagen a lansat in Brazilia ultimul sau model Gol sedan care ar putea intra in concurenta cu Dacia Logan, intrucat compania ia in considerare exportul pe pietele emergente din Europa de Est si Asia, potrivit presei braziliene.
Noul Volkswagen Gol sedan ar putea deveni concurentul Dacia Logan Volkswagen Gol sedan are un motor de 1.0 litri sau 1.6 litri si 101 CP, ce poate functiona cu benzina sau ethanol.
Noul model brazilian Volkswagen Gol sedan are o lungime de 4,2 metri, latime de 1,66 m si inaltime 1,46 m. Varianta Gol hatchback are 3,9 metri lungime, iar pretul de este de circa 18.000 dolari (12.200 euro).
http://www.wall-stre...acia-Logan.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#424
Scris 25 august 2008 - 05:10
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 august 2008 - 05:11
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#425
Scris 25 august 2008 - 06:00
Adevărata personalitate a unui individ este redată de felul în care tratează o persoană ce nu-i poate oferi nimic în schimb...
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi