Renault Megane RS Formula 1 Team R26
#151
Scris 24 decembrie 2007 - 05:00
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#152
Scris 26 decembrie 2007 - 04:33
#153
Scris 27 decembrie 2007 - 11:24
In legatura cu lag-ul, il are. Turbo lag apare cind reduci gazul si-l pui la loc. Il vei simti la schimbarea vitezelor cind motorul e in presiune si tre sa o faca la loc
Sa stii ca oricit de atent am incercat sa observ si sa studiez, nu am sesizat ceea ce imi spui tu, adica ii dau talpa, ridic sa schimb viteza, si dupa ce schimb viteza talpa iar si accelereaza ca nebuna in continuare - o fi avind lag dar e probabil ceva sub 1 secunda si nu il simt eu...
am ajuns la 300 km, am cam alergat-o pe mizga asta si am facut-o ca un porcusor, am impresia ca ii cam place sa bea (unirii-aeroportul otopeni si retur, mers tare, si s-a dus un sfert de rezervor !!!)....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#154
Scris 27 decembrie 2007 - 02:01
#155
Scris 31 decembrie 2007 - 01:15
si sper ca-ti dai seama ca te uram ... unii mai mult, altii mai putin
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#156
Scris 31 decembrie 2007 - 07:31
..............................- o fi avind lag dar e probabil ceva sub 1 secunda si nu il simt eu...
.................
Exact secunda aia e lag-ul de care vb.
#157
Scris 31 decembrie 2007 - 12:31
este foarte impresionant cum functioneaza LSD-ul. Acum 2 seri cind a fost mizga aia si poleiul pe jos de au fost 16 accidente peste noapte, am iesit cu masinuta si la fiecare plecare de pe loc in forta se aprindea beculetul la bord (e acelasi pt LSD si ESP) insa masina nu patina, doar transfera puterea intre cele doua roti care parca se agatau de asfaltul mizgos si trageau masina repede inainte.... ESP-ul dupa parerea mea nu intervenea pt ca nu imi taia de nici un fel puterea de la motor si nici nu simteam tendinta de derapare sau patinare.... piesa masinuta asta....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#158
Scris 31 decembrie 2007 - 12:39
LSD-ul dupa mintea mea ar trebui sa existe pe orice masina, diferenta, intre cu si fara, e enorma.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#159
Scris 31 decembrie 2007 - 10:00
Probabil ai vrut sa zici "ASR si ESP au acelasi bec". Cred ca tot aveai putin ASR, masina e FOARTE puternica si chestia stil antigel de pe sosele, este foarte alunecoasa.
Lagul cel mai bine il simti comparativ cu BMW, comparatia e destul de buna, le pui la 2000 pe amindoua (pe sosea uscata) si turtesti acceleratia, o sa vezi care raspunde ~ instantaneu si care se gindeste o idee mai mult.
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 31 decembrie 2007 - 10:04
ACrew style
#160
Scris 31 decembrie 2007 - 10:53
Sistemele ALS ( Anti Lag System ), nu fac altceva decit sa injecteze benzina in cilindri si cind clapeta e relativ inchisa ( la ridicarea piciorului din acceleratie ), benzina in exces va arde cu flacara in evacuare, va face detenta in TURBO, si va mentine turbina in ture pentru a avea raspuns cit mai prompt la repunerea gazului.
Turbinele au turatia maxima cuprinsa ( functie de model ) intre aprox. 130.000 si 200.000 rot/min.
Tot lag se mai considera si cind mergi constant, accelerezi brusc, si presiunea apare ceva mai tirziu. E absolut normal pentru ca turatia turbinei e functie de debitul gazelor de evacuare, care la rindul lor e functie de aerul introdus de turbina in cilindri combinat cu combustibilul samd.. De aici apare acea intirziere inevitabila la motoarele turbo.
Motoarele aspirate sau cu compresor volumetric nu au lag.
p.s.
O greseala foarte mare pe care o fac multi inainte sa se obisnuiasca cu motorul turbo este aceea de a tura motorul peste turatia de putere maxima. Motorul turbo trebuie tinut "in presiune" pentru a da tot ce poate, in special in demaraje cind e nevoie de schimbarea treptei de viteza.
Mai degraba schimbi viteza pina sa ajungi la turatia de putere maxima coborind la schimbarea vitezei intr-o turatie in care turbina poate face mai usor presiune.
Intr-un cuvint, la motoarele turbo, secretul condusului sportiv e mentinerea presiunii.
#161
Scris 01 ianuarie 2008 - 08:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#162
Scris 02 ianuarie 2008 - 10:51
Motorul de pe R26 are turbo cu intrare dubla (twinscroll), lagul e mult mai mic decit la una conventionala desi turbo este destul de mare, PMax la 5500 pentru masina asta. Pe masura ce iei fiecare detaliu la analizat, iti dai seama ce masina le-a iesit celor de la Reno.
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 02 ianuarie 2008 - 10:52
ACrew style
#163
Scris 02 ianuarie 2008 - 11:29
#164
Scris 04 ianuarie 2008 - 03:25
- set original covorase de cauciuc pentru Megane
- beloc Renault Sport pentru pus la cardul de acces
- sapca Renault Sport pentru pilot (ca sa nu mai conduc Reno-ul cu sapca de la BMW Motorsport - fiecare masina cu sapca ei... )
Altminteri, masina sta cuminte in parcare - cu zapezile astea, am iesit cu BMW-ul pt ca are tractiune integrala....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#165
Scris 04 ianuarie 2008 - 04:07
#166
Scris 04 ianuarie 2008 - 05:52
ps. si eu am tricou de bmw, dar nu ma impiedica sa conduc subaru
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#167
Scris 04 ianuarie 2008 - 05:58
Da' cu Loganu' ce faci,de ce-l marginalizezi?
bai, sincer, am mers un drum pina la tara cu logan-ul inainte de anul nou. Am mers cu logan-ul din 2 motive:
- ca e drumul prost si n-am vrut sa bag BMW-ul pe acolo
- ca sa nu vada vecinii de la tara BMW-ul sa zica "uite ce s-au ajuns si astia", asa ei stiau Logan-ul ca masina cu care mergeam la tara.
masina merge foarte bine si e foarte decenta, la banii ei, sigur, nu e placerea de a conduce, dar e un mod decent si rezonabil de deplasare de la A la B.
Sincer, Loganul nu prea isi mai are rostul sa il mai tin, desi pina la urma e singura masina la care eu sunt pe hirtie proprietar. As vinde-o, insa daca o vind, cum nu prea am cine-stie-ce cult al economiei, banii aia pe care ii obtin pe ea pot sa ii sparg repede pe nimic constructiv.... pe de alta parte, lui taica-miu Dumnezeu sa-l ierte ii placea mult masina aia (el era putin nationalist in ideea ca tot ce e made in Romania e bun, mi-aduc aminte cum o batea cu mina pe bord si zicea: buna masina!), asa ca presupun ca o sa i-o las maica-mii in parcare si daca chiar vrea sa mearga cu ea bine, daca nu... o sa rugineasca acolo....
totusi am avut grija si de logan in decembrie, l-am dus la tinichigerie sa ii repar micile indoituri (una gasita lovita in parcare, alta accident facut in noiembrie de logodnica mea), i-am facut revizia de 30,000 km si i-am pus set de senzori de parcare in spate (ca sa nu mai dea cine o conduce cu bara din spate in diverse chestii pe care nu le-a vazut fiindca e fundul inalt... )
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#168
Scris 05 ianuarie 2008 - 10:47
ESP-ul dupa parerea mea nu intervenea pt ca nu imi taia de nici un fel puterea de la motor si nici nu simteam tendinta de derapare sau patinare.... piesa masinuta asta....
Atentie, ESP-ul poate actiona in 2 feluri: cum ai zis tu, taind motorul, sau prin franarea uneia (sau a mai multor roti) pentru a redresa masina.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#169
Scris 05 ianuarie 2008 - 11:07
Logic,asa ar trebui,dar...
#170
Scris 06 ianuarie 2008 - 12:54
nu vad de ce nu ar putea fi "si" in loc de "sau" in anumite conditii...adica sa taie motorul vazand ca toate rotile motoare pierd aderenta si sa si franeze un pic una din ele care pierde prea mult, sau incercand sa corecteze o tendinta supra sau subviratoare a masinii....de ex daca ii dai blana complet la tractiune fata, pierzi aderenta cu ambele roti fata si iesi larg (subvirezi) esp iti va taia gazul, ok, nu mai scapa rotile, dar pt a te readuce pe traiectorie va frana brusc si violent roata de pe interior
#171
Scris 06 ianuarie 2008 - 09:51
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#172
Scris 06 ianuarie 2008 - 10:56
#173
Scris 22 ianuarie 2008 - 02:37
se aprindea beculetul la bord (e acelasi pt LSD si ESP) insa masina nu patina
Eu stiam ca LSD e o chestie pur mecanica. Eu zic ca daca se aprinde becul deja a intrat ESP si a taiat din acceleratie.
Una dintre imbunatatirile importante la gama Megane Sport de la inceputuri pana acum e reglajul ESP-ului.
Ar mai fi si launch controlul care se activeaza daca o tii turata la 4000+ inainte de start. Inca nu mi-e clar ce face dar Renault se lauda ca ajuta sa nu-si piarda din elan motorul cand intra traction control.
#175
Scris 22 ianuarie 2008 - 03:16
O solutie conform http://en.wikipedia....raction_control ar fi franarea rotilor care derapeaza. Asa nu se pierde din boost dar apar solicitari imense asupra transmisiei.
Ar mai fi reducerea boost-ului prin controlul unei valve. Sunt curios ce se foloseste la Megane pentru ca din descrierea oficiala reiese ca totul ar fi realizat din soft.
Aceasta postare a fost editata de jjcage: 22 ianuarie 2008 - 03:23
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi