Stiri si zvonuri din industria auto
#576
Scris 02 ianuarie 2009 - 11:12
btw, ai uitat de plug...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#577
Scris 02 ianuarie 2009 - 11:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#578
Scris 02 ianuarie 2009 - 11:34
http://florinpanait.wordpress.com
#579
Scris 07 ianuarie 2009 - 05:56
Cert este ca, cel putin eu, nici nu am auzit/vazut de o campanie de promovare, reduceri, atragerea clientilor in vreun fel. Mi-au lasat impresia ca au asteptat guvernul sa adopte chestiunea cu 3x taxa si s-au culcat pe o ureche.
#580
Scris 07 ianuarie 2009 - 07:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#581
Scris 07 ianuarie 2009 - 07:10
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#582
Scris 08 ianuarie 2009 - 12:48
#583
Scris 08 ianuarie 2009 - 02:08
Insa ceilalti nu au capacitati de productie in RO si macar unii dintre ei s-au mai stresat cu o actiune de contracarare (nu spun ca a fost suficient sau nu).
#584
Scris 08 ianuarie 2009 - 04:34
Porsche a devenit, ieri, actionarul majoritar al Volkswagen, prin majorarea participatiei directe la 50,76%, preluand astfel controlul direct asupra constructorului auto german si indirect asupra producatorului suedez de camioane Scania.
Preluarea controlului Volkswagen de catre Porsche a fost un proces care a durat mai bine de un an.
#585
Scris 08 ianuarie 2009 - 05:19
#586
Scris 08 ianuarie 2009 - 06:40
#587
Scris 08 ianuarie 2009 - 10:58
#588
Scris 08 ianuarie 2009 - 11:12
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#589
Scris 09 ianuarie 2009 - 03:04
Poate facem un alt topic pe aceasta tema, sau poate continuam discutiile pe aspectele crizei & comp in topicul "Criza...." din aria Off Topic.
#590
Scris 09 ianuarie 2009 - 06:31
"Automobile Dacia isi propune sa mentina neschimbate preturile masinilor sale si spune ca o crestere a preturilor ar fi o sinucidere in conditiile din piata. In prezent, Dacia are stocuri de 10.000 de masini, nivel normal care sa asigure un bun mers al activitatilor comerciale in 2009, a spus Jacques Daniel, director comercial al marcii, la conferinta de prezentare a rezultatelor comerciale pe 2008."
Cel putin ciudata pozitia lor, in contextul in care mai toti incearca (in limitele fiecaruia) sa vina cu oferte cat mai atractive. Dar pe de alta parte, ne-am fi putut astepta la altceva din partea Dacia ?
Bine ca nu s-au hotarat sa mareasca preturile masinilor, pretextand introducerea ABS in serie.
#591
Scris 09 ianuarie 2009 - 06:43
pe de alta parte din ce am citit, Dacia facea 10% din profitul GRUPULUI RENAULT ceea ce e cam mult... adica ar mai fi loc de reduceri.
http://florinpanait.wordpress.com
#592
Scris 09 ianuarie 2009 - 07:16
#593
Scris 09 ianuarie 2009 - 07:23
Nu as vrea sa incep in acest topic o discutie pe aceasta tema, dar chestiunea reducerii semnificativa a cheltuielilor si eliminarii oricaror cheltuieli care nu sunt neaparat necesare (ca si oricare alta masura drastica) poate fi binevenita si poate avea efecte pozitive. Aceasta atata timp cat este aplicata/dictata cu cap si mai ales pe un termen bine delimitat (in orice caz nu poate fi pozitiva daca este aplicata pe termen lung); binenteles ca sunt necesare si alte masuri, decizii in vederea redresarii.
Poate facem un alt topic pe aceasta tema, sau poate continuam discutiile pe aspectele crizei & comp in topicul "Criza...." din aria Off Topic.
sa ne mute cineva posturile acolo. tu privesti asa lucrurile pt ca ai impresia ca suntem in situatia asta din cauza cheltuielilor.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#594
Scris 09 ianuarie 2009 - 07:26
dacia aia scumpa oricum nu facea volumul de vanzari...erau destul de putine modele scumpe, majoritatea loganurilor au fost cele din gama ieftina
iar acolo alternativa nu e.
dacia face profit nu de pe urma preturilor mari la modelele chele ci de pe urma costurilor de productie tinute bine sub control etc. n-or fi prosti sa faca reducere la loganul chel cand alti producatori cu tot cu reduceri inca vand la preturi mult mai mari
#595
Scris 09 ianuarie 2009 - 07:48
Cat despre chestiunea spusa de tine, Dacia isi tine f bine costurile sub control, dar in acelasi timp si marja de profit (indiferent de ce parte a baricadei ne-am situa fiecare dintre noi, cand Dacia are acel aport la profitul grupului Renault, e destul de clar). Loganul a fost si trebuia sa fie o masina buna si ieftina; de cat de buna este nu comentez aici, dar nu prea mai este asa de ieftina precum era preconizat. Ca nu are realmente competitori, e adevarat; insa acesta nu-i motiv sa majoram preturile ca poate ar mai fi loc (daca pornim de la premisele initiale, daca se urmareste obtinerea oricarui banut este alta discutie, dar atunci poate ar trebui umblat putin si la calitate).
#596
Scris 09 ianuarie 2009 - 07:56
man, fiecare vinde la pretul la care poate
asa cum si eu cer salariu mai mare doar pt ca s-a modificat piata (desi nu lucrez mai bine decat acu 1 an) asa fac si restul (exemplul cu salariul e doar un exemplu ).
#597
Scris 09 ianuarie 2009 - 11:21
Asta in actualul context al pietei, plus faptul ca, in tarile considerate de renault cu apa calda, se comercializeaza deja Megane 3.
#598
Scris 14 ianuarie 2009 - 01:40
Constructorul de automobile Dacia ia in calcul reducerea preturilor la autoturisme, insa nu a fost luata o decizie finala, a declarat Constantin Stroe, vicepresedintele companiei.
Dacia va aplica un procent de reducere din marja sa de profit. Tinta noastra este o reducere de pret la clientul final de 1.500-2.000 euro�, a precizat Stroe.
Dacia a fost pe plus anul trecut cu vanzari in crestere cu 12% fata de 2007, la 257.594 de automobile.
Exporturile Dacia au atins 172.886 unitati, cu 34,6 % mai mult fata de 2007. Doua treimi din vehiculele vandute in 2008 sub marca Dacia au fost inmatriculate in afara Romaniei. Compania a vandut anul trecut 84.708 unitati in Romania cu 17% mai putin decat in 2007. ... mai departe scrie aici
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#599
Scris 15 ianuarie 2009 - 05:46
Cauta fel de fel de solutii aiuristice pentru criza, cand prima solutie ar fi micsorarea profitului prin scaderea pretului la dacii. N-ai cu cine ma, n-ai cu cine...
#600
Scris 15 ianuarie 2009 - 06:04
Sper sa ma insel.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi