Salt la continut


Fotografie

garajul.ro - SUBARU CLUB


  • Please log in to reply
836 replies to this topic

#126 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 22 noiembrie 2007 - 10:37

Na ca ti s-a adeverit...gura spurcata ce esti!

De trei zile sunt mandrul posesor a unui TDI, pe numele intreg Octavia 2 Trend, 1.9TDI. Esti multumit acum? :crying:
Nici nu stiu cum s-o conduc... Invatat cu peste 4500-5000rpm, la asta "reusesc" sa-i opresc motorul in intersectie de cel putin 2-3 ori pe zi.


:cunaooooo:

Deci, schimba treapta mai repede decat esti obisnuit, adica pe la 3000 - 3500 rpm. Si asa cum ti-am spus la tel ai sa vezi ca e fun si cu diesel-ul.
In cazul drumurilor extraurbane, pt o depasire, etc. poti schimba si la 4000 - 4500 rpm.


Sa inteleg ca intr-un fel se echilibreaza balanta ?
Adica Oaspetele, dieselist convins si cu state vechi, si-a cumparat o benzinara (si nu una oarecare), iar pe de cealalta parte Adytzu, un benzinar la fel de convins, are un diesel.
:party1:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#127 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 22 noiembrie 2007 - 10:55

...ati aruncat frantura de record,dar detalieri ioc...

Pe mine m-ar interesa culisele testului,adica in cele cca. ,,optspi'' zile de viteza astronomica pentru suta de mii de km,necesarul de benzina,ulei,plus alte consumabile au fost de jde mii de galoane...

Lasand gluma,aveti ceva mai multe detalii despre conditiile testului?(acest record a fost validat de catre... Subaru?) :D

Datele scrise acolo sunt foarte impresionante...pentru a fi si adevarate... :tomato: :D
  • 0

#128 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 noiembrie 2007 - 10:59

Are si dieselul avantajele lui dar se conduce altfel decit benzinara. Dupa ce te obisnuiesti, poate o sa-ti placa.

In legatura cu testul de anduranta, mol are dreptate. Ar fi f interesant sa aflam ceva amanunte.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 22 noiembrie 2007 - 11:03

  • 0

#129 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 22 noiembrie 2007 - 11:06

...pai nu vor fi amanunte fiindca ar ...demitiza... :D
  • 0

#130 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 noiembrie 2007 - 11:17

nu vreau sa stirbesc cu nimic din meritele motoristilor de la Subaru.
dar si Honda cu al sau 'mervelios' prim dizal a stabilit 5 noi recorduri.
pe care nu s-a chinuit nimeni sa le doboare.
:D

tocmai de aceea, niste date mai concludente ar ridica ceata sugerata de mol.


si apropo, ca tot s-a vorbit pe aici de benzina : care benzina se apropie cel mai mult de CO 98 ??
cand l-am intrebat pe neamtul de unde am cumparat masina daca OMV 100 e bun, mi-a spus ca 98 e suficient.
nu auzise de benzina cu CO 100.

:D
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#131 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 22 noiembrie 2007 - 11:22

aici vorbeste fiecare pe limba lui.

eu am si diesel (TDI rulezzz) si benzina (in fine XT-ul nu e your average petrol engine, dar merge). cand schimb masinile, diferentele sunt asa de mari, ca 1-2 secunde sunt parca paralizat. din pacate, iarna mai ales, pe distante mici (pana in 10-15km), motorul nu se incalzeste si in timp va troncani tot mai tare, asta e.

acum te asteptam pe vwforum si sa stickerim jucaria :D

eu pun juma MOL si juma OMV de obicei. in schimb baietii cu S3 cam baga de la rompetrol sau care era vechiul peco traditional.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#132 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 22 noiembrie 2007 - 11:35

Oaspete, mersi de sustinere. :party1:
Tre' sa-i mai aducem cu picioarele pe pamant :hammer: ,iar de-i convingem si pro diesel,ne-am scos la persuasiune...

In cadrul unui club ,ar trebui lasati sa posteze doar posesorii... :D :crying:
  • 0

#133 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 noiembrie 2007 - 12:29

cand schimb masinile, diferentele sunt asa de mari, ca 1-2 secunde sunt parca paralizat. din pacate, iarna mai ales, pe distante mici (pana in 10-15km), motorul nu se incalzeste si in timp va troncani tot mai tare, asta e.


cunosc senzatia. eu ma dadeam jos doar din 150cp benzen turbo si treceam pe 100cp diesel turbo, si dadeau lacrimile. si nu de placere :D

felicitari noului posesor subi.

adytzu, lasa, ca te obisnuiesti tu cu dizel, si dupaia numa dizel o sa vrei :angry:

mi-a trecut mie prin minte ideea unui forester XT, adica sa push for one la firma, dar 29xxx eur cip e mult peste "buget" :D
i droped it while it was hot.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#134 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 noiembrie 2007 - 06:49

Mah, eu stiam ca XT-ul e vreo 29 DDP.
  • 0

#135 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 noiembrie 2007 - 08:45

CIP e vreo 22k. dar mai aloca vreo 5 pe an pt benzina., asta insemnanad consum vreo 25k km de alergat.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#136 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 noiembrie 2007 - 09:01

http://www.subarumot...ter_prices.html

Preturi DDU / DDP
2.5 TURBO 5MT WL 26,300 31,297
2.5 TURBO 5MT UL 27,400 32,606
2.5 TURBO 5MT VL 29,200 34,748

:D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#137 coco

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 23 Mesaje:
Inregistrat: 15-noiembrie 07
  • Marca:Subaru
  • Model:Legacy 2.0R 2007
  • Motorizare:2.0R 165CP

Scris 23 noiembrie 2007 - 10:11

Lista generala de preturi
Model Cod Pret DDU (Euro) Pret DDP (Euro)
2.0X 5MT +Dr XQ 19,400 23,086
2.0X 5MT +Dr WS 21,600 25,704
2.0X 5MT +Dr UL 23,400 27,846
2.0X 5MT +Dr IL 23,880 28,417
2.0X 4AT WS 22,900 27,251
2.0X 4AT UL 24,600 29,274
2.0X 4AT IL 25,080 29,845
2.5 TURBO 5MT WL 26,300 31,297
2.5 TURBO 5MT UJ 27,400 32,606
2.5 TURBO 5MT VJ 29,200 34,748
2.5 TURBO 4AT-s WN 27,600 32,844
2.5 TURBO 4AT-s UE 28,700 34,153
2.5 TURBO 4AT-s VE 30,500 36,295

Oferta de sfarsit de an pentru gama FORESTER:
2000Euro discount la pretul DDU.(PRET FARA TVA)

Ceea ce face ca Relu sa aiba dreptate si primul nivel de echipare pentru Forester 2.5XT 5MT EC-WL sa fie DDU 24300EURO SI DDP 28917EURO.
:party1:
  • 0
Think. Feel. Drive.

#138 coco

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 23 Mesaje:
Inregistrat: 15-noiembrie 07
  • Marca:Subaru
  • Model:Legacy 2.0R 2007
  • Motorizare:2.0R 165CP

Scris 23 noiembrie 2007 - 10:23

NEATA BAIETI,
pai si eu sper acelas lucru sa nu creem derapaje pe forum pentru ca sunt atat angajat subaru cat si posesor de Legacy si asa cu ai spus si tu m-as bucura sa discutam sincer si la obiect : o sa fiu foarte atent la capcanele care vor aparea.

Totusi chiar daca lucrez pentru Subaru eu sunt un om corect de felul meu si am sa fiu obiectiv !!
Va multumesc pentru primirea calduroasa si sper sa purtam discutii constructive.
  • 0
Think. Feel. Drive.

#139 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 noiembrie 2007 - 02:22

pai eu am o intrebare pt nenea coco, prima din multele ce vor urma. de ce tuningul prodrive nu este recunoscut si facut in service-ul dumneavoastra? el fiind acceptat de catre firma mama, fara a afecta garantia.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#140 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 noiembrie 2007 - 05:25

Imi permit eu sa dau un raspuns, pentru ca am studiat problema cu ceva timp in urma.
Prodrive este intr-adevar recunoscut de unii importatori Subaru, dar nu de toti.

"We have engineered a range of performance packs for some of Subarus most polular European models.

The performance packs have been designed to deliver class leading performance, boosting torque and extending its availability across a wider rev range than the standard engine. These improved characteristics ensure that drivers have the responsiveness required for performance driving including all-important, mid-range overtaking.

As the performance packs have been developed in conjunction with Subaru (UK) Ltd and other Subaru Importers - Subaru Benelux, Subaru Import Polska & Subaru South Africa, fitment of a Prodrive performance pack will NOT invalidate the new vehicle warranty on cars supplied via those Importers.

However, fitment of the performance package to vehicles NOT supplied via the above Importers will invalidate the Fuji Heavy Industries manufacturers warranty. Please check with your local Subaru Importer prior to purchase."


Sursa : http://www.prodrive....html?id=12&p=12

Interesat de un asemenea kit ( chiar 2 ) sunt si eu. Important este sa vedem daca si cum s-ar putea face ca si SMT sa accepte aceste kituri.
In momentul asta, am fi cel putin 4 doritori : 2-eu, 1-cata, si mai stiu eu o persoana.

coco, crezi ca ne poti ajuta ? :)
  • 0

#141 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 noiembrie 2007 - 05:25

mai dragi benzinari, v-am intrebat ceva : ce benzina o creditati in a va umple vidu din rezervoare ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#142 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 noiembrie 2007 - 05:37

ti-am raspuns ce pun eu.

relu, s-ar putea sa fie chiar 2 si la mine, insa mai spre vara, ca acum sunt alte cheltuieli. exista si un prodrive japonia cu alte modificari, in tara soarelui rasare exista si modele exclusiviste, facute nu numai de SUBARU TECNICA INTERNATIONAL (STI). aia in japonia fac mai multe chestii si pun in general piese de rally.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#143 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 noiembrie 2007 - 05:39

Eu merg cu OMV-100 de cind mi-am luat Subaru ( de 2 ani ) si o gasesc OK. In schimb am fost nevoit odata sa pun de la Petrom cea buna ( nu mai stiu 99 parca ), si ori mi s-a parut ori e ceva mai buna.
Am ramas pe OMV pentru ca am card la ei, insa voi mai incerca macar 1 plin cu Petrom sa vad daca mi s-a parut sau nu.
  • 0

#144 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 noiembrie 2007 - 07:07

pe certificatul meu de garantie scrie subaru benelux :) sa inteleg ca e voie sa fac modificarile? (nu ca as vrea...)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#145 coco

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 23 Mesaje:
Inregistrat: 15-noiembrie 07
  • Marca:Subaru
  • Model:Legacy 2.0R 2007
  • Motorizare:2.0R 165CP

Scris 23 noiembrie 2007 - 07:41

posibilitate de PRODRIVE in ROMANIA?

- NU!


Si nu o puteam spune mai bine decat a facut-o Relu!

Din pacate pentru cei dornici de a mai adauga ceva 'caluti' si de a marii cuplul acest lucru nu este inca permis de catre SMT indiferent unde ati dori sa faceti acest lucru...ProDrive sau oricare altul.

Cum putem schimba asta ......greu de spus...'dar nimic in lumea asta nu este imposibil! cel putin asa tind sa cred! '....totusi uitativa la piata din Grecia acolo unde personal am vazut inclusiv scutere tunate si totusi Subaru Motors Hellas nu accepta nici prodrive si nici altceva, deci daca fanii greci nu au avut succes de ce am avea noi?

Ar mai fi de adaugat ca EXCEPTII se regasesc usor in lumea importatorilor de Subaru in EC si aici putem regasi chiar si posibilitatea de a cumpara masina cu GPL insa aceste lucruri au fost DECISE DE FIECARE IMPORTATOR IN PARTE. Este treaba lui cum face garantia mai departe pentru ca ii apartine in totalitate.

Momentan singura posibilitate este : sa renunti la garantie sau sa astepti sa expire!

Iar din pacate nu cred ca eu va pot ajuta cu ceva! Asta in cazul in care nu cumva exista printre voi potentiali cumparatori :) ...lucrez in vanzari!
  • 0
Think. Feel. Drive.

#146 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 noiembrie 2007 - 09:48

sa ai subaru cred ca e sinonim cu "potential doritor", de fapt cu "sigur doritor". eu m adescurc si cu ce am de cele mai multe ori :D , insa daca as avea ocazia, nu m-ar deranja deloc un tuning profi, iar prodrive e la nivel foarte inalt. in plus ce ofera ei pt subaru in conditiile de pastrare a garantiei de versiunea "safe 100%". in franta pana si cip-tuningul a devenit ok. la noi sunt cateva firme care-l accepta si il fac "in the house".
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#147 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 noiembrie 2007 - 10:10

Parerea mea e ca nimic nu e imposibil. Totul e sa gasim modalitatea cea mai potrivita de abordare si evident sa avem putina rabdare.
Eu am ceva idei, am mai primit citeva sfaturi si vedem ce se poate face.

In legatura cu Prodrive, e stiut faptul ca e tunerul de "casa" Subaru. Un fel de AMG la Mercedes.
De ex. modelul GB270 in vinzare in UK este preparat de Prodrive si vindut ca un model Subaru 100%.
http://www.subaru.co...d?menuid=M1M1M1
  • 0

#148 coco

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 23 Mesaje:
Inregistrat: 15-noiembrie 07
  • Marca:Subaru
  • Model:Legacy 2.0R 2007
  • Motorizare:2.0R 165CP

Scris 24 noiembrie 2007 - 09:54

sunt 100% de acord cu ceea ce spuneti voi si eu as fi dornic sa faca asta pe masina mea dar in momentul de fata chiar daca lucrez la SMT tot nu pot schimba asta cel putin de unu singur

stiam asta de la bun inceput ' nu pot aduce modificari!'.... dar daca vrei ceva in viata trebui sa faci si anumite compromisuri macar pentru moment...poate pe parcurs se schimba ceva




pe certificatul meu de garantie scrie subaru benelux :D sa inteleg ca e voie sa fac modificarile? (nu ca as vrea...)



probabil ca da daca vei continua sa iti faci service-ul si garantia la ei...
  • 0
Think. Feel. Drive.

#149 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 24 noiembrie 2007 - 02:26

In alta ordine de idei, se poate pune o lista cu ce avem voie sa modificam singuri la masina fara riscul de a pierde garantia?
De exemplu:
- schimbat sistem audio;
- pus senzori de parcare;
- schimbat becuri (omologate, evident);
- pus filtru sport (in aceeasi cutie sau se poate si conic?);
....
Daca mai sunt si alte idei, scrieti-le...

Eu la urmatoarea vizita voi lasa o gramada de bani pe acolo, dar, asta e, din alta parte nu am de unde sa le iau...nu am gasit o matusa in State. Vreau sa pun extensie de cotiera centrala= aprox. 600RON, aparatori de noroi fata+spate = aprox. 700ron, adaptor AUX pt. iPod = aprox. 200RON, si evident manopera pentru montatul lor. :P(


Apropo...ieri am vazut, din spate, un Legacy MY07, care in loc de pozitiile de ceata avea pe spate ceva gen prize de aer. Prima data am crezut ca e Coco, dar apoi am observat ca scria Radacini pe suportul de numar. Ce model are asa ceva? Sau era spoilerul schimbat cu ceva custom?
Una peste alta, arata bine. :P

O alta idee: in Japonia, acelasi model de Legacy cu motor de 2.0l aspirat se livreaza cu 190CP si 210Nm. Din cate am inteles de pe alte forumuri, e modificat doar chipul, nimic altceva. Noi, europenii, de ce nu ne putem bucura de astfel de oferte? Sau, macar modelele 2,5l Turbo care se livreaza la americani. Sunt convins ca vor fi multi doritori.
Asa, noi nu avem decat 2 variante de motorizare: 2.0l sau 3.0l, punct. :)

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 24 noiembrie 2007 - 02:31

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#150 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 noiembrie 2007 - 03:22

7 milioane aparatori de noroi??? Sunt din carbon cumva???
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi