Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Renault Megane RS Formula 1 Team R26


  • Topic inchis Acest topic e inchis
573 replies to this topic

#351 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 aprilie 2009 - 06:48

Rai bai, RAI !!!! :angry:
  • 0

#352 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 14 aprilie 2009 - 06:54

vad ca au adus un civic drept etalon :angry:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#353 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 aprilie 2009 - 07:25

Ati avut si "kinderi" cu voi ??? :angry:
  • 0

#354 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 14 aprilie 2009 - 07:26

fain meetingu. faine galbioare :angry:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#355 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 14 aprilie 2009 - 07:41

Nu inteleg ce cauta Doc acolo :angry:
  • 0

Ex-FN2 owner


#356 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 14 aprilie 2009 - 07:56

pai macar o masina sa fie, daca pe mine si relu nu ne-au chemat :cunaooooo:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#357 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 14 aprilie 2009 - 10:32

daaa, am avut si kinderi, ca sa avem coverage in media auto online :lol:

doc nu stiu ce cauta, potentiali clienti, sau e masochist si ii place sa fie persiflat....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#358 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 14 aprilie 2009 - 10:44

adica pentru asta m-ai luat ma? :axe: :lol:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#359 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 14 aprilie 2009 - 10:48

cum adica clienti?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#360 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 14 aprilie 2009 - 11:15

adica pentru asta m-ai luat ma? :axe: :P


eu te-am luat? eu ti-am spus de intilnire, tu ai vorbit cu sabin....

ce clienti pt doc? poate clienti pentru chip tuning? oricum el e foarte "competitiv", ii place provocarea, cred ca a vrut sa isi dovedeasca ca poate sta in fata a 17 Renault-uri Renaultsport :lol:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#361 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 14 aprilie 2009 - 11:28

glumeam ma :laugh:
:beerchug:

da Doc e foarte competitiv :lol:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#362 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 15 aprilie 2009 - 07:51

Una peste alta, ca-l persiflezi tu sau nu, v-a "mucificat" un R26 F1 la legalele de la Pitesti si la "ilegalele" din particular de dupa, cand proprietarul renault-ului nu era lamurit :P


Aceasta postare a fost editata de dinoc: 15 aprilie 2009 - 07:54

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#363 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 15 aprilie 2009 - 08:22

M-a amuzat filmuletul... :P

Frank si presa internationala, dar mai ales Frank, o tot ridica in slavi... :D

Singura chestie care-mi place la masina asta e denumirea pompoasa Formula 1 Team... :D

Hai poate si abtibildurile... :D
  • 0

#364 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 aprilie 2009 - 08:25

hm, nu toti le are, asa e in viata
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#365 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 15 aprilie 2009 - 08:59

:P nu soferu-i de vina ... s-au dat si dupa legale si din mers si de pe loc (sa nu fie discutii) , aia a fost, r26 a pierdut de fiecare data .
S-a mai dat si un alt CTR cu un alt R26 si Clio RS "golit" (doar scaunele fata) si-au luat bataie ambele renault-uri ... ultimu' si de pe loc si din mers :D

Aceasta postare a fost editata de dinoc: 15 aprilie 2009 - 09:04

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#366 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 15 aprilie 2009 - 09:15

Un Renault Megane RS Formula 1 Team R26(iti trebuie RAM sa-i tii minte numele) l-am ,,facut'' si io...
Tot confuz era omul, si venea dupa mine... :P

CTR-ul e la ,,ani lumina''... :D
  • 0

#367 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 aprilie 2009 - 09:28

:P nu soferu-i de vina ... s-au dat si dupa legale si din mers si de pe loc (sa nu fie discutii) , aia a fost, r26 a pierdut de fiecare data .
S-a mai dat si un alt CTR cu un alt R26 si Clio RS "golit" (doar scaunele fata) si-au luat bataie ambele renault-uri ... ultimu' si de pe loc si din mers :D


ce te face sa crezi ca si aia ar stii sa conduca niste motoare turbo. "mancatul asta nu e atat de simplu cum crede lumea".

cifrele seci la modele stock dau renault mai rapid, dar dupa cum am mai spus, oare cati pot pleca perfect si stiu sa schimbe pe boost la turatia potrivita.
numai la diferente foarte mari, clare, conteaza mai putin soferul, dar si acolo sunt destui care nu stiu cand si cum sa plece si sa schimbe pe o manuala. asta e.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#368 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 15 aprilie 2009 - 10:14

N-are 30 de cai in plus , cuplu cat caru (deh turbo) si lsd r26-le , ce le trebuie , scoala speciala :P ?
Si ca fapt divers, CTR vs focus ST , 0-180 CTR in fata, la 180 il ajunge ST, da nu trece in fata, raman paralel pana la > 200 , film repetat de 5 ori si de pe loc si dine mers ... nici ala n-o fi stiut sa conduca turbo :D
CTR vs GTI (evacaure , admisie, reflash) din tr 2- 60 km/h pana pe tr 4, CTR este in fata, pe tr 4 il ajunge si raman egali pana la putin peste 200
CTR vs Skoda RS stock 200 cai , - pierde skoda rau din toate pozitiile , cica are 13xx de kg, ma asteptam sa fie mai grea ...
CTR vs Acura RDX 240 cai turbo , pierde RDX-u din toate pozitiile , totusi se tine bine de pe loc pana la 100km/h ...

Nasol rau cu aspiratele astea ... :D

Aceasta postare a fost editata de dinoc: 15 aprilie 2009 - 10:16

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#369 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 15 aprilie 2009 - 11:01

noah, da cu un CDTI cand va dati? :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#370 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 15 aprilie 2009 - 11:10

dinoc, las-o balta. una e masina stock si alta e masina modificata. Am stat de vorba pe indelete cu Doc. Masina lui era cu un soft de race de la Dimsport, cu diferential Quaife, iar masina avea instalata pe ea Volanta ACT Streetlite care stii probabil ce avantaj semnificativ ii poate da. R26 era stock, si probabil cu un sofer care nu se antrenase atit de mult ca Doc in privinta starturilor de pe loc. Si eu unul nu l-am persiflat deloc pe Doc.


http://www.horsepowe...treet_Lite/2975

"ACT Street Lite Flywheels
Most stock flywheels are heavy cast iron parts designed for optimum street driveability by soaking up some of the power from the engine and putting it in storage in the form of inertia. Although this may be important for transporting the groceries, this driveability comes at the expense of engine response and acceleration. Light weight flywheels keep less inertia in storage but the lighter rotating mass provides significantly improved engine response and acceleration characteristics. Until now most aftermarket flywheels for sport compact vehicles presented certain undesirable concessions to the user. Many are too light or fragile for the application, others have reliability issues and all are very expensive.
Finally, ACT offers eXACTly what performance enthusiasts need: all the benefits of a premium quality light weight flywheel at an affordable price.
ACT currently manufactures XACT flywheels in two versions, ProLite for road racing applications and very quick throttle response, and slightly heavier StreetLite for street and drag racing vehicles which may require more inertia. For example, the Integra ProLite weighs 8.8lbs and the Integra StreetLite weighs 12.5lbs. Both ProLite and StreetLite flywheels are precision made from Chrome-moly forgings and feature an induction hardened integral ring gear. All ProLite and StreetLite flywheels are CNC machined, heat treated for strength and precision balanced. Substantial material is left behind the clutch surface area for better heat dissipation and durability while weight savings is made where it matters the most for reduced inertia.
XACT flywheels are certified by ACT to meet SFI Spec. 1.1. This makes XACT Flywheels legal for competition when SFI Spec. 1.1 is required or recommended. XACT flywheels come complete with official SFI sticker and serial number as required for certification. Consult the following chart for available applications. Some may still be in development at the time of this printing. Numerous applications not listed are scheduled for release next year. "
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#371 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 aprilie 2009 - 11:19

pai normal, e usoara, nu are lag, nu are treaba cu boost, ture cat cuprinde, unde mai pui si aerodinamica :P si nu uita ca typeR-ul a fost considerat cel mai reusit hot-hatch.
LSD e si el un mit. e o scula in mana cui stie sa-l foloseasca.

vei intelege dupa ce mergi cu un lotus elise vai mama lui de 120 de cai (cu un motor vai mama lui si ala rover, da mesterit un pic).

cazanul meu, care schimba cum stie el mai bine (dupa parerea mea deloc repede, dar fix cand trebuie), are aceeasi timpi precum masini cu 5-700kg mai usoare si diferente de putere infime uneori. si cred ca sportivitatea a fost absolut ultima grija a celor de la bmw cand l-au facut. da sincer cea mai mare satisfactie o am in fata celor cu X5 4.8si, care nu pricep cum de ~80 de cai in plus si benzinara nu stau nici macar langa mine.

dinoc, las-o balta. una e masina stock si alta e masina modificata.


uite stock aici http://www.zeperfs.c...el1595-1552.htm :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#372 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 aprilie 2009 - 12:58

lsd nu e deloc un mit dar se simte mai bine pe drumurile virajate, nu pe cele drepte

nu are sens sa comparati masini modificate cu cele stock.
2.0 turbo de pe megane cred ca poate duce multisor prin modificare, atat timp cat scoate putere doar cu putin mai mare decat 2.0 aspirat de pe clio
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#373 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 16 aprilie 2009 - 07:32

N-are 30 de cai in plus , cuplu cat caru (deh turbo) si lsd r26-le , ce le trebuie , scoala speciala :P ?
Si ca fapt divers, CTR vs focus ST , 0-180 CTR in fata, la 180 il ajunge ST, da nu trece in fata, raman paralel pana la > 200 , film repetat de 5 ori si de pe loc si dine mers ... nici ala n-o fi stiut sa conduca turbo :D
CTR vs GTI (evacaure , admisie, reflash) din tr 2- 60 km/h pana pe tr 4, CTR este in fata, pe tr 4 il ajunge si raman egali pana la putin peste 200
CTR vs Skoda RS stock 200 cai , - pierde skoda rau din toate pozitiile , cica are 13xx de kg, ma asteptam sa fie mai grea ...
CTR vs Acura RDX 240 cai turbo , pierde RDX-u din toate pozitiile , totusi se tine bine de pe loc pana la 100km/h ...

Nasol rau cu aspiratele astea ... :D

cum a zis mai jos si Frank compari masina modificata destul de rau cu saracii stock ,vad ca la toate masinile alea scri admisie reflash de ce nu zici si CTR ce modificari are??
@Cata ceva e in neregula cu timpii type R dupa ce scrie acolo teoretic as sta lipit de el pe 400 m http://www.zeperfs.com/duel1595-88.htm

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 16 aprilie 2009 - 07:38

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#374 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 16 aprilie 2009 - 07:37

Comparatia intre cele 2 mi se pare cel putin deplasata, afara de faptul ca s-ar duce careva la liniutze cu ele.
In primul rind trebuie luat in calcul raportul kg/cp. Dupa care e absurd sa compari o masina aspirata cu una turbo. Comportamentul motoarelor e complet diferit, de necomparat. Fiecare are avantaje si dezavantaje, stilul de condus care se impune neavind nicio legatura unul cu altul. Aspirata are un mers relativ liniar pe cind orice turbo sare de la fleasca la bomba de la o anumita turatie. Din cauza asta orice comparatie e complet idioata.
Daca se vrea o comparatie intre 2 masini, luati nene 2 masini care sunt similare dpdv motor( aspirat sau turbo)-combustibil-transmisie-greutate.
  • 0

#375 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 16 aprilie 2009 - 08:50

eu zic ca cascarabeta lu' Relu face cam tot pe aici :P
si dizalul meu la fel ... la consum .
  • 0
imatur pentru ca am subaru.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi