Vrajitorule,pentru a ,,intelege'' si prefera o cutie automata, trebuie s-o utilizezi cateva mii bune,sa nu zic cel putin un zece mii de kilometri(ii transferi tu in mile!
).
Da,manuala este mai ieftina ca achizitie,intretinere,dar asta nu inseamna ca-i mai buna.
Repet,doar la un supersport as prefera manuala(dar nu musai) in rest, n-as medita nici o secunda pentru alegere.
Odata ce ,,intelegi'' cum se comporta automata,o vei folosi cu o mare placere si la parcari ,plus alte manevre.E muuult mai comoda si chiar mai ,,precisa''.
Senzatie ciudata cu automata am trait la plecarea de pe loc cu un Land Cruiser,diesel,deoarece am accelerat mai bine de o treime din cursa pedalei,dupa care a venit acel zgomot de ,,tractoras'',dupa nitel timp incepand a se misca si masina.Acelasi lag,era intalnit si la acceleratii mai bruste,dar ma distra...nefiind cazul de vreo masina cu valente sportive.
Gandeste-te numai la avantajele pe care ti le da automata intr-un trafic foarte aglomerat,cand te deplasezi cate 2-3metri...
plus,daca te plictisesti poti schimba si manual(e un alt manual,dar poti depune nitel efort fizic, de-i musai).
Viitorul e al automatelor.(in sens majoritar).