http://www.autobild....rer_905461.htmlInsignia OPC.
37900eur cu tva.
garajul.ro - SUBARU CLUB
#401
Scris 11 noiembrie 2009 - 11:07
#402
Scris 11 noiembrie 2009 - 11:29
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#403
Scris 11 noiembrie 2009 - 11:36
#404
Scris 11 noiembrie 2009 - 11:48
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#405
Scris 11 noiembrie 2009 - 11:51
da un Passat fulll cat ar fi>?
#406
Scris 11 noiembrie 2009 - 11:55
Passat CL 3.2 FSI/250 CP 4MOT DSG 6
Benzina / 3.2l / 184 kW/250 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#407
Scris 11 noiembrie 2009 - 01:18
nu am cum sa ma supar pe tineDaca nu-ti dai seama singur, io nu-ti zic, ca te superi
so, enlighten me please
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#408
Scris 11 noiembrie 2009 - 01:33
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#409
Scris 11 noiembrie 2009 - 01:37
deci?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#410
Scris 11 noiembrie 2009 - 01:37
Legacy şi Outback
Evenimentul zilei
Cristian Ionescu
Marţi, 10 Noiembrie 2009
Importatorul mărcii japoneze a stabilit, pentru cele două, o gamă de preţuri cuprinse �ntre 28.310 şi 49.968 de euro � cu toate taxele incluse.
Noile modele Subaru Legacy şi Outback sunt disponibile, �ncep�nd de astăzi, la dealerii mărcii din Rom�nia.
Legacy este oferit �n două versiuni de caroserie, sedan şi break, iar Outback �n una singură � break �nălţat, la preţuri cuprinse �ntre 28.310 şi 40.448 de euro (cu TVA inclusă � pentru
Legacy), respectiv, 33.189 şi 49.968 de euro (cu TVA inclusă � pentru Outback).
Cele două modele păstrează elementele tradiţionale Subaru (motoare boxer, tracţiune integrală simetrică), dar beneficiază de o platformă complet
nouă.
O premieră pentru Subaru este transmisia automată CVT, care aduce beneficii �n ceea ce priveşte consumul şi emisiile poluante.
Concurenţă de clasă
Subaru Legacy va concura cu versiunile echipate cu tracţiune integrală ale modelelelor polulare Volkswagen Passat sau Opel Insignia, dar şi cu mai pretenţioasele variante similar dotate din
gamele Alfa Romeo 159, BMW Seria 3 sau Audi A4.
Subaru Outback poate fi considerat o alternativă pentru Audi A4/A6 Allroad, Volvo XC70, Skoda Octavia Scout şi, la limită, chiar Land Rover Freelander 2.
Bine crescute
Ambele versiuni Legacy � sedan şi break - au crescut �n dimensiuni, c�ştig�nd fiecare c�te 6,5 centimetri �n lungime şi alţi cinci �n lăţime. Ampatamentul a fost mărit şi el cu opt centimetri.
Outback, pe de altă parte, are o gardă la sol mai mare
cu cinci centimetri, o lăţime superioară cu patru centimetri şi o un ampatament inferior cu 0,5 centimetri (toate �n comparaţie cu Legacy break).
Motoare Euro 5 (cu o singură excepţie)
Gama de motorizări Legacy cuprinde două unităţi pe benzină (2.0 � 150 CP, 2.5 Turbo � 265 CP) şi una pe motorină, turbodiesel (2.0 � 150 CP). Propulsoarele de 2.0 litri respectă normativul de poluare Euro 5.
Outback dispune de două motoare pe benzină (2.5 � 167 CP, 3.6 � boxer cu şase cilindri � 260 CP) şi unul pe motorină (2.0 turbodiesel � 150 CP). Propulsoarele respectă normativul de poluare Euro 5.
Toate motoarele de 2.000 şi 2.500 cmc (mai puţin 2.5 T) sunt conectate la o cutie manuală cu 6+1 rapoarte. Propulsoarele pe benzină normal aspirate (mai puţin 3.6) pot fi echipate şi cu noua transmisie automată Lineartronic (CVT).
2.5 Turbo şi 3.6 � boxer cu şase cilindri sunt oferite cu o cutie de viteze automată Sportshift cu 5+1 trepte.
#411
Scris 11 noiembrie 2009 - 01:47
da, la forester pretul e unul de exceptie, chiar si pt o masina cu performante mai scazute decat vechea generatie. daca forester e 30 redus, presupun ca GT-ul a fost lansat asa, ca sa-l scoata la vanzare efectiva la un 35. si deja ne apropiem de adevar. nu de adevarul cat valoreaza masina in esenta, ci cu cat o pot scoate pe piata sa o si vanda.
pana la urma conteaza numai vanzarile si nimic altceva. daca nu se vinde, oricat de buna e masina, tot un esec de piata ramane. astia nu le fac sa fie cele mai bune, ci sa le vanda cumva.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#412
Scris 11 noiembrie 2009 - 01:48
2 cm pe nu stiu unde, euro 5 ,poluare, bla bla, bla bla. Iar de asazisa concurenta parca le e frica sa se ia.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#413
Scris 11 noiembrie 2009 - 02:19
Cata,daca GT e doar "lejer" sub un STi, atunci e STi prea slab
STI nu e prea slab deloc la 300 cai, si la felul in care sta pe roti...
In cazul de fata, Legacy este ( si a fost dintotdeauna ) o masina in sine mult evoluata fata de Impreza ( dar nu de hartaneala ), si evident ca e mai scumpa. Nu are cutia de pe STI dar are cutie automata care e si ea la rindul ei mai scumpa ca aia de WRX/XT. Combinate/adunate fac ca pretul la GT sa se apropie foarte mult de a unui STI. Pina si puterea e foarte aproape de cea a STI-ului.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 11 noiembrie 2009 - 02:22
#414
Scris 11 noiembrie 2009 - 02:19
Dpmdv, subliniez acest aspect, pretul respectiv ar trebui sa fie in jur de 25k euro.N-are cum sa fie gresit nici pretul acela, sincer chiar nu stiu la ce preturi te astepti tu ...
#415
Scris 11 noiembrie 2009 - 02:22
Da ce e nene, octavia ?Dpmdv, subliniez acest aspect, pretul respectiv ar trebui sa fie in jur de 25k euro.
#416
Scris 11 noiembrie 2009 - 02:23
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#417
Scris 11 noiembrie 2009 - 03:33
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#418
Scris 11 noiembrie 2009 - 03:37
Tocmai a plecat curierul catre tine cu 1 "punga" :loveyou:deci, relu, the1 si altii care s-au "prins", care-i faza?
#419
Scris 11 noiembrie 2009 - 03:42
halatu mama lui de halat
#420
Scris 11 noiembrie 2009 - 03:42
preturi in ROMANIA :
Legacy GT - 40500eur DDP
Insignia OPC - 37900eur DDP
WTF?
Aceasta postare a fost editata de ska: 11 noiembrie 2009 - 03:43
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#421
Scris 11 noiembrie 2009 - 03:56
Life must be taken one disaster at a time
#422
Scris 11 noiembrie 2009 - 04:03
din pacate subaru GT asta e inexistent.
STI-urile noi, pleaca de pe la �35k€ (poate si mai putin, daca nu e noua, dar spre noua) si ajung si pe la pretul din romania. o sa vedeti totusi ca aproape nu sunt folosite.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 11 noiembrie 2009 - 04:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#423
Scris 11 noiembrie 2009 - 04:09
Serios acum, cum ai ajuns la pretul asta ? Ar fi interesant pentru noi toti.Dpmdv, subliniez acest aspect, pretul respectiv ar trebui sa fie in jur de 25k euro.
#424
Scris 11 noiembrie 2009 - 04:19
In discutia cu Dinoc, el a facut referire la un Accord de 200cp care este la 30k euro, eu am spus ca-i prea scump, el m-a intrebat care cred eu ca ar fi pretul corect, iar eu am spus in jur de 25k euro.25k GTul sau un Legacy standard?
S-au discutat mai multe aspecte si s-au incurcat f usor cele scrise, probabil de aici confuzia.
#425
Scris 11 noiembrie 2009 - 04:20
presupun ca asta e baza la OPC.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 11 noiembrie 2009 - 04:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi