Renault Megane RS Formula 1 Team R26
#351
Scris 14 aprilie 2009 - 06:48
#352
Scris 14 aprilie 2009 - 06:54
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#353
Scris 14 aprilie 2009 - 07:25
#354
Scris 14 aprilie 2009 - 07:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#355
Scris 14 aprilie 2009 - 07:41
Ex-FN2 owner
#356
Scris 14 aprilie 2009 - 07:56
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#357
Scris 14 aprilie 2009 - 10:32
doc nu stiu ce cauta, potentiali clienti, sau e masochist si ii place sa fie persiflat....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#358
Scris 14 aprilie 2009 - 10:44
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#359
Scris 14 aprilie 2009 - 10:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#360
Scris 14 aprilie 2009 - 11:15
adica pentru asta m-ai luat ma? :axe:
eu te-am luat? eu ti-am spus de intilnire, tu ai vorbit cu sabin....
ce clienti pt doc? poate clienti pentru chip tuning? oricum el e foarte "competitiv", ii place provocarea, cred ca a vrut sa isi dovedeasca ca poate sta in fata a 17 Renault-uri Renaultsport
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#361
Scris 14 aprilie 2009 - 11:28
:beerchug:
da Doc e foarte competitiv
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#362
Scris 15 aprilie 2009 - 07:51
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 15 aprilie 2009 - 07:54
#363
Scris 15 aprilie 2009 - 08:22
Frank si presa internationala, dar mai ales Frank, o tot ridica in slavi...
Singura chestie care-mi place la masina asta e denumirea pompoasa Formula 1 Team...
Hai poate si abtibildurile...
#364
Scris 15 aprilie 2009 - 08:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#365
Scris 15 aprilie 2009 - 08:59
S-a mai dat si un alt CTR cu un alt R26 si Clio RS "golit" (doar scaunele fata) si-au luat bataie ambele renault-uri ... ultimu' si de pe loc si din mers
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 15 aprilie 2009 - 09:04
#366
Scris 15 aprilie 2009 - 09:15
Tot confuz era omul, si venea dupa mine...
CTR-ul e la ,,ani lumina''...
#367
Scris 15 aprilie 2009 - 09:28
nu soferu-i de vina ... s-au dat si dupa legale si din mers si de pe loc (sa nu fie discutii) , aia a fost, r26 a pierdut de fiecare data .
S-a mai dat si un alt CTR cu un alt R26 si Clio RS "golit" (doar scaunele fata) si-au luat bataie ambele renault-uri ... ultimu' si de pe loc si din mers
ce te face sa crezi ca si aia ar stii sa conduca niste motoare turbo. "mancatul asta nu e atat de simplu cum crede lumea".
cifrele seci la modele stock dau renault mai rapid, dar dupa cum am mai spus, oare cati pot pleca perfect si stiu sa schimbe pe boost la turatia potrivita.
numai la diferente foarte mari, clare, conteaza mai putin soferul, dar si acolo sunt destui care nu stiu cand si cum sa plece si sa schimbe pe o manuala. asta e.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#368
Scris 15 aprilie 2009 - 10:14
Si ca fapt divers, CTR vs focus ST , 0-180 CTR in fata, la 180 il ajunge ST, da nu trece in fata, raman paralel pana la > 200 , film repetat de 5 ori si de pe loc si dine mers ... nici ala n-o fi stiut sa conduca turbo
CTR vs GTI (evacaure , admisie, reflash) din tr 2- 60 km/h pana pe tr 4, CTR este in fata, pe tr 4 il ajunge si raman egali pana la putin peste 200
CTR vs Skoda RS stock 200 cai , - pierde skoda rau din toate pozitiile , cica are 13xx de kg, ma asteptam sa fie mai grea ...
CTR vs Acura RDX 240 cai turbo , pierde RDX-u din toate pozitiile , totusi se tine bine de pe loc pana la 100km/h ...
Nasol rau cu aspiratele astea ...
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 15 aprilie 2009 - 10:16
#369
Scris 15 aprilie 2009 - 11:01
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#370
Scris 15 aprilie 2009 - 11:10
http://www.horsepowe...treet_Lite/2975
"ACT Street Lite Flywheels
Most stock flywheels are heavy cast iron parts designed for optimum street driveability by soaking up some of the power from the engine and putting it in storage in the form of inertia. Although this may be important for transporting the groceries, this driveability comes at the expense of engine response and acceleration. Light weight flywheels keep less inertia in storage but the lighter rotating mass provides significantly improved engine response and acceleration characteristics. Until now most aftermarket flywheels for sport compact vehicles presented certain undesirable concessions to the user. Many are too light or fragile for the application, others have reliability issues and all are very expensive.
Finally, ACT offers eXACTly what performance enthusiasts need: all the benefits of a premium quality light weight flywheel at an affordable price.
ACT currently manufactures XACT flywheels in two versions, ProLite for road racing applications and very quick throttle response, and slightly heavier StreetLite for street and drag racing vehicles which may require more inertia. For example, the Integra ProLite weighs 8.8lbs and the Integra StreetLite weighs 12.5lbs. Both ProLite and StreetLite flywheels are precision made from Chrome-moly forgings and feature an induction hardened integral ring gear. All ProLite and StreetLite flywheels are CNC machined, heat treated for strength and precision balanced. Substantial material is left behind the clutch surface area for better heat dissipation and durability while weight savings is made where it matters the most for reduced inertia.
XACT flywheels are certified by ACT to meet SFI Spec. 1.1. This makes XACT Flywheels legal for competition when SFI Spec. 1.1 is required or recommended. XACT flywheels come complete with official SFI sticker and serial number as required for certification. Consult the following chart for available applications. Some may still be in development at the time of this printing. Numerous applications not listed are scheduled for release next year. "
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#371
Scris 15 aprilie 2009 - 11:19
LSD e si el un mit. e o scula in mana cui stie sa-l foloseasca.
vei intelege dupa ce mergi cu un lotus elise vai mama lui de 120 de cai (cu un motor vai mama lui si ala rover, da mesterit un pic).
cazanul meu, care schimba cum stie el mai bine (dupa parerea mea deloc repede, dar fix cand trebuie), are aceeasi timpi precum masini cu 5-700kg mai usoare si diferente de putere infime uneori. si cred ca sportivitatea a fost absolut ultima grija a celor de la bmw cand l-au facut. da sincer cea mai mare satisfactie o am in fata celor cu X5 4.8si, care nu pricep cum de ~80 de cai in plus si benzinara nu stau nici macar langa mine.
dinoc, las-o balta. una e masina stock si alta e masina modificata.
uite stock aici http://www.zeperfs.c...el1595-1552.htm
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#372
Scris 16 aprilie 2009 - 12:58
nu are sens sa comparati masini modificate cu cele stock.
2.0 turbo de pe megane cred ca poate duce multisor prin modificare, atat timp cat scoate putere doar cu putin mai mare decat 2.0 aspirat de pe clio
#373
Scris 16 aprilie 2009 - 07:32
cum a zis mai jos si Frank compari masina modificata destul de rau cu saracii stock ,vad ca la toate masinile alea scri admisie reflash de ce nu zici si CTR ce modificari are??N-are 30 de cai in plus , cuplu cat caru (deh turbo) si lsd r26-le , ce le trebuie , scoala speciala ?
Si ca fapt divers, CTR vs focus ST , 0-180 CTR in fata, la 180 il ajunge ST, da nu trece in fata, raman paralel pana la > 200 , film repetat de 5 ori si de pe loc si dine mers ... nici ala n-o fi stiut sa conduca turbo
CTR vs GTI (evacaure , admisie, reflash) din tr 2- 60 km/h pana pe tr 4, CTR este in fata, pe tr 4 il ajunge si raman egali pana la putin peste 200
CTR vs Skoda RS stock 200 cai , - pierde skoda rau din toate pozitiile , cica are 13xx de kg, ma asteptam sa fie mai grea ...
CTR vs Acura RDX 240 cai turbo , pierde RDX-u din toate pozitiile , totusi se tine bine de pe loc pana la 100km/h ...
Nasol rau cu aspiratele astea ...
@Cata ceva e in neregula cu timpii type R dupa ce scrie acolo teoretic as sta lipit de el pe 400 m http://www.zeperfs.com/duel1595-88.htm
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 aprilie 2009 - 07:38
#374
Scris 16 aprilie 2009 - 07:37
In primul rind trebuie luat in calcul raportul kg/cp. Dupa care e absurd sa compari o masina aspirata cu una turbo. Comportamentul motoarelor e complet diferit, de necomparat. Fiecare are avantaje si dezavantaje, stilul de condus care se impune neavind nicio legatura unul cu altul. Aspirata are un mers relativ liniar pe cind orice turbo sare de la fleasca la bomba de la o anumita turatie. Din cauza asta orice comparatie e complet idioata.
Daca se vrea o comparatie intre 2 masini, luati nene 2 masini care sunt similare dpdv motor( aspirat sau turbo)-combustibil-transmisie-greutate.
#375
Scris 16 aprilie 2009 - 08:50
si dizalul meu la fel ... la consum .
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi