Salt la continut


Fotografie

Consideratii personale vizavi de VW Passat


  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#126 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 23 august 2007 - 11:26

exact in conditiile in care passatul e mai greu tot urca mult mai usor ca civicul pe benzina, tocmai pt. ca la motorul diesel greutatea aia in plus nu deranjeaza aproape deloc, cuplul ala bata-l vina ca nu vrea sa asculte legile de fizica care le vrei tu si face el ce face dar trage de parca dealul ar fi vale :D

38 mii euro pe un passat e o afacere proasta ca e un ve si ca la banii astia iei audi sau mercedes, dar faptul ca are 105 cai e irelevant din acest aspect, desi intradevar si eu as lua ceva de 140cai la banii astia, dar daca altcineva vrea dotari si nu il intereseaza puterea, eu il inteleg, tu stiu ca nu in intelegi :lol:

vezi ca am pus recent doua filme cu slalom printre masini, meseriasi baietii, si cu ceva noroc, dar nu toti vor sa faca asa ceva ca sa isi ia motoare super puternice

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 23 august 2007 - 11:29

  • 0

#127 _Dragos_

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 21-decembrie 04

Scris 23 august 2007 - 11:42

Discutia a deviat intr-un clasic diesel vs benzina. In plus, daca tot se vorbea de urcarea unei pate, acolo conteaza foarte mult si suspensia. Probabil ca o Astra 1,9CDTI sau un Golf 5 2.0TDI ar fi trecut usor de Q7 si Pajero.
  • 0
Opel Vectra 1,9 CDTI 185cp by TCM Turbo

#128 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 23 august 2007 - 11:42

Dany, prietenul meu are Q7 cu motorul de 3.0 litri, deci are cilindreea un pic mai mica decat la mine (3,2 L). L-a incantat ideea ca Audi are vreo 233 CP parca fata de 160 cat are Pajero meu cu cutie manuala. L-am provocat la o competitie in panta pentru ca stiam ca diferenta de putere devine nesemnificatica, in aceasta situatie cuplul devine important, cuplu care are o valoare apropiata, apoi o manuala in panta folosita cum trebuie face treaba mai buna decat o automata calcata la blana. Ca sa nu mai zic ca motorul meu lucreaza mult mai lejer, e creat sa aibe un regim greu de exploatare. Cumva daca se poate spune am fost mojic, n-a fost o competitie chiar fair :lol: dar oricum ne-a aratat ca nu trebuie neaparat sa alegi un motor numai dupa putere. Situatiile de panta de munte pentru soferul mediu sunt cam cele mai nesuferite atunci cand vine vorba de tractiune deci un motor ales cu cap acompaniat de o cutie desteapta face treaba foarte buna, nu trebuie sa ai sute de CP sub fund, ci mai degraba sa-i ai in cap :D. Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate.... din pacate am prea multe cunostiinte apropiate care au BMW-uri cu motoare puternice, cu suspensii active, etc ... care au probleme pe banda rulanta. Multi uita sau nu cunosc ca legile fizicii nu se pot depasi orice ai face, dar din pacate multi producatori fac diverse tertipuri ca sa lase senzatia ca pentru ei nu exista legi. E doar marketing. Putere crescuta la un motor de aceeasi capacitate inseamna fiabilitate mai redusa. Dar na, in zilele noastre multi cu masini scumpe isi permit sa le schimbe la 3 ani daca nu si mai des, deci nici un interes ca masina respectiva sa reziste in bune conditii mai mult de 5 ani.


Revenind la topic, nu merita deloc optionale multe pe o masina, sunt prea scumpe. Un GPS la producatorul chinez costa cam 100 $ si iti este tie vandut pe masina cu 3.000 euro. La fel si la aerul conditionat. Cu 1.000 euro poti cumpara un ditamai aerul conditionat cat masina cu care racesti 2, 3 apartamente. intotdeauna cand am vrut sa cumpar o masina vanzatorul a incercat sa-mi vanda el cea mai scumpa masina. La Poesche Cayenne, la Mercedes ML, la BMWX5 nici n-au vrut sa auda ca as dori sa cumpar o masina mai cheala. Masinile plecau de pe la 45.000 euro fara TVA si imi spuneau ca nu-mi vand una daca nu costa minim 60.000 euro CIP. Cand le-am spus ca nu sunt snob si ca vreau doar masina nu si televizoarele din ea, ca daca vreau asa ceva ma duc la Sony sa-mi iau o ditamai plasma cu aceeasi bani, toti mi-au dat cu flit. Astia vand asemenea masini exclusiv manelistilor si fotbalistilor, oamenilor care fac rost de bani usor si ii arunca la fel de usor. Poate de aceea asemenea masini le intalnim aproape exclusiv la astfel de specimene umane, e si vina vanzatorilor.

Nu va lasati pacaliti de vanzatori cum ca fara nu stiu ce optionala nu poti sa mergi pe strada cu masina, dar in schimb de roata de rezerva nu mai ai nevoie :D Cand i-am intrebat de roata de rezerva imi spuneau ca ce nevoie am de ea, bag o spuma si gata roata e ca noua , ce tampiti....

Cand configurati o masina plecati de la baza si puneti pe ea doar ce vreti voi chiar daca o sa asteptati masina mai mult timp.




Interesante povestile tale...

Nu contest ca nu te-a luat cel cu Q7 dar cred ca acest lucru se poate pune pe seama soferului si cel mult a cutiei automate. In sensul in care probabil nu era setata pe programul sport, era probabil in D si schimba prea repede vitezele astfel ca a pierdut din demarajul necesar in panta.Plus o automatica de la VAG are si un mod manual de functionare deci...nu trebuia sa aiba complexe cel cu Q7.

Legat de masina premium de minim 60000 euro ...ar trebui sa spui exact unde ai incercat sa cumperi si ti s-a impus asta. In principiu un agent de vanzari e interesat sa pui optionale cat mai multe pentru ca ii creste implicit comisionul dar nu am auzit sa iti bage cineva mana in buzunar cand e vorba de optionale.
Tare ma tem ca te-ai descurajat singur dintr-un motiv oarecare daca ai renuntat la Cayenne (!), ML, X5 pentru un Pajero...

Parca inainte aveai un Opel Vectra 1.6 (sper sa nu ma insel) deci intr-un fel e intuibila inclinatia ta spre masini mai ieftine.

Oricum, te astept cu mai multe relatii.
  • 0

#129 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 23 august 2007 - 11:42

Vrajitorule ceea ce spui tu a adevarat doar pe jumatate, uiti un aspect esential, anume ca in panta cand doresti sa depasesti aduci motorul spre limita maxima, deci nu mai ai putere sa o transformi in cuplu, intelegi ? si ce face orice om in mod inconstient, fara sa realizeze ,in momentul ala ca sa dispuna de cuplu ? Schimba treapta de viteza, retrogradeaza. Dispui de cuplu mai mare, corect, dar ce se intampla ? ori mentii motorul la turatii exagerate si il distrugi, eventual ambreiajul, etc, ori scazi viteza, turatia la roata. Acum ai priceput ce ti-am explicat eu mai sus ? Ai pus formula puterii, dar ai uitat un amanunt esential. Anume te-ai referit doar la puterea instantanee :lol: Daca aveai in vedere adevarul complet luai in calcul energia, adica puterea pe unitatea de timp. De aici vine diferenta dintre motorul Otto si cel Diesel. La benzine toata puterea e pusa la dispozitie intr-un timp foarte scurt cand are loc detenta, cand da scanteia, pe cand la un motor diesel puterea iti este data un timp mai lung, deoarece nu exista nici o explozie ca la benzina, aici combustibilul este suflat cu presiune prin duza injectorului autoaprinzandu-se, deci se poate controla timpul de ardere mai bine, ba chiar si forma turbionului creat prin forma capului de piston. In mod logic benzina arde mai puternic, ofera o putere calorica mai mare decat motorina, dar buba e ca noi nu putem stapani deocamdata aceasta energie, n-o putem controla precum motorina. Asa se intampla si la rachete, super-energie dar odata pornit procesul nu-l mai poti stapani eficient.
  • 0

#130 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 23 august 2007 - 11:50

Discutia a deviat intr-un clasic diesel vs benzina.

nu neaparat, ideea e ca vrajitorul lua passatul din exemplul de mai sus si il compara cu o honda civic cu motor fortat sa dea putere mare la turatie foarte mare si cuplu ioc, si noi ii explicam ca 1.9tdi 105 cai s-ar descurca MULT mai bine pentru exemplul sau fata de ce compara el, desi puterea ar fi comparabila, dar unul e diesel mare cu cuplu pe masura, altul e un motor mic pe benzina chinuit sa scoata acea putere

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 23 august 2007 - 11:51

  • 0

#131 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 23 august 2007 - 11:58

Diesel asa este, am avut o Vectra 1,6 L benzina. Nu stiu ce sa zic despre inclinatia mea catre masini ieftine, cu aceeasi bani puteam sa iau un Megane bine echipat si nu mai parea o masina ieftina, mai degraba e adevarat ca prefer o masina dintr-o clasa superioara mai slab echipata decat vice-versa. Pentru ML, Cayenne, X5, etc.. aveam aceeasi suma de bani, maxim 48.000 euro CIP. Mai mult nu aveam, dar daca banii astia sunt putini inseamna ca oi avea o inclinatie catre masini ieftine..... Nu comentez despre masinile in cauza, ca na, masini bune, dar atitudine vanzatorilor..... vrei masina cheala ? ok, astepti un an dupa ea...si te-a linistit !
  • 0

#132 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 august 2007 - 12:10

,,...Parca inainte aveai un Opel Vectra 1.6 (sper sa nu ma insel) deci intr-un fel e intuibila inclinatia ta spre masini mai ieftine.
Oricum, te astept cu mai multe relatii. ''-Diesel


Diesel,ne-ai putea ajuta nitel sa intuim catre ce masini (scumpe,presupun)te-ai ,,inclina''?
Relatii,te rog!(ce masina conduci,ca sa-ti spun...)
  • 0

#133 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 23 august 2007 - 12:16

Parca inainte aveai un Opel Vectra 1.6 (sper sa nu ma insel) deci intr-un fel e intuibila inclinatia ta spre masini mai ieftine.



Deci eu spuneam "mai ieftine". Decat altele.

Nu era un repros, departe de mine.

Este adevarat insa ca pentru SUV-uri de lux trebuie sa astepti mult. Daca nu optezi pentru unul de pe stoc care vine incarcat ca un pom de Craciun.
E cererea mare (in lume) pentru asa ceva si ...daca dai comanda, astepti.

Diesel,ne-ai putea ajuta nitel sa intuim catre ce masini (scumpe,presupun)te-ai ,,inclina''?
Relatii,te rog!(ce masina conduci,ca sa-ti spun...)



Aceeasi ca si a ta intr-o versiune mai ieftina :crying:
  • 0

#134 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 august 2007 - 12:22

Vazand ,,altitudinea'' de la care postezi ,ma gandeam ca pleci cel putin de la S... :lol: :beerchug: (mi s-a parut c-ai fost nitel rautacios cu greierasul...) :beerchug:
  • 0

#135 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 23 august 2007 - 12:31

Nicidecum...

Nu e nici o rusine a avea un Pajero...nicaieri in lume.

Imi sarise in ochi faptul ca s-a renuntat la premium doar pt atitudinea vanzatorilor. Si banuiam eu ca mai era si altceva. In cazul asta ceva diferenta de bani si termenul de asteptare in cazul acelor modele.
  • 0

#136 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 23 august 2007 - 12:47

eee, suntem toti prieteni vreau eu sa consider, toti uniti impotriva dusmanului de clasa: vanzatorii de masini noi (aia de second-hand vai de capul lor saracii).

poate ca mi s-o fi parut mie ca nu am fost respectat la fel ca unul care dorea masina plina de optionale, dar e destul de apasator sa vezi ca unul care are bani mai multi ca tine dar care nu poate sa scota 2 vorbe pe gura intra in fata atunci cand vine vorba de programare la fabricarea unei masini. Ba la Porsche mi s-a spus ca ii este rusine sa comande un Cayenne mai ieftin de 50.000 euro CIP. Diferenta de 2.000 euro pare mica, dar eu nu mai aveam banii aia, mai trebuie sa manance si familia mea cat de cat. Pe mine ma sperie cat de mica importanta ti se da tie ca om. Am si eu magazin de piese auto dar am aceleas respect pentru un om care-mi cumpara o platina ca si pentru altul care ia un motor intreg. Amandoi sunt oameni la naiba... s-a diminuat discriminarea rasiala si a aparut discriminarea pe baza de bani ?

N-am luat un SUV premium din cauza timpului foarte mare de asteptare, din cauza pretului prea mare care ma obliga sa iau o masina slab dotata pt offteren, din cauza vanzatorilor scarbosi , din cauza imaginii cam "sifonate" a oamenilor de la aceste SUV-uri. Pana la urma reveind la topic, e bine sa alegi o masina BINE PROPORTIONATA VIS-A-VIS DE CERINTELE TALE, DE VISELE TALE. NU MERITA MASINA FULL-FULL DECAT DACA ESTI BETON LA BANI. Nu merita sa umflam si mai mult cururile grase ale vanzatorilor de masini noi.
  • 0

#137 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 august 2007 - 12:53

haidati sa ne concentram pe titlul topicului.
daca e nevoie, deschidem un alt topic, gen chel cu muschi vs ESPEBDDCS mai subnutrit.
:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#138 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 23 august 2007 - 01:18

O consideratie (pozitiva) am avut dintotdeauna fata de VW Passat.

Insa aceasta s-a diminuat odata cu ultimul model, citind experienta personala a lui imircea, care a mai avut doua Passat-uri inainte.

Avand o platforma de golf5 alungita si problemele acestei generatii, daca as fi pus in situatia sa aleg, m-as duce ori pe un model mai ieftin (cu aproximativ aceeasi platforma - Octavia 2 1.8 TFSI sau o Jetta 1.4 TSI...ori ceva mai scump decat Passat (dar in general acestea sunt mult mai scumpe, BMW 3er, C Class.

Pe A4 nu l-am mai inclus folosind aproximativ aceleasi motorizari cu Passat, si un spatiu interior mai mic, consider ca e mai putin interesant ca masina noua.

Probabil ca Passat-ul va redeveni o optiune interesanta odata cu faceliftul care probabil va aduce si motorizari TDI bazate pe commonrail.
  • 0

#139 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 23 august 2007 - 01:25

Passat. Avand o platforma de golf5 alungita

defapt e o platforma de VW LT scurtata si tuaregul are o platforma de polo inaltata :D
  • 0

#140 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 23 august 2007 - 01:28

Hehe...interesanta gluma.

Oricum, lucrurile stateau mai bine la Passat B5.5 care avea o platforma comuna cu Audi. De fapt, vechiul Audi A6 avea platforma de Passat Plus (10cm).
  • 0

#141 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 23 august 2007 - 01:49

1. passatul b5.5 era cu punte spate, sux total, numai ala 4motion era cu suspensie intependenta, asta nou e cu suspensie intependenta spate, mult mai buna la gropile de la noi, mult mai confortabila adica

2. nu era gluma, in definitiv toate platformele sunt la fel, unele mai cracanate si mai lungi, altele mai scurte si mai inguste, golf si passat au platforme total diferite , verifica dimensiunile intre roti atat fata/spate cat si lateral

3. platforma de golf toata lumea spune ca e una dintre cele mai reusite, sta foarte bine in curbe si este foarte confortabila, singurii care se plang sunt carcotasii care ar prefera o suspensie pe foi lamelate numai sa fie mai ieftin de intretinut
  • 0

#142 _Dragos_

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 21-decembrie 04

Scris 23 august 2007 - 02:02

Dar ce a zis Diesel este foarte corect. Passat-ul B6 are o platforma de G5 alungita. Deci la baza este aceeasi platforma.
  • 0
Opel Vectra 1,9 CDTI 185cp by TCM Turbo

#143 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 23 august 2007 - 02:05

Well...n-am timp sa masor o platforma de LT...in schimb mi-e clar ca Touareg nu are nimic in comun cu platforma lui Polo, puteai sa-i spui de Fabia ca oricum ea a fost lansata prima. Deci...imi plac glumele tale... :cunaooooo:

Oricum...faptul ca o suspensie e usor de intretinut e un avantaj. De fapt toate au avantaje si dezavantaje, suspensia independenta spate de la Golf V e destul de zgomotoasa pe denivelari...samd.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 23 august 2007 - 02:08

  • 0

#144 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 23 august 2007 - 02:20

e zgomotoasa pe golf ca e cu hayon, dar pe jetta sau passat e foarte ok, si intretinutul intervine dupa 100-150 mii km, deci dupa 5 ani de folosire, deci dupa ce vand masina asa ca nu ma intereseaza acest aspect si prefer o suspensie independenta sa fie confortabila decat una mai simpla sa mergi zdruncinat ca sa fie mai usor de schimbat bucsele de urmatorul proprietar

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 23 august 2007 - 02:22

  • 0

#145 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 august 2007 - 02:26

jetta e chiar ok ca masina, nu sufar botul ala cromat.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#146 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 23 august 2007 - 02:35

are aproximativ botul cromat de R32 ;) si unii se chinuie sa puna botul ala cromat de r32/jetta/variant la golf normal, asa tu poti sa te chinui sa pui botul ala de la golf normal pe jetta daca nu iti place :D ca si fetele, alea crete vor sa isi intinda parul, alea cu parul intins vor sa il puna pe bigudiuri, alea blonde se vopsesc brunet, alea brunete se vopsesc blond :D

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 23 august 2007 - 02:35

  • 0

#147 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 august 2007 - 02:42

e, imi place masina, nu-mi place botul. oricum nu conteaza, ca nu mai cumpar vreun golf.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#148 kostika70

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 18 Mesaje:
Inregistrat: 02-martie 08
  • Location:bacau
  • Marca:dacia
  • Model:dacia 1310 li
  • Motorizare:benzina

Scris 16 martie 2008 - 04:15

salut intreb si eu pe cei care au vw golf 4 se merita o astfel de masina ??as dori pareri de la detinatori ;) ;)
  • 0

#149 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 16 martie 2008 - 04:24

da, se merita.
de ce te intereseaza ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#150 WNS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 191 Mesaje:
Inregistrat: 08-aprilie 07
  • Location:Craiova
  • Marca:Audi
  • Model:A4 B7 Multitronic
  • Motorizare:2.0TDI DPF

Scris 16 martie 2008 - 09:12

E o masina corecta din toate punctele de vedere, dupa umila mea parere.
  • 0
Poţi folosi orice limbaj dorești, niciodată nu poți spune altceva ... decât ceea ce eşti.
Adevărata personalitate a unui individ este redată de felul în care tratează o persoană ce nu-i poate oferi nimic în schimb...




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi