Consideratii personale vizavi de VW Passat
#76
Scris 20 august 2007 - 10:59
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#77
Scris 20 august 2007 - 11:39
#78
Scris 20 august 2007 - 11:47
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#79
Scris 20 august 2007 - 12:06
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#80
Scris 20 august 2007 - 12:17
Apropo de C-Klasse, am configurat mai demult din joaca unual si iesea cam la 41.000 cu cateva optionale de bun simt.
VW Passat B6
#81
Scris 20 august 2007 - 12:24
Pentru mine unul masina devine incet-incet o coaja care trebuie sa ma duca din pct. A in pct. B in conditii de maxima siguranta si de maxim confort. Ca o face mai lent sau mai iute, nu prea ma mai intereseaza... Ar fi interesant sa intrebati cum gandesc cei din Australia de exemplu... Sau chiar din SUA. Ei bine, in ambele am intrebat eu destui. Mi s-a zis ca numai la europeni e goana asta nebuna dupa putere, motoare nu stiu de care, viteza, acceleratii etc. Pe ei ii doare fix ce a inceput sa ma doara si pe mine la o masina, si am scris 4 randuri mai sus...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#82
Scris 20 august 2007 - 12:31
#83
Scris 20 august 2007 - 12:32
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 20 august 2007 - 12:37
VW Passat B6
#84
Scris 20 august 2007 - 12:41
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#85
Scris 20 august 2007 - 01:28
M3/S4/C55AMG?cu o clasa medie numai pasiuni nu poti avea
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 20 august 2007 - 01:30
#86
Scris 20 august 2007 - 01:40
Daca tu vrei dotari in dauna performantelor (mai mult sau mai putin utilizabile pe drumurile din frumoasa tara in care traim) e dreptul tau. Daca nu ai microbul liniutelor si nici nu iti petreci weekendurile pe Hungaroring e mai mult decat ok.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#87
Scris 20 august 2007 - 02:11
M3/S4/C55AMG?
OK, m-ai taxat. Vorbeam de clasa medie standard (Passat, Octavia2/Superb, Mondeo, Vectra, C5, S60 etc)...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#88
Scris 20 august 2007 - 05:56
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#89
Scris 20 august 2007 - 05:58
Si la care daca mai pui niste optionale pe care ti le doresti, ajungi la 50.000 Si tot asa, cum ziceam mai sus
Pentru mine unul masina devine incet-incet o coaja care trebuie sa ma duca din pct. A in pct. B in conditii de maxima siguranta si de maxim confort. Ca o face mai lent sau mai iute, nu prea ma mai intereseaza... Ar fi interesant sa intrebati cum gandesc cei din Australia de exemplu... Sau chiar din SUA. Ei bine, in ambele am intrebat eu destui. Mi s-a zis ca numai la europeni e goana asta nebuna dupa putere, motoare nu stiu de care, viteza, acceleratii etc. Pe ei ii doare fix ce a inceput sa ma doara si pe mine la o masina, si am scris 4 randuri mai sus...
ciudat pt ca piata auto arata totusi altceva
Nu sunt sigur de Australia (dar as crede ca e f similar cu nord-america), dar in SUA nu zic ca e "goana" dupa putere, numai ca minimul acceptat e totusi mult mai mare decat in Europa. Nimeni(vorba vine)n-ar cumpara in SUA Passat , sau orice in clasa medie, cu 102-105 cp. Ar fi o gluma pur si simplu. Passat-ul incepe la 200 cp, clasa medie in general la 170, care mi se pare si mie cam minimul necesar pe o astfel de masina. Hai sa zicem ca 150 mai merge dar mai putin, deja e prea putin.
In acelasi timp, modele pt SUA se stie ca-s mai putin "gadgetizate" ca in europa. Passatul vine cu A/c manual (ma rog, climatic ala) standard si daca vrei Climatronic 2-zone platesti un pachet intreg de lux pt al avea. Aceeasi e situatia cam la toti producatorii, la unii gadget-uri de tipul asta nefiind nici macar disponibile, nu mai vorbim de dvd cu ecrane in tetiere care in general se regasesc numai pe Vanuri si SUV-uri dar care se pot monta la orice audio shop pt niste sume mai mlt decat rezonabile. Deci , la modul general, cred ca e mult mai mare in europa/romania "goana" dupa gadget-uri interioare decat dupa motor, iar in SUA e invers.
In final insa, ramane o chestie de opinie si prioritati personale. Nici nu ineleg pe cineva care o sa dea atatia bani pe respectivul Passat in care in timp ce se uita la dvd copii in spate o sa se chinue sa urce eu stiu ce panta pe la munte sau o sa aiba probleme in depasirea soferilor de matiz care nu vor sa-l lase sa depaseasca, dar ma rog fiecare....
Personal, eu le cam vreau pe amandoua(si motorul si gadgeturile) si atunci tre renuntat la gradul de noutate al masinii, ceva care oricum nu ma interesa deci e perfect.
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 20 august 2007 - 05:59
#90
Scris 20 august 2007 - 06:26
Uite ca eu ii dau dreptate.
Acu' 3 luni am avut de ales masina de maxim 15k euro.
Un BMW 530 din 2001 si un E-Klasse 320CDI din 2000 - masini cu pana in 130k km. Pe amandoua masinile le cunosteam, proprietarii imi sunt prieteni.
Dupa cate un drum Bucuresti-Constanta (A2 si restu), Bucuresti-Brasov(dus pe DN1 si intors pe Rucar-Bran-Targoviste) cu ambele masini, m-am oprit la MB. De ce? Pentru confort, pentru suspensiile mai moi si pentru (poate multi o sa rada) cutia automata. BMW-ul mi s-a parut ca are o suspensie mult prea rigida si ca este destul de greu de stapanit.
Dupa 3 luni si 5000km, nu regret nici o clipa alegerea facuta.
Dar revenind la on-topic, 38k pt un Passat superaccesorizat e cam mult (cu toate ca la firma unde lucrez, directorii si-au luat Passaturi de 33k eur, cu motoare de 105 cp (asta in 2004, conditia de atunci a conducerii din vest a fost "motor maxim 130cp"), deci e posibil sa se atinga suma aia.
Personal, nu as da mai mult de 20k euro pe o masina, poate as urca la 30k pentru un G-Klasse sau un Land Rover Defender sau un Toyota Land Cruiser (nu noi, bineinteles).
#91
Scris 20 august 2007 - 06:32
a, sa nu uit, nu vad 105 cp la mercul ala :party1:
Aceasta postare a fost editata de cata69: 20 august 2007 - 06:33
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#92
Scris 20 august 2007 - 10:45
2 chestii pe care ar trebui sa le stie cam oricine:
1.La orice model de masina motorizarile din top ajung sa coste cam dublul pretul celei mai ieftine variante (inclusiv la Logan).
2. O alta chestiune e cu optiunile...La o masina europeana (germana in speta) adaugand optionale la discretie poti mari valoarea masinii cu 50-60% fata de varianta initiala de pret din lista. Acest aspect e mai putin valabil la masinile japoneze...deci un plus pt ele din acest punct de vedere.
Pe de alta parte, in tari latine ca Italia, Spania si Romania (!) se practica echiparea spre full a masinilor comandate.
In Germania, de obicei e invers, si atunci gasesti BMW-uri 525dA cu aer conditionat manual samd. Sau E classe din 2002 cu radio casetofon, desi are volan incalzit. Totul tine de optiunea celui care da banii.
Iar ca sa fiu on topic, la sfarsit de vara 2007 nu as comanda un VW Passat cel putin pana in momentul introducerii motorizarilor TDI commonrail pe acest model.
Dar pt acest lucru se va mai astepta o perioada, se va intampla probabil deodata cu faceliftul modelului...
#93
Scris 21 august 2007 - 12:51
La urma urmei aici nu se discuta extrema cu motor mare si masina cheala in opozitie cu motorul cel mai mic si masina cu toate dotarile. Mai degraba vorbim de motor decent plus dotari decente vs. motorul cel mai mic si masina cu toate dotarile.
#94
Scris 21 august 2007 - 01:08
Si oricum nu trebuie uitat ca anumite masini cu motor puternic vin dotate in standard foarte bine(climatronic,xenon,computer de bord,jante pe 17 sau 18, etc) asa ca si"chele" au multe dintre gadget-urile ce sunt optionale la restul.
VW Passat B6
#95
Scris 21 august 2007 - 06:33
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#96
Scris 21 august 2007 - 07:31
dar nu trebuie totusi nici exagerat cu puterea... nici in + dar nici in -
trebuie un echilibru in toate.
si eu prefer o masina cu un motor mai bun, si cu dotari ceva mai putine ( asta nu inseamna sa renunt la niste lucruri de bun simt ) decat una FULL si cu un motor slab.
inca 1,9 TDI pe passat se misca rezonabil de bine, in mainile unui sofer care stie ce sa faca cu aia 105cp si aia 250nm
VIPER priveste mai mult lucrurile nemteste, acolo pe autobahn si cu 75cp mergi 150-160kmh... deci suficient, sa ai o masina cu motor entry-level si cu dotari FULEANU. dar in RO e altceva. noi suntem cu 100 de ani in urma.
iar sa dai 38.000eur pe o berlina de clasa medie non-premium... mi se pare LOL , dar poate am ramas eu in urma cu preturile...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#97
Scris 21 august 2007 - 07:38
Daca discutam strict despre Passat...e clar ca un 2.0 TDI 140 CP are mai mult cuplu decat un 1.9 TDI 105 CP. Deci colegii sunt indreptatiti sa spuna ca daca e sa alegi o motorizare e bine sa o alegi pe una mai puternica (daca iti permiti desigur). Nu mai vorbesc de cel de 170 CP.
Ideea cu putere inseamna siguranta se potriveste bine in Romania, unde ai de depasit zeci de TIR-uri, iar configuratia drumurilor nu prea e in linie dreapta, nu avem autostrazi..etc. In general puterea mare e asociata cu cuplu mare (in cazul motoarelor supra-alimentate).
In strainatate cu sistem de autostrazi generalizat chiar si un 1.6i e suficient (vorbim de Passat) doar consumul va fi mare la viteze mari.
Altfel 105 CP si 250 NM (1.9 TDI) sunt suficienti pentru un rulaj decent ( a se citi stai frumos in coloana si depasirile nu constituie un scop in sine si le aplici doar cand situatia o impune). Oricum cine ia 1.9 TDI il ia pentru consum (care e cel mai mic din gama motorizarilor de la Passat).
#98
Scris 21 august 2007 - 11:05
pentru asta trebuie putina minte si respect in trafic, majoritatea cand vad o masina in fata deja li se incinge sangele si trebuie neaparat sa depaseasca pe cel din fata ca sa arate ca e mai barbat decat el, dupa cum spunea si dany_s "o sa se chinue sa urce eu stiu ce panta pe la munte sau o sa aiba probleme in depasirea soferilor de matiz care nu vor sa-l lase sa depaseasca", de parca ala cu matiz e un obstacol si nu e tot sofer care merge pe sosea... dar asa e, depasirea e un scop in sine pentru unii si lor intradevar le trebuie motoare puternice, mie imi ajung 70-80 cai putere maxim din care in mod obisnuit nu folosesc nici 50 dar e bun sa fie 70-80 disponibili cateodata, si daca nu poti sa conduci in siguranta cu aceasta putere inseamna ca mai bine stai acasa ca sa nu fii pericol pentru ceilaltistai frumos in coloana si depasirile nu constituie un scop in sine si le aplici doar cand situatia o impune
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 21 august 2007 - 11:07
#99
Scris 21 august 2007 - 11:32
Golf GTI 1K13V247
Foto
Tipul motorizarii 2.0l Benzina Motor
Putere 147 kW / 200 CP
Capacitate cilindrica 1.984 ccm
Cutia de viteze Manuala, 6 trepte
Tractiune Tractiune Fata
Numar usi 4
Locuri 5
TVA 19 %
Caracteristici
4 incinte acustice
4 jante aliaj usor "Denver" 7 1/2 J x 17
Actionare electrica buson rezervor
Aer conditionat "Climatic"
Airbag cap fata/spate, inclusiv
airbag-uri laterale fata
Airbag frontal sofer si pasager cu
posibilitatea dezactivarii airbag
pasager
Antena
Anvelope 225/45 R 17
Bancheta spate rabatabila asimetric, cu
cotiera si spatiu de depozitare
Bandouri laterale in culoarea caroseriei
Bare de protectie si bandouri laterale
in culoarea caroseriei
Buzunare pe spatarele scaunelor din fata
Centura de siguranta in trei puncte
bancheta spate
Centura de siguranta in trei puncte -
centru bancheta spate
Centuri de siguranta fata cu sistem de
avertizare optica / acustica
Centuri de siguranta in trei puncte
fata cu reglaj pe inaltime si sistem de
pretensionare
Cheie contact cu imobilizator electronic
Computer de bord
Covorase textile fata / spate
Decor din aluminiu pe plansa de bord
Element acoperire portbagaj cu plasa
Fara inscriptionare model pe hayon
Faruri de ceata
Filtru de praf / polen
Frane cu disc fata
Frane cu disc spate
Geamuri electrice fata / spate
Geamuri termoizolante in tenta verde
Geamuri termoizolante in tenta verde
Inchidere centralizata cu telecomanda
si functie confort de pornire "Press &
Drive" pe plansa de bord
Indicator presiune pneuri
Inscriptionare GTI
Lampa ceata spate
Levier schimbator de viteze imbracat in
piele, cu decor din aluminiu
Lumini "Coming Home", "Leaving Home"
Lumini la picioare (2) fata
Lumini pentru citit (2) fata cu
ornamente cromate si lumini pentru
citit (2) spate
Maneta frana de mana imbracata in piele
Oglinda make-up iluminata, integrata in
parasolarul soferului
Oglinda make-up iluminata, integrata in
parasolarul pasagerului
Oglinda retrovizoare interioara cu
sistem automat antiorbire
Pachet fumatori - scrumiera fata /
spate, bricheta fata
Pedale cu ornamente din aluminiu
Prindere Isofix pentru scaun copil (2)
in randul 2 de scaune
Priza 12 V
Priza 12V in portbagaj
Radio CD-player "RCD 300"
Roata de rezerva de uz temporar (18")
Scaune fata cu reglaj pe inaltime
Scaune sport fata
Senzor de ploaie
Servodirectie electro-mecanica,
reglabila in functie de viteza
Sistem electronic pentru mentinerea
stabilitatii masinii - ESP (inclusiv
sistem de antiblocare a rotilor-ABS,
sistem de 'blocare electronica' a
diferentialului-EDS, sistem de reglare
a fortei de tractiune-ASR) si asistent
de franare
Spatii depozitare in usi (fata
destinate depozitarii sticlelor de 1,5
l si a hartilor)
Spoiler spate GTI in culoarea caroseriei
Stergator luneta cu temporizare
Suport lombar scaune fata
Suruburi antifurt
Suspensii sport, garda la sol coborata
cu cca 15 mm
Tapiterie stofa
Tetiere active fata
Tetiere scaune fata cu reglaj pe
inaltime
Tetiere spate (3)
Torpedou cu sistem de racire
Triunghi de semnalizare
Trusa de scule si cric
Volan sport (3 spite) imbracat in
piele, decor din aluminiu
Pret fara TVA:
EUR 19.719,-
Culoare si tapiterie
Culoare exterioara D3D3
albastru (pearlblue) EUR 0,-
Tapiterie scaun RZ
Scaun: Stofa
Culoarea tapiteriei: antracit
Podea: antracit
Consola: -
Plansa de bord: antracit EUR 0,-
Dotari optionale
Aer conditionat "Climatronic" - cu
PH2 reglare automata si doua zone separate
de temperatura" EUR 124,-
Airbag lateral fata/ spate , inclusiv
4X4 airbag cap pentru toate locurile EUR 216,-
Alarma antifurt - cu imobilizator
WD1 electronic, sirena back-up si inchidere
individuala a usilor EUR 149,-
Conector multimedia pentru surse audio
9WL externe EUR 19,-
Cotiera mijloc fata cu spatiu
6E3 depozitare si 2 guri de ventilatie,
inclusiv suport pahare(2) spate EUR 141,-
Lumini si vizibilitate
P20 - oglinzi exterioare cu functie
Memory, reglabile si rabatabile
electric, separat incalzite EUR 111,-
Radio CD-player "RCD 500", inclusiv
REG functie MP3 si CD-Changer pentru 6
CD-uri, 4x20 W, cu 10 incinte acustice
fata/spate EUR 340,-
Tempomat - (dispozitiv pentru reglarea
8T2 automata a vitezei) EUR 278,-
Volan multifunctional din piele 3
PU5 spite
- maneta frana de mana cu decor din
aluminiu, maner schimbator de viteze cu
decor din aluminiu, computer de bord
"Plus" EUR 261,-
Total:
EUR 21.358,-
sunt curios ce ar mai pune in plus altii in afara de ceea ce am pus eu.
#100
Scris 21 august 2007 - 11:38
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 21 august 2007 - 11:38
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi