In alta ordine de idei, se poate pune o lista cu ce avem voie sa modificam singuri la masina fara riscul de a pierde garantia?
De exemplu:
- schimbat sistem audio;
- pus senzori de parcare;
- schimbat becuri (omologate, evident);
- pus filtru sport (in aceeasi cutie sau se poate si conic?);
....
Daca mai sunt si alte idei, scrieti-le...
Eu la urmatoarea vizita voi lasa o gramada de bani pe acolo, dar, asta e, din alta parte nu am de unde sa le iau...nu am gasit o matusa in State. Vreau sa pun extensie de cotiera centrala= aprox. 600RON, aparatori de noroi fata+spate = aprox. 700ron, adaptor AUX pt. iPod = aprox. 200RON, si evident manopera pentru montatul lor.
(
Apropo...ieri am vazut, din spate, un Legacy MY07, care in loc de pozitiile de ceata avea pe spate ceva gen prize de aer. Prima data am crezut ca e Coco, dar apoi am observat ca scria Radacini pe suportul de numar. Ce model are asa ceva? Sau era spoilerul schimbat cu ceva custom?
Una peste alta, arata bine.
O alta idee: in Japonia, acelasi model de Legacy cu motor de 2.0l aspirat se livreaza cu 190CP si 210Nm. Din cate am inteles de pe alte forumuri, e modificat doar chipul, nimic altceva. Noi, europenii, de ce nu ne putem bucura de astfel de oferte? Sau, macar modelele 2,5l Turbo care se livreaza la americani. Sunt convins ca vor fi multi doritori.
Asa, noi nu avem decat 2 variante de motorizare: 2.0l sau 3.0l, punct.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 24 noiembrie 2007 - 02:31
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."