Tuning motor?
#101
Scris 12 februarie 2008 - 05:13
ce EGR mah.....?????am zis egr??? am vrut sa spun AFR......
egr nu are nici o treaba cu tuning-ul....
mai omorat cu egr-u asta al tau....
[quote name='dany_s' date='Feb 11 2008, 04:49 PM' post='345950']
Bogdane
dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?
[/quote
in jur de 300 hp.... o turbina de evo ix modificata, fara stand alone....
#102
Scris 12 februarie 2008 - 05:31
my parere e ca mai bine iti iei alta masina mai puternica
Pai la asta ma gandeam si eu, de banii de upgrade/tuning mai bine imi iau una identica dar ST170.
Plus ca imi fac cu ochiul si niste suspensii Eibach sau KW... deci se aduna.
Cu toate astea, poate stie cineva cum se pot lega armonios intre ele lucrurile de la punctele 1-5.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 12 februarie 2008 - 05:36
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#103
Scris 12 februarie 2008 - 07:26
man, kit turbo sau alta masina, in rest e frectie la picior de lemn. si cum focus nu stiu sa aiba chiar asa multi pasionati in romania, nu cred ca vei gasi kit-turbo pt el, care oricum ar fi destul de scump.
http://www.focusspor...urbocharger.htm dar exista si altele.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#104
Scris 13 februarie 2008 - 04:36
#105
Scris 14 februarie 2008 - 12:23
ST170 daca tot crei ceva mai seriosPai la asta ma gandeam si eu, de banii de upgrade/tuning mai bine imi iau una identica dar ST170.
Plus ca imi fac cu ochiul si niste suspensii Eibach sau KW... deci se aduna.
Cu toate astea, poate stie cineva cum se pot lega armonios intre ele lucrurile de la punctele 1-5.
#106
Scris 26 martie 2008 - 11:52
#107
Scris 28 martie 2008 - 09:52
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#108
Scris 28 martie 2008 - 11:19
Da.
Impresi, pareri etc..?
#109
Scris 28 martie 2008 - 11:24
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#110
Scris 31 martie 2008 - 11:49
#111
Scris 31 martie 2008 - 12:34
ma rog, acuma vad ca e coleg cu aia de la mtm.
#112
Scris 31 martie 2008 - 12:36
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#113
Scris 01 aprilie 2008 - 03:50
acuma vad ca e coleg cu aia de la mtm.
:verystrange: :laugh: (scuze, nu m-am abtinut)
si la mine regulament
#114
Scris 01 aprilie 2008 - 05:06
#115
Scris 02 aprilie 2008 - 03:34
#116
Scris 02 aprilie 2008 - 01:21
daca e la a ta, stii prea bine raspunsul.
doar am postat un dialog cu unul din sefii de la kia pe clubkia.
#117
Scris 02 aprilie 2008 - 11:51
din motorul ala, mai mult de 174 Cp si 363 Nm, din soft nu cred ca se poate si chiar si asa nu stiu cati au softul asta bine pus la punct. de ex la 2.0 TDI se pot obtine niste cifre mai mari din hulitul PD.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#118
Scris 02 aprilie 2008 - 11:56
si la mine regulament
#119
Scris 12 iulie 2008 - 08:52
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#120
Scris 05 martie 2009 - 11:48
Jabbasport Britcar GT Racecar Build Thread
--------------------------------------------------------------------------------
Back in 2003 Carvell Motorsport teamed up with Jabbasport to take on the Volkswagen Racing Cup Championship, which resulted in an amazing 1 - 2.
Carvell Motorsport are pleased to anounce that in 2009 we will re-form the dream team to take on the best teams and drivers in the UK in the Britcar GT Championship with a Mk1 SEAT Leon Cupra.
As a little history, the Jabbasport/Carvell Motorsport partnership in 2003 resulted in an incredible Lupo GTi Turbo, which was an ex-German Lupo Cup car mated with a 1.8T engine. This was to be the most successful car of the 2003 season, not only because of the excellent chassis, but because of the fantastic power curve. Mike from Jabbasport achieved the class limit of 185bhp right from 2750rpm to 7500rpm, never waivering at all. It was so tractable that a lap of Curborough didn't require a single gear change!!!
ceee ???
#121
Scris 05 martie 2009 - 12:22
#122
Scris 09 martie 2009 - 01:21
#123
Scris 09 martie 2009 - 02:16
ACrew style
#124
Scris 09 martie 2009 - 08:34
#125
Scris 12 martie 2009 - 08:34
Am cumparat 1-ul powerbox acum 2 ani si am mers cu convingerea ca am 174 cp cum au fost garantati de producator
Am investit in decembrie 2008 un DYNO MAHA nou nout cu cel mai nou si performant soft,si am facut test pe masina mea(precizez ca momentan am si aceasta Toyota Avensis 2,2 D-4D 150CP) si surpriza aveam cu powerbox-ul nr1 doar 168cp
Nemultumit in februarie am luat altul din germania de la "Chip Chiptunig" (asta e numele lor desi vand un powerbox) care la pretul de 250EUR garanta 190cp, hm cam mult dar speram macar 175-180cp,cind colo 162,2cp amarati dar cu un cuplu mare de 401Nm.
Dau mail in germania le dau filmul cu masuratoarea cu graficele si? pauza mare,zici ca au murit.
Gata am pierdut 250EUR.
Am lua legatura cu primul producator de pbox care a vanit cu solutia de a pune o cutiuta si la senzorul de turbina pentru a mari presiunea,astep sa vad ce vor realiza,deocamdata sunt in discutii cu ei.
Pe 07.03 am testat un golf 1,4 FSI de la mama lui 90CP care avea PowerBox de la POWERTUNING (de la noi din Romania) ,si i-au au promis +15CP.Realitatea la masurare am gasit+1(unu)CP,de aici jale la proprietar care a dat 1600RON pe el.
Deci va las pe voi sa trageti concluzii ,si cei ce vorbesc de powerbox-uri sa la varifice inainte de a plati produsul ,nu doar ce se simte diferit la drum (la VAG daca nu exista dyno macar se poate verifica pe VAG-COM cuplul in 01-Engine -> Meas.blocks -> 020 )
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi