Asa e nu toti sunt praf si pulbere, DAR din pacate nu putem vorbi decat de 1-2 lucratori in service (ing., tinichigii, etc.) la unul sau altul din dealer-i. Nici macar de un atelier intreg. Ce sa mai spun de o retea .............@aer curat : nu e chiar asa cum zici tu. nu toti, dar cand ai de'a face cu (si acum cateva exemple ):
...................................
De poRO, Reno & Dacia si multi altii nu cred ca mai are rost sa mai aduc aminte. La Eurial cu ffff mare greutate am gasit pe cineva (angajat al importatorului in Buc) cu care sa pot discuta normal si la obiect; era directorul tehnic al unitatii din Otopeni (pe vremea aia inca nu terminasera unitatea din Militari, unde oricum am avut alte aventuri). Iar ca mecanic, sa nu ajung sa schimb "juma de masina" cu costurile aferente, a trebuit sa fac un drum la Tg Mures. La Citroen vroiau sa ma puna sa schimb turbina cu totul, sa cumpar una noua, ca in cele din urma sa constat ca saraca turbina nu era de vina.
La Skoda, am avut noroc ca masina nu a avut nicio problema mai bine de 4 ani, iar acum cand am mai schimbat una alta (placute, distributie) am facut-o in afara retelei. Dar pana si pt revizii stateam cu inima stransa, norocul meu e ca am gasit de la bun inceput o pers de treaba (una din aceste exceptii) si a fost ok.
La Kia deocamdata nu am avut probleme si sper sa nici nu am; dar si pe acolo se practica subtilizari de filtre, ulei, etc.; chestiune pt care ii consider cam la fel de vinovati si pe cei care le cumpara, nu numai pe cei care le FURA.
Si mai pot continua si cu altele.
Mai sa fie, astea sunt incomparabile, ca unii fac neurochirurgie si altii vand castraveti in piata .....................Mai Cipriane, cum poti compara tarifele din Bucuresti cu cele din provincie ? Tu ai idee de unde iau aia piese de schimb ? Ai tu idee care sunt stocurile de p/s ale "dealerilor" din tara ? Cum poti compara chiriile din provincie cu cele din Bucuresti ? etc,etc, etc....
Reteaua este aceiasi, multi dintre dealer-i au cumparat terenul si au construit ei dealership-ul; mai mult de atat nu cred sa fie diferente de pret uriase (daca chiar ar fi) intre pretul terenului in Brasov (unde are Delcar-ul sediul) si terenul din comuna Pantelimon unde este Avia sau la iesirea din Buc in Militari unde este Brady. Piesele sunt in retea, pot diferii stocurile fiecarui dealer (dar si acolo sunt niste reguli in reteaua poRO), dar preturile pieselor nu pot avea diferente semnificative.
Iar Delcar-ul nu este un amarat de dealer prafuit de provincie, tocmai pt ca este detinut de cine este detinut, a vandut f mult si bine merci si-n Buc si nu numai; pe la ei prin service trec f multe masini zilnic (chestiuni discutate de mine cu un angajat al lor).
Pana acum mi-au dovedit ca au mai putina aroganta si nesimtire fata de client, decat cei din Buc., mai mult chiar cel putin intr-o anumita masura coopereaza constructiv si incearca sa faca tot ce pot ei din prima. Nu pot spune ca acest lucru este valabil pt intreg atelierul, pt ca nu am verificat / avut contact cu ei toti.
Ideea e ca, cel putin in cazul descris de mine, ii poti compara fara nicio problema sau retinere.
Si, din pacate, de lasi.....................
Suntem un popor de hoti prosti !