Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Renault Megane RS Formula 1 Team R26


  • Topic inchis Acest topic e inchis
573 replies to this topic

#401 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 aprilie 2009 - 11:48

R26 stock vs Type R stock...cum se comporta
A ) pe linie dreapta
B ) pe circuite pe care au fost testate impreuna?

dar stock absolut, si gume si tot....
restul sunt povesti

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 16 aprilie 2009 - 11:50

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#402 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 17 aprilie 2009 - 07:29

greu la noi deoarece:
-toti racerii de pe la noi mint cand e vorba sa se dea :nu am nimic, am doar o evacuare ,doar o admisie de aer,doar un soft ,e stock frate asta e tot ce o sa auzi.Daca sunt 2 prieteni cu aceste 2 masini e o sansa sa ne lamurim altfel..
Am vazut mai sus ca o volanta usurata nu face mare lucru cum frate poti spune asa ceva!!?!?e un bradut care il pui la oglinda sau ce??
Ma rog stock vs stock cred ca ar castiga Megane F draci sa il ia dar cu diferenta mica.
PS:afirmatia despre raceri exclude persoanele de fata se refera la cei gen 4 tiuning
PPS:sa nu aud ca am ceva cu Honda ca am vrut sa iau cazan din ala si am mers cu unul care culmea avea chiar volanta usurata....
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#403 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 aprilie 2009 - 10:27

1-2, poate chiar 3 masini la o cursa de demaraj, e o diferenta de neglijat si poate fi determinata in primul rind de catre pilot/gume/tractiune. Nu in diferenta aia sta performanta unei masini.....
  • 0

#404 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 aprilie 2009 - 10:40

"liniutele" mi se pare total lipsite de sens. parerea mea. nu dati cu paru.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#405 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 17 aprilie 2009 - 10:42

Eu am masina stock, Frank stock .. :)
Oricum pt mine sunt irelevante aceste comparatii ... ca doar nu conducem zilnic pe circuit pana la munca sau pana la mare/munte whatever. Ca si cum 1s la fiecare 3 min ar conta ;)
  • 0

Ex-FN2 owner


#406 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 aprilie 2009 - 11:12

@ska
Nu sunt lipsite de sens daca ai o masina de drag. Competitiile de drag sunt foarte interesante. Lipsite de sens sunt cele in care participa masini de strada. E ca si cum ai face concurs de triluri cu ciori.... :)
Basca, belesti si masina....

@Fanatic
+ 1 !

Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 aprilie 2009 - 11:16

  • 0

#407 STIprdr

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 11 Mesaje:
Inregistrat: 25-octombrie 07
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza MY04
  • Motorizare:EJ207 195kw

Scris 17 aprilie 2009 - 11:27

ma sincer 15% dintr-un motor de honda de 200cp ar insemna vreo 30 de cai care nu ii vei putea castiga niciodata cu modificarile lui dinoc , acolo deja intrii pe taramul galeriilor de admisie schimbate & axe, eu am doar admisie, catback si "light weight mod" pe civicul meu si am tot cautat sa ma dau cu un r26 daca are cineva curiozitatea sa incerce si cu mine sa nu mor prost datimi o veste pt ca sincer eu nu am nici in cea mai insorita zi peste 210 cp iar cuplul... in rest parerea mea va agitati prea mult pt niste curse...
  • 0

#408 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 aprilie 2009 - 11:55

Tom,
Asa cum zici, se poate obtine mult mai mult schimbind axe + multe altele. Insa masina nu va mai putea fi folosita la mersul normal pe strada.
  • 0

#409 STIprdr

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 11 Mesaje:
Inregistrat: 25-octombrie 07
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza MY04
  • Motorizare:EJ207 195kw

Scris 17 aprilie 2009 - 12:03

depinde de gradul axelor, pt ca daca se opteaza pt niste axe street toda gen a3 sau spoon sau alte tiganii inca se poate merge cu masina foarte linistit pe strada, iar in Anglia o fac foarte multi, decat daca te arunci la niste axe cu grade ridicole deja masina devine un chin pe strada la un mers "normal"
  • 0

#410 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 aprilie 2009 - 12:17

Daca vrei sa "scoti untul" din ea, pui axe rele ( vezi Andrei..). Axele "street" sunt OK, cu toate ca lipsa de cuplu jos fata de "serie" e posibil sa apara.
  • 0

#411 STIprdr

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 11 Mesaje:
Inregistrat: 25-octombrie 07
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza MY04
  • Motorizare:EJ207 195kw

Scris 17 aprilie 2009 - 12:22

axele lui andrei sunt un brian crower iar din cate stiu eu exista unele si mai rele de la toda vtec killer cams se cheama... scuze de o/t

Aceasta postare a fost editata de STIprdr: 17 aprilie 2009 - 12:23

  • 0

#412 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 17 aprilie 2009 - 01:24

@ska
Nu sunt lipsite de sens daca ai o masina de drag. Competitiile de drag sunt foarte interesante. Lipsite de sens sunt cele in care participa masini de strada. E ca si cum ai face concurs de triluri cu ciori.... :)
Basca, belesti si masina....

normal ca ma refeream doar la masinile de strada.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#413 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 17 aprilie 2009 - 02:21

nu am nici cel mai mic chef sa ma cert cu lumea dar:

http://www.skn-tunin...mages/honda.pdf

http://www.obdtuning...s=oferta&id=849

Pe de alta parte "doar admisie si catback " am mai citit si eu pe forumul Honda si poate gresesc dar erau cativa oameni acolo care spuneau ca se simte destul de bine castigul din acestea 2 :)

ceva dyno http://forum.4tuning...ead.php?t=92306

PS:light weight mod" adica? cum zicea si Relu mai sus... conteaza power to weight ratio ;)

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 17 aprilie 2009 - 02:26

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#414 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 aprilie 2009 - 03:32

Exact, pina in 10% cistig...
  • 0

#415 STIprdr

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 11 Mesaje:
Inregistrat: 25-octombrie 07
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza MY04
  • Motorizare:EJ207 195kw

Scris 17 aprilie 2009 - 04:38

light weight mod = carboane, scaun scoica + scoase alte acareturi de prin masina

si da masina mea are doar catback si admisie :) nu sunt genul care sa se fereasca, daca doresti sa ne intalnim cu cea mai mare placere!
  • 0

#416 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 17 aprilie 2009 - 06:20

poti pune si tu niste cifre, 80-120, 80-180, sa facem comparatie cu cele stock. daca suta sau 0-400m tin de sofer mult prea mult, sa zicem ca primele ar fi ceva mai usor de scos cum trebuie dupa 3-4 incercari si mult mai putin daunatoare pt orice masina.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#417 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 18 aprilie 2009 - 03:18

Desi pentru masina e ,,implozie'' , 0-400m sunt relevanti. :P
Multi ,,intelectuali'' desfiinteaza ,,liniutele'', acestea fiind apanajul unei anumite categorii, dar obtinerea de rezultate bune, nu-i o munca usoara...
E usor de gasit pretexte , descalificandu-i in detrimentul virajelor, unde doar adevaratii cunoscatori se pricep.

Nu-i chiar asa usor 0-400m...si, cu siguranta respectivii stiu sa faca si-o ,,cotitura''... :D
  • 0

#418 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 aprilie 2009 - 03:46

tu esti un adevarat cunoscator sau doar un recunoscator ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#419 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 18 aprilie 2009 - 03:57

As incerca sa-ti explic, dar meditez cu ce sportiva sa fac comparatia(sMax/golf)... :P
  • 0

#420 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 aprilie 2009 - 05:09

poi poti sa te raportezi la vechiul golf.
daca nu e prea sus.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#421 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 aprilie 2009 - 06:29

.......
Multi ,,intelectuali'' desfiinteaza ,,liniutele'', acestea fiind apanajul unei anumite categorii, dar obtinerea de rezultate bune, nu-i o munca usoara...
.......


Chiar daca suntem rau off-topic, trebuie sa-ti raspund. Evident ca la mine te referi.... :P

- In primul rind, sunt un mare sustinator al liniutelor si a oricarei curse auto !
- Apreciez munca ( deloc usoara ) celor care-si pregatesc masinile si participa la cursele de demaraj.
- Ma gindesc de ceva vreme sa fac si eu o masina de Drag !

Poate nu m-am exprimat eu bine sau n-ai inteles tu. Consider inutila si distrugatoare participarea la cursele de 400m a masinilor nepreparate. Si cind spun nepreparate ma refer la cele de strada la care s-a pus un soft si gata.
Preparata consider si masina care in ciuda puterii crescute sensibil ( sau deloc ), e usurata la maxim. Evident masina nu mai e de "strada", dar are marele avantaj al raportului kg/cp, care este ESENTA demarajului bun !!
Nu mai vorbim de faptul ca sunt extrem de putine transmisii care "tin" unui regim de drag. In afara de STI, BMW, Honda, nu cred ca mai sunt multe care nu "explodeaza" rapid cind sunt fortate.
  • 0

#422 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 iunie 2009 - 02:01

Ca sa mai animam topicul:

http://www.voom.ro/s...gane-rs-r26.htm
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#423 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 24 iunie 2009 - 02:37

:beerchug:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#424 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2009 - 02:45

hehehe...
kindere, sper ca ii iei pe toti pe rand :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#425 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 24 iunie 2009 - 03:10

ma as vrea, dar nu stiu daca pot. ca am vorbit cu seful meu si a zis ca tre sa fie masini speciale in vreun fel (ori din fabrica ori tunate ceva) :)
cine vrea sa zica si o sa vorbesc sa vad ce iese :lol:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi